'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
günaydınlar...
merhabalar arkadaşlar, malum yaz geldı gelecek ve uzun yol yaplak isteğen artacak
1.mct ile uzun yol tecrübesi olan arkadaşlar varmıdır??
2.uzun yolda dikkat ettikleri şeyler nelerdir?
3.yanımıza mct ile ilgili almamız gereken şeyler nelerdir (debriyaj teli gibi..)
4.uzun yola cıkacak arkadaşlarımıza (bana) önerebilecekleriniz nelerdir?
bu yaz çanakkaleye eşimle gitmek istiyorum duruma göre oradan devamda edebilirim
şimdiden teşekkürler
bu arada ampul devamlı yanıyo her ay değiştiriyorum önerebileceğiniz marka ampul varmı?
far ampulu patlatma olayı benimkindede var sanırım stop ederken veya çalıştırıken farın açık kalmasından kaynaklanan bir sorun
Bakım yaptırıp çıkacan baba yola.... Bu arada yağ, debriyaj teli ve gaz telini de değiştirt işi garantiye al. Lastik patlamasında yapacak bişey yok, dua edicen artık. 80km'yi geçme ki bi yerlerin uyuşmasın uzun yolda. Yavaş yavaş, sağa sola uğrayarak, yöresel özellikleri görüp tadarak, zevkini çıkar yolun.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
bakımını yaptırıp cıkıcam zaten ama yolda ne gerekır neyı bozulur ona gore cıkınca onlar yanımda olsun debriyaj teli ve gaz telini de yenı taktırıp eskılerıde yanıma alıcam yagda buluruz canım yoldan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------
sen motordan anlıyosun bende tık yok anlamam anca cok basıt seylerı yapabılırım ondanda korkuyorum
ama sanırım en buyuk tehlıkede lastık patlaması ozaman ısımız zor.
datçaya kacla gıttın genel olarak ? (dayanma gucu ıcın soruyorum)
sorayım hemen cevap gelsin ! yok öle ! bakınsanıza biraz foruma !
cevapların burda http://www.motosiklet.net/forum/test...yol-testi.html
cümleten selamun aleyküm. canım kardeşlerim abilerim ;
bu motordan almak istiyorumsayfa sayfa okuyorum her yazıyı 13. sayfaya geldim :D gözlerim kıpkırmızı oldu ve zaten hastaym artık yatcam :D yarın iş dönüşü devam ederim ..
Bu motordan almak istiyorum ancak şu an 13.sayfada bir arkadaşımız yeni motor almış ve 30 km de motorum yazmış çalışmıyor yazmış. Şimdi abilerim böyle bir sorun yaşarsam ben naparım? kalırım gittiğim yerde serviste bilmiyorum gittiğim yerlerde diyelim napıcaz? Kaldık yolda . neden kaynaklanabilir ? genelde çalışmama sorunu var abi ? ben bunu aldığım gün bujilerini deiştirsem hemen ve karbratör ayarını yaptırsam aldığım gün bu sorunlarla karşılaşırmıyım? lütfen bana detaylı bir cevap verebilirmisiniz?
Merhaba,
Böyle bir sorunun cevabı yok.."-Yolda kaldık neden olabilir?" diye bir sorunun cevabı sence kesin şundandır şeklinde olabilir mi?
Kaldı ki söylediğin mesajın üzerinden 4 sene geçmiş..
Motorun çalışmamasının 10 larca nedeni olabilir..
Ama ben 6.000 km ye dayandım henüz çalışmama gibi bir problemi olmadı..Ayrıca mct lerin senin dediğin gibi genel olarak bir çalışmama problemi yok..Duymadım böyle bir şey en azından..
İşin sırrının titiz ve özenli bir bakımdan geçtiğine inanıyorum..
Ne tür bakımlar gerekir dersen de bu başlığı okumaya devam etmeni öneririm..
Bu arada bence forumu sondan başa doğru okumaya çalış..Böylece güncel sorunlar ve çözümleri hakkında bilgi sahibi olabilirsin..Bu başlık açılalı kaç yıl geçti, artık insanların çok büyük sorun gibi görünen şeyler için çok basit çözümleri var..
Sıfır alınan bir motorun bujilerini değiştirirsen iyi olur ancak karbüratörüyle oynamanın hiç gereği yoktur..Zira en iyi performansı fabrikasyon ayarlarıdır her zaman..
Kısacası, 13 sayfa okuyarak fikir edinemezsin demek sitiyorum
Oku, oku ve oku
merhaba arkadaşlar,geçen yıl keeway supershdowumu satmak zorunda kaldım ve uygun fiyata düştüğüne inandığım 300km'de bir mct aldım...ilk etapta yapmam gereken bir şey varmı?..
hayırlı olmasını dılerım,almıs oldugunuz motor henuz rodajını tamamlamamıs
sıtede osbuorne rumuzlu arkadasımızın rodaj'la ılgılı bır yazısı vardı
her ne kadar zor olsada baslıgın tamamını okumanızda fayda var
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...gercekler.html
yag ve buji konusunda katılıyorum degıstırdıgın gunu baz alarak dıger bakımlarını ayarlarsın
hayırlı olsun
Arkadaşlar. Ben motoru dışarda tutuyorum ve doğal olarak koruma demirlerinde hafif paslanmalar oluşuyor. Motorun parlak metal yüzeyleri de soluk bir hal alıyor. Dün akşam bizim hanımın kullandığı bir özel bir "METAL YÜZEY TEMİZLEYİCİ" ile paslı yerleri temzileyip sildim. Fena parladı. Şimdi deneme olarak 1-2 gün izliycem. Sonra sizlere gerekli resim ve bilgileri aktarıcam. Ürün hem ucuz hem de uzun müddet kullanılabilecek kadar çok....
valla merak ettım acayıp ıhtıyacım var ona paslanmalar bendede başladı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)