Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Aralık 2009, 15:08
#5321
dün motor çalışmadı ve tamire verdim..
akü ölçümünde 14.6 falan olması gerekirken 18.0 lere kadar çıktı..
neyse
balatalar sinyal flaşörü
arka jant telleri
elektrik elden geçirilecek toparlanacak falan filan
toplam 180 tuttu..inş bugün çıkacak macitim..
Reklamlar
-
15 Aralık 2009, 15:16
#5322
Beyler bujiler kaç km değişir
Birde lastik basınçları ne kadardı bu alet bir ara aklımdaydı unutmuşum
Bu dün hava bastım ön 28 arka 38 doğrumu değilmi valla bilmiyorum unuttum
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
15 Aralık 2009, 15:30
#5323
ugurapay adlı üyeden alıntı
Beyler bujiler kaç km değişir
Birde lastik basınçları ne kadardı bu alet bir ara aklımdaydı unutmuşum
Bu dün hava bastım ön 28 arka 38 doğrumu değilmi valla bilmiyorum unuttum
ben 28 30 diye biliyorum ama. bujilerin belli bir ömrü yok seninkiler ne marka? kodları nedir?
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
15 Aralık 2009, 15:34
#5324
NGK 4549 CR7HSA Buji gecen sene fuardan almıştım 12000 km fazladır kullanıyorum
Lastik Basıncı Kitabında Ön : 175 kPa Arka : 280 kPa ne anlam geliyorsa şunu Türkce Yazsalar günaha girerler hayret ya
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
15 Aralık 2009, 23:34
#5325
uğur abi..kitapçıkta yazılan arka lastik değerleri hatalı..
ön 28 psi arka 30 psi en ideali..
o kitaptaki tarife göre çevirince arka 40 psi olması lazım kitapçık yazıldıktan sonra mctlerin arka lastikleri değiştirilmiş..memlekete gelenlerin arka lastikleri daha düşük psi istiyor..
ben ön 29 arka 31 basıyorum hep..malum, bu dünyada epey bir ağırlığımız var
-
15 Aralık 2009, 23:36
#5326
Osbourne adlı üyeden alıntı
uğur abi..kitapçıkta yazılan arka lastik değerleri hatalı..
ön 28 psi arka 30 psi en ideali..
o kitaptaki tarife göre çevirince arka 40 psi olması lazım kitapçık yazıldıktan sonra mctlerin arka lastikleri değiştirilmiş..memlekete gelenlerin arka lastikleri daha düşük psi istiyor..
ben ön 29 arka 31 basıyorum hep..malum, bu dünyada epey bir ağırlığımız var
Senin bukadar ağırlığın varsa benim bastığım hava normalll
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
15 Aralık 2009, 23:55
#5327
ugurapay adlı üyeden alıntı
Senin bukadar ağırlığın varsa benim bastığım hava normalll
Heheh..Ama şaka bir yana arkayı kitapçığa göre basma sakın..28-30 ideali dediğim gibi..
-
16 Aralık 2009, 00:11
#5328
Yarın biraz indiririm havayı ama anlamadım niye yanlış yapsınlarki hayret
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
16 Aralık 2009, 00:19
#5329
ugurapay adlı üyeden alıntı
Yarın biraz indiririm havayı ama anlamadım niye yanlış yapsınlarki hayret
Sanırım Çin'deki fabrikadan çıkan ilk mctlere göre yazılmış oraya..Tam hatırlamıyorum hikayesini ama kitapta yazılan gibi değil onu biliyorum
-
16 Aralık 2009, 01:06
#5330
Merhabalar
14-07-2009 tarihinde almış olduğum mct 250 ile bende aranıza katılmış oldum. Öncelikle şunu söylemek isterim öncelikle arbetus ve sırasıyla , ugurapay , Osbourne nickli arkadaşlar sayesinde bu motoru alma kararı verdim ilk vitesli motorum olacağı içinde iyi bir tercih yapmış olduğumu düşünüyorum gerçekten gösterişli bir motor.Motorumu 0 aldım fakat sormak istediğim şu ; vites geçişleri biraz sert gibi geldi, acaba bir müddet kullandıktan sonra yumuşuyor'mu ? Bütün motorsiklet kullanıcılarına keyifli sürüşler dilerim.
-
16 Aralık 2009, 01:15
#5331
tt1978 adlı üyeden alıntı
Merhabalar
14-07-2009 tarihinde almış olduğum mct 250 ile bende aranıza katılmış oldum. Öncelikle şunu söylemek isterim öncelikle arbetus ve sırasıyla , ugurapay , Osbourne nickli arkadaşlar sayesinde bu motoru alma kararı verdim
ilk vitesli motorum olacağı içinde iyi bir tercih yapmış olduğumu düşünüyorum gerçekten gösterişli bir motor.Motorumu 0 aldım fakat sormak istediğim şu ; vites geçişleri biraz sert gibi geldi, acaba bir müddet kullandıktan sonra yumuşuyor'mu ? Bütün motorsiklet kullanıcılarına keyifli sürüşler dilerim.
Merhaba,
Öncelikle hayırlı olsun yeni motorun..
Kazasız belasız..
Vites geçişleri ilk başlarda dediğin gibi olur ama sonrasında (birkaç bin km) düzelir..Sadece yağına çok dikkat et yani kaliteli yağ kullan..Birde bujilerini japon markayla değiştirirsen hem performans hem de sorun çıkartma anlamında seni üzmeyen bir motorun olacaktır
-
16 Aralık 2009, 01:35
#5332
Osbourne adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Öncelikle hayırlı olsun yeni motorun..
Kazasız belasız..
Vites geçişleri ilk başlarda dediğin gibi olur ama sonrasında (birkaç bin km) düzelir..Sadece yağına çok dikkat et yani kaliteli yağ kullan..Birde bujilerini japon markayla değiştirirsen hem performans hem de sorun çıkartma anlamında seni üzmeyen bir motorun olacaktır
İyi dileklerin için saol , önerilerini dikkate alacağım , teşekkürler.
-
16 Aralık 2009, 02:45
#5333
tt1978 adlı üyeden alıntı
Merhabalar
14-07-2009 tarihinde almış olduğum mct 250 ile bende aranıza katılmış oldum. Öncelikle şunu söylemek isterim öncelikle arbetus ve sırasıyla , ugurapay , Osbourne nickli arkadaşlar sayesinde bu motoru alma kararı verdim
ilk vitesli motorum olacağı içinde iyi bir tercih yapmış olduğumu düşünüyorum gerçekten gösterişli bir motor.Motorumu 0 aldım fakat sormak istediğim şu ; vites geçişleri biraz sert gibi geldi, acaba bir müddet kullandıktan sonra yumuşuyor'mu ? Bütün motorsiklet kullanıcılarına keyifli sürüşler dilerim.
hayırlı olsun..macitçiler çoğalıyor;) kazasız belasız kullanman dileğiyle..
-
16 Aralık 2009, 08:26
#5334
tt1978 adlı üyeden alıntı
Merhabalar
14-07-2009 tarihinde almış olduğum mct 250 ile bende aranıza katılmış oldum. Öncelikle şunu söylemek isterim öncelikle arbetus ve sırasıyla , ugurapay , Osbourne nickli arkadaşlar sayesinde bu motoru alma kararı verdim
ilk vitesli motorum olacağı içinde iyi bir tercih yapmış olduğumu düşünüyorum gerçekten gösterişli bir motor.Motorumu 0 aldım fakat sormak istediğim şu ; vites geçişleri biraz sert gibi geldi, acaba bir müddet kullandıktan sonra yumuşuyor'mu ? Bütün motorsiklet kullanıcılarına keyifli sürüşler dilerim.
Macitin Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin inşallah hep keyifle sürersin.
Acele etme çalışan parçalar bir alışşın Aldın yerde yağını koymuşlardır sen gine bir kontrol et kaliteli yağdan şaşma .
Fırsatını buldukca gözle gördüğün tüm vida ve somunları kotrol et ve sık .
Tekrar hayırlı uğurlu olsun
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
16 Aralık 2009, 09:10
#5335
tt1978 adlı üyeden alıntı
Merhabalar
14-07-2009 tarihinde almış olduğum mct 250 ile bende aranıza katılmış oldum. Öncelikle şunu söylemek isterim öncelikle arbetus ve sırasıyla , ugurapay , Osbourne nickli arkadaşlar sayesinde bu motoru alma kararı verdim
ilk vitesli motorum olacağı içinde iyi bir tercih yapmış olduğumu düşünüyorum gerçekten gösterişli bir motor.Motorumu 0 aldım fakat sormak istediğim şu ; vites geçişleri biraz sert gibi geldi, acaba bir müddet kullandıktan sonra yumuşuyor'mu ? Bütün motorsiklet kullanıcılarına keyifli sürüşler dilerim.
Hayırlı olsun arkadaşım. Allah kazasız belasız sürmek nasip etsin.
Uğur abi bujide kararma yada tırnak mesafesinde bir değişme yoksa değiştirmene gerek yok.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
16 Aralık 2009, 09:37
#5336
Valla söküp bakmadım bujiye bir ara bakarım
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
16 Aralık 2009, 09:41
#5337
günaydınlar benim macitinde vites geçişleri biraz kemikli özellikle ilk çalıştırma öncesinde vitesi boşa alamıyorum basıyorum 1 e kaldırıyorum 2 ye geçiyor ikisinin ortasını bir türlü debk getiremiyorum ayn reno12 ler gibi
-
16 Aralık 2009, 10:34
#5338
Yeni Mondial Modelleri geliyormuş hayırlı olsun vatana millete .
İlk gözüme çarpan BMW ye benzeyen oldu
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
16 Aralık 2009, 11:46
#5339
ugurapay adlı üyeden alıntı
Yeni Mondial Modelleri geliyormuş hayırlı olsun vatana millete .
İlk gözüme çarpan BMW ye benzeyen oldu
Aynen ole abı fena durmuyolar ınsallah kalıtesı bıraz daha ıyıdırde bızım cektıklerımızı baskalı cekmese barı ama boyle gıderlerse ben bu fırmadan umutluyum valla
-
16 Aralık 2009, 12:03
#5340
eyüb adlı üyeden alıntı
Aynen ole abı fena durmuyolar ınsallah kalıtesı bıraz daha ıyıdırde bızım cektıklerımızı baskalı cekmese barı ama boyle gıderlerse ben bu fırmadan umutluyum valla
Açıkcası biraz hayalkırıklğına uğradım. yani büyük hacimli bir cruiser getirebilirlerdi. Lifanın 400 cclik virago535 e benzeyen bir modeli var bunu getirtebilirlerdi. iyi de satardı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 ----------
yahu kimse resmim hakkında birşey demedi görünmüyormu :D
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler