Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6541
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Aynı düşünce bende de var. Motorun son sürati 5-10 km hızlansın diye seriliğini ivmelenmesini kaybetsin istemiyorum ama bariz olarak 4 ve 5. vites aynı diyebiliriz, o rahatsız edici bir durum
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6542
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Kardeşler.... 34T yi ben 32T yaptım. Kesinlikle kalkışta çekişten düşme (benim farkedebildiğim kadarıyla) YOK.... Benim ustamda TAKMAYALIM dedi. Ama taktıktan sonra kendide şaşırdı. Ayrıca zincir neden zarar görsün ki? Biryere sürtmüyor. Ustan dişli ufalınca SÜRTECEK zannediyorsa o konuda uyarıyordur. 32T ile ne sürtme var ne de kalkışta performans kaybı. Mühim olan 5-10 km hız farkı değil hemde... Mühim olan Aynı hıza daha düşük devirlerde ulaşarak, yüksek devirin verdiği titreşimi en aza indirmek. Şöyleki; misal olarak 34T diş ile 5000devirde 80km hız yapıyorsak (atıyorum rakamları) ve motor maximum titreşimi veriyorsa bu anda, 32T ile 4000devirde 80km hız yapacaktır. Böylece maximum titreşime daha 1000devir kalacaktır. Motor rahatlıyacaktır. KANUNİ TIGER da da ön dişli büyütülerek yapılır bu işlem ama bizim Ön Dişlinin orda yer olmadığı için Arka Dişli ufaltılır. (ÖN BÜYÜR yada ARKA UFALTILIR)

    Ama 34T den 29T veya 30T yaparsan bu konuda bişey diyemem. Bunların çapı dahada ufalacağı için zincirde sürtebilir, kalkışta da performans kaybın olur. Modifiyeyi abartmamakta lazım tabi....
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  3. #6543

    Üyelik
    21 Mayıs 2010
    selam. gidonunbaglantı yerindeki kütükler yani gidonun vibrasyonunu azaltmak icin kullanılan pilastikler eskimiş (yıpranmış)olabilir aynı sorun bendede vardı . bende mondial 250 mct kullanıcısıyım ordan biliyorum. aynı sorun bendede oldu usta gidon kutuklerın değişmesi gerektiğini söyledi değiştiği zaman sorun kayboldu...

  4. #6544
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Evet o plastikler dandik ve parça parça oluyor zamanla. Gidon eğilmesi bile oluyor resmen.
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  5. #6545
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    arkadaşlar ben motoru aldıktan 2 gün sonra farkettim ki (motor sıfır alındı) motor boşta dururken sanki gaza çok az yüklenmişiz gibi hızlı ve yüksek devirli çalışıyordu. alttaki rölanti ayar yerinden motor çalışırken biraz kıstım normal çalışma şekline çektim. bir sorun olmaz değil mi rölanti ayarıyla oynamamın ?
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  6. #6546

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    yok sorun olmaz sonuçta ayarlanmak için var o kıvırmalı sey

  7. #6547

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    greyhorse

    Neler yapıyon sen ???? İVEDİ foto ile destekle lütfen yaptıklarını.... Feyz alalım...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

    greyhorse

    "Kısa kullandığım demir" derken neyi kastettin ? Neyi iptal ettin ?
    amortisörü iptal etmiştim amortisörden biraz daha kısa demirparçası takmıştım (hardtail)bozuk yollarda cok sorun yasadıgımdan amortısore donmeye karar verdım.fakat motoru alcaltmakta ıstıyordum o yuzden salıncak baglantısını bıraz daha gerıye aldım.bu sayede motor 5-7cm arası alcaldı.fotograf makınesını alet cantasıyla motordayken dusurdum.kısa sure ıcınde fotograflarını yayınlayacagım.isinize yararsa ne mutlu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 ----------

    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben motoru aldıktan 2 gün sonra farkettim ki (motor sıfır alındı) motor boşta dururken sanki gaza çok az yüklenmişiz gibi hızlı ve yüksek devirli çalışıyordu. alttaki rölanti ayar a yerinden motor çalışırken biraz kıstım normal çalışma şekline çektim. bir sorun olmaz değil mi rölanti ayarıyla oynamamın ?

    motorla beraber kıtapcık verdılermı?motoru tanıman ıcın kıtapcıgın faydalı olacagına ınanıyorum

    hundryhorace'ye buradan tesekkurler


    hungryhorace En sonunda ofisteki dandik tarayıcıyla kullanım klavuzunu taradım.

    http://www.MegaShare.com/2144330

  8. #6548

    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Virago XV535
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşler.... 34T yi ben 32T yaptım. Kesinlikle kalkışta çekişten düşme (benim farkedebildiğim kadarıyla) YOK.... Benim ustamda TAKMAYALIM dedi. Ama taktıktan sonra kendide şaşırdı. Ayrıca zincir neden zarar görsün ki? Biryere sürtmüyor. Ustan dişli ufalınca SÜRTECEK zannediyorsa o konuda uyarıyordur. 32T ile ne sürtme var ne de kalkışta performans kaybı. Mühim olan 5-10 km hız farkı değil hemde... Mühim olan Aynı hıza daha düşük devirlerde ulaşarak, yüksek devirin verdiği titreşimi en aza indirmek. Şöyleki; misal olarak 34T diş ile 5000devirde 80km hız yapıyorsak (atıyorum rakamları) ve motor maximum titreşimi veriyorsa bu anda, 32T ile 4000devirde 80km hız yapacaktır. Böylece maximum titreşime daha 1000devir kalacaktır. Motor rahatlıyacaktır. KANUNİ TIGER da da ön dişli büyütülerek yapılır bu işlem ama bizim Ön Dişlinin orda yer olmadığı için Arka Dişli ufaltılır. (ÖN BÜYÜR yada ARKA UFALTILIR)

    Ama 34T den 29T veya 30T yaparsan bu konuda bişey diyemem. Bunların çapı dahada ufalacağı için zincirde sürtebilir, kalkışta da performans kaybın olur. Modifiyeyi abartmamakta lazım tabi....
    Mahoretti, Arbetus merhaba
    Ankara da 32T bulamadım.Temini için yardımcı olabilir misin?
    Buarada geçen hafta ön arka akort ayarları,keçeler, debriyaj balatası ve oringli zincir değişimlerini de hallettim.Yıba çarşısının alt tarafında Uğur bisiklet var.bütün bu işlemleri 3 saat gibi bir sürede tamamladılar.Motor yağı ve yağ katkısı (444) dahil 170 TL gibi bir rakama hallettiler.Şu anda debriyaj geçişleri çok rahat,zincir sesi ise yok.Motor virajlarda dışa doğru kayıyordu,Akort ayarlarının bozuk olmasının virajlarda önden kayma gibi sorunlar yarattığını da bu sayede öğrendim.
    Ankara daki arkadaşlara tavsiye ederim.

  9. #6549
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amortisörü iptal etmiştim amortisörden biraz daha kısa demirparçası takmıştım (hardtail)bozuk yollarda cok sorun yasadıgımdan amortısore donmeye karar verdım.fakat motoru alcaltmakta ıstıyordum o yuzden salıncak baglantısını bıraz daha gerıye aldım.bu sayede motor 5-7cm arası alcaldı.fotograf makınesını alet cantasıyla motordayken dusurdum.kısa sure ıcınde fotograflarını yayınlayacagım.isinize yararsa ne mutlu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 ----------




    motorla beraber kıtapcık verdılermı?motoru tanıman ıcın kıtapcıgın faydalı olacagına ınanıyorum

    hundryhorace'ye buradan tesekkurler


    hungryhorace En sonunda ofisteki dandik tarayıcıyla kullanım klavuzunu taradım.

    http://www.MegaShare.com/2144330

    Verdiler dostum verdilerde kitapçığa bakılırsa rölanti ayarı ile oynamayın diyor neyse şu an istanbuldaki hava şartlarından dolayı motorun henüz 150 km de olmasından başka bir sorunum yok istanbul MCT ciler ne zaman toplanıyoruz
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  10. #6550
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa


    Buda bizim yavru
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  11. #6551

    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    dikmen/ANKARA
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    selam arkadaşlar bende mct'mi yeni aldım yanlız ilk hesaplamalarıma göre kilometrede 0,20 krş yakıyor bu normalmidir, sizin mct'ler ne kadar yakıyor yardımcı olurmusunuz.saygılarımla cem

  12. #6552
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250


    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------

    BU DA NAM-I DİĞER KAPKAÇÇI. MOTORLARI ÇOK SEVER EHEHEH



    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------



    Uploaded with ImageShack.us
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  13. #6553
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı ahmetgk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mahoretti, Arbetus merhaba
    Ankara da 32T bulamadım.Temini için yardımcı olabilir misin?
    Buarada geçen hafta ön arka akort ayarları,keçeler, debriyaj balatası ve oringli zincir değişimlerini de hallettim.Yıba çarşısının alt tarafında Uğur bisiklet var.bütün bu işlemleri 3 saat gibi bir sürede tamamladılar.Motor yağı ve yağ katkısı (444) dahil 170 TL gibi bir rakama hallettiler.Şu anda debriyaj geçişleri çok rahat,zincir sesi ise yok.Motor virajlarda dışa doğru kayıyordu,Akort ayarlarının bozuk olmasının virajlarda önden kayma gibi sorunlar yarattığını da bu sayede öğrendim.
    Ankara daki arkadaşlara tavsiye ederim.
    tavsiye için teşekkürler uğrayacağım zira bakım yaptırmam lazım )

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:41 ----------

    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------

    BU DA NAM-I DİĞER KAPKAÇÇI. MOTORLARI ÇOK SEVER EHEHEH



    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------



    Uploaded with ImageShack.us
    motora binen kedi

    çok temiz motor kazasız belasız sürüşler ama bu motorun en güzel olanı siyah olanı benimki siyahta hehehehee

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 ----------

    ahanda benim kara şimşeğim dostlarım



    Uploaded with ImageShack.us

  14. #6554
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Motora binen kedi

    çok temiz motor kazasız belasız sürüşler ama bu motorun en güzel olanı siyah olanı benimki siyahta hehehehee

    saol arkadaşım sana da kazasız sürüşler. . .

    Bu kedi öyle motoru görünce üstüne çıkıyor bundan önce scooter'im vardı onun üstüne çıkar yatardı

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------

    Ayrıca bugun itibariyle 500 km yide doldurdum, bir kere lastiğim patlamıştı o da normal zaten onun dışında teknik bir sorunla karşılaşmadım taş gibi motor maşallah

    Hafta içi servise götürüp yağını,bujisini ve arka dişlisini değiştirmeyi düşünüyorum. . .
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  15. #6555
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora binen kedi

    çok temiz motor kazasız belasız sürüşler ama bu motorun en güzel olanı siyah olanı benimki siyahta hehehehee

    saol arkadaşım sana da kazasız sürüşler. . .

    Bu kedi öyle motoru görünce üstüne çıkıyor bundan önce scooter'im vardı onun üstüne çıkar yatardı

    bende de bi tane var ama o motor yerine benim sırtıma çıkmayı tercih ediyor papağan gibi omzumda otorup çevreyi seyrediyor
    kediler çok eğlenceli canlılar insanın stresini atmada birebir üç şey var

    1. ıssız bir yer
    2. ıssız yere gidebileceğin bir motor
    3. ıssız yerde kucağında mırlayan bir kedi

    senin mct yenimi oldukça temiz duruyor ben 2. el aldım ama aldığım genç ir çocuk kullanmamıi neredeyse ufak modfikasyon yapacağım 32 dişli özellikle senin yaptığın değişiklikleri canı gönülden dinlerim

  16. #6556
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende de bi tane var ama o motor yerine benim sırtıma çıkmayı tercih ediyor papağan gibi omzumda otorup çevreyi seyrediyor
    kediler çok eğlenceli canlılar insanın stresini atmada birebir üç şey var

    1. ıssız bir yer
    2. ıssız yere gidebileceğin bir motor
    3. ıssız yerde kucağında mırlayan bir kedi

    senin mct yenimi oldukça temiz duruyor ben 2. el aldım ama aldığım genç ir çocuk kullanmamıi neredeyse ufak modfikasyon yapacağım 32 dişli özellikle senin yaptığın değişiklikleri canı gönülden dinlerim
    evet geçen gün arkadaşımın evinde 4 saat birlikte uyuduk onunla

    evet ben sıfır aldım daha 500 km yeni oldu. orjinal çantaları çıkarttım fotodaki gibi yan, arka ve öne sosis çanta aldım, koruma demiri ve ön cam eksik kaldı yaz ayı geliyor cama gerek yok diyeceksin belki ama biz arkadaşla uzun yol gezisi düşündüğümüz için rüzgar çarpmasını engelleme niyetindeyiz..

    teknik olarak ise zincir kesinlikle o-ring olmalı, bende daha 400 km olmadan bollaştı ve motorumun her yeri yağ oldu çok iğrenç bir görüntü ve temizlemesi zahmetli.

    arka dişli de forumdaki arkadaşların dediği gibi takılması şart bence motorun hızını değil, motorun rahatlamasına yardımcı oluyor.

    zamanla yaptıklarımı zaten burada paylaşacağım..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

    Alıntı cecen cem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar bende mct'mi yeni aldım yanlız ilk hesaplamalarıma göre kilometrede 0,20 krş yakıyor bu normalmidir, sizin mct'ler ne kadar yakıyor yardımcı olurmusunuz.saygılarımla cem
    selamlar;

    Benimde mct yeni, malum motorun rodaj dönemi o yüzden fazlada yakabiliyor, tabi bu fazla yakma dur-kalk ve birazda devirli kullanınca artıyor.

    Ben ilk 200 km baya bi sakin kullandığımda 100 km de 3.3 lt. yakmıştı
    fakat 200 km den sonra ister istemez biraz devirli ve hızlı kullanmam gerektiğinden ve dur-kalk fazla yaptığımdan ( vitesli tecrübem ilk olduğundan öğrenmek amaçlı ) son hesapladığımda ise 100 km de 4.4 lt yakmıştı.

    Ama tahminimce rodaj süresi bitince bu kadar uçuk rakam çıkmayacaktır bence...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  17. #6557
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet geçen gün arkadaşımın evinde 4 saat birlikte uyuduk onunla

    evet ben sıfır aldım daha 500 km yeni oldu. orjinal çantaları çıkarttım fotodaki gibi yan, arka ve öne sosis çanta aldım, koruma demiri ve ön cam eksik kaldı yaz ayı geliyor cama gerek yok diyeceksin belki ama biz arkadaşla uzun yol gezisi düşündüğümüz için rüzgar çarpmasını engelleme niyetindeyiz..

    teknik olarak ise zincir kesinlikle o-ring olmalı, bende daha 400 km olmadan bollaştı ve motorumun her yeri yağ oldu çok iğrenç bir görüntü ve temizlemesi zahmetli.

    arka dişli de forumdaki arkadaşların dediği gibi takılması şart bence motorun hızını değil, motorun rahatlamasına yardımcı oluyor.

    zamanla yaptıklarımı zaten burada paylaşacağım..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------



    selamlar;

    Benimde mct yeni, malum motorun rodaj dönemi o yüzden fazlada yakabiliyor, tabi bu fazla yakma dur-kalk ve birazda devirli kullanınca artıyor.

    Ben ilk 200 km baya bi sakin kullandığımda 100 km de 3.3 lt. yakmıştı
    fakat 200 km den sonra ister istemez biraz devirli ve hızlı kullanmam gerektiğinden ve dur-kalk fazla yaptığımdan ( vitesli tecrübem ilk olduğundan öğrenmek amaçlı ) son hesapladığımda ise 100 km de 4.4 lt yakmıştı.

    Ama tahminimce rodaj süresi bitince bu kadar uçuk rakam çıkmayacaktır bence...
    cam siperlik bende yapacağım şu linktekine bir bak istersen oldukça güzel görünüyor
    http://www.rialli.com/urunler/motors...uk-boy-ms3891/

    benim için maksimum hız önemli değil ortalaması önemli sonuçta yarış motoru değil şuan kullandığım 4. viteste 80km/h yapıyor zorlanmadan ama 5. vitese takınca rahat 100ü görüyor 32tyi takınca 4-5 arası değişim uzayacak böylece motor çok az devirde daha hızlı gidecek benim amacım saatte ortalama 85-90km yolu motoru rahatsız etmeden gitmek

    zincir konusunda o-ringli almayı planlıyorum ama şuanki zincir oldukça sağlam gergisini kendim yapıyorum yağ olarak sıvı gres kullanıyorum oldukça etkili öneririm sıçrama yok toz toplama felanda olmadı

    haklısın yan çanta kesinlikle şart 90tlye toplamda 100lt hacimli çanta alıcam beklemedeyim gelmemiş henüz

    evet benim yaramazımda öyle gece korkunca veya üşüdüğünde direk yatağıma atlar kafasını yastığa koyar uyur

  18. #6558
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cam siperlik bende yapacağım şu linktekine bir bak istersen oldukça güzel görünüyor
    http://www.rialli.com/urunler/motors...uk-boy-ms3891/

    benim için maksimum hız önemli değil ortalaması önemli sonuçta yarış motoru değil şuan kullandığım 4. viteste 80km/h yapıyor zorlanmadan ama 5. vitese takınca rahat 100ü görüyor 32tyi takınca 4-5 arası değişim uzayacak böylece motor çok az devirde daha hızlı gidecek benim amacım saatte ortalama 85-90km yolu motoru rahatsız etmeden gitmek

    zincir konusunda o-ringli almayı planlıyorum ama şuanki zincir oldukça sağlam gergisini kendim yapıyorum yağ olarak sıvı gres kullanıyorum oldukça etkili öneririm sıçrama yok toz toplama felanda olmadı

    haklısın yan çanta kesinlikle şart 90tlye toplamda 100lt hacimli çanta alıcam beklemedeyim gelmemiş henüz

    evet benim yaramazımda öyle gece korkunca veya üşüdüğünde direk yatağıma atlar kafasını yastığa koyar uyur

    kesinlikle katılıyorum hız merakımız olsa racing alırdık sonuçta bu gezi motoru
    hmm tavsiyene uyacağım, bazı arkadaşlarda sprey kullanıyorlarmış bi de onu araştıracağım bakalım nasıl birşeymiş...

    benim yan çantalar, arka çanta ön sosis dahil 150 tl civarı birşeye almıştım benim yan çantalar kitlenebiliyor, tabi açacak insan hertürlü açar ama genede tedbir almak gerekir..

    senin yaramaz ufak sanırım bizimki bahçeye yabancı bi kedi girince ilk önce saklanıyor sonra o saldırma alanına girince direk dalıyor sallıyor pençeyi valla bir korkusu yok ehehehhe

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------

    he bu arada linke baktım güzel duruyor evet fiyatta baya cazip geldi sağlamlığını ancak yakından görerek anlarız gibime geliyor.

    biz arkadaşla bir tabelacıdan kestirip yaptırmayı düşünüyoruz, hem sağlam hemde istediğin şekil ve renk olarak seçme şansımız olacak şimdilik araştırmadayız bakalım...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  19. #6559

    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    dikmen/ANKARA
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Alıntı:
    cecen cem Nickli Üyeden Alıntı
    selam arkadaşlar bende mct'mi yeni aldım yanlız ilk hesaplamalarıma göre kilometrede 0,20 krş yakıyor bu normalmidir, sizin mct'ler ne kadar yakıyor yardımcı olurmusunuz.saygılarımla cem
    StyLeOscaR Nickli Üyeden Alıntı

    selamlar;

    Benimde mct yeni, malum motorun rodaj dönemi o yüzden fazlada yakabiliyor, tabi bu fazla yakma dur-kalk ve birazda devirli kullanınca artıyor.

    Ben ilk 200 km baya bi sakin kullandığımda 100 km de 3.3 lt. yakmıştı
    fakat 200 km den sonra ister istemez biraz devirli ve hızlı kullanmam gerektiğinden ve dur-kalk fazla yaptığımdan ( vitesli tecrübem ilk olduğundan öğrenmek amaçlı ) son hesapladığımda ise 100 km de 4.4 lt yakmıştı.

    hayırlı olsun bende yeni aldım ikinci el çok temiz aldığım arkadaş gerçekten iyi bakmış motora.
    StyLeOscaR senin 4,4 lt ( 4.4x3,64 = 16,016 tl ) dediğin yakıt bile benim yaktığımın yanında birşey değil ben 100 km'de 20 tl yakıyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz karbüratör ayarımı lazım bujiler yeni değişti,yoksa başka bir sorunmu vardır ?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:58 ----------

    bu arada motorum 4500 km'de

  20. #6560

    Üyelik
    11 Mart 2010
    Alıntı mahoni38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tel ile nerdeyse 1 aydır uğrasıyorum.en son ustaya kızıp kendim de takmayı denedim bence sende dene o zaman kendin takmaman gerekdiği fikrine kapılırsın.MCT de arka teller biraz zayıf imkanın varsa kalın tel bul onlar ile hepsini değiştirt. Tel eğer akord ayarı iyi değilse catur cutur kırılıyor vea bir tanesi kirildi mi pıt pıt kırılıyor gerisi de ben en son 13 tel kırık haldeydim (2 tek kırıktı 2 gunde 13 e cıktı)
    neyse sonra teller değişti akord yapıldı (70 tl bayıldım) geçen kilidi cekerken bir tane kırdım baktım aynı sekilde bir tane daha kırmısım yaptırıym diyene kadar 2 daha gitti öyle kullanıyordum. Tel geldi tel gelcek diyerek 7 gün geçti sonra "arbetus" dan kalın jant teli aldım (35 -30 civarina fiyatı alınrsın kendinden Not:Kocelide) kayseride 2 kişi var jant teli yapan birine gittim yaptıramadım (uzun hikaye) neyse öbürüne gittim kapalıydı derken canım sıkıldı motoru kaldırdım teker üstündeykent akılmıyor. indirdim geri (kriko ile)
    Gittim tekeri söktürdüm (10tl) gittim jant teli anahtarı aldım (3tl) derken bisiklet gibi sandım taktım sıktım (yapmak zor oldu) neyse ben hepsini değiştireyim diyordum 4 tane kırığı yerine zor taktım ondan sonra sıktım jant yamuk bi ceviriyoruz yamuk! sonra bir ustad dedi ki can taşıyorsun git ehline yaptır dedi bulabildiğim en ehil kişiye verdim tekeri 30 tlyi de verdim tellerin hepsini değiştirdi ayarladı gittim aldım taktırdım tekeri şimdilik sorunum yok sükür.

    Kısaca bisikletin ki gibi değil kendin yapmanı tavsiye etmem teli takmakla bitmiyor akord etmek gerekiyor iyi akord edemezsen dengen bozuluyor (özellikle dönüşte) Akordun mantığı aslında basit telleri takıyorsun sonra sabıt bir düzenekte dönderiyorsun bir tepeşir tutuyorsun tepeşirin değdiği yerdeki ters taraf teli sıkıyorsun tekrar dönderiyorsun. teorikte kolay gibi

    Eyvallah sagol ya bende sevpa servisine yaptırdım 40 TL Tuttu 6 Tane Kırıkmış benim teller kalındı sanırım orjinalindede fakat gevşemişti Ama hallettiler Dedim garantiden Yapılıyormu diye bakalım dedi Yapılmadıgını Söyledi Her Neyse İstanbul anadolu yakasında iyiki sevpa Diye bir Mondial Servisi Var Çok şanslıyız :-)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler