Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6201

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Renk değiştirme 180 tl gibi. Ruhsat cıkarttırmaya gittiğimde orda fiyat listesinde yazıyordu. Tabi bu fiyat takipcilerin fiyatı kendin evrakları halledersen daha ucuza düşebilir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6202
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    selam arkadaşlar,

    bugün istanbul sevpaya gidip görüştüm gerekli tüm bilgileri aldım ay başında bir 250MCT de ben alıyorum Benzin deposunun üzerindeki devasa MONDİAL yazısını direk söktüğüm zaman herhangi bir iz yada bir çukur oluşur mu orada???
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  3. #6203
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar,

    bugün istanbul sevpaya gidip görüştüm gerekli tüm bilgileri aldım ay başında bir 250MCT de ben alıyorum Benzin deposunun üzerindeki devasa MONDİAL yazısını direk söktüğüm zaman herhangi bir iz yada bir çukur oluşur mu orada???
    Hayırlı olsun..
    Kesinlikle kalmaz..
    O yazı ne kadar kaba görünüyor değil mi?

  4. #6204
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun..
    Kesinlikle kalmaz..
    O yazı ne kadar kaba görünüyor değil mi?
    Sağolasın dostum,

    Kesinlikle, motoru ilk defa o kadar yakından inceledim ve gözüme ilk çarpan MONDİAL yazısı oldu bu olmamalı kullanırken dedim birde ön teker çapı bayağı geniş, resimlerde pek belli olmuyordu o kadar

    Bu arada MONDİAL yazısını direk elimle sökebiliyor muyum ?
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  5. #6205
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolasın dostum,

    Kesinlikle, motoru ilk defa o kadar yakından inceledim ve gözüme ilk çarpan MONDİAL yazısı oldu bu olmamalı kullanırken dedim birde ön teker çapı bayağı geniş, resimlerde pek belli olmuyordu o kadar

    Bu arada MONDİAL yazısını direk elimle sökebiliyor muyum ?
    Rica ederim..
    Elle, hafif tırnaklayarak çok rahat sökülüyor evet..
    Kenarlardaki uğur ve 250 mct yazıları da sökülebiliyor ama iz kalıyor altta..

    valla bana da çok yakışıklı geliyor motorum

  6. #6206

    Üyelik
    12 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kırmızı MCT 250
    Merhaba arkadaşlar. Bütün sayfaları okuduktan sonra üye olmaya karar verdim. Özellikle Arbetus arkadaşımın yazdıklarını ve yaptıklarını ilgi ile takip ettim. 36500 oldukça iyi bir kilometre. Son sayfalarda oldukça tekrarlanan bir benzin sarfiyatı sorunu var sanırım. Benim sarfiyatım 100 km.de 3.2 ile 3.3 lt. arası. Tabii bunun için 80 km hızı geçmemek gerekiyor. Bu bir defada bulduğum bir rakam değil istikrarlı bir durum. Bence yakıt sarfiyatı motorun olası ayarsızlığı ve/veya sürücünün sürüş karakteristiği ile çok yakından ilgili. Şimdilik benden bu kadar. Sevgilerle..

  7. #6207

    Üyelik
    01 Nisan 2010
    Şehir
    İZMİR / Karşıyaka
    Motosikleti
    MCT 250
    arkadaşlar benim viteslerle ilgili bir sorunum var

    çalışır pozisyonda dururken 1 ve 2 arsındaki boş konumuna geçmiyor .. illaki gaz ver ileri geri oynat vs. uğraşmak gerekiyor.istop edince gene uğraştırıyor ama daha çabuk geçiyor boşa. sizlerdede benzer sorunlar oluştumu? motorun km si 2500.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 ----------

    deri çantaların kesilip çalındığı söyleniyor.....
    başına gelen veya duyan varmı acaba ? ne tavsiye edersiniz?

  8. #6208

    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    av.istanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün debriyaj kaçırması sorunuyla servise gittim..
    ASK marka 5 halka balata 7 tane çember takıldı..(30 TL)
    Normalde 6 ya 6 idi sanırım..
    Ve mct için gerekli modifikiasyonlardan birisi olduğuna karar verdim..

    Şuanda vitesler yağ gibi geçiyor, boşa almak çocuk oyuncağı ve sıfır debriyaj kaçırması var..
    Motor kendine geldi..

    Bu arada motor boştayken gaz verince gelen zırıltı sesi vardı, onun da egsoz içerisindeki ortada bulunan puntolardan birinin kırılması nedeniyle olduğunu keşfettik..

    Egsozu söküp egsozcuya götürdüm, adam by-pass yaptı resmen boruya dışa bakmayan kısmından diktörtgen bir pencere açtı içeriye..Usta adam, tam doğru noktadan müdahale etmiş..
    Puntoyu lehimledi ve sorun çözüldü..Hazır egsozlara elim değmişken egsoz ağızlarını eğik bir şekilde kestirdim, sesinde çok bir değişme yok ancak görüntüye 10 numara verdim..(Toplam: 20 TL)

    Birde 15w40 castrol yağ koydurdum (eskisi 10w40 castrol idi) (40 TL)
    Kalın yağ psikolojik midir bilmem ama eskisine göre daha az ısındırdı motoru, güzel bir şey..

    Fikir versin diye fiyatları yazdım..
    Ama şaka bir yana balata değişmini atlamayın..Konfor artıyor motorda..
    balata değişimi şimdi işçilik dahil 30 liraya mı mal oldu..?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 ----------

    Alıntı hilhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim viteslerle ilgili bir sorunum var

    çalışır pozisyonda dururken 1 ve 2 arsındaki boş konumuna geçmiyor .. illaki gaz ver ileri geri oynat vs. uğraşmak gerekiyor.istop edince gene uğraştırıyor ama daha çabuk geçiyor boşa. sizlerdede benzer sorunlar oluştumu? motorun km si 2500.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 ----------

    deri çantaların kesilip çalındığı söyleniyor.....
    başına gelen veya duyan varmı acaba ? ne tavsiye edersiniz?
    mct'de genel bir sorun sanırım..bende de var

  9. #6209

    Üyelik
    11 Ocak 2010
    ya duramadım kusura bakma işe geç kalmıştım ataşehirde çalışıyorum.. senin önne geçtim dikizden direk kurukafaya baktım aha dedim bizim siteden=))... biliom zincir gevşek ama sıktırdıktan 2 gun sonra yine gevşio zincir tayvan taktırıcam 32 yaptrcam dıslıyı egzosta kuştepede kanuni servis var ama adamlar harleyden asa motor tamır etmıo=) customları yapıolar ısınde 1 nuamra bana dedi gel egzosunu yaparız ıstedıgın seste işte senn egzos sesı hosuma gıtt:D baktım egsos yok:D motorunu ıncelemekten yola bakamadım koltugun super yay sıstemını orjın koltuga nerde yaptrabılırm=)) bende mat sıyah yapcam motorumu ama ruhsat daha cıkarmadım boaytım olemı cıkarım dıcem sanırım alakası yokmus once cıkartcam snra bıde boıdaha para veırpo renk dgsklıı ıcınmı cıkarcam anlamadım

  10. #6210
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim..
    Elle, hafif tırnaklayarak çok rahat sökülüyor evet..
    Kenarlardaki uğur ve 250 mct yazıları da sökülebiliyor ama iz kalıyor altta..

    valla bana da çok yakışıklı geliyor motorum


    250MCT sökmem fakat uğur yazısını söktüğüm zaman iz kalmaması için ne yapabilirim? birde bugün sevpada dedimki motorun içindeki bujisi ve motor yağı kalitesizmiş sonradan sorun çıkartmaması için alırken sizde değiştirteceğim başka markalar ile dedim, onlar ise bana, al bir süre kullan gel öyle değiştirelim daha iyi olur dediler katılıyor musunuz ?
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  11. #6211

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    iz kalmaması için bol sıcaksu ile silikonumsu seyi cıkarman sonrada güzel bi cila (veya pasta cila) mis gibi oluyor zaten o roya silikon ile yapıstırma öyle ahım sahım bişi değil ama yok söyle bir iki yıl kullanıp sokersen o zaman iz kalabilir ton farkından.

  12. #6212

    Üyelik
    29 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    250-MCT
    Arkadaşlar hepinize merhaba; Ben işlerim gereği sürekli aktif olamıyorum ama mümkün olduğunca yazılanları okumaya çalışıyorum. Eğer yazıldıysa ve ben atladıysam kusura bakmayın. Benim sorunum araç muayene ile ilgili. Motorunu muayene ye götüren varmı, neler önemli oluyor, eksoz ölçümü gerekiyormu gibi geniş bir sorum olacak. Bu arada ben farı söküp xenon taktım uzun far halojen kaldı ve farklı bir araçtan çıkma olduğu için alakasız bir yeri aydınlatıyor ama kısada sorun yok. Bu sorun çıkartırmı acaba. Ayrıca arkaya fazlada çok rahatsız etmeyen fren lambaları taktım. Bunlara çok dikkat ediliyormu muayene için eskilerini taksammı? Şimdiden bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.
    Ya çaresizsinizdir, ya çare sizsinizdir.:salut: ::stretche

  13. #6213

    Üyelik
    20 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul - okmeydanı
    Motosikleti
    mct 250
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaz mı kesiliyor yoksa motor stop mu ediyor?
    Eğer durmaya yakın debriyajı sıkıp durunca stop ediyorsa muhtemelen debriyaj sıkıntısı vardır..
    Tam ayırmıyordur balatalar..
    Ancak başka bir sorunda olabilir..

    Motoru boştan birinci vitese alırken de tak diye ses gelip bir titreme oluyorsa kesin debriyajdandır..
    mesela ilerideki kırmızı ışıkta duracam, 1. vitese düşürüp debriyaj sıkarak arka frenle duruyorum bir yandan hafif hafif gaz vermem gerekiyor yoksa motor stop ediyor. gerçi o noktada hemen çalışıyor ama birkaç gün öncesine kadar böyle bir sorun yoktu. daha geçen ay bilyelerini değiştirdim ve debriyajını yaptırdım, gayet düzgün çalışıyordu. bugün gözlemlediğim tuhaf bir diğer sorunda çok çabuk vites büyütmek gerektiği yoksa garip bir tıkırtı gelmeye başlıyor motordan, 30-40 km de 3. hatta 4.vitese geçince o tıkırtıda kesiliyor ama şehir içinde hemen akabinde yavaşlamam hatta durmam gerekiyor o zaman yine 1. vitese düşüp debriyajı boşaltmam gerekiyor. ozaman yine aynı sorun ...
    benim öğrenmek istediğim , bize yine tamirci yolları göründü , ustaya neyi nasıl düzeltmesini neye dikkat ederek yapması gerektiğini söylemem gerektiği ve bu tür debriyaj sorunları ile karşılaşmamak için ne yapmam gerektiği.
    yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

  14. #6214

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı xzxz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesela ilerideki kırmızı ışıkta duracam, 1. vitese düşürüp debriyaj sıkarak arka frenle duruyorum bir yandan hafif hafif gaz vermem gerekiyor yoksa motor stop ediyor. gerçi o noktada hemen çalışıyor ama birkaç gün öncesine kadar böyle bir sorun yoktu. daha geçen ay bilyelerini değiştirdim ve debriyajını yaptırdım, gayet düzgün çalışıyordu. bugün gözlemlediğim tuhaf bir diğer sorunda çok çabuk vites büyütmek gerektiği yoksa garip bir tıkırtı gelmeye başlıyor motordan, 30-40 km de 3. hatta 4.vitese geçince o tıkırtıda kesiliyor ama şehir içinde hemen akabinde yavaşlamam hatta durmam gerekiyor o zaman yine 1. vitese düşüp debriyajı boşaltmam gerekiyor. ozaman yine aynı sorun ...
    benim öğrenmek istediğim , bize yine tamirci yolları göründü , ustaya neyi nasıl düzeltmesini neye dikkat ederek yapması gerektiğini söylemem gerektiği ve bu tür debriyaj sorunları ile karşılaşmamak için ne yapmam gerektiği.
    yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
    hava ayarina ve subap ayarina bi baktir derim.

  15. #6215
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar,

    bugün istanbul sevpaya gidip görüştüm gerekli tüm bilgileri aldım ay başında bir 250MCT de ben alıyorum Benzin deposunun üzerindeki devasa MONDİAL yazısını direk söktüğüm zaman herhangi bir iz yada bir çukur oluşur mu orada???
    hayırlı uğurlu kazasız belasız..... İyi günlerde kullan inşallah...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:48 ----------

    Alıntı hilhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim viteslerle ilgili bir sorunum var

    çalışır pozisyonda dururken 1 ve 2 arsındaki boş konumuna geçmiyor .. illaki gaz ver ileri geri oynat vs. uğraşmak gerekiyor.istop edince gene uğraştırıyor ama daha çabuk geçiyor boşa. sizlerdede benzer sorunlar oluştumu? motorun km si 2500.[COLOR="Silver"]
    Evet. Bende de "bazen" oluyor. Soğukken özellikle.. Osbourne bu konuda bizlere bişeyler söyliyecektir sanırım.

  16. #6216
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı debrecen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya duramadım kusura bakma işe geç kalmıştım ataşehirde çalışıyorum.. senin önne geçtim dikizden direk kurukafaya baktım aha dedim bizim siteden=))... biliom zincir gevşek ama sıktırdıktan 2 gun sonra yine gevşio zincir tayvan taktırıcam 32 yaptrcam dıslıyı egzosta kuştepede kanuni servis var ama adamlar harleyden asa motor tamır etmıo=) customları yapıolar ısınde 1 nuamra bana dedi gel egzosunu yaparız ıstedıgın seste işte senn egzos sesı hosuma gıtt:D baktım egsos yok:D motorunu ıncelemekten yola bakamadım koltugun super yay sıstemını orjın koltuga nerde yaptrabılırm=)) bende mat sıyah yapcam motorumu ama ruhsat daha cıkarmadım boaytım olemı cıkarım dıcem sanırım alakası yokmus once cıkartcam snra bıde boıdaha para veırpo renk dgsklıı ıcınmı cıkarcam anlamadım
    Dostum Ben sele için çok kastım 1955 model bi BMW den söktük arkadaşım sayesinde. Yayı çekme tip olduğu için fazla esnemiyor çarpıyor. basma tip yay bulup çifte çeviricem.


    @Osbourne

    Bana 7sac+5 balata çok mantıklı gelmedi ya eksik saymış olabilir misin?

    çünkü tasa koyarken önce balata ile başlanıyor. ( B = balata, S= sac)

    bizim 6 balatalı sistem içten dışa:

    BSBSBSBSBSB

    senin bahsettiğin 5 balata sistemini tasa oturtunca bi gariplik oluyor

    BSBSBSBSB

    iki tane sac açıkta kalıyor
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  17. #6217
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı hilhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim viteslerle ilgili bir sorunum var

    çalışır pozisyonda dururken 1 ve 2 arsındaki boş konumuna geçmiyor .. illaki gaz ver ileri geri oynat vs. uğraşmak gerekiyor.istop edince gene uğraştırıyor ama daha çabuk geçiyor boşa. sizlerdede benzer sorunlar oluştumu? motorun km si 2500.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 ----------

    deri çantaların kesilip çalındığı söyleniyor.....
    başına gelen veya duyan varmı acaba ? ne tavsiye edersiniz?
    Marş rublesinde ve debriyaj balatalarında sorun var..Dişlilerden kaynaklanan sıkıntı nedeniyle boş vitese geçmiyor motor..Bu mctlerin kronik sorunu..
    Garanti dahilinde marş rublesi/ya da dişlileri (tam hatırlayamadım) değiştirilerek ve ücreti verilerek yeni balatalar takılarak sorun ortadan kaldırılıyor..


    Alıntı yazin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    balata değişimi şimdi işçilik dahil 30 liraya mı mal oldu..?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 ----------



    mct'de genel bir sorun sanırım..bende de var
    İşçilik hariç fiyat bu arkadaşlar..

    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250MCT sökmem fakat uğur yazısını söktüğüm zaman iz kalmaması için ne yapabilirim? birde bugün sevpada dedimki motorun içindeki bujisi ve motor yağı kalitesizmiş sonradan sorun çıkartmaması için alırken sizde değiştirteceğim başka markalar ile dedim, onlar ise bana, al bir süre kullan gel öyle değiştirelim daha iyi olur dediler katılıyor musunuz ?
    İlk yağ değişimine kadar kullanman çok sorun yaratmaz..500 km geçince götür motoru..
    Hem böylece performans değişimini de fark etmiş olursun

    Alıntı xzxz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesela ilerideki kırmızı ışıkta duracam, 1. vitese düşürüp debriyaj sıkarak arka frenle duruyorum bir yandan hafif hafif gaz vermem gerekiyor yoksa motor stop ediyor. gerçi o noktada hemen çalışıyor ama birkaç gün öncesine kadar böyle bir sorun yoktu. daha geçen ay bilyelerini değiştirdim ve debriyajını yaptırdım, gayet düzgün çalışıyordu. bugün gözlemlediğim tuhaf bir diğer sorunda çok çabuk vites büyütmek gerektiği yoksa garip bir tıkırtı gelmeye başlıyor motordan, 30-40 km de 3. hatta 4.vitese geçince o tıkırtıda kesiliyor ama şehir içinde hemen akabinde yavaşlamam hatta durmam gerekiyor o zaman yine 1. vitese düşüp debriyajı boşaltmam gerekiyor. ozaman yine aynı sorun ...
    benim öğrenmek istediğim , bize yine tamirci yolları göründü , ustaya neyi nasıl düzeltmesini neye dikkat ederek yapması gerektiğini söylemem gerektiği ve bu tür debriyaj sorunları ile karşılaşmamak için ne yapmam gerektiği.
    yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
    canicellat'ın söylediklerine hatılıyorum..Hava ayarı, sübap ayarı ya da çok daha basit olarak rölanti ayarından olabilir..
    Yüksek devirde gelen tıkırtı sesini dinlemek lazım..
    Tıkırtı mı yoksa şıkırtı sesi mi?

    Tıkırtının pek çok nedeni olabilir..
    Şıkırtı ise sübaplardan geliyordur..Kalın yağ koyarak denemelisin..
    Bir de arka dişlileri 32 liklerle değiştirisen motorun çok zorlanmasını da engellemiş olursun..

    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum Ben sele için çok kastım 1955 model bi BMW den söktük arkadaşım sayesinde. Yayı çekme tip olduğu için fazla esnemiyor çarpıyor. basma tip yay bulup çifte çeviricem.


    @Osbourne

    Bana 7sac+5 balata çok mantıklı gelmedi ya eksik saymış olabilir misin?

    çünkü tasa koyarken önce balata ile başlanıyor. ( B = balata, S= sac)

    bizim 6 balatalı sistem içten dışa:

    BSBSBSBSBSB

    senin bahsettiğin 5 balata sistemini tasa oturtunca bi gariplik oluyor

    BSBSBSBSB

    iki tane sac açıkta kalıyor
    Yanlış hatırlıyor olabilirim ama 1 ya da 2 sac açıkta kalmıştı sanırım
    Senin dediğin doğru olabilir Barış'çım..Tam hatırlamıyorum ama 5 balata takmıştı diye aklımda kalmış..

  18. #6218
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Marş rublesinde ve debriyaj balatalarında sorun var..Dişlilerden kaynaklanan sıkıntı nedeniyle boş vitese geçmiyor motor..Bu mctlerin kronik sorunu..
    Garanti dahilinde marş rublesi/ya da dişlileri (tam hatırlayamadım) değiştirilerek ve ücreti verilerek yeni balatalar takılarak sorun ortadan kaldırılıyor..




    İşçilik hariç fiyat bu arkadaşlar..



    İlk yağ değişimine kadar kullanman çok sorun yaratmaz..500 km geçince götür motoru..
    Hem böylece performans değişimini de fark etmiş olursun



    canicellat'ın söylediklerine hatılıyorum..Hava ayarı, sübap ayarı ya da çok daha basit olarak rölanti ayarından olabilir..
    Yüksek devirde gelen tıkırtı sesini dinlemek lazım..
    Tıkırtı mı yoksa şıkırtı sesi mi?

    Tıkırtının pek çok nedeni olabilir..
    Şıkırtı ise sübaplardan geliyordur..Kalın yağ koyarak denemelisin..
    Bir de arka dişlileri 32 liklerle değiştirisen motorun çok zorlanmasını da engellemiş olursun..



    Yanlış hatırlıyor olabilirim ama 1 ya da 2 sac açıkta kalmıştı sanırım
    Senin dediğin doğru olabilir Barış'çım..Tam hatırlamıyorum ama 5 balata takmıştı diye aklımda kalmış..
    5 balata muhabbetini bende duydum ama bana sanki kavramada kaçırma oalcakmış fikri yarattı ama belki baskı yaylrı sertlerle değişirse baksı dengelenebilir. ASK balatayı ben de kullandım ama ben yinede honda yada yamahayı tercih ederim.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  19. #6219
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 balata muhabbetini bende duydum ama bana sanki kavramada kaçırma oalcakmış fikri yarattı ama belki baskı yaylrı sertlerle değişirse baksı dengelenebilir. ASK balatayı ben de kullandım ama ben yinede honda yada yamahayı tercih ederim.
    Valla kaçırma namına bir şey yok şuanda..Yaklaşık 300 km oldu..
    Baskı yaylarında bir değişiklik yapılmadı..Denedikçe göreceğim artık..

  20. #6220

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Boşa geçmeyen arkadasım benim motorun debriyaj balataları honda nın (titan mıs) balataları ile değişti 70 kağıta ufakta bir tadılat yaptıcam boşa kolay geçsin diye demişti simdi tıkır tıkır geçiyor baktım geçmiyor debriyajı hafif bırakıp hafif bazla bi 5 cm ilerletiyorum tık geciyor... simdi sorun bazen 2 ye attım diye bosa atıyorum motor bağırıyor ben tabi tam havaya girmişim asılıyom gaza makine bağırınca puf.. gitti karızma at vitesi geç. bi rde arada 2 den boşa atıyor cok sık değil debriyaj iyi ayarlıysa min da yapıyor(mus) bu sorunu.

    da makine mi cok sağlam yoksa baska birsey mi daha mct de hiç bir sorunum garanti kapsamına girmedi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler