Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Mart 2010, 22:07
#5981
mesut__turul adlı üyeden alıntı
hız konusunda hemfikirim stock mct tek kişi rüzgarsız yolda 110 görür en fazla. çift kişiysen 100. en kötüsü motor gücü 110km hızda maximum kullanılıyor
Tam da bir mekanik ten bu tür bilginin teyit edilmesi iyi oldu
@greyhorse
Miss olmuş..İlk yorumda benden olsun
Reklamlar
-
18 Mart 2010, 22:53
#5982
greyhorse;
bu video'yu facebook'taki BOBBER TÜRKİYE sayfasına eklersen çoook memnun olurum...
Diğer arkadaşlarıda beklerim....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------
http://www.facebook.com/pages/BOBBER...1650549?ref=mf
-
19 Mart 2010, 01:52
#5983
arkadaslar herkese ıyı geceler.motoru alalı 4 gun oldu bugun farkettm arka fren bı işe yarmıyo gibi.on freni skıncada bi bosluk var sankı nedendr acaba?bu aksam gelrken bastım 110 u bıraz gecti.motoru 700 km de aldm yagını bujisini degstrdm bole devam edyrm 230 km yaptm.motoru acmak ıcın ne yapmam gerek?tek kısı 110 bıde 2 olncada 100 yapıyo.ilginizi için tesekkrler.
-
19 Mart 2010, 15:23
#5984
Osbourne adlı üyeden alıntı
Erteleyelim tamam..Ben şimdi eve geldim, arayacaktım seni..
Haftaya kesin yapalım ama..Hiç bir şey olmazsa far ayaklığını halledelim..
Silinmiş görünüyor video?
Akşama doğru bir toplanma falan olursa katılabilirim ona. Yer farketmez avrupa anadolu. Ona göre birşeyler yapalım yarın. Görüşelim tanışalım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------
kemancı34mct adlı üyeden alıntı
arkadaslar herkese ıyı geceler.motoru alalı 4 gun oldu bugun farkettm arka fren bı işe yarmıyo gibi.on freni skıncada bi bosluk var sankı nedendr acaba?bu aksam gelrken bastım 110 u bıraz gecti.motoru 700 km de aldm yagını bujisini degstrdm bole devam edyrm 230 km yaptm.motoru acmak ıcın ne yapmam gerek?tek kısı 110 bıde 2 olncada 100 yapıyo.ilginizi için tesekkrler.
orijinal motor için en optimum hız o. yırtacak mısın motoru
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
19 Mart 2010, 20:31
#5985
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Akşama doğru bir toplanma falan olursa katılabilirim ona. Yer farketmez avrupa anadolu. Ona göre birşeyler yapalım yarın. Görüşelim tanışalım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------
orijinal motor için en optimum hız o. yırtacak mısın motoru
135 140 yapanlar nasıl yapıyor?hız konusu tammda.baska ne yapmam gerkır motor ıcın.arka fren hıc yok gıbı bı ıse yarmıyo gıbı gelyo bana sızınde olemi?bıde on frenı sıknca bı bosluk var nedır o?ben yenıyımde cok soru sordum ksurabakam
-
19 Mart 2010, 20:59
#5986
kemancı34mct adlı üyeden alıntı
135 140 yapanlar nasıl yapıyor?hız konusu tammda.baska ne yapmam gerkır motor ıcın.arka fren hıc yok gıbı bı ıse yarmıyo gıbı gelyo bana sızınde olemi?bıde on frenı sıknca bı bosluk var nedır o?ben yenıyımde cok soru sordum ksurabakam
dostum bi kere 130-140 yaptım diyen adam ya yalancı, ya 5kmlik bi bayırdan inerken yaptı yada benim gibi turbo taktı ama silindiri pistonu 1 haftada paraladı.o hız oynanmamış mct de imkansız.oynarsan (yanma odasını küçültürsün,pistonu büyültürsün,dişlileri değiştirirsin vs...) o hızlara ulaşabilirsin. ama motor benim ki gibi laçka olur. arka fren konusunda haklısın motor ağırlığı arttıkça arka frenler 2 tekerlekli araçlarda sonuç vermiyo hele bide kampana ise. ben arkayı disk yaptım ama bu seferde ani fren yüzünden çizmeye başlıyo ve hızı kesilmiyo bile yani ön fren konusunda kendini geliştir mecbur kalmadıkça arka freni kullanmıyorum artık ben ön frende öle uzmanlaştım ki fizyolojik abs gibi oldu sağ elim .
-
19 Mart 2010, 21:45
#5987
Mesut usta aslında arka firen hidroliğine çözüm buluna bilir pedalla veya hidroliğim basıncını düşürürek sanırsan bu konuda hidrolik pinomatik ile ilgili iş yapanlara bir danış İstanbul Bayrampaşada imalat yapan bir çok dükkan var
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
19 Mart 2010, 21:54
#5988
Arkadaşlar elinde yanlardaki küçük grenaj kapaklarının grisinden olan veya bulabilecek olan varsa haber verebilir mi?
-
19 Mart 2010, 21:57
#5989
Osbourne adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar elinde yanlardaki küçük grenaj kapaklarının grisinden olan veya bulabilecek olan varsa haber verebilir mi?
Engin herhandibi bir renk alıp boyatsan olmuyormu zaten giri motoru zor bulmuştun
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
19 Mart 2010, 22:00
#5990
Osbourne adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar elinde yanlardaki küçük grenaj kapaklarının grisinden olan veya bulabilecek olan varsa haber verebilir mi?
siyah lazımsa vereyim ,boyatırsın
-
19 Mart 2010, 22:01
#5991
Koparal adlı üyeden alıntı
MCT mizin orinalini görmek istermisiniz?... Yani bu motoru hangi motordan kopya demeyim de fazlaca esinlenmişler!... BMW R 1200 C 2001 1998-2003 arası..
imza atarım..
-
19 Mart 2010, 22:04
#5992
ugurapay adlı üyeden alıntı
Engin herhandibi bir renk alıp boyatsan olmuyormu zaten giri motoru zor bulmuştun
Doğru da abi boyama işini komple yapacağım ben 1 ay sonra..
O zamana kadar idare etsin diye düşünmüştüm..
greyhorse adlı üyeden alıntı
siyah lazımsa vereyim ,boyatırsın
Hehe..Sen kapağı boşver yarın buluşuyormuyuz onu söyle
Arayacaktın bugün beni, sanki öyle hatırlıyorum..
-
19 Mart 2010, 22:09
#5993
yazin adlı üyeden alıntı
imza atarım..
Honda 250Rebel hocam
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
19 Mart 2010, 22:18
#5994
Osbourne adlı üyeden alıntı
Doğru da abi boyama işini komple yapacağım ben 1 ay sonra..
O zamana kadar idare etsin diye düşünmüştüm..
Hehe..Sen kapağı boşver yarın buluşuyormuyuz onu söyle
Arayacaktın bugün beni, sanki öyle hatırlıyorum..
sag kapagı alana sol hediye yada tam tersi
bugun icin birsey soylemedim,dersim zaten 4'te bitiyordu
yarın aklımda,bir aksilik olmazsa görüselim
arbetus
e-postalarına bakmıyormusun?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------
yazin adlı üyeden alıntı
imza atarım..
resmini eklemeden olmazdı
-
19 Mart 2010, 22:19
#5995
greyhorse adlı üyeden alıntı
sag kapagı alana sol hediye yada tam tersi
bugun icin birsey soylemedim,dersim zaten 4'te bitiyordu
yarın aklımda,bir aksilik olmazsa görüselim
arbetus
e-postalarına bakmıyormusun?
Yok zaten yarın için diyorum, bugünden arayıp habermi verecektin neydi? Neyse yav, yarın haber bekliyorum senden he
Eğer gelirsen kapakları da getiriver yanında
-
19 Mart 2010, 22:23
#5996
yorum attım da kabul etmedi şeref maduru youtube aynısını buraya yazayım: eline sağlık çok güzel olmuş ama akü biraz göze batıyor, arka çamurluk ve plakalık şahane olmuş tebrikler.[/QUOTE]
yorumlar için tesekkur ederim konuyu arge ekibime bildirdim gerekli calısmayı yapacaklar
calısmaların sonu gelmiyor gibi
uygun fiyata yaptırabılecegım ve deneyim sahibi birini bulabilsem hardtail'e cevırmek ıstıyorum
-
19 Mart 2010, 22:38
#5997
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
19 Mart 2010, 22:51
#5998
mesut__turul adlı üyeden alıntı
dostum bi kere 130-140 yaptım diyen adam ya yalancı, ya 5kmlik bi bayırdan inerken yaptı yada benim gibi turbo taktı ama silindiri pistonu 1 haftada paraladı.o hız oynanmamış mct de imkansız.oynarsan (yanma odasını küçültürsün,pistonu büyültürsün,dişlileri değiştirirsin vs...) o hızlara ulaşabilirsin. ama motor benim ki gibi laçka olur. arka fren konusunda haklısın motor ağırlığı arttıkça arka frenler 2 tekerlekli araçlarda sonuç vermiyo hele bide kampana ise. ben arkayı disk yaptım ama bu seferde ani fren yüzünden çizmeye başlıyo ve hızı kesilmiyo bile yani ön fren konusunda kendini geliştir mecbur kalmadıkça arka freni kullanmıyorum artık ben ön frende öle uzmanlaştım ki fizyolojik abs gibi oldu sağ elim .
ön frende dümdüz gdrken ıyı olyo cok hafıf kırık olsun dreksıyon kayıyo.ön frenı kullnmayı ogremem lazm.e 5 te otobanda felan sorun yokta sehırıcnde kotu oluyor.birde bosluk var o benı korkutuyor nedendir acaba o?bende motor frenı yapıyorum genlde anoden durmam grekırse.ilgilndigin için tesekkr edrim mesut ustacım.allah yolunu acık etsın
-
19 Mart 2010, 23:48
#5999
kemancı34mct adlı üyeden alıntı
ön frende dümdüz gdrken ıyı olyo cok hafıf kırık olsun dreksıyon kayıyo.ön frenı kullnmayı ogremem lazm.e 5 te otobanda felan sorun yokta sehırıcnde kotu oluyor.birde bosluk var o benı korkutuyor nedendir acaba o?bende motor frenı yapıyorum genlde anoden durmam grekırse.ilgilndigin için tesekkr edrim mesut ustacım.allah yolunu acık etsın
boşluktan kastettiğin frene bastığında gelen 'tık' sesine neden olan boşluksa. fren merkezinde sabitleyici çubuklara oturan balata yatağının sesidir o boşluk olmazsa olmaz zaten. denemesi basit 5-10km hızla giderken ani frene bas ve sal hemen tık yapıyorsa o boşluktur ki normal. ama bunun dışında bişey varsa ki tek diskli tekerleklerde sık olur hele bide çin malıysa tekerlek bilyaları dağılmıştır. maşayı bi elinle tut lastiği sağa sola kastır boşluk hissedercen bilyadır. 2 tanesi 10tl civarı zaten değiştir riske girme.
-
19 Mart 2010, 23:49
#6000
kemancı34mct adlı üyeden alıntı
ön frende dümdüz gdrken ıyı olyo cok hafıf kırık olsun dreksıyon kayıyo.ön frenı kullnmayı ogremem lazm.e 5 te otobanda felan sorun yokta sehırıcnde kotu oluyor.birde bosluk var o benı korkutuyor nedendir acaba o?bende motor frenı yapıyorum genlde anoden durmam grekırse.ilgilndigin için tesekkr edrim mesut ustacım.allah yolunu acık etsın
ilk motorunsa fırsat buldukca,egzersiz yap sitede ileri surus teknikleri,temel surus teknileri gibi bilgiler var faydalı olacaktır
bosluk dedıgın nedir?fren hıdrolıgı ıle ılgılı olabılır hıdrolık sevıyesınde azalma yada daha once hıdrolık degısıp havası alınmadıysa yapabılır
manetı cektıgınde yumusaklık(bosluk)olacaktır,on tekerde hava almak ıcın somun vardır,ısın ehli birine yaptırmanı onerırım,nasıl yapıldıgını gormus olursun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler