Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Şubat 2010, 01:18
#5741
mesut__turul adlı üyeden alıntı
arkadaşlar şunun farkına vardım ki bu konuda yazan mctci arkadaşların hepsi mct konusunda uzman olmuş
çünkü artık mct den bahsetmek bizi açmıyor... türk dili falan kopmuşuz gene
polemikte akedemisyen arkadaşın cv sini yayınlamasını biraz tasvip etmesemde cv sini görünce kendisini takdir etmeden de olmaz diye düşündüm, alnı boşuna açılmamış ........
neyse haftaya motorum 304cc oluyor inşallah en az 5 beygir artış bekliyorum bakalım ne olacak ....
Rektefeyi geniş mi açtırdın usta?
304cc işini ayrıntılı fotolu yayınlaman mümkünse memnun oluruz valla..
Sen turboyu sökmüştün değil mi?
Reklamlar
-
22 Şubat 2010, 03:43
#5742
Osbourne adlı üyeden alıntı
Rektefeyi geniş mi açtırdın usta?
304cc işini ayrıntılı fotolu yayınlaman mümkünse memnun oluruz valla..
Sen turboyu sökmüştün değil mi?
bi daha taktım ama çok hassas meretler ya ... kitlettim bu seferde turboyu başlarım turbosuna dedim söktüm gene silindirde pay var 57 piston takıcam 2 tane. orijinaller 53 yanma odası zaten daraltılmıştı ama biraz daha daraltmayı düşünüyorum..açığa çıkan enerjiyi hesaplarsak 298 ile 304cc arasında bir şey olacak bu da 3,5 ila 5 beygir gibi bişey...tahmini konuşuyorum tabi bende merak ediyorum.......
-
22 Şubat 2010, 13:48
#5743
mesut__turul adlı üyeden alıntı
bi daha taktım ama çok hassas meretler ya
... kitlettim bu seferde turboyu başlarım turbosuna dedim söktüm gene
silindirde pay var 57 piston takıcam 2 tane. orijinaller 53 yanma odası zaten daraltılmıştı ama biraz daha daraltmayı düşünüyorum..açığa çıkan enerjiyi hesaplarsak 298 ile 304cc arasında bir şey olacak bu da 3,5 ila 5 beygir gibi bişey...tahmini konuşuyorum tabi bende merak ediyorum.......
kardeşim bende modialimi 350 cc yaptım pistonlar değişti beygir artışı ve virajlarda patinaj çekiyor..
onun içinde arkaya küçük dişli taktım patinaji alması için
-
22 Şubat 2010, 16:18
#5744
Merhaba ;
350 cc yi blok çapı kaldırıyor mu ? Bloğun dayanıklılığı tehlikeli seviyede azalmıştır diye düşünüyorum . Çok merak ettim biraz bilgi alabilirmiyim ? Mecbur mu kaldınız bu kadar büyütmeye yoksa isteyerek mi büyüttünüz bu çapa ? Makina kaç km de ?
CTRL
-
22 Şubat 2010, 16:23
#5745
Osbourne adlı üyeden alıntı
Mondial yazısı tırnakla sökülüyor..
Yan kapaklardaki yazıları elinizle ya da falçatanın ucuyla çok hafif kazıyarak sökebilirsin..
Ama kapaklardaki yazılar sökülünce altında izi kalıyor, o kaçınılmaz..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:31 ----------
Bu mu düzgün kullanım?
Motosikleti düzgün yazmaktan önce Türkçe'yi düzgün kullanmaktan bahsetsek daha doğru olmaz mı?
Cep telefonunda Türkçe'de karakterler olan ı,u,o,u kullanıldığında karakter sayısı artar, oysa ki sen mesajında ikisini de karışık kullanıyorsun..Bu ne olacak peki?
Hayır benim için rahatsızlık verici hiçbir bir durum yok ama kendi yazdıklarınla mütemadiyyen çelişiyorsun, sonra da üstü kapalı suçu bize atıyorsun..
cevap atmıcaktım ama hala konuyu yersız sekılde uzattıgın ıcın bı cevap vermek ıstedım pc mın yurt dısından gelmesı ve ısım geregı cok fazla bıze ozgu harflerı kullanmıyorum farkettıysen. yazım hatalarım dısında hıc hıc yabancı kelımelere ozenıpte farklı yazmaya calıstıgım yoktur goruldugu uzere. ayrıca sende kı bu ofkeyı cozemedım gururunu ıncıtcek bı laf mı soledım anlayamadım ben kusura bakmayın dıye mesaj atıyorum senın tavrına bakarmısın ogretmen demıslerdı senın ıcın uzuldum ogrencılerıne bu sekılde davranıyorsan onlara da cocuklar okuldan egıtımden sogur bence.
telden gırdıgımde tamamen ıng karakterlerı kullanıyorum hatta bazen seslı harflerı kullanmıyorum bıle ogretmenım. karekter sayısı artmasın dıye
-
22 Şubat 2010, 18:31
#5746
FEROTEP.EKO adlı üyeden alıntı
kardeşim bende modialimi 350 cc yaptım pistonlar değişti beygir artışı ve virajlarda patinaj çekiyor..
onun içinde arkaya küçük dişli taktım patinaji alması için
dostum 350cc yapabilmen için 63mm piston bulman lazım piyasada yok,hadi buldun diyelim silindirler değişmesi gerekir çünkü silindir çapı zaten 62,hadi silindir uydurdun diyelim etek yatağını genişleymen lazım çünkü bulduğunu varsaydığımız silindir oraya girmez, hadi büyülttün diyelim bu seferde saplamaların yataklarını keser atarsın saplamasız zaten silindir olmaz......
bence destekli sallamışsın.. gerçekten yaptıysan nasıl olduğunuda öğrenmek isterim tabi.........
saygılar !
-
22 Şubat 2010, 19:07
#5747
Barış, benimkini hatırlıyorsan eğer, sizin orada farklı tipte koruma demiri var mı?
Varsa kaç paradır ve çeşitleri varmıdır?
Benimkinde karıncalanmalar başladı çok canımı sıkıyor..Bu haftasonu metylan ile girişeceğim bakalım çıkartacak mı? Ama bu kadar çabuk paslanan bir şeyi de istemiyorum..
Bir de zaman ayarlarsam gelip hem koruma demirini hem de şu sisleri asıl farın yanına aldıralım yav hiç memnun değilim böyle çok aşağıda kalıyor..Hata ettim koruma demirine taktırmakla
-
22 Şubat 2010, 20:11
#5748
Osbourne adlı üyeden alıntı
Barış, benimkini hatırlıyorsan eğer, sizin orada farklı tipte koruma demiri var mı?
Varsa kaç paradır ve çeşitleri varmıdır?
Benimkinde karıncalanmalar başladı çok canımı sıkıyor..Bu haftasonu metylan ile girişeceğim bakalım çıkartacak mı? Ama bu kadar çabuk paslanan bir şeyi de istemiyorum..
Bir de zaman ayarlarsam gelip hem koruma demirini hem de şu sisleri asıl farın yanına aldıralım yav hiç memnun değilim böyle çok aşağıda kalıyor..Hata ettim koruma demirine taktırmakla
benim motor gibi olacak desene farlar önde olunca bence estetik açıdan daha güzel bir görüntü çıkıyor ve daha işlevsel oluyor.
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
-
22 Şubat 2010, 20:41
#5749
bakoyoko adlı üyeden alıntı
benim motor gibi olacak desene
farlar önde olunca bence estetik açıdan daha güzel bir görüntü çıkıyor ve daha işlevsel oluyor.
Aslında aşağıdan ışığı asfalta yatay olarak verince direk önünden itibaren ışıl ışıl aydınlatıyor yolu ama aşağıda olunca yağmur ve çamura çok maruz kalıyor ve sanırım titreşimden dolayı lamba patlatıyor sürekli..
Dün gene soldaki sisin lambası patladı yolda..
Ama dediğin gibi farın yanına olduğunda da hoş görünüyor
-
23 Şubat 2010, 00:56
#5750
Osbourne adlı üyeden alıntı
Aslında aşağıdan ışığı asfalta yatay olarak verince direk önünden itibaren ışıl ışıl aydınlatıyor yolu ama aşağıda olunca yağmur ve çamura çok maruz kalıyor ve sanırım titreşimden dolayı lamba patlatıyor sürekli..
Dün gene soldaki sisin lambası patladı yolda..
Ama dediğin gibi farın yanına olduğunda da hoş görünüyor
benimkiler çok güzel duruyorlar engin abi
-
23 Şubat 2010, 01:22
#5751
canicellat adlı üyeden alıntı
benimkiler çok güzel duruyorlar engin abi
senin sisler koruma demrinin üzerinde mi?
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
-
23 Şubat 2010, 08:57
#5752
canicellat adlı üyeden alıntı
benimkiler çok güzel duruyorlar engin abi
ee kim taktı
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
23 Şubat 2010, 09:27
#5753
bakoyoko adlı üyeden alıntı
senin sisler koruma demrinin üzerinde mi?
Hayir farin yaninda takili...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:26 ----------
ARBETUS adlı üyeden alıntı
ee kim taktı
tekrardan ellerine saglik guzel oldu sisler oraya
-
23 Şubat 2010, 11:20
#5754
slm arkadaşlar mct nın sesını bıraz daha gur yapmanın bı yolu varmıdır egzosu cok hırpalamadan nasıl yapabılırız ??????
-
23 Şubat 2010, 11:29
#5755
eyüb adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar mct nın sesını bıraz daha gur yapmanın bı yolu varmıdır egzosu cok hırpalamadan nasıl yapabılırız ??????
Açıkcası en gür sesi benim çıkardığımı düşünmekteyim. sesini bidaha ekleyebilirim istersen.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
23 Şubat 2010, 11:56
#5756
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Açıkcası en gür sesi benim çıkardığımı düşünmekteyim. sesini bidaha ekleyebilirim istersen.
kesinlikle ben ve engin abi (osbourne) bizzat denedik
-
23 Şubat 2010, 12:07
#5757
muayeneden sonra sanki daha gür çıkıyor :D bir ara hava filtresi yerinden çıkmış o zaman ben bile korkuyordum sesinden :d
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
23 Şubat 2010, 12:14
#5758
neden abi muayeneden sonra ne degisti
-
23 Şubat 2010, 12:28
#5759
mesut__turul adlı üyeden alıntı
dostum 350cc yapabilmen için 63mm piston bulman lazım piyasada yok,hadi buldun diyelim silindirler değişmesi gerekir çünkü silindir çapı zaten 62,hadi silindir uydurdun diyelim etek yatağını genişleymen lazım çünkü bulduğunu varsaydığımız silindir oraya girmez, hadi büyülttün diyelim bu seferde saplamaların yataklarını keser atarsın saplamasız zaten silindir olmaz......
bence destekli sallamışsın.. gerçekten yaptıysan nasıl olduğunuda öğrenmek isterim tabi.........
saygılar !
kardeşim pistonu özel ollarak döktürdüm bende biliyorum ben bu işin içinde büyüdüm ben piston çaplarını ne tehlikesi varmı yokmu yaparsam ne olur diye çok düşümdüm araştırdım.yani anlıcağın gibi bizim'ki lafta değil el emeğiyle gösteririz ünerimizi kardeşim haa bide pistonlar nerde döktürdüm
gazehantepte özel çünkü piyasada bu piston pimi tutacak piston yok (saygılar)
-
23 Şubat 2010, 12:51
#5760
Barış fuara ne günü geliyon sen? cellatım sen ne zaman geliyon? Görüşelim oralarda..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler