hiç resim yokmu??? T gidonlu olanından...
@ greyhorse
Ne zaman buluşuyoz Özel mesajlara bak..
abi ya haftasonları bu anadolu yakasında toplanma olmuyomu düzenli macitciler arası :-)
Bu arada:
http://www.motosiklet.net/forum/etki...kuruyoruz.html
Beklerim..
Olsa fena olmaz. Osbourne ün kitap etkinliği de güzel lakin ben kitap koyamıyorum motoruma Bu hafta sonu bir yerlerde buluşalım derim ben. kadıköy her iki yaka için da orta nokta bence burada buluşabiliriz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:22 ----------
Arkadaşım ben bu motorla marmarise gidip geldim grup sürüşünde ağrıyan sadece sağ el bileğimdi oda sürekli songaz gitmemden dolayı. Bence senin motorunun gidon oturma posizsoynu ile mekanik ayarlarında eksiklik var. 200er kmlik menzillerle gittik biz marmarise. herhangi bir yorgunluk yaratmadı. Birdahaki izmit geçişinde banada haber ver GEbze de bekleyeyim seni
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:28 ----------
Ayıp ettiniz ama bana şimdi parçanın telifi bendedir. başkasına yaptırtmam yakarım sizi
Beyler Şaka bir yana bu haftasonu toplaşalım mct riders olarak özellikle şu T gidonluları merak ediyorum ape hanger kullanan biri olarak merak etmekteyim bu T gidonu. Ben yine aynı geometride biraz daha alçak düşünüyorum. sırt çantası varken ape hanger zorluyor adamı.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Ayna, elcik ve sinyal siparişleri www.d2moto.com dan verdim. Burada bir çift sinyale 75TL diyorlar. 21$ 2 çift sinyal aldım. 2 arkadaş sipariş verdik. Shipping de 30$ tuttu kişi başı. Gidon ve egsoz olayını da izmir'den TAİM ustada hallediyoruz. Diğer modifiye işlemleri de MOTOSTOP'ta...
egsoz buna benziyecek
konuyla alakasız olcak ama ,benim mct durduğunda / stop ettiğinde birdaha kalkmıyor, hatta birkaç denemeden sorna marş sesi yerine tuhaf bir sürtünme sesi alıyorum. biraz bekleyince çalışıyor yada vurdurarak yani yokuş aşşağı sallanıp debriyajı bırakarak yine çalışıyor; ama diyelim yolda birşey oldu durmak zorunda kaldım ve yokuşta yok çalışmadımı da inat ediyor , bu durumda muhtemelen yolda kalacağım. motorun nesine baktırmam gerek yada nesi bozulmuş olabilir. tak diye çalışan motordu bir ay öncesine kadar
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Bence acilen bir ustaya göstermen lazım. Daha fazla zorlayıp olmadık yerlerini harap etme makinanın.
marş bir kaç kere basmaya çalışıp basamadıktan sonra bir tıkırtı sesi gelmeye başlıyor, marş motoru dönmüyor sanırım bir ustaya gösterecem tabi de sorunun kaynağı büyük ihtimalle marş motoru, akü bitmiş temas sağlayamamış yada kıvılcım çıkaramıyor olabilir mi ? bujileri daha geçen hafta değiştirdiler bu arada
bu alet genelde marş rölesini bozar ikinci ihtimal rubledir. elin biraz tornavida tutuyorsa anlaman için tarif edebilirim. marş motorunun dönmemesinin sebebi röle tam kapanamadığı için aküden elektirk veremiyor olabilir. yada ruble sıkıştığı için,dönemiyorda olabilir. ama ilk denemen gereken röle. TAbi akünün sağlam olduğunu varsayıyorum.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
benim de başıma geldi. marş rölesinin bobini sağlam olduğu için tık tık ses geliyor ama röle kontakları bozulduğu için marj motoruna akım gitmiyor olabilir. röle kontaklarını kısa devre edimce marj basıyorsa röle yi değiştircen.
32 arka dişli olayına kafam takıldı. neye takıldı taktırayım diyorum da simdi bazıları bende var ama 90 ı geçmiyor demiş o kadar uğraşıp titresim veya hız olarak fark olmayacaksa bende hayal kırıklığı olurda bu konuda nedir sizce performans alamayan arkadaslarda baska sorun mu var yoksa sans işi mi verim alıp almamak.
o bende war diyenler ya basmayı bilmiyorlar yada motorunda başka bi sorun vardır dişliye suç atıyordur bende war kendim kullanıyorum motorum 15.000 km'de düz yolda rahat bi şekilde 110 görüyor hafif eğimde 130km gördüm dahada gidiceğine eminim değiştirmeni tavsiye ederim hem motor rahatlıyor hemde titreşimi minimuma indiriyor.
Debriyaj kaçırma işi başladı motorda..Özellikle ikinci viteste..
Şu Titan'ın debriyaj sistemi mi uyuyordu bizimkilere Barış?
Ondan temin etmek istiyorum en tez zamanda..Senin usta takabiliyormuydu onu?
Hem gelmişken sis farı aparatını da halledelim..olmazsa sen bana onu yapıver, buluştuğumuzda bana verirsin..
31 arka dişli ile mükemmel netice aldım.Hiç tereddüt etmeden 31 veya 32 dişli iile değiştir.Üzerinden 34 dişli çıkacak.Motor şöyle bir kendine geliyor..
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)