Merhabalar.. bu motorla uzun yol yapan varmı arkadaslar ben fetiye bodurm antalya yapmak istiyorum istanbuldan... neelere dıkkat etmeyılım neler yapmalıyım neler yapmamalıyım solermısınız. birde bızım motorun sol arka tarafta anahtarı sokup cevırdıgımız bı yer var plastık gorevı nedır
yav bakıyorumda bızım topic hic uyumuyor ya mutlaka bır ıkı nobetcı beklıyor :D
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Sevgili Osbourne'nın 279. sayfada bahsettiği "Ali Abi" benim eniştem.Bu geçtiğimiz yaz başında, çok bilenlerin 'tu kaka ' dediği bizim çinli macit ile İstanbul'dan başlayıp, bütün karadeniz kıyısını boydan boya sıyırarak Rus hududuna kadar gitti, Ruslarla bayrak değiş tokuşu yaparken,sanki bulutların üstündeymişcesine karadeniz manzaralarıyla mct.nın bir yığın fotoğrafı varve ben buna şahidim.Motorun extra herhangibirşeyi de yok.bir solukta 3800 km. yaptı.
cevap için teşekkürler... kask kilidi? yani nasıl kulanılıyor yardımcı olurmusunuz
uzun yol yapabılırım yanı super=)) sevindim heyecanla beklıyorum.yazı butun korumalarımıda aldım... sizden ogrenmek ıstedıgım bısey daha var uzun yıla cıkmadan ve cıktıgımda nelere dıkkat etmelıyım ne kadarda bır durmalıyım
Vallahi çok çooook selamımı söyle Ali babaya..Kendisiyle internette çok sohbetimiz oldu.. Bir kez yüzyüze görüşmüştüm ve beni sitesine davet ettiydi sonradan o site kapandı vs.
Ali babanın gezilerini bilmez olurmuyum..mct ciler içerisinde bir efsane resmen..
motoruna bu kadar titizlenen bir adamı daha tanımadım ayrıca..dar alanları temizlemek için suluboya fırçası alacak kadar motorunu seven, koruyan, özenen kimse yoktur herhalde..
Dediğim gibi çok selamlarımı ilet..gri mctsi olan sevpa da tanışmışınız, öğretmenmiş dersen hatırlar sanırım..
kask kilidinin sağa çevirince (solda olabiir tam hatırlamıyorum, denersin) altındaki demiri aşağıya iniyor ve demirin bir ucundan açıklık oluşuyor..Güya o açıklığa kaskın kayışını takacakmışız..Ben bugüne kadar kullananı duymadım/görmedim..
uzun yoldan kasıt kaç kilometredir önce bunu yazarsan gerekenleri daha iyi açıklayabilirim..
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
afyondan geçen olursa sorunu olmasa bile muhakkak uğrasın arkadaşlar , tanışalım . Sorununuz olursa yine her türlü yardımcı olmaya çalışırım . telefonum 0533 778 31 96 Mehmet Ali KOÇAK
::pala::
teşekkürler... istanbuldan fetiye bodrum antalya vs. gibi gezip tura cıkmak ıstıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------
forumu okuyorumda... benım motor daha 300kmde 4.vitesle 5.vites arasında fark yokmus gıbı ses olarak... yanı 5de mtoor sankı 6c vitesi istiyor sanki... dişli kucultme 32. olrak yaparsak duzelırmıs bu dogrumu dişli kucultmenın avantajları dez avantajları nelerdır... motorum 2005 model jantlar kırılırmı acaba bunu duzeltmek ıcın neler yapmam lazım?
ben zaten sızın yardım severlıgınızı motorcu kardeslıgınızı cozemedım çalışıorum bılgısayar gırme zamanım olmuo o kadar sayfayı okuyamam aradıgım cvplar hagnı sayfada bılmıorum dıe soryroum yazıcagnz 2 cumle surda neyse saloun yınede bu skeılo bınmeye dewam kazasız surusler
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
bugun arka disliyi 32 yaptiricam bakalim ne gibi avatajlari olucak benim icin
olay birilerini sorgulayıp sorgulamamk diil yazıcagınız 2 cümle o kadar sayfayı bende okumak ısterım ama yougunum anca arada acabılıyorum... bu motora yabancıyım arka dişliyi 32 yapmanın avantajı dez avantajı ne jantlar 2005model motora ait degıstırılmelımı. 2.vitesten atma sorunu nasıl cozulur bunları merak ettım sızın bılıgılerınızden yararlanmak ıstedım sadece okumayı bende bılırım zevkte alırım okurken ama zaman...yınede saolun arkadalar
Arka dişliyi 32 yaparsan motor çekişten düşer ama motorun son sürati artar. Bir de motor rahatlar diyorlar. Yaptırmasan ne olur : Hiçbir şey. Benim motorumda orijinal dişli takılı ben motorumun bu halinden son derece memnunum. Yokuş çıkarken bu dişli daha iyidir. Düz yolda 32 daha iyi olur. Zaten bizim motorlarda 80-85 sürati geçtiğin zaman inanılmaz bir vibrasyon başlıyor. Dolayısıyla bu tip motorların hiçbirisi (japonlar da dahil) sürat motoru değildir.
Jantlarla ilgili bir problem yok ki jantları değiştiresin. Jant telleriyle ilgili problem varmış ilk getirdikleri modelde jant telleri kırılıyormuş. Sen jant tellerine bak eğer kırık varsa komple jant tellerini değiştir. eğer kırık yoksa zaten jant telleri orijinalinden değişiktir. Ya da bir müddet böyle bin ve gözle.
İkinci vitesten atma sorunu bu motorda kroniktir. Pratiği, ikinci vitesteyken motoru sıkıştırıp bağırtmayacaksın. Diğer bir şık ise motorun komple sökülüp 2. vites dişlisinin arasına pul atılması durumu (Emin değilim ama böyle bir şeydi sanırım yakın tarihte Osbourne yaptırmıştı.) Ama bunun da pek faydasının olamayacağını Arbetus söylüyor. Kısaca motorundan zevk almaya bak.
Zaten motorun bunun dışında sıkıntısı da yok.
Ayrıca gerçekten tüm sayfaları günde 5 dakika olsun baştan sona okumaya bak bir anlamda kullanım kılavuzu gibi olduğunu göreceksin.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)