merhaba arkdaslar tum mesajları zevk ile okumam 1 aya yakın suremı aldı ve okudum uyede oldum sonunda artık bende aranızdayım kabul edersenız:D.Size soracagım sorum cok var yanı basınız benden cok agrıyacak gıbı :D
merhaba arkdaslar tum mesajları zevk ile okumam 1 aya yakın suremı aldı ve okudum uyede oldum sonunda artık bende aranızdayım kabul edersenız:D.Size soracagım sorum cok var yanı basınız benden cok agrıyacak gıbı :D
selamlar bizim macitler için ankarada iyi bir servis qve yedek parçacısı tavsiye edebilirmisiniz
pek gececı sayılmam ama bellı olmuyor ya :D.bu arada herkesın bayramı mubarek olsun..
bıde sorum olacak bugun sinyal flasorunu degıstırdım fakat bu konudan cok muzdarıpım 3. flasor bu sureklı bozuluyorlar arka sag sınyaldan dolayı sanırım.arka sag sınyalı baglayınca sınyaller devre dısı oluyor bununla ılgılı bılgısı olan arkdaslar varmı acaba?
Arkadaşlar,
Farlar için modifikasyon yapan oldu mu aranızda?
Far tasını değiştirmeden hangi tip ampulu ya da sistemi kullandınız acaba?
Malum, far çok zayıf..
Bir de motoruna sis farı takan vardır aranızda..Ben servise sorduğumda kesinlikle kaldırmaz akü demişti..
Ayrıca daha güçlü bir akü de monte edilemiyor çünkü yer dar demişti..
Tüm bunlar için önerileriniz neler olur?
Yan çantaya ikinci bir akü takmayı düşünüyorum aslında..
mct ile ramzey parcaları hemen hmen aynı olsa gerek mct çin malı degıl dımı
mct de son surat kaç km yapıyor genelde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------
ramzey son 110 yapıyor ve asırı derecede vibrasyon oluyor ayaklarım nerdeyse ayaklıktan dusecek gıbı oluyor her cıft sılındırlı motorlarda mı boyle yapar acaba mesala mct de durum ne
Düz yolda 110, hafif rampa aşağı 120 yapıyor ama diğer motorları bilmemekle birlikte bu hızlarda vibrasyondan çok şikayetim yok..Ama sürüşün güvensizleştiğini hissediyor insan..Zaten deneme amaçlı çıktığım hızlardı..
Lakin özellikle 85-90 ile giderken sıfır vibrasyon ve motordan tık sesi bile gelmiyor..Bende şaşırmıştım ilk aldığımda..
evet aynı ramzey de öyle tesekkurler
bu tür bizim mct lere uygun kask mont ve eldiven nasıl bir şey olmalı
Kask motosiklete göre alınmaz..
Herzaman için ya fullface (tam kapalı) ya da flip-up (çene kısmı açılabilir) kasktan başkasını kullanmak doğru değildir..
Hele ki piyasada nazi diye tabir edilen tas şeklinde ve hiç koruma sağlamayan kaskları kullanmak, hiç kask kullanmamakla aynı şeydir..
Kask alırken de özellikle ECE 22-05, DOT ya da SNELL isimli testlerden geçmiş olan kaskları satın al..Bir kaskın bu onayları aldığı etiketinde yazar..
Kask için lütfen bütçenin elverdiği en pahalı olanını seç..
arka tekeri sinyal kablosuna sürtmüş kısa devre yaptırtmış olabilir. eğlip çamurluğun altında onuları kontrol et. Eğer çantataki sinyallerden bahsediyorsan da duyun dibini kontrol et.
Far ve sis modifikasyonu yaptım daha önce. şu an farklı tip far var motorumda. sis farı olayına gelince uygun bağlandığında gayet de yararlı oluyor. ben 2x35 w lık sis farı takmıştım. motor çalışmadığı zaman açarsan akün biter ama onun dışında elektrik sistemi motor çalıştığında farı besleyebiliyor. 9 ampere kadar aküyü destekliyor bildiğim kadarıyla konjektör. iyice araştırılırsa uygun boyutta akü bulabilirsin ben şu an 7 amperik akü kullanıyorum.
dış görünüş aynı da olsa motor parçaları farklı. özellikle şanzıman. mct nin şanzımanı daha seridir. son hız aynı gibi görünse de kalkışlarda ve ara hızlanmalarda her zaman mct daha iyi. bunu sallamıyorum.Ramzey ile ışıklarda kalktığımda 2 den atmasına rağmen önde bitirmiştim çeyrek mili far sinyal arka dişli vs gibi parçaları aynı ramzeyle mct nin. MCT çin malı. Lakin çinde üretim yapan jincheng firması Amerikaya kadar ihracat yapıyor. Suzukiye de motor üretmekte. İnternette jincheng jc250-6 oalrak araştırın abd deki sitelerde bile karşınıza çıkıyor.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
benım sinyaller cantada deıl benım cantalar yok .modifikasyondan dolayı arka kalotuk altında bulunan camurluga baglı nikelaj kaplı demıre baglı sınyaller lastıgın koparma ıhtımalı yok yanı fakat anlam veremedıgım bugunde denedım sag arka sınyalı baglayınca sınyaller devre dıs oluyor kablo tesısatını yenıden cektım ama aynı problem anlam veremıyorum buna.bıde bırsey soracam arkdaslar ben MCT yı alalı 2 ay cıvarı oldu ınternette 5 vıtes dıye gecıyor fakat bende soyle su anda bos vitesten sonra 2 ye alıyorum sonra 3 sonra 4 ve 4 ten sonra yukarı cıkmıyor motorda vıtes ıstıyor acaba vıtesımdemı problem var yoksa bızım mct ler bos vştes ıle bırlıkte 5 vıtes mı .kafam bu konuda cok karısık lutfn acıl cevap verebılırsenız..
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Aslında 4. vitesle 5. vites çevirmeleri birbirine çok yakın yani sürat yaparken neredeyse 5'inci vitesi yok gibi hissedebilirsin. Tabi bu sürat yaparken geçerli, güç isteyen durumlarda , mesela hafif yokuş çıkıyorken, ise 4. ve 5. vitesin farkı ortaya çıkıyor. 4. vites daha güçlü 5. vites biraz zayıf kalıyor.
Bizim motorlar malum süratten ziyade güç motoru o yüzden anlaşılan 5. vitesin gücünün düşmemesi için 4'e yakın yapmışlar (tabii bu benim yorumum).
hava buz gibi , motora binilmiyor . cillop gibi motor duruyor ben kafesle gidip geliyorum işe :((( yaz gelsin tuvalete de motorla gidecem ama ...
::pala::
ben sadece hafta sonları yada bayram ve resmi tatil günlerinde binebiliyorum
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)