Engin motora dörlü ilave etmişsin nasıl yapıldığını gördünmü yoksa usta yapıp teslimmi etti
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Bizim motorlarda dörlüye ihtiyaç var sabırsızlıkla bekliyorum .
Gerci sitede var ama bir türlü cesaret edip yapamadım tarifle dada iyi olur sanırım.
Senin cant tellerin kople değiştimi yoksa eksiklerimi tamamladın eğer eksikleri tamaladıysan ayar tutmuyor
Arka lastik şiddetli yalpa yapıyor ben kople değiştirerek rahata erdim yani lastikte üretim hatası olmayabilir
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
teşekkürler arkadaş allah korudu vallaha hızlı olsaydık girerdik bir yere tam döneceğim hafif yattım tam döneceğim direksiyon dönmedi takıldı kaldı hafifde olsa direksiyon eğrildi gibi onuda direksiyonu kilitledim bu sefer ters yöne çevirdim düzelttim direksiyon kolunu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 ----------
kusura bakmayın alışkanlık işte gidon diyeceğim yerde direksiyon diyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------
bu arada benim motorun arka tekerinin yalpa yaptığını söylüyorlar ben hiç farkına varmadım km si 2600 km de acaba akort ayarımı istiyor tahmini kaç paradır akort ayarı yaptırırken komple jant telinin kalınlarındanmı taktırsam
Yok abi teller komple bmw'nin telleriyle değişti..(bmw idi galiba)
Akord vs. tamam..
Ama o gün yaklaşık 1 saat uğraştık sadece lastikle..Tamamen yanakları oturmuş, akordu okey ama iyice bakınca lastiğin bir tarafında göçük bir tarafında bombe yaptığı görülüyor..Resmen üretim hatası..Lastik ustası bir vatandaş baktı, bunun içindeki çelik telleri kopmuştur, ondan yapar dedi..Yani o da daha önceden görmüş bu olayı..Uğur, dandirikten lastik getirtmiş işte..GArantiden değişireceğim ama dediğim gibi kaliteli ve marka bir lastikle..
4 lü ler için kesinlikle haklısın, taktırdığımın ertesi günü 2 kez gerekli oldu..Birisinde sol şeritte 110 ile giderken anlattığım gibi vites pedalı ve sol peg yere düştüğünde kullandım ve 4 lüler sayesinde resmen arkamdakiler frene basarak yol verdi sağa geçiyim diye..
Kesinlikle komple kalın jant teli al ve hepsini değiştir..
Ben tellere tam hatırlayamıyorum ama 25 - 30 arası vermiştim..
ARBETUS yardımcı olacaktır..
Bu gün baktım benzin musluğunun açma kapama valfi sallanıyor ilkini düşürmüştüm buda düşmesin diye çektim cıkardım valf pilastik olduğu için içinde bulunan tel pilastiği kesmeye başlamış yarın boş vaktim olursa metalden yapmaya çalışacağım
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Şanzıman sistemi değil debriyaj balatalarını değiştirmiştim honda titan olması gerek tatar usta biliyor valla tam ne olduğunu
Çıkarıyor bende bulamadım çözümünü motorun üzerine oturdunmu motor şaseden sola doğru granajlara yakın .
Bu topikte yazmışlardı kablo bağlantı yolları depoya çarpıyor ses ordan geliyor diye bir gün depoyu söktüğümde konrol edeceğim kafama takılmıştı o yazılan
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
arkadaslar selam 26 aralıkta sınava girdim bu sınav sonuçlarını öğrenmem mumkunmudur
Hmm..Yaza doğru o işi de halledeceğim..Bilgi topluyorum şuan..
Ses için bende o plastiğin depoya değen kısımlarına lastik(şambriyel gibi bir parça) koyulmasını duymuştum..
Aslında benim usta o sesi çözdüğünü söylemişti ama servisten aldıktan sonra denemedim/dinlemedim doğrusu..Eğer bende ses kesilmişse buraya yazayım ne olduğunu..
Birde abicim sen seleye takviye sünger vs. koydun mu?
Şu sele işini çözmem gerek..Tanıdık bildik bir usta lazım..Koltuk kaplamacıları çözermi acaba derdimi onu da bilmiyorum..
Hem kalın hem geniş bir sünger ile sürücü selesini, daha geniş bir parça ile de artçının selesini rahatlatmak istiyorum..
Oto kılıf işi ile uğraşanlar çözer bostancı veya ümraniye sanaide olabilir ümraniyede eskiden vardı ama şimdi halen varmı bilmiyorum
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
mondial gri var bende avatarımdaki..benzin deposu ve çamurluklardaki şeritler sarı gibiydi tamamen siyah yaptım çok güzel oldu..yarın resimlerini çekip atıcam buraya..
1. vitese geçişlerde çok tuhaf geçiyor..kırılma sesi gibi ses gelio sanki vites dişlileri boşa atıo gibi.sorun ne olabilir acaba?
osbourne canicellat. mekanıma hoş geldiniz şerefe verdiniz. Lakin dediğim gibi acele ettiniz iş içime sinmedi. çektiğim en iyi tesisat ve demir oldu gel gör ki acele ettiğiniz için tam bitiremedim işi. hatta km saatini tutan metal parçayı vidalayacaktık onu bile unutturdunuz bana. O sinirle bende macitin motorunu indirdim bu hafta içinde bloktaki çatlağı halledicem. debriyaj balatası platinyum buji ve boyaya girecek.
Erkan farın vidaları mı gevşedi? nasıl oldu bi anlat hele. Engin beyaz farın aydınlatması nasıl oldu iyi mi? Sis farlarını tam yapamadım ya acayip canım sıkıldı. yakıştıramadım kendime. ama Telafi edeceğim merak etme.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
merhaba ,
her bakıma girdiğinde 5 kere 10 kere ustaya tüm vidaları sıktınmı diye sormak gerekiyor . hatta başında durup tek tek göstereceksin... geçen hafta şanzumanın altından bi vida garajda yere düşmüş (motorun hemen altına) gittim hemen T anahtarı ile takıverdi usta ancak motor daha 60 km de olmasına rağmen vidalar gevşiyor . gerçi ben şanslıyım garaj ile mondial servisinin arası 200-250 metre . osobourne nin pegi de gevşeme den dolayı düşmüş sanırım . eski motorda bu kadar titreşim yoktu , bunu da rodaj dolana kadar sabredip göreceğiz bakalım .
arka dişli küçültme maliyeti nedir abi ? motor daha garantide olduğu için dokunmasam mı diye de düşünüyorum ... kararsızım ...
CTRLALTDEL
::pala::
Beyaz far iyi oldu elbette..Diğerine nazaran 2-3 kat daha iyi aydınlatıyor..
Dönüşte sis farımın birisi yanmamaya başladı bir tek o var..Buraları fırtına götürüyor şuanda..Havalar dinince hem lastik için hem de farı düzelttirmek için gideceğim servise..
Yani motorda cidden titreşim çok az..Sanırım bir kez söküldüğünde (2. vitesten atma olayı vardı ya) geriye düzgün takılıp sıkılmamıştır..Muhtemelen ondan..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 ----------
Eline sağlık ARBETUS'um..
bütün macitcilerin yılbaşısını kutlarım saygılar hürmetler
dişli toplam kaça mal oldu ???
::pala::
arkdaslar bu da benım macit .macit yorumlarınızı bekliyor
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
sade ve çok şık fakat benzin deposunda göçük var sanırım
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)