Merhabalar ben izmirden Ziya, foruma yeni giriş yaptım 5 ocaktan beri mct kullanıyorum, bu forumu 265. sayfaya kadar okuyup geniş çaplı bir araştırmadan sonra 9400kmde ikinciel aldım, fiyatına göre gerçekten çok iyi bir motor (motordan anlamayan bi arkadaşım 10.000 varmı bu motor diye sormuştu
)
Aldıktan bir hafta sonra 31li arka dişli, ön dişli ve zinciri değiştirdim arka dişlinin değişmesi gerçekten iyi sonuç verdi.
Bikaç problemim oldu; öncelikle karbüratörü temizlettiğim ve ayarlattığım ustanın benzin filtresi takmayı unutması ardından kendim söküp temizleyip kötü bir benzin filtresi takmış olmamdan kaynaklanan karbüratör sorununu, iyi bir filtre ve yakıt katkısıyla tekrar sökmeden çözdüm. (bu arada karbüratör ayarlamayıda öğrendim
)
Aldığım arkadaşın ilk motoru olduğu için şanzımanı laçka etmiş içime sinmediği ve daha büyük problemlere yol açmaması için şanzımanı tamamen sıfırladım (bunu göze alarak motoru ucuza aldığımı düşünüyorum 500tlye maloldu)
Şu anda motor 12.750 kmde, severek biniyorum ancak dün virajlarda motorun değişik tepkiler verdiğini farkettim akşam karanlıkta göremedim bugün motoru yıkarken şasenin sol tarafından hava filtresinin bulunduğu kısımdan kırılmış olduğunu gördüm (motora genelde eşimle biniyoruz kırık olduğunu gördüğümde dehşete düştüm kazaya sebebiyet vermediği için dua ediyorum)
Forumda şase kırılmasını yaşamış ve kaynakla tamir ettirmiş bi arkadaşın yazısını görmüştüm ancak şase çok ciddi bir aksam ve bu olay beni epey korkuttu değiştirmek epey masraflı olacağı için nasıl tamir ettirmem gerektiği konusunda yardım ederseniz çok sevinirim...