Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6521

    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    mondial 250mct
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum oringli mi oringsiz mi sincir istiyorsun?
    Her ikisinin fiyatını da öğrenebilir miyim ?
    BU DÜNYAYA HER GELEN KENDİNE BİR EŞ ARAR; TAŞIN KALBİ YOK AMA ONU DA YOSUN SARAR...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6522
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    benim izinim genelde hafta içi oluyor , ama akşamları da müsait olan olursa gezebiliriz, sadece benim arkadaşın ehliyetinin çıkmasını bekliyoruz ondan fazla uzağa gidemiyoruz :(
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  3. #6523
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    arkadaşlar bugün bi motor ustası ki harbi usta 1200lük motorlarla uğraşıyo kendisi
    senin motorunun sibop ayarları yapılmalı manifolt patlamış değişmeli dedi ne kadar dedim 200 tl civarı dedi
    akşam mahalledeki motorcuya gittim sibop ayarlarını 60 manifolt boğazıda 20 dedi kime güveneyim sizce
    veya oranları biliyorsanız söylermisiniz kendim yapayım paramda benzine gitsin

  4. #6524
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    ya bu arada bugun benzin almaya gittim, hesaplarıma göre 220 km yola 9,8 lt benzin yaktı
    yani 100km de 4.47 ye falan geliyor fazla geldi sanki anlamadım gitti, gerçi dur kalk yaptım baya onla da alakalı olabilir. . bakımdan sonra da test edeceğim o zaman net belli olur ...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  5. #6525
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    DEBRECEN

    İlk resimdeki Vmotor gibi eksoz geçişi yapabileceğini söyledi Usta. O şekilde geçirecekti eksozları. Ama ayak yakma (kromaj istediğimiz için sargı kullanamıyoruz) problemi olabileceği için vazgeçtik. Daha yaptırmadım ACİL olmadığı için ama ilk fırsatta yaptırıcam.
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  6. #6526

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Alıntı ekayin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb Herkeze Daha öncede Yazmıştım Buraya Benim Mct şu an 3050 km Civarında 2006 model ve 2009 agustos trafige çıkışlı genelde kozyatagı maltepe ararı işe git gel kullanıyorum gidiş geliş 17 km civarı bugün iş yerindeyken motosikletin arka Jant Tellerine Gözüm Takıldı Ve Tam 7 Tanesi kırılmış Görebildim kadarıyla Bilmiyorum Ne Zamandır kaç Tanesi Kırık Ama bugün ilkkez Baktım ve tam 7 Tanesinin kırık oldugunu gördüm Bu şekilde Asla binmem motosiklete bide Tellerle hiç oynamadım bugüne kadar sıkma gerdirme filan birçogu gevşemiş acaba ondanmı kırılmıştır Yarın Sevpayı Arayıp soracam Tel varsa gidip taktıracam ama işcilik ücreti vermek istemiyorum anadolu yakasında Bana Tel Satabilecek bi yer varmı Ben takabilirmiyim alsam Tanesi ne kadar Bu tellerin Yardım lütfen

    Tel ile nerdeyse 1 aydır uğrasıyorum.en son ustaya kızıp kendim de takmayı denedim bence sende dene o zaman kendin takmaman gerekdiği fikrine kapılırsın.MCT de arka teller biraz zayıf imkanın varsa kalın tel bul onlar ile hepsini değiştirt. Tel eğer akord ayarı iyi değilse catur cutur kırılıyor vea bir tanesi kirildi mi pıt pıt kırılıyor gerisi de ben en son 13 tel kırık haldeydim (2 tek kırıktı 2 gunde 13 e cıktı)
    neyse sonra teller değişti akord yapıldı (70 tl bayıldım) geçen kilidi cekerken bir tane kırdım baktım aynı sekilde bir tane daha kırmısım yaptırıym diyene kadar 2 daha gitti öyle kullanıyordum. Tel geldi tel gelcek diyerek 7 gün geçti sonra "arbetus" dan kalın jant teli aldım (35 -30 civarina fiyatı alınrsın kendinden Not:Kocelide) kayseride 2 kişi var jant teli yapan birine gittim yaptıramadım (uzun hikaye) neyse öbürüne gittim kapalıydı derken canım sıkıldı motoru kaldırdım teker üstündeykent akılmıyor. indirdim geri (kriko ile)
    Gittim tekeri söktürdüm (10tl) gittim jant teli anahtarı aldım (3tl) derken bisiklet gibi sandım taktım sıktım (yapmak zor oldu) neyse ben hepsini değiştireyim diyordum 4 tane kırığı yerine zor taktım ondan sonra sıktım jant yamuk bi ceviriyoruz yamuk! sonra bir ustad dedi ki can taşıyorsun git ehline yaptır dedi bulabildiğim en ehil kişiye verdim tekeri 30 tlyi de verdim tellerin hepsini değiştirdi ayarladı gittim aldım taktırdım tekeri şimdilik sorunum yok sükür.

    Kısaca bisikletin ki gibi değil kendin yapmanı tavsiye etmem teli takmakla bitmiyor akord etmek gerekiyor iyi akord edemezsen dengen bozuluyor (özellikle dönüşte) Akordun mantığı aslında basit telleri takıyorsun sonra sabıt bir düzenekte dönderiyorsun bir tepeşir tutuyorsun tepeşirin değdiği yerdeki ters taraf teli sıkıyorsun tekrar dönderiyorsun. teorikte kolay gibi

  7. #6527

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    DEBRECEN

    İlk resimdeki Vmotor gibi eksoz geçişi yapabileceğini söyledi Usta. O şekilde geçirecekti eksozları. Ama ayak yakma (kromaj istediğimiz için sargı kullanamıyoruz) problemi olabileceği için vazgeçtik. Daha yaptırmadım ACİL olmadığı için ama ilk fırsatta yaptırıcam.
    anlamadıgım motor blogunun arka kısmı dolu hava fıltresı ,karburator.nereden gecırecek egzoz'u

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 ----------

    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugün bi motor ustası ki harbi usta 1200lük motorlarla uğraşıyo kendisi
    senin motorunun sibop ayarları yapılmalı manifolt patlamış değişmeli dedi ne kadar dedim 200 tl civarı dedi
    akşam mahalledeki motorcuya gittim sibop ayarlarını 60 manifolt boğazıda 20 dedi kime güveneyim sizce
    veya oranları biliyorsanız söylermisiniz kendim yapayım paramda benzine gitsin
    ustanın verdigi fiyata aldanma.bır zıhnıyet varkı argo tabırıyle tuttuguna yerlestırme dusuncesınde ıcersınde oluyor.o yuzdenkı boyle dengesız fıyatlar cekebılıyorlar sana bır ornek vereyım ustanın bırı benden debrıyaj balatasını degıstırmek ıcın 100tl ıstedı dedım balatalar ve yag'da bende olsun olsun 90 olsun dedı.ben arabanın balatayı 50tl'yı degıstırtdım.arabadakının degısmesı ıcın arabanın altına gırmesı gerekıyor sen dusun.daha sonra 20tl'ye baska bırıne yaptırttım.kısaca dıkkatlı olmanda fayda var.bırde dukkanın onune bak
    ustanın nasıl bırı olduguna daır ıpucu verecektır

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:18 ----------

    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motor henüz 100 km de falan. kesinlikle zorlamıyorum ama 5. vitesde devrini aldığı zaman 80 falan zor görüyor. rodajını tamamladıktan sonra yani zamanla bu süratte bir değişme olur mu ?
    mct'den rodaj ve sonrasında fazla bırsey bekleme (surat bakımından)son surat konusunda dişliyi degistirdikten sonra memnun kalacagına emınım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:20 ----------

    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. şüphelin konjektör. İkincisi ise sargı. normalde boş aküyü bile şarj edebilecek kadar güçlüdür mctnin sistemi.
    kardesım yenı manıtayı bır gorucuye cıkar gorelım artık

    amyant'lar ulasmadı degılmı?
    hıc yoktan zıyan oldu
    saglık olsun.camurluklar ne alemde?

  8. #6528
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. şüphelin konjektör. İkincisi ise sargı. normalde boş aküyü bile şarj edebilecek kadar güçlüdür mctnin sistemi.
    Sorun regülatördeymiş yenisi ile değiştirdiler.

    sizin km gösterge saatinin monte olduğu kısımda bir boşluk var mı, sallanıyor mu hafif ileri geriye doğru? yoksa taş gibi sağlam duruyor mu

    motorun 4 ve 5. vitesi arasında hiç bir fark yok, bunu dişliyi değiştirmeden halletmenin bir yolu var mı
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  9. #6529

    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    MCT 250
    En sonunda ofisteki dandik tarayıcıyla kullanım klavuzunu taradım.

    http://www.MegaShare.com/2144330
    Zed's dead Baby.

  10. #6530
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    ustanın verdigi fiyata aldanma.bır zıhnıyet varkı argo tabırıyle tuttuguna yerlestırme dusuncesınde ıcersınde oluyor.o yuzdenkı boyle dengesız fıyatlar cekebılıyorlar sana bır ornek vereyım ustanın bırı benden debrıyaj balatasını degıstırmek ıcın 100tl ıstedı dedım balatalar ve yag'da bende olsun olsun 90 olsun dedı.ben arabanın balatayı 50tl'yı degıstırtdım.arabadakının degısmesı ıcın arabanın altına gırmesı gerekıyor sen dusun.daha sonra 20tl'ye baska bırıne yaptırttım.kısaca dıkkatlı olmanda fayda var.bırde dukkanın onune bak
    ustanın nasıl bırı olduguna daır ıpucu verecektır[COLOR="Silver"]



    bilgiler için sağol sanırım diğeri ilki yani yüksek fiyat söylemeyi tercih etti.
    bu düşük fiyat veren ise oturduğum mahallenin tüm motorlarını yapıyor gözlerimin önünde 2 saatte ramzey 125 cc motoru açtı temizledi içine yeni parçaları taktı ve aynen taktı.
    ama yinede ben başka birkaç yere sorayım diyorum acaba ankarada iyi motor tamiri yapan bilinen yerler güveninlen yerler nerelerdir tüm 250cilere sesleniytorumm

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------

    [QUOTE=hungryhorace;2063678]En sonunda ofisteki dandik tarayıcıyla kullanım klavuzunu taradım.

    dostum emeğin için eşekkürler indirdim fakat adobe açmıyor hata oluştu ve dosya kurtarılamadı diyor acaba nedeni nedir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------

    bu arada ankarada 32 dişliyi nereden bulabiliriz

  11. #6531

    Üyelik
    21 Mayıs 2010
    ya arkadaslar bu mondıal mct yi 2006 modelını buldum 900 liraya .ne dersiniz alınırmı?20. bin kmde...

  12. #6532
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    kardesım yenı manıtayı bır gorucuye cıkar gorelım artık

    amyant'lar ulasmadı degılmı?
    hıc yoktan zıyan oldu
    saglık olsun.camurluklar ne alemde?

    Senin amyantlar yalan oldu be kardeşim. karaköy e gidip 1 top Amyant aldım bende henüz takmadım tabi egzosle ilgili bikaç çalışmam olacak. Abi malzemeler hala gelmedi ben de tilt oldum ustada bakıcaz artık
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  13. #6533
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun regülatördeymiş yenisi ile değiştirdiler.

    sizin km gösterge saatinin monte olduğu kısımda bir boşluk var mı, sallanıyor mu hafif ileri geriye doğru? yoksa taş gibi sağlam duruyor mu

    motorun 4 ve 5. vitesi arasında hiç bir fark yok, bunu dişliyi değiştirmeden halletmenin bir yolu var mı
    Gösterge yerinde hafif boşluk var. Taş gibi duramıyor. 4-5 vites aralığı da dişli ile ilgili.... Değiştir kurtul. Burda değiştirmeyen pek yok zaten

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:31 ----------

    Alıntı gagojan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya arkadaslar bu mondıal mct yi 2006 modelını buldum 900 liraya .ne dersiniz alınırmı?20. bin kmde...
    900TL... Kesin bi problemi vardır diye insanın aklını kurcalıyor. Ama göster bi ustaya... Kafan rahat olsun. Ayrıca parçalar çok ucuz. Değişecek şeylere mondialin sitesinden bakarsın. Toplamda kaça mal oluyor sana... Hem sağlam bir ustaya yaptırırsan , yenilenmiş bir MCT'en bile olur....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:33 ----------

    hungryhorace

    Teşekkürler kılavuz için.
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  14. #6534

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum Ben sele için çok kastım 1955 model bi BMW den söktük arkadaşım sayesinde. Yayı çekme tip olduğu için fazla esnemiyor çarpıyor. basma tip yay bulup çifte çeviricem.


    @Osbourne

    Bana 7sac+5 balata çok mantıklı gelmedi ya eksik saymış olabilir misin?

    çünkü tasa koyarken önce balata ile başlanıyor. ( B = balata, S= sac)

    bizim 6 balatalı sistem içten dışa:

    BSBSBSBSBSB

    senin bahsettiğin 5 balata sistemini tasa oturtunca bi gariplik oluyor

    BSBSBSBSB

    iki tane sac açıkta kalıyor
    dostum benım balatadan 6 tane sac cıktı fazlamı koymuslar ?( şaşırmam daha öncede depoyu söktügümde km saatinin fişi takılı olmadıgını gormustum)
    6 sac 6 balata
    sımdı bır paket balata aldım cg125 ıcınden 5tane
    cıktı .bir paket daha alıp 6'ya tamamlıyayım dıyorum.BSBSBSBSB cok bosluk oldu
    anlamadım
    BSBSBSBSBSBS
    seklındeydı?

    sahıbındenmı?ruhsat sorunu vardır.ılanlar arasında gormustum
    adam belkıde baskasının motoru satıyordur
    uzak durmak lazım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:22 ----------

    https://www.velomoto.com.tr/urun.php...01&kategori=73

    ybr 125'in balatalar bizimkine uyuyor degilmi?hic degilse buradakiler taiwanmıs

  15. #6535
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum benım balatadan 6 tane sac cıktı fazlamı koymuslar ?( şaşırmam daha öncede depoyu söktügümde km saatinin fişi takılı olmadıgını gormustum)
    6 sac 6 balata
    sımdı bır paket balata aldım cg125 ıcınden 5tane
    cıktı .bir paket daha alıp 6'ya tamamlıyayım dıyorum.BSBSBSBSB cok bosluk oldu
    anlamadım
    BSBSBSBSBSBS
    seklındeydı?

    sahıbındenmı?ruhsat sorunu vardır.ılanlar arasında gormustum
    adam belkıde baskasının motoru satıyordur
    uzak durmak lazım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:22 ----------

    https://www.velomoto.com.tr/urun.php...01&kategori=73

    ybr 125'in balatalar bizimkine uyuyor degilmi?hic degilse buradakiler taiwanmıs
    ybr ve türevleri olan motorların balataları uyuyor. Lakin onlarda 5 li set var. 6.sını sonradan almak gerekiyor. 6 ya 6 şeklind eolucak zaten. Tasa dizerken önce balata sonra saç şeklinde gitmelisin. BMW projem yattı anlaşamadık. Ama ryhsat sahibini falan bulmuştum ben.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  16. #6536

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr ve türevleri olan motorların balataları uyuyor. Lakin onlarda 5 li set var. 6.sını sonradan almak gerekiyor. 6 ya 6 şeklind eolucak zaten. Tasa dizerken önce balata sonra saç şeklinde gitmelisin. BMW projem yattı anlaşamadık. Ama ryhsat sahibini falan bulmuştum ben.

    ben 6-5 diye biliyordum.motorlarda nedense degısken
    yayları cok fazla sıkmama gerek yok degılmı?
    on fren balatalarını degıstırdım lakın dıskı sıkıyor ne yapmam gerekır
    bır kac yerde ınce zımpara ıle zımparalama fıkrını ortaya atmıslar
    bana pek parlak gelmedı?

    yıne uygun fıyata denk duser
    aslında sahıbınden.com turevlerınden degılde anadoludan gıdıp toplayacaksın
    ben bırtane buldum tekırdagın bır koyunde mısafırlıge gıtmıstım
    adam atmıs kapının onune cogu parcaları calınmıs yada cocuklar kırmıs
    adamdan ıstesem verırdıde .ölu motorda olmasına gerek yok
    bakımlılar var

    dünde arka salıncagın amortısor baglantısını gerıye kaydırdık
    tornacı saglam bır kaynak yaptı(ınsallaaaaaa
    kıcı yaklasık 6-7cm ındı
    kısa kullandıgım demırıde ıptal ettım
    agresıf bır gorunume sahıp oldu
    foto makıne ayarladıgımda paylasacagım

  17. #6537
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 6-5 diye biliyordum.motorlarda nedense degısken
    yayları cok fazla sıkmama gerek yok degılmı?
    on fren balatalarını degıstırdım lakın dıskı sıkıyor ne yapmam gerekır
    bır kac yerde ınce zımpara ıle zımparalama fıkrını ortaya atmıslar
    bana pek parlak gelmedı?

    yıne uygun fıyata denk duser
    aslında sahıbınden.com turevlerınden degılde anadoludan gıdıp toplayacaksın
    ben bırtane buldum tekırdagın bır koyunde mısafırlıge gıtmıstım
    adam atmıs kapının onune cogu parcaları calınmıs yada cocuklar kırmıs
    adamdan ıstesem verırdıde .ölu motorda olmasına gerek yok
    bakımlılar var

    dünde arka salıncagın amortısor baglantısını gerıye kaydırdık
    tornacı saglam bır kaynak yaptı(ınsallaaaaaa
    kıcı yaklasık 6-7cm ındı
    kısa kullandıgım demırıde ıptal ettım
    agresıf bır gorunume sahıp oldu
    foto makıne ayarladıgımda paylasacagım

    kardaş 6 balata 5 saz işte benim bulduğum motor sahibindende değildi mahalledendi. Kendi teklif etmişti. ruhsat sahibini bulamıyorum böyle alacaksan al demişti ben buldum daha sonra sahibni adamla konuştum sonra kısmet olmadı işte
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  18. #6538
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    greyhorse

    Neler yapıyon sen ???? İVEDİ foto ile destekle lütfen yaptıklarını.... Feyz alalım...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

    greyhorse

    "Kısa kullandığım demir" derken neyi kastettin ? Neyi iptal ettin ?
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  19. #6539
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gösterge yerinde hafif boşluk var. Taş gibi duramıyor. 4-5 vites aralığı da dişli ile ilgili.... Değiştir kurtul. Burda değiştirmeyen pek yok zaten

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:31 ----------



    900TL... Kesin bi problemi vardır diye insanın aklını kurcalıyor. Ama göster bi ustaya... Kafan rahat olsun. Ayrıca parçalar çok ucuz. Değişecek şeylere mondialin sitesinden bakarsın. Toplamda kaça mal oluyor sana... Hem sağlam bir ustaya yaptırırsan , yenilenmiş bir MCT'en bile olur....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:33 ----------

    hungryhorace

    Teşekkürler kılavuz için.

    Değiştireyim diyorum da motorun ilk kalkışlardaki ivmelenmesini ve seriliğini kaybeder diye korkuyorum
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  20. #6540

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gösterge yerinde hafif boşluk var. Taş gibi duramıyor. 4-5 vites aralığı da dişli ile ilgili.... Değiştir kurtul. Burda değiştirmeyen pek yok zaten

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:31 ----------



    900TL... Kesin bi problemi vardır diye insanın aklını kurcalıyor. Ama göster bi ustaya... Kafan rahat olsun. Ayrıca parçalar çok ucuz. Değişecek şeylere mondialin sitesinden bakarsın. Toplamda kaça mal oluyor sana... Hem sağlam bir ustaya yaptırırsan , yenilenmiş bir MCT'en bile olur....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:33 ----------

    hungryhorace

    Teşekkürler kılavuz için.

    Değiştirtmeyen var => ben. bir ustayla konustugumda istersen taktır ama benim mct vardı taktim titresim çok değişmiyor sadece son sürat artıyor çekiş azalıyor dedi zincir de zarar görebilir dedi. Neyse sonradan vazgeçtim hala aklım gidip geliyor taktirsam mı taktırmasam mı diye. bir gün kısmet olur da bir dişşlisi değişmiş mct ye den gelirsem kullanıp karar vereceğim.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler