'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
ne bilim işte , kargaya yavrusu kuzgun görünür derler ya o misal benimki farklı gibi bana göre hahahahaha
::pala::
arkadaşlar lastik patlamasına nasıl çözüm buluyorsunuz
lifan 100
Evet bende ön dişliyi nasıl değiştirebildiğini merak ettim açıkçası..
Haydaa..Söylesene yav ne zamandır arıyorum arka dişliyi
Tabii qm 250 nin dişlisi daha az dişli değil mi? Kaç diş?
@ Ctrlaltdel
Motorun çok iyi görünüyor
Ama o naylonlarını çıkart yav
ah be! hiç zahmete katlamadan hazır arka dişli almak varmış.torna ustası yaptı 1 hafta sonunda verdi,epey ugrastı diyebilirim,evet baska dişli denedim.seri üretim makine dişlileri buyuk geldıler hiçbiri olmadı,fakat soyledıgım gıbı 1 dişli arttırırken birazda boyutlarıyla oynadı dişlinin
RAmzey qm250 nin arka dişlisi 32 diş ve herşeyiyle mct ye uyuyor. isteyen arkadaşa bizim ustadan alıp yollayabilirim.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
slm arkadaşlar nasılsınız?
bı halınızı hatrınızı sorayım dedım
herkese cok cok saglık ve huzur dılıyorum
bayramda güneye inecek olan bizanslılar . afyonda mola verin de tanışalım , çay kahve çıkar yani ...
naylonları çıkarmadım çünkü garajda branda altında duruyor , binemiyorum soğuk nedeniyle :( plakası da çıkmadı zaten henüz ...
::pala::
dişli için tornada nekadar ugrasıldaysada bugun motor kısmından bır ses gelıyordu tık tık tık,dişlinin oldugu kapagı actıgımda zıncırın kısmende olsa surtmeye basladıgını gordum,su an mecbur orjinalini taktım,en iyisi dedigiiniz gibi arka dişliyi degistirmek!bir tanede ben isterim :D
birde yardıma ıhtıyac duydugum bır konu var,orjınal far tas'ı neredeyse kavun buyuklugunde yenı taktıgım far yarısı kadar .oradaki kablo kalabalıgına bır care bulamadım,arka tarafta toplayayım dıye dusunuyorum.tesisat icin sasinin üst kısmından delik acıp diger taraftan cıkarabılırmıyım?bu konuda tecrubesı fıkrı olan arkadaslar varmı?
tüm islam aleminin ve macit ailesinin kurban bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını diler kazasız belasız sürüşler dilerim
bu aralar benim macitin zinciri gaz kesince yine çat çat vurmaya başlıyor ne yapmam gerekir
Herkesin bayramı kutlu olsun arkadaşlar,
benim mct'nin fazla yakması nedeni karburatorden kaynaklandıgını ve karburatoru değiştirmemi istiyorlar bugün bir başka motorcu arkadaşa gittim oda değişmesini söyledi karbüratörü temizlettiysen memeleri ile oynanmıs olabilir dedi oda yakıtta fazla yakmasına neden olur dedi birde benim benzin musluğum sürekli yedek depoda fazla yakmasına neden olur dedi usta doğrumu sizce bunlar??
Bu arada arkadaşlar dudulludaki parçacıyı aradım ve mct'nin karburator fiyatını sordum elinde ıkı türlü karburator warmıs birisi çin malı bir diğeri ise japan malı çin malı olan 80tl japan malı olan 130 tl olarak fiyat verdi sizce bu karburatorle saglıklı mı kullanılmasını tavsiye edermisiniz??
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)