Mrb Bende Aranıza 11 mart 2010 günü itibariyle katılmış bulunmaktayım gercekten çok güzel bir forum her türlü aradıgımız bilgi var mct hakkında bendede kırmızı var bitane agustos 2009da aldım 2100 kmde henüz
Hosgeldin aramiza kazasiz belasiz surusler
Motorumu Satıyorum Arkadaşlar
2007 model
çelik arka jant
aynalar yeni,
koruma demirleri
bakımları tamam
renk kırmızı
5000 Km
Geçen sene aldığımda 2000 Km deydi, bende fazla kullanmadım, arada biniyorum. Kapalı otoparka koyuyorum...
Zeytinburnu
İlgilenen arkadaşlar arayabilir 0505 821 40 88
Daima;
Savaşacak kadar genç,
Ölecek kadar yaşlıyız...
keske birde fiyat soyleseydin. ne istiyorsun 2007 demişin de o trafiğe cıkısı mı?
Merhabalar. 2200KM de güzel MCT sahibi oldum artık. 1 haftadır kullanıyorum. Scooterdan geçiş yaptım. Viteslere alışmaya çalışıyorum şu an. Hergün işe gidip geliyorum. Bornova Alsancak arası kullanıyorum. Seri bir makina. Belli hızlara kadar da vibrasyonsuz. Keyifli. Ama 80 den sonra titreşmeye başlıyor ve ayaklarımı karıncalatmaya başlıyor. Benim yapabileceğim manuel bişeyler varmı bu titreme konusunda ? Cıvatalar arasına plastik bişeyler koysam ? Yada bu konu üstünde çalışanlar ne der ? Yavaş yavaş forumu okumaya çalışıyorum. Takdir edersiniz ki 295 sayfa... zaman alacak.
Şimdi d2moto.com dan bazı parçalar sipariş verdim. Ayna, sinyal, elcik. Arka dişliyi değiştirmek istiyorum ama 31 mi 32 mi olacak ? Arka çamurlukta biraz modifikasyon, gidon ve egsoz düzenleme yapıcam. İşlemler aşamasında resimleri paylaşırım sizlerle. Bu arada izmirdeyim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 ----------
Birde, şanzımanı japon bi modelle değiştirmeyi düşünen oldumu ?
titreşim sorunu nası çözülüyo
Hayırlı olsun, hoşgeldin..
Hayırlı olsun..Aslında bu başlıkta aranılan tüm bilgiler mevcut..
32 dişli uygundur arkaya, vibrasyonun daha yüksek km lerde hissedilmesini sağlar ve genel vibrasyonu da epey absorbe eder..
Yav aslında rodajı düzgün yapılmış mctlerde vibrasyon çok olmuyor, neticede son hızı fabrika verilerine göre 95 km/s olan (yanlış hatırlamıyorsam) motor için 100 km üzeri hızda titreşim normal..
mct de duymadım ama jinlunlarda motor ile şase bağlantı civataları arasına kalın lastik takozlar koyarak vibrasyonu yarı yarıya kestiğini iddia edenler vardı, ama dediğim gibi kafaya takma meselesi..
Benim için gayet rahat bir motor..
Görsel modifikasyon işlemlerinin fotolarını da bekliyoruz..
Bu arada yazmamışsın ama benden tavsiye sele süngerini de değiştir elin değmişken..Ben 3 vakte kadar değiştireceğim, uzun yolda sıkıntı veriyor..Bilhassa artçı selesi..
Tekrardan hoşgeldin
Evet. El dikişi ile bir sele de yapılacak tabi. Bu arada benim amacım, stil ve görünüm olarak çok güzel olan bu motosikleti, diğer pahalı abilerinin yanında KARİZMASIYLA boy göstermesini sağlamak.
kısmetse yakında bende aranızda olmayı planlıyorum... takip'e devam..
Motosiklet keyfine başlamak amaçlı 6 ay önce aldığım motorun yerine bir chopper almak istediğm için satıyorum.860 km de 2. bakımı zamanında yapılmıştır.
Merhabalar...
2 yıl muayeneden muaf ve 2 sene garanti kapsamındadır.
Temiz bir chopper ile takas olabilir.
Mtoru görmek isteyenler için ilan linki
http://www.sahibinden.com/doktordan_...XQQdisplayitem
merhabalar tekrar... motoruma hafta içi kısmetse oringli japon zinciri japon buji ekgos modifikasyon yaptırıcam dişliyide değiştiricem...
yan çantalar deri kaç tl nerden alim tavsıe verın lutfen... birde T gidon yapsam T gidon kulanan arkadaslar varsa viraj dönüşünü kulanmayı daha cok yordugu falan dogrumu yoksa rahat mı olur
Merhaba tekrardan o halde
100-120 liraya Armode marka suni deri heybe çantalar + sosis çanta alabilirsin piyasadan..
Bir de arka demirin üstüne deri çanta var o da Armode marka, 40-50 TL'ye alabilirsin..
T gidonu mct de kullanıp yorum yapan görmedim ama başka cruiser motorlarda kullananlarla ve kendi kullanım tecrübeme göre diyebilirim ki T gidon bir eziyet!
Tamam görüntüsü hoşgelebilir (ki bana gelmiyor ) ama kullanışlılığı zayıf bir gidon türü..
En iyisi çaylak gidon, yani bizdekiler gibi veya biraz daha yükseği..
hmm anlıyorum saol ya.. ne bilim seviyorum T gidon ben ama rahatsızmı rahatmı hiç kulanmadım... bakalım neler yapabiliriz motorumuza... yazın kısmetse antalya bodurum fetiye çıkıcas tatile=))
T gidonu bende düşündüm aslında,gidonu biraz öne alırsak rahat kullanılacağını düşünüyorum...
tecrübesi olanlar varsa,bi zahmet paylaşsınar... T gidonun +'ları ve - 'leri nelerdir yazsınlar,paylaşsınlar....
evet T gidon rahat diil diorsunuz mesela... butun yamaha fz6 olsun ne bılım naked tarzı olsun hepsı T gıdon yoruomu.. yada HARLEY ler yada REGAL RAPTOR bilmioyrumkı kulanan arakadaslarr bı yarıdm edın bize...
Ayberk'e de söylemiştim daha önceden ama buradan da paylaşayım..
Dediğim gibi T gidon motora bindim,
+Artısı sadece görüntüsünde..(Benim fikrim görüntüsü de ofsayt )
Eksileri ise pek çok..(Gene benim fikrim)
-Bir kere cruiser motorun asıl amacı olan rahat ve uzun mesafe gidilecek şekilde tasarlanmış bir gidon değil, çünkü sizi öne abanmaya zorluyor ve bu durumda belinizin/bileklerinizin ağrıyacağını düşünüyorum..(En azından benim ağrıdı)
-Ayrıca manevra kabiliyeti kıvrık gidona nazaran oldukça güç..
-Gidon çok ağırlaşıyor T gidonda..
- Gidon çevirirken eğer uzun bir T gidon varsa (yani T nin üstündeki kısım yanlara uzun) manevra epey kolay oluyor ama bacaklara veya depoya değme olaslığı var ki bu durum dar alanlarda manevrayı güçleştiriyor.. T nin o kısmı kısalınca da dönüş açısı artsa da manevra ağırlaşıyor iyice..
Dediğim gibi bunlar benim tecrübelerim..En iyisi düşünen varsa makineye oturup tecrübe etmeli..
Ama özellikle Ayberk için söyleyecek olursam, eğer Zat'ın oturuğuna aşıksan (ki bende öyleydim ve senin de öyle olduğunu tahmin ediyorum..) T gidon sana gelmez hacı..
En iyisi deneme yanılma yolu..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)