desen önemli değil. Boyicam zaten ön cam derken elimde okadar kaliteli yok maalesef.
Msne ekle konuşalım
bw_gebze@windowslive.com
desen önemli değil. Boyicam zaten ön cam derken elimde okadar kaliteli yok maalesef.
Msne ekle konuşalım
bw_gebze@windowslive.com
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
üzüldüm şimdi sana ...kandırmışlar seni 350 oldu diye istersen marsta piston döktür o pistonu takacak yatak yok ...motordan hele hele mct den anlamıyorsan konuşmayacaksın. 10 tane mct rektefe ettim ben kime ne anlatıyosun kasıla kasıla cevap yazmış bide antepte döktürdüm diye kapaklara 350 yazmakla 350 olmuyo motor! mct den anlayan adam cevap yazsın kardeşim bana bu ne ya.....benim günlerim motor parçalayıp toplamakla geçiyo adam piston döktürmekten bahsediyo...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:58 ----------
işte yatak işte piston daha dün söktüm !
350cc olabilmesi için;
1.53,5mm çapı olan pistonu 65mm yapman lazım bu imkansız çünkü zaten pistonun çalıştığı gömlek 60mm.
2.hadi gömlek çaktırdın diyelim 65mm gömleği çakacak et yok aluminyum gövdede saplamala yuvaları bile taşlanmış olur zaten bu halde o silindiri bağlayamazsın.
SAYGILAR CANIM !
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------
Enfazla 56mm piston takabilirsin ki buda 255-260cc yapar. orijinal mct 234cc dir !
4 senedir tüm fuarlara katılmaktayım. Nacizane önerim motorsuz gidin mümkünse. Akesuar ve motor hırsızlığı had safhada oluyor. + park yeri çok kalabalık. Yani tavsiye etmiyorum. Yine de siz bilirsiniz. Hatırladığım kadarıylada oralarda yol yapım çalışması vs var çal çamur içinde. tavsiyem metrobüsle şirinevlere falan gelin oradan metroya binin DTM de inin genelde oraya fuara gidecek ring falan koyuyorlar onunla gidersiniz. Hemde içerde kalktı monttu taşıma hamallığınız olmaz Fuarın en güzel yanı gece kapandıktan sonrak sessizliği rahat rahat gezebiliyorsun. TAbi kapandıktan sonra içerde olman için standın olmalı
Mesut_turul Sen bursaya mı taşındın? neresindesin tam olarak?
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Motoru götürmezler ama aksesuarları götürebilirler Benden söylemesi motosiklet fuarı diye illa motorla gidilecek diye bi kural yok Öyle olsaydı havacılık fuarına neyle gidecektik . Kim ne derse desin arkadaşlar fuara motosikletle gidince ne motordan zevk alınıyor ne de fuardan. elde kask eşantiyon mallar. sıcak da oluyor montuda ele alıyosun yazarken bile bunaldım yahu
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
alakası yok ben motorla da gidip geldim zor oluyor. Başlarda bende senin gibi düşünüyordum MCt ilede gittim Er5 ilede. Park yeri bul parket. aklın dışarda yandaki motor devrilir mi bilmem ne. Ben gebze'den 2 vasıta ile gelebiliyorum fuara. Siz de gelebilirsiniz.Ben önerimi yaptım siz bilirsiniz gençler
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
kardeşim bana doğru düzgün cevap yaz yorumu alıntı yapıyorsun cevap gönderiyorsun burası mct bölümü ben sana kaçtane motor söktün yaptın demedim ben burda pistonları döktürdüm veee ben seni cebimden 30 kere çıkartıp sokarım yerıne 14 yılldır bu işin içindeyim 10 motor sökmekle tamirci veya sanatkar olunmaz okey doğru düzgün yorum yap yeter/1 gömlek çaktırmak ,onlama akı bitterse yapılır veya rektefiye kurtarmasa yapılır.piston değişti ve silindir yüzeyi taşlandı veee bunun durumunda kompirösörü ölçüldü ve konu anlaşılmıştır umarım...kardeşim bu sitede kalp kırmak yok dosluk arkadaşlık ve uzur var tmm klavye tuşlarına basarken düşün??? (saygılarımla)
arkdaşlar yarın fuar açılıyor sanırsam biletleri nerden alıyoruz fuar yerinden mi?ve fiyatı ne kadar?
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
merhaba arkadaşlar,
ben de 1 ay kadar önce macit kervanına katıldım. 2. el motosiklet aldığım için kimi sorunlar oluyor doğal olarak. şu an ki, en ciddi sorunum civatalardaki paslanma olayı. forumun tamamını okuyamadım, bu yüzden yazılmışsa bilmiyorum ama böyle bir sorun yaşayan arkadaşlar var mı aranızda? benim grenaj civatalarının önemli kısmı ve yüzeyde de çok az bi bölüm paslandı. yüzeyden ziyade civatalar çok kafamı yoruyor. ne yapmamı tavsiye edersiniz? pas sökücü solüsyonları tavsiye eder misiniz?
öte yandan krom parlatıcı aldım ama bunu sonuç olarak paslı yüzeye süremem zannedersem. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
bu arada çok kral bir motor macit. motor yükseltme hevesini çok çabuk arttırıyor.
Merhaba, hoşgeldin..
KAzasız belasız kullan mct'ni..
Civata işine gelirsek eğer..Paslanma miktarını bilmiyorum tabi ama piyasada WD-40 isimli bir sprey araştır..Onu tüm paslı yüzeylere sıkarak onları paslarından arındır..Daha sonrasında civatalarını iyice sıkarak kullanmaya devam edebilrsin..Alında WD-40 pas sökücü değil bir tür yağlayıcı/temizleyicidir ama civatalarda işer yarar..
Eğer pas miktarı ciddi oranda civataları çürütecek kadarsa uygun olanlarla tüm civatalarını değiştir, maliyeti çok düşük ama en güvenli çözüm olacaktır..
Krom parlatıcıyı hangi marka aldın bilmiyorum ama eğer Henkel'in Metylan isimli ürününü aldıysan kendisi pasları söküyor ve aynı zamanda parlatıyor..
Ama elbette demirin içine iyice işlemiş paslardan söz ediyorsak hiç bir formül kurtaramaz onu..
Bu arada mct gerçekten de insanda cc yükseltme isteği doğuracak kadar cruiser motosiklet konseptinde keyif veren bir motor..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 22:47 ----------
Bir soru:
Son dönemde motorun sol ayak peginden sağ tarafa göre daha şiddetli bir titreşim algılıyorum..
Bir aralar başlıkta yazılmıştı soldaki karbüratörün ayarsızlığıyla ilgili..
Acaba onunla ilgili bir sıkıntımıdır bu? Bujidenmidir yoksa?
Merhaba Osbourne.Anladığım kadarıyla diğer arkadaşlarla grup yapıp fuara pazar günü gitmek istiyorsunuz.Sizi ben 30'ar Tl. den kurtarayım ve istediğiniz zaman gidin fuara..Size 4 tane davetiye vereyim.Ben C.tesi -pazar gelemiyorum.Cuma günü gündüz gideceğim.Davetiyeleri bugün (25 Şubat 2010) Sevpa'ya bırakırım.Oradan alırsınız.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)