Ön 26-28
Arka 38-40
Yüklü makina ise artçı-sürücü ağısa mesela 2.seçenekler. Yok tek kiş ise 1.seçenekler uygun olabilir. Çok şişen lastik yoldaki tüm sarsıntıyı sürücüye iletir. Az şişen lastik te yol tutuşunu negatif etkiler. Ayrıca başka birbilgi, çok şişik lastik daha az yakıt yakmanıza sebep olur. Doğru okudunuz... AZ... Şehirler arası yola çıkacaksanız 2psi arttrın havayı. Hesaplayın.
arkadaşlar vibrasyon bu makınalarda 100den sonra noırmal ama azaltmak ıstıyorsanız.. arka dişliyi 32 yapmaktan baska bı yolunuz yok.. o plastıgı sök dememin sebebi vibrasyondan olusan kotu sesı yok etmek..
Kafam karıştı şimdi.. İki farklı servise sordum, bana önü 30 arkayı 32 yapmamı söylediler.. Bu arada benim jantlar çelik ve haliyle lastiklerde dublex.. Farketmeyeceğini söylediler..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:48 ----------
Bu konuda bir çok kişinin bana yardımcı olucağını düşünürken.. Kimsenin yazmadığını görünce hayretler içerisinde kaldım..
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Basit kurallar vardır. Öndekine çok yaklaşmıyacaksın ilk olarak ki ani fren yapmana gerek kalmasın. İkinci önemli konu, gözün karşıya bakacak herzaman, ilerdeki herşeyi yorumlıyacaksın. Tehlikeli bir durum varmı ? Sağa yanaşabilecek bir taşıt varmı ? Sokaktan fırlayacak bir çocuk olabilir mi ?..... Paranoyak olucan kısacası. Boş alanlar da da bol bol debriyaj ve kalkış çalış. Frenleme çalış. Freni aniden sıkma. "Limon sıkar" gibi sık. Yani freni kademeli olarak sık. Aniden sıkarsan fren ve lastikler ona göre tepki verir. Yavaş yavaş sıkarsan freni yol tutuşunda ona göre daha stabil olacaktır. Ön ve arka frenleri de denemelerine göre oranlama yapman gerekli.
Ayrıca, telli jantlardaki lastik basınçları (şamrelli) ile dublex lastik basınçları farklıdır sanırım.
Amatör bu linke bir bak istersen
http://www.motosiklet.net/forum/suru...vsiyeleri.html
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
mondial yazısını söktüm pasta cila yaptım güzel oldu. Yazıları sökmek için sıcak su kullandım ama altında yapıskan madde kaldı onu da ugrasarak cıkardım sonra bizim yan cicekci cicek parlatıcısı getirdi onla daha kolay cıktı yapışkan (bi 1 saat uğraltım ama)
simdi 1.200 km deyim servisle bir konusayim su 32 lik dişliyi birde benim grenajlardan ses ekliyo(mus) altına cift kat sünger cek dediler ama ben anlamadım kaset ettiğiği krenajlar neler altına dan kastı birbirleri ile birlesme yeri mi yoksa saseye birlestiği yer mi bu noktada bilgisi olan var mı?
evet çok yararlı şeyler anlatmışlar mutlaka, bazısına kafam basmadı henüz ancak motor tepesinde haa böyleymiş deyince anlaşılacak , print alıp ders notu gibi yanımda taşıyacam artık
Engin hocam cumartesiye mesai yazdılar bana. Ondan bu işi erteleyeceğiz. Gerçi senden de haber çıkmadı.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Bu arada İZMİR el kaldırsa ya..... Bi görüşsek. Bilgi alışverişinde bulunsak....
macit'imin ilk video tecrübesi
,görüntü kalitesi bir hayli kötü
http://www.youtube.com/watch?v=zymWNuwhNxU
hemen düzeltiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=E3KmBguMlU4
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------
ben yanındaki reflektorlerı sıkarken kırılmıstı, hıc degılse metal yapsalarmıs ya
zaten bır sure sonra uzerındekı korm soyulmaya baslıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:28 ----------
lafta kalmasın adamım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 ----------
kimse dişliye suc atmıyor,belırtılmek ıstenen dişli degisiminden mucıze bekleme men gerektııgı,130 dahada gıtse ıbreyı kıracaktın h
o motorla 120 uzerıne cıkmak ruzgara karsı ısemekten farksız
hız konusunda hemfikirim stock mct tek kişi rüzgarsız yolda 110 görür en fazla. çift kişiysen 100. en kötüsü motor gücü 110km hızda maximum kullanılıyor yani en ufak ters rüzgarda veya karşıda gelen kamyonun rüzgarında 5-10 km düşüyor hız. hele bi ara bursaya doğru kopmuştum rüzgara karşı 85 geçememişti yakacaktım motoru sinirden.
yeni arkadaşların hız çelişkisi ''''' ulan hayvan gibi çift silindir motoru var 100ü nasıl geçmez '''' oluyo.forumdaki arkadaşlar gibi mct kurtlarına da bu hız az geliyor çünkü motorsiklet böle bişey işte hep daha fazla hız tutkusu var.
çekirdekten motorcu arkadaşlar bilirler moblyette veya peugeot 103 lerle 60-70 yapabilmek için az mı şebeklik yapardık çocukken !
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------
beyler nerde ne zaman ne amaçla buluşacaksınız sizi sıkmazsam bende kopar gelirim bursadan uzun yola hasret kaldım 400-500km devireyimde rahatlıyayım !
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------
yorum attım da kabul etmedi şeref maduru youtube aynısını buraya yazayım: eline sağlık çok güzel olmuş ama akü biraz göze batıyor, arka çamurluk ve plakalık şahane olmuş tebrikler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)