Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6241
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Osbourne ;
    İzledim çektiğini. Kamera olayın süper... okadar titreşim kadı kızında da olur. Takma kafana. Çözersin....

    Birde yukarda arkadaşa (vitesi boşa geçmede sorun yaşayan) marş rublesinde ve balatada sorun var demişsin de... Marş rublesini anlıyamadım ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6242

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    Arkadaşlar eskişehirdeki 250MCT kullanıcılarından birisi bu forumu takip ediyorsa acil bana ulaşabilirmi?? Mail: cokkotuadam@gmail.com Tel: 554 235 41 38 Lütfen boş geçirmeyin gerçekten önemli

  3. #6243

    Üyelik
    01 Nisan 2010
    Şehir
    İZMİR / Karşıyaka
    Motosikleti
    MCT 250
    [QUOTE=Osbourne;2028884]
    Alıntı hilhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Sanırım ana farın yanındaki sis farlarını söylüyorsun değil mi?

    Onun için demirciden bir parça kestirdim..
    Mondial yazan plastiğin bağlandığı iki vida var farın altında..
    O yazı sökülüyor, kestirdiğim demir parçasının ayakları o vidalardan sabitleniyor..
    Demirde iki tane de sis farı montajı için delik açtırdım..oralara da farları taktım..
    Demircinin sis farı için o ayağı kesmesi gerek..Onu da motorunla birlikte gittiğinde ölçelere kalıp çıkartır..

    Nasıl takıldığını elektriksel olarak sormamıştın değil mi?
    verdiğin bilgiler için tşk ederim. sanırım kestirdiğin demiri sonrada nikalaj kaplattın .

    Ana farın gövdesine sağa sola yere doğru açılı şekilde monte etmeyi düşünüyorum bende

  4. #6244
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Osbourne ;
    İzledim çektiğini. Kamera olayın süper... okadar titreşim kadı kızında da olur. Takma kafana. Çözersin....

    Birde yukarda arkadaşa (vitesi boşa geçmede sorun yaşayan) marş rublesinde ve balatada sorun var demişsin de... Marş rublesini anlıyamadım ?
    Eyvallah..

    Marş rublesi, marş motoru ile ilgili bir parça..Sanıyorum dişlilerle ilgili bir vazifesi var..ARBETUS daha ayrıntılı bilgi verecektir işleviyle ilgili..Ancak boşa alamama sorununun birinci şüphelisi o parçadır..

    Alıntı hilhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    verdiğin bilgiler için tşk ederim. sanırım kestirdiğin demiri sonrada nikalaj kaplattın .
    Rica ederim..
    O demir nikelaj kaplı değil
    Sprey boya ile boyamıştım kendim..Altta bir kat yağlı boya, üstüne de sprey..

  5. #6245

    Üyelik
    11 Mart 2010
    Slm herkeze Yine Dün demiştim motosiklet çalışmadı die Bugünde çalıştıramadım Yine. Akü Bitmişti Dünden. Bugün iş Çıkışı Arkadaşın Arabasından Takviye Yapdık marşa Basıo Ama Çalışmıyo gene jikle Kolunu Kopmle çıkardım Penseyle Sonuna kadar Çektim jikle telini gene yok 3 arkadaşa Yittirerek Vurdurdum Gene Çalışmadı Biraz Çalışacak Gibi olsada Nitekim Yok oglu yok 2 gündür kaldı motosikletim Bugün sevpaya gittim getir yapalım dedilerde Çalışsa Ah bi Ne sorun Bi türlü anlamadım Artık Yarın Sevpadan Bi ustanın yanına gidecem Yanına bi akü alsın Zaten işyerimle yakın arası arada e5 var tek yolu uzatanda o zaten. Gelecem ordan Bi motosiklet ve ustayla Çalıştırıp götürsün artık Neyi Var neyi yok baktıracam 2 gündür motosikletime hasret kaldım gerci İşdeyken akşama kadar motosiklet üzerindeyim ama olsun

  6. #6246

    Üyelik
    20 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul - okmeydanı
    Motosikleti
    mct 250
    sağolun arkadaşlar, buna göre hava ve sübap ayarlarına baktıracağım. yanlız benim usta dükkanı kapadı sanırım birkaç gündür açmıyor, mecidiyeköy civarlarında güvenilecek işinin ehli olan bir usta varmı bildiğiniz tavsiye edebileceğiniz.
    osbourne arkadaşın belirttiği, 32 dişliyle değiştirden kastınız ne, artık cehaletime verin bu sorunun mahiyetini ama anlayabilmiş değilim 32lik dişli ,34lük dişli nedir niye değiştirilir normalde mct nin dişli ölçüsü nedir ...
    aydınlatabilirseniz memnun olurum

  7. #6247

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı xzxz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağolun arkadaşlar, buna göre hava ve sübap ayarlarına baktıracağım. yanlız benim usta dükkanı kapadı sanırım birkaç gündür açmıyor, mecidiyeköy civarlarında güvenilecek işinin ehli olan bir usta varmı bildiğiniz tavsiye edebileceğiniz.
    osbourne arkadaşın belirttiği, 32 dişliyle değiştirden kastınız ne, artık cehaletime verin bu sorunun mahiyetini ama anlayabilmiş değilim 32lik dişli ,34lük dişli nedir niye değiştirilir normalde mct nin dişli ölçüsü nedir ...
    aydınlatabilirseniz memnun olurum
    normalde mct'nin arka dislisi 34'dur ve kendi orjinal 34 dislisi ile kullandiginiz takdirde 80km hizdan sonra titresim hissedilir sekilde baya artiyor, 4 ve 5 vites gecisleri ayni gibi vb.

    32 disli kullanirsan eger titresim %80-90 arasinda azaliyor, son hizin artiyor, yakitta tasarruf sagliyor, vites aralari uzuyor..

  8. #6248

    Üyelik
    20 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul - okmeydanı
    Motosikleti
    mct 250
    yani daha küçük bir dişliyle değiştirince , makinanın performansı artıyor.
    peki bu işlemi yapmak maliyetli zor ya da motora zarar verebilecek bir işlem mi ?

  9. #6249

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlamak için ideal. ideal olmaması anlamını yazımdan nasıl çıkardın anlamadım :d. Bir YBR kadar az yakmaz ama ybr kadar da sıkmaz yolda. Ben arkadşaımın YBR sini servise götürdüm yaklaşık 60 km beyoğlundan Gebze'ye patladım sıkıntıdan
    üstadım bende MCT 250lim vard YbR 125 ler hosuma gitmeye baslamıstı. Titreşimsiz yağ gibi akiyor yakıtı güzel. Sizi sıkan nedir? hızının düşük olması mı?

    Alıntı canicellat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    normalde mct'nin arka dislisi 34'dur ve kendi orjinal 34 dislisi ile kullandiginiz takdirde 80km hizdan sonra titresim hissedilir sekilde baya artiyor, 4 ve 5 vites gecisleri ayni gibi vb.

    32 disli kullanirsan eger titresim %80-90 arasinda azaliyor, son hizin artiyor, yakitta tasarruf sagliyor, vites aralari uzuyor..
    ah ah şu dişli olayını bir çozemedim. Simdi benim bir kayseride konustugum bir iki kişi 34 den-> 32 ye geçmiş performans kaybı olduğunu ve titresime bir faydasının olmadığını söylüyor kendi tecrübelerine göre.

    Şimdi birde bir arkadas devirsiz kullanılmış olduğu için 32 lik dişli ile birazcık daha fazla yakıyor demişti forumda .@canicellat dostum ise az yaktığını söylyüro simdi durum nedir? bunu takınca az mı yakıyor çok mu?

  10. #6250

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı mahoni38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstadım bende MCT 250lim vard YbR 125 ler hosuma gitmeye baslamıstı. Titreşimsiz yağ gibi akiyor yakıtı güzel. Sizi sıkan nedir? hızının düşük olması mı?



    ah ah şu dişli olayını bir çozemedim. Simdi benim bir kayseride konustugum bir iki kişi 34 den-> 32 ye geçmiş performans kaybı olduğunu ve titresime bir faydasının olmadığını söylüyor kendi tecrübelerine göre.

    Şimdi birde bir arkadas devirsiz kullanılmış olduğu için 32 lik dişli ile birazcık daha fazla yakıyor demişti forumda .@canicellat dostum ise az yaktığını söylyüro simdi durum nedir? bunu takınca az mı yakıyor çok mu?
    32 disli gectiginde soyle bir performans kaybi oluyor kalkislarda seriligini dusuruyor. 34 disli ile 2. viteste ciktigin yokusu 32 disli ile biraz daha zor cikiyorsun veya 1. vitese indirmen gerekiyor. 32 disli ile son hiza daha hizli ulasabiliyorsun ve 5-10km son hizin artiyor. Evet yakitta tasarruf sagliyor cunki 34 disli ile 5 viteste 100km hizla gittiginde devir yuksek oluyor ve motor bagiriyor fakat 32 disli ile ben 4. vites ile 100km hizi buluyorum ve 5. vitese attigimda motor rahatliyor buda yuksek devirden dusup yakita katkisi oluyor.

  11. #6251
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı mahoni38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstadım bende MCT 250lim vard YbR 125 ler hosuma gitmeye baslamıstı. Titreşimsiz yağ gibi akiyor yakıtı güzel. Sizi sıkan nedir? hızının düşük olması mı?



    ah ah şu dişli olayını bir çozemedim. Simdi benim bir kayseride konustugum bir iki kişi 34 den-> 32 ye geçmiş performans kaybı olduğunu ve titresime bir faydasının olmadığını söylüyor kendi tecrübelerine göre.

    Şimdi birde bir arkadas devirsiz kullanılmış olduğu için 32 lik dişli ile birazcık daha fazla yakıyor demişti forumda .@canicellat dostum ise az yaktığını söylyüro simdi durum nedir? bunu takınca az mı yakıyor çok mu?
    Sorduğunun sorunun cevabı tam olarak:

    Alıntı canicellat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    32 disli gectiginde soyle bir performans kaybi oluyor kalkislarda seriligini dusuruyor. 34 disli ile 2. viteste ciktigin yokusu 32 disli ile biraz daha zor cikiyorsun veya 1. vitese indirmen gerekiyor. 32 disli ile son hiza daha hizli ulasabiliyorsun ve 5-10km son hizin artiyor. Evet yakitta tasarruf sagliyor cunki 34 disli ile 5 viteste 100km hizla gittiginde devir yuksek oluyor ve motor bagiriyor fakat 32 disli ile ben 4. vites ile 100km hizi buluyorum ve 5. vitese attigimda motor rahatliyor buda yuksek devirden dusup yakita katkisi oluyor.
    budur

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:32 ----------

    Erkan cumartesi işin var mı?
    Ben bir kaç arkadaşla ralliyi izlemeye gitmeyi düşünüyorum..
    Riva tarafına..
    İşin yoksa sende gelsene..

  12. #6252
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Marş rublesi, marş motoru ile ilgili bir parça..Sanıyorum dişlilerle ilgili bir vazifesi var..ARBETUS daha ayrıntılı bilgi verecektir işleviyle ilgili..Ancak boşa alamama sorununun birinci şüphelisi o parçadır..
    Evet ARBETUS , bizi aydınlatabilirmisin ?

  13. #6253
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet ARBETUS , bizi aydınlatabilirmisin ?
    Geldim geldim. windows 7 eğitimindeyim şu an. ondan doalyı offlline ım. marş rublesinin vites geçişleri ile uzaktan yakından bir alakası yok. çünkü şanzımana bağlı bir parça değil. ayaktan marş ve harley davidson tarzı şanzıman motor ayrı olan sistemlerde elektrik marş şanzımana bağlıdır. bunun dışında marş sistemi krank a bağlıdır. Marş rublesini bisikletlerin arka dişlisi gibi düşünebilirsiniz. pedala bastığınızda arka tekeri çeviriyor bunu marş motorunun çalışması gibi düşünün. bisiklet boşta gittiğinde de arka dişli boşa döner ( motorun çalışması gibi)


    YBR yi sevemememin sebebi çok küçük ve güçsüz olması. tireşimsizlikle alakalı bişey söylemedim zaten.
    sağlıcakla
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  14. #6254
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geldim geldim. windows 7 eğitimindeyim şu an. ondan doalyı offlline ım. marş rublesinin vites geçişleri ile uzaktan yakından bir alakası yok. çünkü şanzımana bağlı bir parça değil. ayaktan marş ve harley davidson tarzı şanzıman motor ayrı olan sistemlerde elektrik marş şanzımana bağlıdır. bunun dışında marş sistemi krank a bağlıdır. Marş rublesini bisikletlerin arka dişlisi gibi düşünebilirsiniz. pedala bastığınızda arka tekeri çeviriyor bunu marş motorunun çalışması gibi düşünün. bisiklet boşta gittiğinde de arka dişli boşa döner ( motorun çalışması gibi)


    YBR yi sevemememin sebebi çok küçük ve güçsüz olması. tireşimsizlikle alakalı bişey söylemedim zaten.
    sağlıcakla
    Motorun boşa geçmemesinin nedeni bende tam olarak marş rublesinden dolayı idi..O değişince düzeldi vites işi..

  15. #6255
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun boşa geçmemesinin nedeni bende tam olarak marş rublesinden dolayı idi..O değişince düzeldi vites işi..
    iyide engin hocam. Onun şanzımanla bi bağlantısı yok ki.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  16. #6256

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorduğunun sorunun cevabı tam olarak:



    budur

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:32 ----------

    Erkan cumartesi işin var mı?
    Ben bir kaç arkadaşla ralliyi izlemeye gitmeyi düşünüyorum..
    Riva tarafına..
    İşin yoksa sende gelsene..
    Evet war engin abi malesef cok isterdim gelmeyi ama bellide olmaz gelme ihtimalim olursa ararim ben seni

  17. #6257
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun boşa geçmemesinin nedeni bende tam olarak marş rublesinden dolayı idi..O değişince düzeldi vites işi..
    psikolojik olarak etkilemiştir belki.......

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:23 ----------

    Ben ve motorum.... Paylaşayım istedim...





  18. #6258
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyide engin hocam. Onun şanzımanla bi bağlantısı yok ki.
    Valla marş rublesini değiştirmişti, usta..Acaba onu tık tık ladığından dolayı mı yapmıştı..Benim dediğim marş dişlileri olabilir mi peki? İlla marşla ilgiliydi orası kesin de..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:33 ----------

    @mahoretti
    Maşallah usta

  19. #6259
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla marş rublesini değiştirmişti, usta..Acaba onu tık tık ladığından dolayı mı yapmıştı..Benim dediğim marş dişlileri olabilir mi peki? İlla marşla ilgiliydi orası kesin de..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:33 ----------

    @mahoretti
    Maşallah usta
    abicim alakası yok. marş dişlisi diye bişey yok. bizim marşımız zincirli ve alternatörün direk arkasında. yani şanzımanın ş sine bile uğramıyor. vitesin boşa geçmemesinin asıl sebebi birincisi MZ de dahil tüm makinalarda durduğu yer de boşa alma olayı çok zor zaten. Ben işi çözdüm hafif durmaya yakın çok rahat atabiliyorum. Bana göre vitesten atma ve boşa alamam sorunları tamamiyle debriyaj ayarı ve yağ ile alakalı.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  20. #6260
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Peki şöyle bir durumla karşılaşan var mı?
    Gidonu tutan aparatlar hafif kayık. Şekil ile anlatıcam.


    2 numaralı tutacak çok az aşağıda. Şimdi bu 3 numaralı zemin hatalı delinmiş olabilir mi ? Yoksa zamanla bir kaymamı oldu ? Daha yeni gözüme çarptı çünkü eğrilik. Söküp bakmakmı lazım ? Fikri olan bir ÜSTAT ????


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)

Bu Konudaki Etiketler