sende de va rmı aynı sorun murat abi ya ne olacak bu iş canımı sıkıyo benim. malum öğrencilik benzin musluğu hep yedek depoda oluyo benim 10 liradan fazla benzin alamıyoz ne de olsa, osbourne o yüzden olur diyodu. bide onu deneyelim bakalım
sende de va rmı aynı sorun murat abi ya ne olacak bu iş canımı sıkıyo benim. malum öğrencilik benzin musluğu hep yedek depoda oluyo benim 10 liradan fazla benzin alamıyoz ne de olsa, osbourne o yüzden olur diyodu. bide onu deneyelim bakalım
selçuk sen biraz fazla sıkıyon motoru şaka bi yana dişliyi ben değistirmeyi düşünüyorum.bide hava filtresine giden bahsettiğimiz hortuma bak.
Ben niyeti bozdum... kawasaki en 500 alıcam yakında, o bile daha az yakıyo en azından 50 beygirlik aletim olur.
arkadaşlar;
bilmem farkındamısınız bilmiyorum ama hep sorunlarla boğuşuyorsunuz... bende MCT almayı planlıyorum ve bu yüzden bu sayfayı okuyor,takip ediyorum... ama hergün birisinin bişeyi çıkıyor. sanırım üzülerek almaktan vaz geçeceğim...
hortum,şıkırtı,jant teli,benzin sarfiyatı,yağ değerleri,dişliler,debriyaj teli... böyle uzayıp gidiyor... çok ıvır zıvır çıkyor sanki:(
zaten bütçede az,bide extra harcamalar yapmak istemiyorum... belki sizler zevkle-keyifle bu işlerle uğraşıyorsunuz ama bu kadar bana göre değil... bu motoru çok istiyorum,ama çok fene ikilemde kaldım...
umarım en doğru yolu bulabilirim...
umarım bana kızmamışsınızdır,ben sadece kendimce sesli düşüncelerimi sizlerle paylaştım...
sürçili lisan ettiysem afola....
Valla ayberk bu motorun derdi bitmez.
Bindiğimiz 3000 tl lik motor istiyoruz ki gönlümüzdeki 16000 tl lik motor olsun.
ben söyle söyleyeyim veya yazayım .
Sıfır aldınmı 2000 2500 km ye kadar 60 km üstü sürate cıktınmı vibrasyon müttiş artıyor.
Daha sonraki km relerde vibrayon azalıyor fakat bu sefer hız istiyorsun düz yolda 110 görüyorsun fakat motor bağırıyor olsa altıncı vites atacaksın da yok.
Arka cant telleri gereğinden fazla sert kırılıyor yerli tellerle değiştinmi sorun morun kalmıyor.
Yakıt tüketimine gelince bende 225 km de 9,850 veya 10,100 Lt yakıt harcıyorum şunuda belirteyim sabahları E5 te Allah ne verdiyse bastırıyorum çünki arkamdan kovalayan manyak çok akşamda e5 trafiğinin halini sen düşün Halıcı oğlu ranpasından Pepa önüne kadar gaz aç gaz kapa motor anbele oluyor bu halde yakıt sarfiyatı bu. Yedek parça bol nerdeyse marketten alınacak seviyede. Bayiler arasıyedek parça fiyatları değişkenlik gösteriyor.
Bilmem yazdıklarım bir fikir verebildimi
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Uğur abi; cevap için teşekkür ederim...
dediğinde haklısın,motor belli,fiyatı belli ama bu kadar sorunlada uğraşmam gibi geliyor. ayıptır söylemesi benim zat 150, 31.000km'ye geldi... bende sorunlar yaşadım tabi ama sizler kadarda değil hani. e birde ilk viteslim olacak,onun stresi zaten var... valla kaç haftadır forumları inceliyorum ve diğer üyesi olduğum klüpteki arkadaşlarlada konuşuyorum ve enteresan bir sonuçla karşılaştım.
scooterlar,vitesliler kadar sorun çıkarmıyor... dediklerine göre; özelliklede maxiscooter'lar viteslilere göre daha rahatmış... hele bi abim vardı,aynen şunu söyledi; ''burgman aldım hayatım değişti,yorgunluk yok,vites derdi yok,stres yok,zincir yağlama ve bi dünya sıkıntı yok!! yıllarca hammalık yapmışım'' dedi.
şaşırdım tabi...
şimdi düşünyorumda sanki haklı gibi... viteslinin torku tartışılmaz ama,sorunlarlada boğuşmayı gözüm hiç almıyor...
ama bellide olmaz hani... belki süper moto tarzı bişeyde alabilirim. skyteam gördüm bayıldım...
kararsızlık zor iş... kendinize çok iyi bakın,iyi geceler...
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
ARBETUS..... İzmire gelmişsin... Bi haber verseydin.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
bu motoru almadan önce bende tamamen aynı şeyleri düşünmüştüm hatta bu konunun başlangıcında arkadaşlara aynı şeyleri sordum...
sonunda mct aldım 7500 km de ikinci el, evet sorun çıkardı debriyajı, freni, bilyeleri ... 100km ye çıkıncada titremeye başlıyor bu da doğru. Ama ne verip ne satın almak istiyorsun bunu da düşünmek gerek , fiyat/fayda olarak düşündüğünde gayet makul bir motor olduğu kanaatindeyim yine de, elbette japon yada alman motorlarında daha az sorun oluyordur ama sorun olmuyor ya da çıkmayacak diyemezsin ayrıca başka motorların sorunları heryerde mct kadar ucuz ve kolay da halledilemiyor olabilir.
hergün okmeydanı-bakırköy arasında gidip geliyorum e5 üzerinde, çok şükür bir sorunla karşılaşmadım
Fiyat/performans/parça şeytan üçgeninde MCT ideal bir çözüm. Parası olam BMW ye biniyor. Ama bakım anında yada arıza durumunda bir debriyaj balatasına çoooookkk büyük paralar veriyorlar ki, yaklaşık bir MCT parası. Kazası var, grenajı var, zinciri var.... GV650 makinanın kayışı 1000TL. Sadece KAYIŞ.... Ben oringli zincir taktırdım, dişli değiştirdim, sibop ayarı ayapıldı. karbüratör temizlendi. Silindir kapağına kaynak yapıldı, silindir contası değişti.... 100TL verdim..... Haaaaa.... Param olsa rahatça, fütursuzca harcıyabileceğim, eşimin surat asmayacağı, kenarda binlik destelerim olsa.... O başka durum ama zaten olmadığı için fantezi yapmaya da gerek yok.... MCT'ne alırsan gözün gibi bak....
arkaslar herkse hatrlı aksamlar.bnm mct nın arka frenı cok ktu yaa.bugun düstüm bde arkadasm vardı arkada allhtan 20 le gdiydum yaa.arka frene basınca tekerı kıtldı ver savrlmaya basladı ee 2 kısı olncada dengeyı kaybedip düştük.allahtan bısi olması yaa.gtecen aksamda tek tek yagslı havada ole yaptı 60 la gıdıyordum ama sukur olsun kı toparladım.ne yapmak gerek arkadaslar acil olarak.birde bugun farkettım arada sıyah duman atıyo az az.neden olr acaba.15 gun once 700 km de aldm yagnı bujisini dgstrdım 500 km yaptm:cevaplarınız ıcın teskkrler.herkese kazasız belasız surusler
kemancı kardeşim, ah bide şu harfleri msn dilinde yazmasan,düşük cümle kurmasan,bizlerde rahatça ve anlayarak tek seferde okuyabilsek...
zaten bu yazım konusu hakkında,MT'de genel kurallar mevcut,bilgin olsun...
Barış kusura bakma yeni farkettim mesajını, evet uzun zamandır buralara uğramaya fırsatım olmadı pek. Fuar konusunda da fuara gitmek konusunda pek kararlı değildim ve senin de fuara gideceğin pek netlik kazanmamıştı dolayısıyla ben de aramadım seni. Fuarın son günü gidip kask, mont, dizlik, tshirt falan aldım sadece.
Bu aralar fırsat bulur bulmaz motorumu garajdan çıkarıp sezona hazırlayacağımdan yardımına ihtiyacım olabilir haberin olsun. Bir ara seni tel.den rahatsız edeceğim mutlaka.
Forumda olmasam da telefonumu biliyorsun birşeye ihtiyacın olursa ya da bizim buralara (Yeşilköy, Bakırköy ve civarı) yolun düşerse haberim olsun. Bir dahaki görüşmemize kadar kendine iyi bak dostum..
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
Slm Arkadaşlar Şu mondialin Yeni Modelleri en Geç Mayısa Gelir Dedi Benim Servis Güzel Modeller Özelliklede Rapido400 Ama 9bine Yakın Olacakmış Fiyatıki Almamız Zor Tabi Neyse Elimizde Var Bi Mct Çok Şükür işimizi Görüyo Yanlız Şunu Farkettim Baştan Beri 4. Vitesle 5. Vites Arasında Fark Yok Gibi Sanki 4.vitesde Yüksek Devirde Giderken 5.vitese Gecince Hiç Rahatlama Olmuyo DAha Dogrusu Vites 4le 5 Arasında Hiç Fark Yok Gibi Herneyse Genede Motosikletimi Seviyorum Ya Bu anadolu Yakasında Toplanma Yokmu Hiç Bu Mctciler Arası Ben Diyorum Cumartesi Hava Güzel Olursa Maltepe Veya Caddebostan SAhilde Toplanıp Şöyle Bi sahil Turu atalım Tuzlaya Kadar Bi Yerlerde Bi Yemek Çay İçelim İyi Olmazmı Hem Farklı Mctleri Görüp eksikleri Ve Fazlalıkları karşılaştırırız Hemde Güzel Bi Cumartesi Olur Ne Dersiniz???
Dikkat eden var mı acaba ? Hangi hız aralıklarında hangi vitesleri kullanıyorsunuz ? Devir bakımından yani ?
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Buluşmaya varım, hatta bu cuma akşamüstü yağmur yoksa yapalım derim..
Herkese uyarsa netleştirelim..Motorlarımızı görücüye çıkarmış oluruz
@mahoretti
Diğer viteslere dikkat etmedim ama 4. vitesi 95-100 km ye gelmeden 5 e atmıyorum..
Arka dişliyi 32 li olarak düşün ama..
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)