Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Şubat 2010, 15:26
#5821
atak özer hayırlı olsun motorun ,
benim motor 250 km de daha . aynı şekilde vitesler zor geçiyor , hatta boşa geçirmekte zorlanıyorum .
1- üstünde orjinal gelen yağ çok kötü , kışı atlatmak için değiştirmedim . yakında değiştirince düzelir diye düşünüyorum . havaların düzelmesini bekliyorum .
2- soğuktan dolayı doğru düzgün binemedim , 20-30 km gittikten sonra daha rahat geçiyor vitesler . ısıt dene göreceksin .
3- henüz daha parçalar birbirine tam alışmadığı için zor geçmesi normaldir dedi servis bana . servis elemanı üstüne çıkıp dana gibi basınca geçiyor ancak biz motor yeni olduğumuz için basmaya kıyamıyoruz bundan dolayı da oluyor .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:22 ----------
ferotep eko kardeşim , sinirlenme . sadece merakımdan soruyorum . 350 cc ye yükseltmek için tornada çapı kaça yükselttin ? ve gömlek / blok payı ne kadar kaldı ? bu pay güvenli mi ? kendin mi yaptın yoksa senin usta sana 350 cc ye çıkardık senin motoru mu dedi ? yapamazsın demiyoruz , sadece bilmiyoruz ve daha önce hiçbirimiz yapmadı (yapamadı) diyoruz ...
Reklamlar
-
26 Şubat 2010, 17:33
#5822
FEROTEP.EKO adlı üyeden alıntı
Makın kardeşim bak şimdi bu arkadaş bana yazdığı yazılarda canım sıkıldı ..
Okuduğun konu uçak arba vs motor sistemi 55 piston 80 pistonmu konuları açmıyoruz burda yapılan sadece ben güç beygir üretim gibi makanik olarak yapılıyor ben modifiyeciyim şimdi burda birbirimizi kandırmıyoruz sadece yapılanları yazıldım piston yapılıyor orjinal piston ölçülür ve ne kadar büyür ölçülür diye bakıyoruz.
Ben iki pistona 150 tl para verdim pistonun özelliği eteksiz olması hararet gördüğü zaman etekleri kapanıp etek sesi yapmasın diye ve mct hava soğutmalı olduğu gibi çok kolay bir şekilde bu sorun çıkabilir eski düzeninde sağlıklı çalışmaya bilir..
orjinal silindir hacmi: 238.168 dir diyosun burdan yola çıkalım mct çift silindir
orjinal silindir hacim 238 cc iki siilindiri'de ayır ondan sonra ne kadar büyüyor ölç ve 350 cc olurmu olmazmı tekrar yorum yap!!
mct 250 cc olarak geçiyor deme bunun hesaplamasını yap!!
bazende hesapladığın gibi çıkmıyor
turbo takmak değil motoru çalıştırıp istediğini elde etmek bu konu burda kapandı (saygılar motosiklet.net aylesine)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------
hayırlı olsun yeni motosikletin mct 250 iyi terci yapmışsın !!!
debriyaj ayarından olabillir dipte kavrıyor olabilir
soğuk'ken yapıyor olabilir motoru ısıtman gerekiyor
yağ ince geliyorsa değiştirmen gerekiyor
bu yazdıklarım sorunlarının kaynağıdır sevgili kardeşim saygılar.
hayır kardeşim konu kapanmadı...sen kafandan attığın bir 350cc yalanının altında kalınca bu konu senin üstüne düştü şimdi etek metek muhabbetini bırak, bize ölçüleri ver veremiyorsan yalanını da al güle güle 3 kişi enden ölüleri istedi sen hala kıvırıyorsun. olmayan şeylerin muhabbetini yapıyorsun ölçüleri detaylı olarak bekliyoruz senden hadi bakalım !
-
26 Şubat 2010, 19:28
#5823
Şu atışma işini bırakmayı düşünüyormusunuz acaba? Sıkıldım sayfalarca birbirinizden alıntı yapmanız ve bribirinize laf sokmanıza..
Eğer teknik anlamda bilgi paylaşımı yapacaksanız eyvallah ama birbirinizle atışacaksanız özel mesaj sistemini kullanın lütfen..
-
26 Şubat 2010, 20:37
#5824
-
27 Şubat 2010, 00:42
#5825
Osbourne adlı üyeden alıntı
Şu atışma işini bırakmayı düşünüyormusunuz acaba? Sıkıldım sayfalarca birbirinizden alıntı yapmanız ve bribirinize laf sokmanıza..
Eğer teknik anlamda bilgi paylaşımı yapacaksanız eyvallah ama birbirinizle atışacaksanız özel mesaj sistemini kullanın lütfen..
kusura bakmayın arkadaşlar rahatsızlık verdik. fakat ben bu olayı bir atışma olarak değil, 250 mct kullanıcıları bilgi paylaşım forumu'nda, 250 mct de silindir hacmi büyütme gibi ciddi bir modifikasyon işlemi hakkında fikrimi belirtip merak eden yada bu işlemi yapmak isteyen arkaşlara da faydası olur diye düşünüp yazmıştım. sonuçta motor kullanan çoğu insan birsüre sonra motorundan daha fazla performans bekler ve bunun için ya motorunu değiştirir yada motorunda modifiye yapar fakat bunu doğru yapmak gerekir.
acizane fikrim, silindir ve pistonlarda oynama yapıp performans almaya çalışmak motora sis lambası takmaktan çok daha zor ve önemli bir iş ve paylaşımdır.
tekrar kendi adıma bütün arkadaşlardan özür dilerim forumda gördüğüm bir yanlışı düzeltmeye çalıştığım için.
-
27 Şubat 2010, 02:30
#5826
İlk paylaşım gayet yerindeydi ona bir sözüm yok..Lakin sonrasında gelişen muhabbetler başlığı amacından saptırır nitelikteydi..Ben piston/segman bilmem ne işinden anlamam, dolayısıyla ikinizinde yazdıkları bana hitap etmedi açıkçası..
Elbette konuyla ilgilenen kişiler vardır..(Aslında bunun için bekledim 2 gündür belki yazarlar diye ama yazan da yok gerçekte)
Tek derdim olayı kişiselleştirip (ki bunun nedeni tek kelimeyle ÜSLUP tur) birbirinize hakarete varan cümleler yazmak..
Bunlara hiç gerek yok..
Neticede herkes bu başlığa bir şekilde bilgi edinmek, bilgi tazelemek, bilgi aktarmak için geliyor..Bunun haricinde yazılanların tümü manasız şeyler..Ben bu noktada sıkıntımı dile getirdim..
Ben sis farı ya da korna montajıyla mutlu olabiliyorum, çünkü vaktim bu kadar..Oturup piston değiştirip segman atacak ne vaktim ne de keyfim var..
Dolayısıyla yeniden söylemek gerekirse sizin tartıştığınız çok spesifik bir konu ve başlığı okuyanların çoğunu ilgilendirmiyor..Tekrarlamak isterim ki yazdıklarınız (teknik manadakiler) gereksiz değil asla..
Ama tüm bunların üstüne bir de kişisel tartışmalara girmek sıkıcı oluyor bir okur olarak..
Derdim budur..
Atışan tarafların tümünü tanımasam da seviyorum, zira motosiklet kullanıcısı ve motosikletseversiniz..Hepsi bu aslında..
-
27 Şubat 2010, 14:52
#5827
mesut
makın
Benden isteseydiniz bende aynı cc ulaşmak istiyorum desen mesut bu kadar laf kalabalığına girmene gerk yok ve ne kadarda çırpınsan boştur bazı şeylere saygı gösterip aklısın denirki..
makın yazdıkları ve yazı anlamları gayet düzün ve güzel
mesut agrasif ve bişeyler kanıtlamaya çalışıyor ben kimseden özürdilemem çünkü ben sadece motor cc işi yaptım bunu kimse yapamaz sen yapamadın diye laf kavgasına giriyon bir motor yaptım ve kandırmaca vs laf sen turbo yaptın bende sana inanmıyorum bi radyatör koydundiye olmaz bu işler ...diyomuyum sen ne kanıtlıyorsun..
sen tamirciysen bu işi yapıyorsan meslekdaş'sak saygı göstermen ve incelik göstermen gerekiyor.
ben yaptıgım bu işlemi bir kısmını anlatım ama her ustanın bir sırı vardır söylenmez söylemem okey okumak hesaplama olmaz uygulamak gerekiyor senin motorunda tıreme varmı varsa bu işi daha kapmamışın .ben bu siteye bu konular yüzünden ara verdim gir aynı konular tekrar ediliyor 2006 üyesiyim kardeşim neyse bişey yazıyorum cevap yok kaçamazsın laflar filan çokuk olma kendini büyük göstermeye çalışma seni büyük görsünler ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------
Arkadaşlar mct dizaynı değiştiricem ama motoru O zamana kadar sattılmaz'da başlamaya hazırım derim sonrada resimleri ve yapılanları resim şeklinde anlatacağım siz mct kullanıcılarından oy şeklinde bilgilerinizi ve düşüncelerinizi alıcam..
Bu dizaynı düşüyorum(saygılar)
-
27 Şubat 2010, 16:08
#5828
arkadaşlar ilginiz için çok teşekkür ederim. ayrıca temennileriniz içinde. ilk fırsatta yağını değiştireceğim. Bu gün motorla gezme imkanı buldum. ctrlaltdel kardeş dediğin gibi ısınınca vitesler rahat geçiyor. parçalarında biraz alışması lazım. bu arada bu motorla gezmek uçmak gibi bir şey. zevkini, tadını ancak sizler (motor kullananlar) anlayabilirsiniz. havaların ısınmasını 4444 gözle bekliyorum (4 gözle tabiri yeterli gelmez). mct 250 yi aldıktan sonra kanuni alsaydın şu fiyata, zelsun alsaydın bu fiyata, falan falan diyen mondiali kötüleyen çok oldu bana. kafamda bir çok soru işareti oluşmuştu. fakat motoru kullanınca hepsi dağıldı kafamdan. kim ne derse desin en iyi motor benim motorum.
-
27 Şubat 2010, 18:53
#5829
[/QUOTE]
etkileyici,ilham kaynagı olabilir.MCT'yi o hale dönüştürmektense hazırını al daha makul olur.,cunku ne yaparsan yap mct'nin hicbir parcası yukarıdakı motorun seklıne gırmeyecektır
fikir verme acısında fotograf ekledim,
keserek,ufak tefek degisiklerle soyle bır guzel yapabılırsın
saygılar
-
27 Şubat 2010, 19:30
#5830
FEROTEP.EKO adlı üyeden alıntı
mesut
makın
Benden isteseydiniz bende aynı cc ulaşmak istiyorum desen mesut bu kadar laf kalabalığına girmene gerk yok ve ne kadarda çırpınsan boştur bazı şeylere saygı gösterip aklısın denirki..
makın yazdıkları ve yazı anlamları gayet düzün ve güzel
mesut agrasif ve bişeyler kanıtlamaya çalışıyor ben kimseden özürdilemem çünkü ben sadece motor cc işi yaptım bunu kimse yapamaz sen yapamadın diye laf kavgasına giriyon bir motor yaptım ve kandırmaca vs laf sen turbo yaptın bende sana inanmıyorum bi radyatör koydundiye olmaz bu işler ...diyomuyum sen ne kanıtlıyorsun..
sen tamirciysen bu işi yapıyorsan meslekdaş'sak saygı göstermen ve incelik göstermen gerekiyor.
ben yaptıgım bu işlemi bir kısmını anlatım ama her ustanın bir sırı vardır söylenmez söylemem okey okumak hesaplama olmaz uygulamak gerekiyor senin motorunda tıreme varmı varsa bu işi daha kapmamışın .ben bu siteye bu konular yüzünden ara verdim gir aynı konular tekrar ediliyor 2006 üyesiyim kardeşim neyse bişey yazıyorum cevap yok kaçamazsın laflar filan çokuk olma kendini büyük göstermeye çalışma seni büyük görsünler ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------
Arkadaşlar mct dizaynı değiştiricem ama motoru O zamana kadar sattılmaz'da başlamaya hazırım derim sonrada resimleri ve yapılanları resim şeklinde anlatacağım siz mct kullanıcılarından oy şeklinde bilgilerinizi ve düşüncelerinizi alıcam..
Bu dizaynı düşüyorum(saygılar)
arkadaşlar ben böyle tartışmalara girmem ama ister istemez canımı sıkan bir durum var su anda 292 sayfadayız farkındasınız sanırsam
ve bu sayfaya kadar hiç bir kırıcı tartışma yaşanmamış eğer gözümden kaçmadı ise; ki tüm sayfaları okumuş birisiyim !
Eleştiriye kapalı bir insanın kendini insanlara kanıtlama çalışmasını okuyup duruyoruz!
Yapma bu kadar da aciz misin kendi yaptığını kendi düşünceni insanlara empoze etmeye çalışıyorsun!
"Özür dilemezmiş " senden özür beklemek hata olur , ki özür dilemek bir erdemliktir onu da erdem sahibi insanlar yapar kendini kanıtlamaya çalışan insanlar değil !
"Konu burda kapanmış mış" Bu Konuyu başlatan sensin kapatmaya neden üğraşıyorsun ki Hem sana mı kalmış !
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
-
27 Şubat 2010, 20:18
#5831
Yapmayın beyler yeter artık kavga topiğine döndürdünüz hepiniz zanaatkar okumuş insanlarısınız.
Varsa bize önereceğiniz yapabileceğimiz veya anlatmak istediğiniz saklamadan buyrun anlatın bizde bilgilenelim
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
27 Şubat 2010, 21:10
#5832
arkadaşlar farkındayım atışmalar hoş olmuyor ancak arkadaştan özür dilememe ve yaptığı işi nazikçe açıklamasını istememe rağmen ben ustayım sırrım var diyor. bu işin mühendisi konuyu açıkça açıklıyor ama hala ben sihirbazım havasında, teknik olarak anlam veremeyen arkadaşlar için şöyle diyeyim:
biz bisikletle avusturalyaya 900km hızla gidemezsin diyoruz adam ben sihirbazım 1100km hızla 1 saatte gidiyorum diyor ..umarım olayın vehametini anlamışsınızdır.
osbourne na da kırıldım açıkçası mct formunda mct hakkında bi konuda tartışıyoruz bizi ilgilendirmez gibi bir tavır sergilemiş. beni de sis farları ilgilendirmiyor ama ben ;bu ne arkadaş özelinize atın demedim. yada 2-3 sayfa bileti nerden buldun gibi muhabbetler döndü biz tepki verdik mi? kırıldım !
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------
mesut__turul adlı üyeden alıntı
arkadaşlar farkındayım atışmalar hoş olmuyor ancak arkadaştan özür dilememe ve yaptığı işi nazikçe açıklamasını istememe rağmen ben ustayım sırrım var diyor. bu işin mühendisi konuyu açıkça açıklıyor ama hala ben sihirbazım havasında, teknik olarak anlam veremeyen arkadaşlar için şöyle diyeyim:
biz bisikletle avusturalyaya 900km hızla gidemezsin diyoruz adam ben sihirbazım 1100km hızla 1 saatte gidiyorum diyor ..umarım olayın vehametini anlamışsınızdır.
osbourne na da kırıldım açıkçası mct formunda mct hakkında bi konuda tartışıyoruz bizi ilgilendirmez gibi bir tavır sergilemiş. beni de sis farları ilgilendirmiyor ama ben ;bu ne arkadaş özelinize atın demedim. yada 2-3 sayfa bileti nerden buldun gibi muhabbetler döndü biz tepki verdik mi? kırıldım !
ayrıca burası bişeyler yaptıktan sonra hava atma yeri değil sırrı bende saklı deyip. paylaşım için var bu forum. açıkça yazacaksın : 57mm piston takmak için silindiri taşlattım piston pimleri için yüzük yaptırdım ve 238cc iken daha öncede düzelttiğim gibi 278cc ye yükseldi. 2 gün içinde toplayacağım inşallah ...
-
28 Şubat 2010, 01:13
#5833
Sevgili mesut__turul,
Sanırım mesajımı okumadan kafanda oluşan ilk intibaya göre cevap yazıyorsun..
Ben cc yükseltmek adına yazdıklarınız başlığı ilgilendirmez demedim..
Şahsen beni ilgilendirmiyor dedim..Kaldı ki sayfalardır birbirinize giydirip duruyorsunuz ve bu vaziyet emin ol ki ne beni ne de mct başlığını ilgilendiriyor..
Ben seni bir usta bildim ve açtığın başlıklarda insanlar sana saldırırken seni ve aslında yaptığın/verdiğin emeği kaç kere savundum bunu sen de biliyorsun..Şimdi tutup Osbourne'a kırıldım diyorsun..
Yapma usta..
Ne demek istediğimi rica ederim bir kez daha anlamaya çalış..
Ve tekrar söylüyorum, kişisel tartışmalarınız beni zerre kadar ilgilendirmiyor..Bu özel mesaj yolu ile halledilecek bir konu..
Burayı Roma'daki Arenalara çevirmenize gerek yok..Seni eleştirdiğim tek nokta da budur..
-
28 Şubat 2010, 10:12
#5834
Arkadaslar elimde macit'in listelemiş oldugum parcaları var,ihtiyacı olanların degerlendırmesı ıcın makul bır fıyatla yazdım
BENZIN DEPOSU (KAPAKLARI)PLASTIKLERI TAKIM 25
AKU&HAVA FİLTRESİ KAPAKLARI 20
HAVA Filtresi komple 25
ÇANTA DEMİRİ 20
ARKA CANTA DEMİRİ 15
KUTUKLUK SAG-SOL 20
DEBRİYAJ TELİ 5 T
ON CAMURLUK SİYAH 20
ARKA DİŞLİ(YENİDEN FARKSIZ) 10
elcık topuzları 10
gidon baglatıları (riser)15
resimleri
http://www.sahibinden.com/mondial_250_mct_yedek_parcalari-64WQQaXQQ21565045WQQpXQQdisplayitem
-
28 Şubat 2010, 14:40
#5835
greyhorse adlı üyeden alıntı
Arkadaslar elimde macit'in listelemiş oldugum parcaları var,ihtiyacı olanların degerlendırmesı ıcın makul bır fıyatla yazdım
BENZIN DEPOSU (KAPAKLARI)PLASTIKLERI TAKIM 25
AKU&HAVA FİLTRESİ KAPAKLARI 20
HAVA Filtresi komple 25
ÇANTA DEMİRİ 20
ARKA CANTA DEMİRİ 15
KUTUKLUK SAG-SOL 20
DEBRİYAJ TELİ 5 T
ON CAMURLUK SİYAH 20
ARKA DİŞLİ(YENİDEN FARKSIZ) 10
elcık topuzları 10
gidon baglatıları (riser)15
resimleri
http://www.sahibinden.com/mondial_250_mct_yedek_parcalari-64WQQaXQQ21565045WQQpXQQdisplayitem
ön camurluk lazım ama rengi gri lazım ya :(.siyah gitmez heralde
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
-
28 Şubat 2010, 19:12
#5836
bokoyoko grayhorse un özeline at kızıyolar....meşgul etmicekmişiz forumu.. sisi fardan bahsedersen olur ama bak ona bişey demiyolar !
-
28 Şubat 2010, 20:33
#5837
bakoyoko adlı üyeden alıntı
ön camurluk lazım ama rengi gri lazım ya :(.siyah gitmez heralde
akrilik sprey boya al bir kutu,boyacıdan bıraz astar macunu bır tabaka zımpara,ınce bır kat attıktan zımparala sonra boya
boya 10lira zımpara 1lira astar ücretsiz kendi emeginle birseyler yapmanın keyfi paha bicilemez
su an kullandıgım camurluk kırmızıydı siyah yaptım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:29 ----------
mesut__turul adlı üyeden alıntı
bokoyoko grayhorse un özeline at kızıyolar....meşgul etmicekmişiz forumu.. sisi fardan bahsedersen olur ama bak ona bişey demiyolar !
foruma sureklı yazarak katkıda bulunmasamda duzenlı olarak takıp edıyorum,zaman zaman bu tarz anlasmazlıklar oluyor fakat bır noktada bıtırmek lazım,su an sorun cozulmus gıbı gozukuyor,ıyısımı sorunu tekrar cereyan ettırecek hareketlerden kacınmak
dostca kalın
-
28 Şubat 2010, 22:36
#5838
Hayırlı akşamlar herkese arkadaşlar,
benzin zamlarından sonra full depo kaç km gittiğinizi söylüyebilirmisiniz?
-
28 Şubat 2010, 22:47
#5839
arkadaşlar ben bir yıllık mct kullanıcısıym 3500 km geldm ve motora kendimden daha çok baktım çünkü motor oldugu için seviyorum yaz kış ayrı yağ kattım, çok iyi bilgilerle açtım, fakat motor 120km geçmiyor servise götürdüm karbratr ayarlrz hallolur dedi ayarladı çok kötü oldu ve tekrar eski halne getirttim sizce normalmi yada sakınılan göze çöp batıyo :D
-
28 Şubat 2010, 23:00
#5840
ayarci_03 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben bir yıllık mct kullanıcısıym 3500 km geldm ve motora kendimden daha çok baktım çünkü motor oldugu için seviyorum yaz kış ayrı yağ kattım, çok iyi bilgilerle açtım, fakat motor 120km geçmiyor servise götürdüm karbratr ayarlrz hallolur dedi ayarladı çok kötü oldu ve tekrar eski halne getirttim sizce normalmi yada sakınılan göze çöp batıyo :D
bu motor hız motoru değil keyif motoru 120 km fazla bile bu motor için tavsiye etmem fazlasınıda göremezsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 43 kullanıcı var. (0 üye ve 43 misafir)
Bu Konudaki Etiketler