Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5241

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    merhaba arkdaslar tum mesajları zevk ile okumam 1 aya yakın suremı aldı ve okudum uyede oldum sonunda artık bende aranızdayım kabul edersenız:D.Size soracagım sorum cok var yanı basınız benden cok agrıyacak gıbı :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5242

    Üyelik
    18 Ekim 2009
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkdaslar tum mesajları zevk ile okumam 1 aya yakın suremı aldı ve okudum uyede oldum sonunda artık bende aranızdayım kabul edersenız:D.Size soracagım sorum cok var yanı basınız benden cok agrıyacak gıbı :D
    Hoşgeldin sefa geldin. Bayramın mubarek olsun bu arada, senin ve tüm macit ailesinin.
    Bu arada bakıyorum da mesajını gece 04'te yazmışsın gececisin anlaşılan.

  3. #5243
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    selamlar bizim macitler için ankarada iyi bir servis qve yedek parçacısı tavsiye edebilirmisiniz

  4. #5244

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı yhybyrkc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin sefa geldin. Bayramın mubarek olsun bu arada, senin ve tüm macit ailesinin.
    Bu arada bakıyorum da mesajını gece 04'te yazmışsın gececisin anlaşılan.
    pek gececı sayılmam ama bellı olmuyor ya :D.bu arada herkesın bayramı mubarek olsun..

    bıde sorum olacak bugun sinyal flasorunu degıstırdım fakat bu konudan cok muzdarıpım 3. flasor bu sureklı bozuluyorlar arka sag sınyaldan dolayı sanırım.arka sag sınyalı baglayınca sınyaller devre dısı oluyor bununla ılgılı bılgısı olan arkdaslar varmı acaba?

  5. #5245
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Arkadaşlar,

    Farlar için modifikasyon yapan oldu mu aranızda?
    Far tasını değiştirmeden hangi tip ampulu ya da sistemi kullandınız acaba?
    Malum, far çok zayıf..

    Bir de motoruna sis farı takan vardır aranızda..Ben servise sorduğumda kesinlikle kaldırmaz akü demişti..
    Ayrıca daha güçlü bir akü de monte edilemiyor çünkü yer dar demişti..

    Tüm bunlar için önerileriniz neler olur?

    Yan çantaya ikinci bir akü takmayı düşünüyorum aslında..

  6. #5246

    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul/ataşehir
    Motosikleti
    RAMZEY QM 250
    mct ile ramzey parcaları hemen hmen aynı olsa gerek mct çin malı degıl dımı

  7. #5247
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı euro79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mct ile ramzey parcaları hemen hmen aynı olsa gerek mct çin malı degıl dımı
    mct Çin malı tabii de ramzey ile motorları aynı değil..Dolayısıy konjektörleri de aynı değil..

    Elektriksel anlamda modifiye için konjektörün daha güçlü çıkış verebiliyor olması lazım..

  8. #5248

    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul/ataşehir
    Motosikleti
    RAMZEY QM 250
    mct de son surat kaç km yapıyor genelde

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------

    ramzey son 110 yapıyor ve asırı derecede vibrasyon oluyor ayaklarım nerdeyse ayaklıktan dusecek gıbı oluyor her cıft sılındırlı motorlarda mı boyle yapar acaba mesala mct de durum ne

  9. #5249
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı euro79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mct de son surat kaç km yapıyor genelde

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------

    ramzey son 110 yapıyor ve asırı derecede vibrasyon oluyor ayaklarım nerdeyse ayaklıktan dusecek gıbı oluyor her cıft sılındırlı motorlarda mı boyle yapar acaba mesala mct de durum ne
    Düz yolda 110, hafif rampa aşağı 120 yapıyor ama diğer motorları bilmemekle birlikte bu hızlarda vibrasyondan çok şikayetim yok..Ama sürüşün güvensizleştiğini hissediyor insan..Zaten deneme amaçlı çıktığım hızlardı..

    Lakin özellikle 85-90 ile giderken sıfır vibrasyon ve motordan tık sesi bile gelmiyor..Bende şaşırmıştım ilk aldığımda..

  10. #5250

    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul/ataşehir
    Motosikleti
    RAMZEY QM 250
    evet aynı ramzey de öyle tesekkurler

  11. #5251
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    bu tür bizim mct lere uygun kask mont ve eldiven nasıl bir şey olmalı

  12. #5252
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı vw.bora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu tür bizim mct lere uygun kask mont ve eldiven nasıl bir şey olmalı
    Kask motosiklete göre alınmaz..
    Herzaman için ya fullface (tam kapalı) ya da flip-up (çene kısmı açılabilir) kasktan başkasını kullanmak doğru değildir..

    Hele ki piyasada nazi diye tabir edilen tas şeklinde ve hiç koruma sağlamayan kaskları kullanmak, hiç kask kullanmamakla aynı şeydir..

    Kask alırken de özellikle ECE 22-05, DOT ya da SNELL isimli testlerden geçmiş olan kaskları satın al..Bir kaskın bu onayları aldığı etiketinde yazar..

    Kask için lütfen bütçenin elverdiği en pahalı olanını seç..

  13. #5253
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pek gececı sayılmam ama bellı olmuyor ya :D.bu arada herkesın bayramı mubarek olsun..

    bıde sorum olacak bugun sinyal flasorunu degıstırdım fakat bu konudan cok muzdarıpım 3. flasor bu sureklı bozuluyorlar arka sag sınyaldan dolayı sanırım.arka sag sınyalı baglayınca sınyaller devre dısı oluyor bununla ılgılı bılgısı olan arkdaslar varmı acaba?

    arka tekeri sinyal kablosuna sürtmüş kısa devre yaptırtmış olabilir. eğlip çamurluğun altında onuları kontrol et. Eğer çantataki sinyallerden bahsediyorsan da duyun dibini kontrol et.

    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,

    Farlar için modifikasyon yapan oldu mu aranızda?
    Far tasını değiştirmeden hangi tip ampulu ya da sistemi kullandınız acaba?
    Malum, far çok zayıf..

    Bir de motoruna sis farı takan vardır aranızda..Ben servise sorduğumda kesinlikle kaldırmaz akü demişti..
    Ayrıca daha güçlü bir akü de monte edilemiyor çünkü yer dar demişti..

    Tüm bunlar için önerileriniz neler olur?

    Yan çantaya ikinci bir akü takmayı düşünüyorum aslında..
    Far ve sis modifikasyonu yaptım daha önce. şu an farklı tip far var motorumda. sis farı olayına gelince uygun bağlandığında gayet de yararlı oluyor. ben 2x35 w lık sis farı takmıştım. motor çalışmadığı zaman açarsan akün biter ama onun dışında elektrik sistemi motor çalıştığında farı besleyebiliyor. 9 ampere kadar aküyü destekliyor bildiğim kadarıyla konjektör. iyice araştırılırsa uygun boyutta akü bulabilirsin ben şu an 7 amperik akü kullanıyorum.

    Alıntı euro79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mct ile ramzey parcaları hemen hmen aynı olsa gerek mct çin malı degıl dımı
    dış görünüş aynı da olsa motor parçaları farklı. özellikle şanzıman. mct nin şanzımanı daha seridir. son hız aynı gibi görünse de kalkışlarda ve ara hızlanmalarda her zaman mct daha iyi. bunu sallamıyorum.Ramzey ile ışıklarda kalktığımda 2 den atmasına rağmen önde bitirmiştim çeyrek mili far sinyal arka dişli vs gibi parçaları aynı ramzeyle mct nin. MCT çin malı. Lakin çinde üretim yapan jincheng firması Amerikaya kadar ihracat yapıyor. Suzukiye de motor üretmekte. İnternette jincheng jc250-6 oalrak araştırın abd deki sitelerde bile karşınıza çıkıyor.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  14. #5254
    muratboyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2008
    Şehir
    kayseri / Talas
    Motosikleti
    Rs200
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pek gececı sayılmam ama bellı olmuyor ya :D.bu arada herkesın bayramı mubarek olsun..

    bıde sorum olacak bugun sinyal flasorunu degıstırdım fakat bu konudan cok muzdarıpım 3. flasor bu sureklı bozuluyorlar arka sag sınyaldan dolayı sanırım.arka sag sınyalı baglayınca sınyaller devre dısı oluyor bununla ılgılı bılgısı olan arkdaslar varmı acaba?
    selam aynı sorun bende de vardı arka lastik arbetus un da dediği gibi sinyal kablolarına sürtüp kısa devre yaptırıyor olabilr. ancak benim problemim arka mafsalın eğilmesinden dolayı oldu yoksa başka türlü sürtmesi imkansız

  15. #5255

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı muratboyar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam aynı sorun bende de vardı arka lastik arbetus un da dediği gibi sinyal kablolarına sürtüp kısa devre yaptırıyor olabilr. ancak benim problemim arka mafsalın eğilmesinden dolayı oldu yoksa başka türlü sürtmesi imkansız
    benım sinyaller cantada deıl benım cantalar yok .modifikasyondan dolayı arka kalotuk altında bulunan camurluga baglı nikelaj kaplı demıre baglı sınyaller lastıgın koparma ıhtımalı yok yanı fakat anlam veremedıgım bugunde denedım sag arka sınyalı baglayınca sınyaller devre dıs oluyor kablo tesısatını yenıden cektım ama aynı problem anlam veremıyorum buna.bıde bırsey soracam arkdaslar ben MCT yı alalı 2 ay cıvarı oldu ınternette 5 vıtes dıye gecıyor fakat bende soyle su anda bos vitesten sonra 2 ye alıyorum sonra 3 sonra 4 ve 4 ten sonra yukarı cıkmıyor motorda vıtes ıstıyor acaba vıtesımdemı problem var yoksa bızım mct ler bos vştes ıle bırlıkte 5 vıtes mı .kafam bu konuda cok karısık lutfn acıl cevap verebılırsenız..

  16. #5256
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benım sinyaller cantada deıl benım cantalar yok .modifikasyondan dolayı arka kalotuk altında bulunan camurluga baglı nikelaj kaplı demıre baglı sınyaller lastıgın koparma ıhtımalı yok yanı fakat anlam veremedıgım bugunde denedım sag arka sınyalı baglayınca sınyaller devre dıs oluyor kablo tesısatını yenıden cektım ama aynı problem anlam veremıyorum buna.bıde bırsey soracam arkdaslar ben MCT yı alalı 2 ay cıvarı oldu ınternette 5 vıtes dıye gecıyor fakat bende soyle su anda bos vitesten sonra 2 ye alıyorum sonra 3 sonra 4 ve 4 ten sonra yukarı cıkmıyor motorda vıtes ıstıyor acaba vıtesımdemı problem var yoksa bızım mct ler bos vştes ıle bırlıkte 5 vıtes mı .kafam bu konuda cok karısık lutfn acıl cevap verebılırsenız..
    o zaman sağ sinyalinin duyunda sorun var sol sinyali sağ sinyalmiş gibi tak dene. vites olayına gelince mct ler 5 ileri bence 4 le 5 arasındaki farkın az olmasından dolayı geçişi hisstemiyor olabilirsin. TEıpkı benim 6 ve 7 . vitese atmam gibi
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  17. #5257

    Üyelik
    18 Ekim 2009
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bıde bırsey soracam arkdaslar ben MCT yı alalı 2 ay cıvarı oldu ınternette 5 vıtes dıye gecıyor fakat bende soyle su anda bos vitesten sonra 2 ye alıyorum sonra 3 sonra 4 ve 4 ten sonra yukarı cıkmıyor motorda vıtes ıstıyor acaba vıtesımdemı problem var yoksa bızım mct ler bos vştes ıle bırlıkte 5 vıtes mı .kafam bu konuda cok karısık lutfn acıl cevap verebılırsenız..
    Aslında 4. vitesle 5. vites çevirmeleri birbirine çok yakın yani sürat yaparken neredeyse 5'inci vitesi yok gibi hissedebilirsin. Tabi bu sürat yaparken geçerli, güç isteyen durumlarda , mesela hafif yokuş çıkıyorken, ise 4. ve 5. vitesin farkı ortaya çıkıyor. 4. vites daha güçlü 5. vites biraz zayıf kalıyor.
    Bizim motorlar malum süratten ziyade güç motoru o yüzden anlaşılan 5. vitesin gücünün düşmemesi için 4'e yakın yapmışlar (tabii bu benim yorumum).

  18. #5258

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Hyosung gt250 R
    hava buz gibi , motora binilmiyor . cillop gibi motor duruyor ben kafesle gidip geliyorum işe :((( yaz gelsin tuvalete de motorla gidecem ama ...
    ::pala::

  19. #5259

    Üyelik
    18 Ekim 2009
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Alıntı CTRLALTDEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava buz gibi , motora binilmiyor . cillop gibi motor duruyor ben kafesle gidip geliyorum işe :((( yaz gelsin tuvalete de motorla gidecem ama ...
    Bugün Konya'da yağmur vardı ben de motora binemedim ama yarın mutlaka binmeye kararlıyım. İnsan birkaç gün binmeyince özlüyor valla.

  20. #5260
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    ben sadece hafta sonları yada bayram ve resmi tatil günlerinde binebiliyorum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler