Önceki sahibi Alper Bey, Sevpa'daki Okan Ustaya (şimdi ayrıldı) bu nedenle getirdiğinde Okan Usta bir bilmem ne burcunu değiştirmek için motoru indirmiş ve yapmış göya?..
Ama bendeyken de aynı şeyleri yaptığı için servise gittiğimde Okan usta kısa süre sonra malzemeler birbirine alışacak ve düzelecek demişti..nitekim nisbeten azaldı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------
Bu mottorda beni ençok rahatsız eden şey 4.ve 5inci vites aralığının çok kısa olaması,dolayısıyla tork,güç,hız farkının neredeyse yok denecek kadar az olması idi.Motor 5.viteste bağırıyor fakat gidemiyordu.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:44 ----------
Ramazan Bayramında Çeşme'ye giderken İzmir'e girip,Basmane'de Şifa Hast. karşısında Motorcu Hayri Usta'dan (31 dişli ) arka dişliyi aldım.Üzerinden çıkan 34 dişli idi.İnanılmaz derecede rahatladı ve zevk vermeye başladı.Çekişte de çok birşey farketmedi.Ama daha düşük devirde daha az kullanarak büyük viteste imkanı sağladı..Düzdeki hızı arttı.Ercan Ustanın boş egzozuyla,gümbür gümbür, Harley tadında birşey oldu..
@ Koparal
İşte mct de yapılması gereken en önemli modifikasyon bu bence..Arka dişli ve egsoz açılmasıyla motor tam anlamıyla bir chopper tadı veriyor..Komple boş egsoz gürültü yaratabilir bu nedenle arka susturuculardan 1.lerini çıkartmakta epey keyifli hale getiriyor sürüşü..
MCT mizin orinalini görmek istermisiniz?... Yani bu motoru hangi motordan kopya demeyim de fazlaca esinlenmişler!... BMW R 1200 C 2001 1998-2003 arası..
Bizim motor bundan kopya olmasın
http://powersports.honda.com/2009/rebel/colors.aspx
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
SELAM MİLLET UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR YAZIYORUM. MUHABBETLER ALMIŞ BAŞINI GİTMİŞ. ARKA DİSKİMİ DEĞİŞTİRDİM GÖSTERMEK İSTERİM.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------
MCT İLE UZUN YOL DENEYİMLERİMİ YAZDIM KATKILARINIZI BEKLERİM
http://www.motosiklet.net/forum/test...ml#post1935655
Evet, bende mct leri rebel kopyası biliyorum..
Bu arada mesut turul, gezideki sıkıntıları ayrıntılı olarak yazabilirmisin buraya?
önümüzdeki yaz benimde niyetim var..
sıkıntı filan olmadı ki zaten.. bastım marşa bursada kapattım kontağı tokatta ! bakkala giderken ne sıkıntı yapıyosa uzun yolda da o sıkıntı var
Bugün ben de Mct'yle Konya'nın dışına çıktım. Konya'yı bilenler bilirler Takkeli Dağ denilen bir dağ var meşhur onun yanından yukarılara kadar çıktım yaklaşık 60 km gidiş ve 60 km dönüş gibi bir rakam ama dondum valla. Gittiğim yerlerde kar vardı. Çok sıkı giyinmeme, eldivenlerim olmasına , botlarıma, deri kabanıma ve altındaki kat kat elbiselerime rağmen dötüm dondu valla. Ammaaa çook zevkli oldu bea.
walla bitiriyor abi ama güzel aydınlatıyor tavsiye ederim
zaten şuan öyle görünüyor havaların düzelmesini bekliyorum taktırıcam çift akü
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler tekerin düz bassın.
şaşkınlık ıcındeyım mct de disk montajı yapılmıs?
bu konu ıle ılgılı bır kac sorum olacak hala saskınım
1- disk takıldı hersey tamam fakat kullanılabılırlık ve frenleme performansı nasıl?
2-jant degistımı ve orjınallık bozuldumu?
3-maliyet nedir?
cok fazla olmamısımdır ınsallah
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
Aaa ben de diski atlamışım yahu!
Usta hakikatten nasıl becerdin bu işi?
Eline sağlık vallahi, usta işi..
merhablar ben yeni mtoor aldım 120 kmde daha sıfır... rodaj donemınde nasıl kulanmalıyım motorun motorunu nasıl açmalıyım... ve bu motorda dıkkat etmem gerekenler neler? kısaca bana anlatabılırmısınız.... ayrıca 4-5 gundur bahcede ustu tentelı musambalı ama ytıo soguk yanı ılk calıstırdıgımda ne yapmallıyım nasıl calıstırmalıyım bılgılerınızı beklıyorum saygılr kazasız surusler...
Motor ve şasesi REBEL kopyası. Görünüş olarak BMW R1200 C kopyasıdır.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Hayırlı olsun..
Şu alttaki başlığa alalım seni
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...gercekler.html
1.disk fren arka cantta olmasına rağmen kampanadan daha çabuk tepki veriyor ancak en kısa zamanda abs tüplerinden takacağım çümkü fazk-la abanıyorum çizmeye başlıyor.
2. arka tekerleğin göbek kısmı lifan terra 125 e ait.. çember mctnin.balata merkezi mondial 125in. 6mm lik demir merkezi kendim yaptım zaten..
3 benim gibi deliysen.. elin anahtar tutuyorsa ve yukarıda saydığım parçaları göbek te dahil, hurdacıdan 5-10 liraya topladıysan şöyle diyeyim maliyet filan yok
ama şunu belirtmem lazım ön için de arka için de abs tüplerden takarsan harika bir sistemin oluyor en ıslak zeminde 120 km hızda çok kısa mesafede kaymadan savrulmadan durabilirsin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:20 ----------
arkadaşlar mct nin arka dişi 34 tür. piyasada 32 ve 31 ini bulabilirsiniz benim arkada 32 var ancak önde de planet 5 ten göbeğini değiştirerek uydurduğum dişli var sayısını hatırlamıyorum ana orijinal dişten 2 diş büyük daha fazlası oraya sığmıyor zaten. ancak stock yani motoru kurcalanmamış aletlerin ön dişlisini değiştirmenizi önermem kaldırmaz. arkaya 31 takarsanız 5. viteste tam uzayamadığını görürsünüz ve en ufak egimde 4 ister benim motor çok önceleri belirttiğim gibi sıkıştırma oranı ve torku farklı olduğundan 2 beygir daha güçlü bu yüzden ön arka değişik.... saygılarımla !
mct nizin örijinal dişli ile 5 . viteste son gaz giderken 6. vitesi istediğini hissediyorsanız arkaya 32 diş takın !
sayfamıza bekleriz...
http://www.facebook.com/pages/BOBBER...1650549?ref=nf
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)