Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Mart 2010, 09:42
#5941
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
-
16 Mart 2010, 10:41
#5942
selam arkadaşlar yan deri çanta almak istiyorum önerileriniz varmı cok baktım ama karar veremedim fıyatı uygun olsa ıyı olur cokta kalıtelıye gerek yok sanırım
-
16 Mart 2010, 11:17
#5943
çok saol hocam, dediklerin doğrultusunda yarın sabah motoru ustaya götüreceğim. umarım marş sorunu hallolur
-
16 Mart 2010, 11:25
#5944
Arka dişli küçülünce son hız artacaktır ama ilk kalkış performansı ve seriliği doğal olarak düşecektir diye düşünüyorum. Bu arada 4 ve 5.vites aralığıda biraz uzuyacak ve 4 ten 5'e geçince bir fark hissedeceğiz kanaatindeyim. Ayrıca zincir boyutunda bir değişiklik gerekiyor sanırım. Yanılıyormuyum ARBETUS ve OSBOURNE üstadlarım.
-
16 Mart 2010, 11:51
#5945
ARBETUS adlı üyeden alıntı
ulen artık ben değiştiriyorum debriyajı yaw
atla gel tükkana fotoğraflayarak değiştirelim. Kardeşlerimizinde bilgisi olsun.
Erkanıda al gel. Ama bu sefer genel kurmaydan izin alda hava kararınca balkabağına dönüşcem korkusuyla apar topar dönmeyin geri
lakin aparatı görmem lazım unuttum çünkü
Ama elimde yeni malzemeler var daha güzelini yapabiliriz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:41 ----------
benim arka lastik ebadı farklı olduğu için hızlanmada sorun yaşıyorum tatile çıkmadan önce orijinalini takıcam. Lastik yakarken zorlanıyorum
Bu cumartesi işin var mı? Bak ona göre geleceğim
Boğazımı ıslatacak bir şeyler bulursak dururuz akşam da
mahoretti adlı üyeden alıntı
Arka dişli küçülünce son hız artacaktır ama ilk kalkış performansı ve seriliği doğal olarak düşecektir diye düşünüyorum. Bu arada 4 ve 5.vites aralığıda biraz uzuyacak ve 4 ten 5'e geçince bir fark hissedeceğiz kanaatindeyim. Ayrıca zincir boyutunda bir değişiklik gerekiyor sanırım. Yanılıyormuyum ARBETUS ve OSBOURNE üstadlarım.
Zincir boyunda değişiklik gerekecek kısmına kadar dediklerin doğru..zincirde minik bir boşluk oluşsa bile zaten normal zincir gerdirme işlemi yapınca bir sıkıntı kalmıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:49 ----------
eyüb adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar yan deri çanta almak istiyorum önerileriniz varmı cok baktım ama karar veremedim fıyatı uygun olsa ıyı olur cokta kalıtelıye gerek yok sanırım
Bende takılı olan ARMODE un kileri öneririm..
Görüntüsü bu ancak Sirkeci'de uygun fiyata alabilirsin..
-
16 Mart 2010, 12:38
#5946
Osbourne adlı üyeden alıntı
Bu cumartesi işin var mı? Bak ona göre geleceğim
Boğazımı ıslatacak bir şeyler bulursak dururuz akşam da
Zincir boyunda değişiklik gerekecek kısmına kadar dediklerin doğru..zincirde minik bir boşluk oluşsa bile zaten normal zincir gerdirme işlemi yapınca bir sıkıntı kalmıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:49 ----------
Bende takılı olan ARMODE un kileri öneririm..
Görüntüsü bu ancak Sirkeci'de uygun fiyata alabilirsin..
ne kadar acaba?
-
16 Mart 2010, 14:10
#5947
Osbourne adlı üyeden alıntı
Bu cumartesi işin var mı? Bak ona göre geleceğim
Boğazımı ıslatacak bir şeyler bulursak dururuz akşam da
Zincir boyunda değişiklik gerekecek kısmına kadar dediklerin doğru..zincirde minik bir boşluk oluşsa bile zaten normal zincir gerdirme işlemi yapınca bir sıkıntı kalmıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:49 ----------
Bende takılı olan ARMODE un kileri öneririm..
Görüntüsü bu ancak Sirkeci'de uygun fiyata alabilirsin..
Motorla gelecekseniz boğazınızı çay ve çorba ile ıslatabilirim
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
16 Mart 2010, 14:59
#5948
eyüb adlı üyeden alıntı
ne kadar acaba?
Ben bunları takasla aldığım için bana kaça geldi tam bilmiyorum ama normal satışı 150 civarıydı..
Sirkeci'den bu takımın arka çantasını almıştım..Normalde 65 TL iken 40 a almıştım..
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Motorla gelecekseniz boğazınızı çay ve çorba ile ıslatabilirim
Okey o da olur..Bu cumartesi uygun mu gerçekten? Ona göre plan yapıyorum bak.
-
16 Mart 2010, 15:28
#5949
Osbourne adlı üyeden alıntı
Ben bunları takasla aldığım için bana kaça geldi tam bilmiyorum ama normal satışı 150 civarıydı..
Sirkeci'den bu takımın arka çantasını almıştım..Normalde 65 TL iken 40 a almıştım..
Okey o da olur..Bu cumartesi uygun mu gerçekten? Ona göre plan yapıyorum bak.
şinci balata değişecek e tabi yağda değişecek dimi? bende mobil yarı sentetik 10w40 ile full sentetik 15w50 var. Beğenmzesen yağınla gel Foto makineside getir. fotoğraflayalım diğer arkadaşlarda bu değişim işlemini görsün.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
16 Mart 2010, 15:47
#5950
ARBETUS adlı üyeden alıntı
şinci balata değişecek e tabi yağda değişecek dimi? bende mobil yarı sentetik 10w40 ile full sentetik 15w50 var. Beğenmzesen yağınla gel
Foto makineside getir. fotoğraflayalım diğer arkadaşlarda bu değişim işlemini görsün.
Ne balatası bu?
Ben yağı yeni değiştirdim yav sedece titan ın zımbırtısını takacağız..Nedir tam olarak ismi o parçanın bu arada?
-
16 Mart 2010, 17:13
#5951
Osbourne adlı üyeden alıntı
Ne balatası bu?
Ben yağı yeni değiştirdim yav sedece titan ın zımbırtısını takacağız..Nedir tam olarak ismi o parçanın bu arada?
iyide dostum titanın debriyaj balatasından bahsediyorsun. onu takmak için yağı boşaltmak gerekli. Ben çıkan yağın tekrar konması taraftarı değilim. debriyaj balatası zımbırtıtın adı
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
17 Mart 2010, 01:07
#5952
arkadaslar herkese hayırlı aksamlar.ben yenı 800km de mct aldım.motor 2 kıs 4 5 ay yatms hıcte gezmemiş ilk sahıbı.aldıgım gıbı yagını bujılerını degiştirdim baska ne yapmam gerek acaba?80 km ye kadar bısı yok sonra tıtresım oluyoo.ne napılabılr buna?on maşada da bosluk var bıraz.ön frenı sıknca anlasıyor.lastık basıncları ne olyor acaba mct 250 nın.
son olarakta rodaj ıcın ne yapmam gerekıyor?
cok soru sordum ama cok meraklıyım yenı oldugu ıcın herhlde.ilgilerinz için tesekkurler.herkese kazasız belasız sürüsler
-
17 Mart 2010, 02:04
#5953
selam
Merhabalar motorun hayırlı olsun... bende senın gıbı aldım motorumu yatmıs ama sıfır... yagını bujısını gaz ve debrıyaj telını degıstırmenı onerınım.. gaz ve debrıyaj telı 1000olamdan kopuo yattıkca zayıflıo sanırım... titreşim için öndeki plastik mondial yazısını cıkart. ve arka dişliyi 32 yap baya fark edio... rodaj ise ben motrou devrınde kulandım vites aralıklarını bagırtmadan devrınde atarak kulandım arada uzun sayılabılecek yollarda butun vites gecıslerını son devrne getrrk son hızla 1-2 km gıttım (acmak için mtoru) suan 2000de falan gayet memnunum hıc zorlanmadan 135 km hız yapıyorum 2 kişi maşşalah=). şimdilik benım bılgılerım tecrubem bunu soluo kazasız surusler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:00 ----------
merhaba tekrar=) bu arada kırmızı mctmi siyah mat boyatıp dragbar (T gidon özel yapım) yaptırıcam. egzos da tabı=). ve en onemlılerınden bırıde zincir tabı orınklı (kendınden yaglıyan ) zıncır japon taktırıcam bujılerıde japon.. bastan asagı cutom chopper yapcam canavarı... yapım sızlerle paylasırım resımlerı emınım cok guzel olcak... Harley davisson customu yapan bı yerde yaptırcam.. fakat komple boyaya 450 tl ıstıolar sızın bana daha ucusa ıyı boyaybılcek bı yer varmı bıldıgınız yaptırıcak yardımcı olursanız sevnrm
-
17 Mart 2010, 09:37
#5954
Osbourne adlı üyeden alıntı
Ben bunları takasla aldığım için bana kaça geldi tam bilmiyorum ama normal satışı 150 civarıydı..
Sirkeci'den bu takımın arka çantasını almıştım..Normalde 65 TL iken 40 a almıştım..
Okey o da olur..Bu cumartesi uygun mu gerçekten? Ona göre plan yapıyorum bak.
eeevett aldım valla ARMODE aldım bende 115 tlye ve cok genıs guzel bısı tesekkurler yardım ıcın
-
17 Mart 2010, 10:25
#5955
eyüb adlı üyeden alıntı
eeevett aldım valla ARMODE aldım bende 115 tlye ve cok genıs guzel bısı tesekkurler yardım ıcın
hayirli olsun gule gule kullan
-
17 Mart 2010, 10:28
#5956
canicellat adlı üyeden alıntı
hayirli olsun gule gule kullan
tesekkur ederım sagolasın
-
17 Mart 2010, 10:57
#5957
Millet toplanıyor muyuz bu hafta sonu? Engin Sen sabahtan Direk Gebze'ye gel şu senin derdini halledelim. Ordan bir buluşma noktası belirlersek eğer oraya birlikte süreriz.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
17 Mart 2010, 12:01
#5958
debrecen adlı üyeden alıntı
titreşim için öndeki plastik mondial yazısını cıkart. ve arka dişliyi 32 yap baya fark edio...
Ben şu plastik mondial yazısına takıldım. Hangi yazı bu ? Farın altındaki mi ? Titreşime ne etkisi var ve nasıl çıkartılıyor ? Anlatırsanız sevinirim.
-
17 Mart 2010, 12:14
#5959
mahoretti adlı üyeden alıntı
Ben şu plastik mondial yazısına takıldım. Hangi yazı bu ? Farın altındaki mi ? Titreşime ne etkisi var ve nasıl çıkartılıyor ? Anlatırsanız sevinirim.
farin altindaki yazidan bahsediyor arkadas titresime ne gibi etkisi oldugunu bilmiyorum ama cikart kotu gorunuyor ben kirmistim sende kirabilirsin
-
17 Mart 2010, 12:16
#5960
sabah motorumu tamirciye bıraktım, herzamanki gibi çalıştırana kadar yokuş aşşağı bayağı yol almam gerekti bir kere çalıştıktan sonra sorunsuz bir şekilde gidiyor, buyüzden adama sorunu anlatmakta zorlandım. motoru çalıştırabilsemde çoğu zaman o anda gaza basamıyorum .
N vitesten 1.vitese getirmekte de sorun var ama 2.vitese tık diye geçiyor hatta 5. vitese de
debriyaj balatasının bozuk olduğunu söyledi bir bakacakmış bakalım .
dediğim gibi bir kere çalıştırdıktan sonra dur-kalk-dur kısmında pek bir sorun olmuyor ama özellikle sabahları motoru çalıştırana kadar afakanlar basıyor.
yine aynı sorun devam ederse ne yapmamı ya da adama ne dememi önerirsiniz ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler