Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mayıs 2010, 13:45
#6461
mct 250 nin ne kadar yağ aldığını ve buji tırnak aralık mesafesinin ne olduğunu birde emme eksoz süpap değerlerini bilen varsa yazarsa çok memnun kalırım.mondialcilere iyi günler.
Reklamlar
-
13 Mayıs 2010, 14:24
#6462
Beycivan adlı üyeden alıntı
mct 250 nin ne kadar yağ aldığını ve buji tırnak aralık mesafesinin ne olduğunu birde emme eksoz süpap değerlerini bilen varsa yazarsa çok memnun kalırım.mondialcilere iyi günler.
merhaba emme eksoz süpap ve mesafeyı bılmıorum ama YAĞ 1.800 ALIO TAM 40 TL 10/40
-
13 Mayıs 2010, 14:34
#6463
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
genel anlamda oradan değilde, biraz daha önünde kalan kısım o parlak olan yerin oradan geliyor tek vida tutan bu gidonun altındaki aksam varya orası ,
yolda giderken elimde sıkıştırınca ses kesiliyor, bakalım plastik kauçuk yada silikon benzeri birşeyler bakacağım arkadaşımla komple orayı söküp depo ile olan yapışık kısmının arasına koymayı düşünüyoruz tabi sadece bir fikir ne derecede etkili olur artık belli olur ilerleyen zamanda
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:48 ----------
Hayırlı olsun kazasız belasız keyifle sür bunuda :D
Bu topici kontrol edeceğim diyorsun, zaten bu da aramızdan ayrılmadığın anlamına geldiği için sevindim açıkçası
Sağlıcakla . .
evet ben dun o vidanın altına kapı kenarlarına cekilen silikonumsu plastikimsi seyden koydum ses azaldı (misal eskiden 3. vitesten 4 e geçme zamanı gelmeye basladı mı yaparken simdi 3 den 4 e geçme zamanı geçti mi ses yapyıor.)
birde depo kapağı ses yapıyor bu gun de onu silikonluycam ama masallah grenajların coğundan ses geliyor titresim arttıkça ama ne kadar ekmek o kadar köfte o da var.
-
13 Mayıs 2010, 15:00
#6464
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba;
birkaç sorum olacak özellikle arka dişlisi 32 li ve o-ring zincir kullanan arkadaşlara,
bugun ustayla konuştum 32 dişli frezi denilen birşey varmış yada freze adını tam anlayamadım o olmuyor uymuyabilir dedi, kullanan arkadaşlar ek bir işlem yaptırdılarmı bu dişliyi taktırmadan önce ?
2. si o-ring zincir takılınca motor bloğuna sürtüyormu ? ona da ek bir işlem vb. birşey yapıyor muyuz ?
diş açıları uygun olmalı tabi. Sıfırdan dişli yaptıracaksan 34T dişlini veriyorsun tornacıya, o istediğin dişe göre yenisini yapar FREZEDE... Hazır alacaksan zaten problem olmaz. Benim 32T, bir cross motosikletin dişlisi. UYDU... 32Tnin altına özellikle 30Tnin altına düşmemeye çalış. Dişli çapı ufalacağı için arka salıncağın bir noktasına değme olabilir. 32T de böyle bir sorun yok tabi zincirin bollaşıp bollaşmadığını kontrol etmen lazım. Bollaşıca değme yapabilir.
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
-
13 Mayıs 2010, 15:05
#6465
mahoretti adlı üyeden alıntı
diş açıları uygun olmalı tabi. Sıfırdan dişli yaptıracaksan 34T dişlini veriyorsun tornacıya, o istediğin dişe göre yenisini yapar FREZEDE... Hazır alacaksan zaten problem olmaz. Benim 32T, bir cross motosikletin dişlisi. UYDU... 32Tnin altına özellikle 30Tnin altına düşmemeye çalış. Dişli çapı ufalacağı için arka salıncağın bir noktasına değme olabilir. 32T de böyle bir sorun yok tabi zincirin bollaşıp bollaşmadığını kontrol etmen lazım. Bollaşıca değme yapabilir.
32 dişli piyasada var. oringli zincir bloğa sürtmüyor ama es kaza ömrü biterde katlanmamaya başlarsa değmeye başlıyor.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
13 Mayıs 2010, 15:06
#6466
[COLOR="Red" adlı üyeden alıntı
debrecen[/COLOR];2056585]merhabalar.... mctm 3000ne dayandı=) maşşallah birtek sorun vidalar gevşio geçen motor saplama vidaları kopmus sanarsın motor patladı ole ses cıkıodu nesekı 2 cıvata bı saplama hallettik maşallah güzel menunum=). soruma gelince MODİFİKASYON YAPAN ARAKDAS VAR SITEEDE BEN 1.Sİ EGZOS AMA SAGLIKLI MOTRUN CEKISNI ETKILEMICEK OMURNU KSIALTMICAK SEKILDE. 2.SİDE DRAG BAR 'T' GİDON YAPICAM BUNLARI NERDE ORTALAMA KAC TLYE YAPABILIRIM YARDIMCI OLAB8ILECEK ARAKDASLAR
KUZEYADATEPE@WİNDOWSLİVE.COM EKLEYİP KONUSLAIM
TESEKKURLER
İzmirde TAİM USTA'ya senin dedikleri sormuştum. Gidon ve eksoz 250TL dedi.
egzos ta şöyle bişey olacak...
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
-
13 Mayıs 2010, 15:48
#6467
arkadaşlar isteyen olursa 32 lik arka dişli ve kalın arka jant teli temin edebilirim. başka parça isteyenlerde beinmle irtibata geçerse yardımcı olabilirim. yakında online satış gittigidiyorda ve kendi markamla bir custom aksesuar web sitesi açacağım.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
13 Mayıs 2010, 16:47
#6468
Bobber mct
Merhaba arkadaşlar motorumu satıyorum üstünde cok emek vardır meraklısına..
Link
http://www.sahibinden.com/bobber_mon...XQQdisplayitem
-
13 Mayıs 2010, 18:57
#6469
WhiteCrow adlı üyeden alıntı
bobber meraklıları ilgilenebilir
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
-
13 Mayıs 2010, 21:57
#6470
mahoni38 adlı üyeden alıntı
Mondial alcam sorunlar neler demiş bir arkadasımız. kısaca sunlar
-Arka jant telleri kırılması (kalın ile değiştir düzelir)
-Titreşim (32 dişli öneriliyor bunun için)
-2005 model yani 5 yıl depoda beklemiş ürün ama bu da cok sorun değil sonucta kullanılmamış
-çok yakıyor ( 4 - 3.5 lt/100km )
-Grenajlarından tir pırr sesler geliyor (altları süngerlendi mi gider demişti biri)
kısaca ufak tefek sorunları var ama 3.000 tl 600cc motor görünümde bir chopper alıyorsunuz bırakında o kadar olsun. ayrıca bu motor bmw nin bir motorunun çakması (esinleme
)
http://motoprofi.com/motospecspictur...00_c-1998.html
jant tellerini kalınlarla değiştirmek yada çelik jant yapmak, ve dişliyi 32 ile değiştirmek ne kadara mal olur arkadaşlar ?
-
13 Mayıs 2010, 22:38
#6471
Burak_34 adlı üyeden alıntı
benzin ışığımız yandığı zaman yedek depoya almazsak kaç km daha gidebiliyoruz?
bir de 15 lt lik depomuzun kaç lt si yedek depo için ayrılmış?
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
-
13 Mayıs 2010, 23:57
#6472
celik jant 200tl civarında.jant teli kalın olanla degıstırsende cukurlara gırmemeye calıs dıkkatlı kullanmanda fayda var yoksa dokum jant bıle dayanmaz
yedek depo asıl depodan ayrı bır bolum degıl .sanıldıgının aksıne depo ıkı bolumden olusmuyor.deponun altında ıkı ne musluk var bırının uc kısmı uzun dıgerının kısa .kısa olmasının nedenı dıpte kalan son benzını degerlendırebılmek ıcın.yanlız sunu soyleyebılırım ısık yandıktan sonra en yakın benzın ıstasyonuna kadar gıdecek yakıtın oluyor 20km gıtmıslıgım var
-
14 Mayıs 2010, 00:32
#6473
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
eyw Birader
buralardayız mümkün olduğunda ..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:35 ----------
bir ara scanner olan bir yere gidip halledeceğim inş. kardeşim bu arada balikesir neresindesin ? :D
balıkesir merkez
-
14 Mayıs 2010, 01:20
#6474
ARBETUS adlı üyeden alıntı
arkadaşlar isteyen olursa 32 lik arka dişli ve kalın arka jant teli temin edebilirim. başka parça isteyenlerde beinmle irtibata geçerse yardımcı olabilirim. yakında online satış gittigidiyorda ve kendi markamla bir custom aksesuar web sitesi açacağım.
mailini aldım, söylediğin gibi senden haber bekliyorum gerçi acelem yok şimdilik ama genede elimde bulunması benim yararıma malum tam gezme dönemi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------
hilhan adlı üyeden alıntı
balıkesir merkez
eski salı pazarının olduğu civarda dayımlar oturuyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 ----------
mahoretti adlı üyeden alıntı
diş açıları uygun olmalı tabi. Sıfırdan dişli yaptıracaksan 34T dişlini veriyorsun tornacıya, o istediğin dişe göre yenisini yapar FREZEDE... Hazır alacaksan zaten problem olmaz. Benim 32T, bir cross motosikletin dişlisi. UYDU... 32Tnin altına özellikle 30Tnin altına düşmemeye çalış. Dişli çapı ufalacağı için arka salıncağın bir noktasına değme olabilir. 32T de böyle bir sorun yok tabi zincirin bollaşıp bollaşmadığını kontrol etmen lazım. Bollaşıca değme yapabilir.
anladım bizim arbetüsle konuştuk ayarlamaya çalışacak bakalım, ayrıca bu o-ring zincirin numarası cinsi vs ne olmalı biliyor musun ?
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
14 Mayıs 2010, 09:31
#6475
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
mailini aldım, söylediğin gibi senden haber bekliyorum gerçi acelem yok şimdilik ama genede elimde bulunması benim yararıma malum tam gezme dönemi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------
eski salı pazarının olduğu civarda dayımlar oturuyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 ----------
anladım bizim arbetüsle konuştuk ayarlamaya çalışacak bakalım, ayrıca bu o-ring zincirin numarası cinsi vs ne olmalı biliyor musun ?
bizim zincir ölçümüz 520 ama kaç bakla olduğunu unutum galiba 110 baklaydı.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
14 Mayıs 2010, 11:37
#6476
ARBETUS adlı üyeden alıntı
arkadaşlar isteyen olursa 32 lik arka dişli ve kalın arka jant teli temin edebilirim. başka parça isteyenlerde beinmle irtibata geçerse yardımcı olabilirim. yakında online satış gittigidiyorda ve kendi markamla bir custom aksesuar web sitesi açacağım.
Çok iyi bir haber bu.... Senin tecrübelerinden yarralanmak güzel olacak...
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
-
14 Mayıs 2010, 15:00
#6477
mahoretti adlı üyeden alıntı
Çok iyi bir haber bu....
Senin tecrübelerinden yarralanmak güzel olacak...
buna ek olarak da bana yakın bölgelerde oturan arkadaşlara ufak tefek custom işinde yardım edebileceim ufak bir atölye kuruyorum.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
14 Mayıs 2010, 15:21
#6478
alıp geliriz motorları.. sorun yok.... dükkanda birde yatacak yer ayarla bize...
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
-
14 Mayıs 2010, 16:28
#6479
mahoretti adlı üyeden alıntı
alıp geliriz motorları.. sorun yok.... dükkanda birde yatacak yer ayarla bize...
ev varken dükkan bize yakışmaz
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
14 Mayıs 2010, 17:33
#6480
bugün itibari ile 250 mct elime geçti sıfır km aldım. öncelikle şunu söyleyebilirim, motorun ivmelenmesi beklediğimden çok çok daha iyi. 500 bakımda yağ, buji değiştirtip fren debriyaj gaz tellerini yağlatacağım.
benim için şu an tek sorun var, evimin otoparkı falan yok motoru sokağa bırakmak istemiyorum
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler