çok temiz çok ucuz mctmı uzulerek ıhtıyactan acıl satıyorum bılgınıze
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-indirim/detay
0531 577 13 18
çok temiz çok ucuz mctmı uzulerek ıhtıyactan acıl satıyorum bılgınıze
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-indirim/detay
0531 577 13 18
arkadaşlar benim mct nin ilk yağ değişimi olacak, hangi yağ önerirsiniz performans ve kalite bakımından?? castrol 10-40 diyorlar?
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
evet 15/40 castrol iyidir iyi bu yağın fiyatı nedir, 2 kutumu gidiyor bizim mct lere, 1,800 alıyor diye biliyorum?
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
slm arkadaşlar bende forumda yeniyim yazdığınız sorunların çoğu başıma geldi ben mct yi alalı 5 ay oldu benden önce arkadaşımdaydı biliordum motoru ve sorunlarını ufak ufak kendi çapımda halletmeye çalıştım... ama benim en büyük sorunum adam akıllı usta bulamamak... ben arka amortisörleri değiştirmek istiorum daha önce farklı marka ve modelin amartisörünü takan arkadaş varsa önereceği birşey varmı.. mahoretti arkadaşım bu arada resimler çok güzel bizde izmirde geziler yapıyoruz sen böyle geziler olduğu zaman bana haber verirsen sewinirim aynı zamanda bende bornovadayım.
Seve seve haber veririm...
İzmirde sana benim ustamı önerebilirim. Teknik bilgisi yüksek, ayrıca mondial servisi..... SMYRNA MOTOR... KEMAL USTA. Yeride HATAY Hıfzısıhha dan içieri giriyorsun. İleride sağ da DOLMUŞ duraklarını gördüğünde sağ tarafa doğru bak. Karşında dükkanı görücen. Ben çok memnunum. Hertürlü sorununu halledebilirsin. Kefilim.
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
Ben Cem, İstanbul'dan yazıyorum. Motosiklete yeni başlayacağım. Sahibinden com'de alabiliceğim 2. el motorlar mevcut, başlangıç için tavsiye eder misiniz? Eşimle beraber 200 kilo geliyoruz sizce motor bu kiloyu taşır mı?
Teşekkür ederim,
Cem
arkadaslar bende Resım atacam ama atmasnı bılmıorumbır yardımcu Olsanız:D
teşekkür ederim en kısa zamanda ustanı deniyecem şu sınawlarımı bir atlatayım en azından teknik bilgisinden ve görüşlerinden yararlansam bile yeterli olur bana.. arkadaşlar arka amortisörleri değiştiren kimse yokmu bana yardımcı olabilecek ben güçlendirmek istiorum acaba hangi markanın amortisörlerini kullansam.. bide motor fazla ısındığı zaman trafikte özellikte ilk kalkış anında debriyajı yavaşta bıraksam sanki öne doğru birden atma yapıyor sizce bu normalmi yada bir sorunmu var bir kaç tamirciye sordum balatalar sıcaktan şişme yapıor ondan olabilir dediler...
Allah razı olsun arkadaşım çok saol beni aydınlattığın için bende sipariş verdim en kısa zamanda taktıracam inşallah selametle kalın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:03 ----------
Allah razı olsun
http://toolbar.imageshack.us/
windows kullanıyorsan ona uygun dosyayı indir. kurulumu yap. Toolbar oluşacak.
şimdi 1-2 ayar var yapılacak...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:37 ----------
Sonra cevap alanına fotoğrafı SÜRÜKLE ve BIRAK...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:40 ----------
Nereye gideceğin ve beklentin önemli..... 200kg, tüm 250cc motorlar için iddialı bir ağırlık. MCT değil virago olsa yani....... ZOR BENCE...
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
herkese merhaba
bugün itibari ile 30T arka dişliyi taktırmış bulunmaktayım.
İlk izlenimler (yaklaşık 20 KM): Titreşim eskiye oranla oldukça azaldı,performans olarak çok fark etmedi ama eskisi kadar seri değil, sakin sakin hızlanıyor gazı açınca tepki veriyor,O-ring li zincir kullanmama rağmen herhangi bir yere sürtmüyor.4. ve 5. viteste ses farkı bariz anlaşılır duruma geldi (sürekli vites arttırma isteğim yok oldu :p).Ama en güzeli titreşim eskisi kadar yok...herkese tavsiye derim.Bu arada ilk Fırsatta motorun fotoğraflarınıda ekleyeceğim....
Dostum ben 34 dişliyi 32 ye çevirmeye çekiniyorum seriliği kaybolur korkusu ile sen direk 30 yapmışsın helal olsun yokuslarda eski çekişine göre fark çok hissediliyor mu? bir de orjinal dişlide gazı açtığımız an canavar gibi atılıyordu, 30 dişlide gazı verince çok geç hızlanıyor mu?
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
eveet arkadaşlar motorumun ilk tam depo sarfiyat verileri
14lt benzinx3,77 tl
toplam gidilen yol 320km+yedek depo ile 40km gidildi 20 daha gidilebilirdi sakata gelmemek lazım )
ortalaması 60km/h kullanım yeri şehir içi vites aralıkları ortalaması 2-3-4
çok yakında tam 50.00tl doldurduğum deponun verileri gelecek.
saygılarımla
14 litre benzinle 360km yol yaptıysan bu 100km de 3,88lt diye söylenebilir. Para ile ölçüm yapmayın, güzel ülkemde litre fiyatları saatlik olarak değişebiliyor. Hatta verdiğin 3.77 rakamı bile son indirimden önceydi. Yoksa sizin orda daha indirmediler mi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:12 ----------
BURAK_34
Kardeş.... Arka dişliyi herkes değiştiriyor.... Memnun olmıyanını da görmedim.... DRAG yapacaksan ve kalkış senin için önemliyse o zaman 4VİTESLİ olarak kullanmaya devam et motoru. Ama şöyle söyliyeyim, 32T lik benim motor hala çok seri kalkıp çok da seri hızlanabiliyor.... Sen vitesleri doğru kullanırsan motor senin istediğini yapar...
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
slm
çekiş olarak çok fark etmedi.kullandığım güzergah genellikle düzdü ama Ankara'nın meşhur alt geçitlerinden geçtüm. 5. viteste 80 km gibi bir hızla vites değiştirmeden hızını korudu.tahminim çok dik yokuşlarda bir vites düşer.Ayrıca gazı açınca halen seri bir şekilde hızlanıyor.Aşağıda değişimden sonraki yeni değerler var.%13 tork kaybı var.Ama titreşim yok
Front Rear Ratio Torque Speed
14T 28T 2.00 -21.4% +21.4%
14T 29T 2.07 -17.2% +17.2%
14T 30T 2.14 -13.3% +13.3%
14T 31T 2.21 -9.7% +9.7%
14T 32T 2.29 -6.3% +6.3%
14T 33T 2.36 -3.0% +3.0%
14T 34T 2.43 -0.0% +0.0%
14T 35T 2.50 +2.9% -2.9%
14T 36T 2.57 +5.6% -5.6%
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:52 ----------
işte fotoğraflar....
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
korsanxxx arkadaşım ben hep tam depo benzin alıp kilometreyi sıfırlıyorum.
bir önceki depo ile yedek depoya geçmeden yani 12 litre ile 380 km gittim.
Şimdiki benzin ile 351. kilometredeyim. Hala gidiyor.
Aslında bana göre hiçbire zaman yedek depodaki benzin kullanılmamalı. Adı üzerinde yedek depo.
Benzin musluğunun oku devamlı yeri göstermeli. Yedek depo borusu daha kısa olduğu için depo dibi partikülleri filtreyi veya karbiratörü
tıkayabilir. Herkese kazasız sürüşler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------
Sevgili Cem arkadaşım
Uzunca bir süre Jawa 350 cc
Üç yıl Honda CG125 titan
Üç yıl Yamaha majesty 250 cc
Dört ay Mondial KT125
İki yıl Mondial MCT 250 olmak üzere
motosiklet geçmişim otuzbir yılı buldu.
Yukarıdaki yazdıklarına göre bana sorarsan MCT 250 alma derim.
Sizin için selesi geniş, inip binmesi kolay bir motor daha iyi olur.
Yeni başlayacağına göre ufak bir motosikletle tek kişi olarak sürüşünü
iyice geliştirmelisin. Ancak ondan sonra tabi parası ve tarzı sana uyarsa
Suzuki Burgman 400'ü tavsiye ederim.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)