225 km de 9,880 litre benzin alıyororum ama E5 te sabahları köküne kadar gazı acıyorum meçburen yolu bilen bilir sağ şeritte yol isteyen vatandaşın yaşadığı şehirdeyim çünki
225 km de 9,880 litre benzin alıyororum ama E5 te sabahları köküne kadar gazı acıyorum meçburen yolu bilen bilir sağ şeritte yol isteyen vatandaşın yaşadığı şehirdeyim çünki
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Valla bilmem yaktığı bu üstelik bu kerata he sabah akşam 150 kg taşıyor
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Valla yol düz iken 110, rampa aşağı 120, rampa yukarı 100 km/sa. te kullandım motoru ve bu değerler şuanki max. hızı idi..Zira dip gaz gittiğimdeki değerleri bunlar..
yaklaşık 400 km yol yaptım ve 210 km deyken benzim aldığımda 10 küsür lt. benzin aldı depo..
Full ne kadar hesaplamadım ama benimde uğur abiden aşağı kalır yanım yok..120 kiloyum
Bence gene de fazla yakıyor..Karbüratör ayarsız çünkü..Du bakalım yarın servise gidince anlaşılır mesele..Servisten sonrada 50 km yol yapıp yazarım sarfiyatı..
Bu arada herkese sormak istiyorum..
Sabahları, özellikle şu mevsimde, beyaz duman atma olayını yaşıyormusunuz?
Servis normal dedi, ama sizinle de teyid almak istiyorum..
Duman mavi ya da siyah değil..Bildiğiniz beyaz..Yani su ykmasına delalet..
Acaba bu durum, sabahki çiğ nedeniyle mi oluşuyor?
Ayrıca acil şekilde 32 inclik arka dişli arayışındayım..
Elinde olan arkadaşlar lütfen irtibat kursunlar..
Sabahları jilke ile çalıştığındandır her halde bendede oluyor ama jikleden cıkartıp yola koyulduğumda normale dönüyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------
Bu güne kadar her hangibi bir ayar yaptırmdadım yanlız gebzede Arbetusun un ustasına debriyaj balatalarını değiştirdim birde karbürotör manifoltları çatlamıştı onuda Üsküdarda Ferhat Ustaya değiştirttim artı arka çan tellerinin tamamını değiştirdim orjinali çok sert malum kiloluyumda çatır çatır kırılıyordu ben tek tek değiştiriyordum balas fazla olmaya başlayınca kolple değiştirdim 6000 km oldu tellerde kopma yaşamadım değiştikten sonra
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Abi bana o jant tellerinden de lazım yav..
Nerede en sağlıklı yaparım o işi?
Araya bayram girmeden yapalım şu işi..
artık ayarmı gerekıyor yada başka birşeymi anlamadımda bende Arbetusun ustasına bende goturucem bayramdan sonra onada gösteericem bakalım ne diyicek bide ben dişliyi 34den 32 alıcam. benimkilerde çatlamıştı yeni değişti debriyaj balatasınıda 2 ay önce değiştirdim. İyi yapmışssın suanda benim 1 tane kırık war öyle duruyor fazla kilolu olmayınca bide biraz dikkat edince çukurlara sorun yok benimkinde.
Valla hiç farketmiyor yerli tel olsunda gersi hikaye gebzeden aldığım teleri değiştikten sonra kopmadı orjinalleri kopuyordu en son sancar motorda kople yenilemiştim şimdi üzerinde o teller var sancar motorunda gebzeden aldığımda yerliydi süper
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 ----------
Arbetus un ustası iyi bir usta üstelik Arbetusta çok yardımcı oluyor birde Üsküdarda Eski top taşı çaddesinde Ferhat usta var zehir gibi bir adam Teli:0216 334 67 13
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
anladım abi ama benimkinden iyi oldugu kesin ben öyle dip gaz 100-120 arası gidiyim 200kmde depoyu boşaltır tamamen ayar yapıldıktan sonra yazarsan sevinirim abi.
ewt yaşıyorum ama çok belirgin bi şekilde değil abi ama normal birşey sabahları ılk çalıştırmada daha sonrasında yapmıyorsa sorun yok gaza devam
bende arka dişliyi değiştiricem 32 ile iyi oluyormuş baya moyoru rahatlatıyormuş...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------
sağolasın abi bakalım gebzeye doğru gitmeye düşünüyorum bayramdan sonra olmadı bu ustayada bi gösteririm.
Arkadaşlar 32 li arka dişli arayışım devam ediyor..
Bilgisi ve ilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?
Evet arkadaşlar bugün servise gittim geldim..
- Zincir Şıkırtısı
- Arka fren lambası yanmaması
- Hız gösterge paneli sallantısı
- Sol arka sinyal gevşekliği
- Sele oynaması/sallanması
- Sol artçı pegi sallanması
- Gaz elciği ayarı
gibi ufak işler ile,
- yağ değişimi
yapıldı..Motorda ses namına bir şey kalmadı..
Performans düşüklüğü zaten yoktu..
YalnızmMotoru liftle kaldırdığında daha feci birşey keşfettim..
Motorun zincir koruma profili (zincirin üstündeki parlak, metal kısım) arka civatası yok(!)
Direk zincir üstüne oturup öyle duruyormuş..Keşfedemediğim sesin kaynağı oymuş..
O akdar da bakmıştım ama insan farke demiyor işte..Liftteyken görülüyor herşey..
Birde sol ön krom gibi görünen depo kaplamasının da civatası düşmüş..
Tüm bunları halledince eve dönerken budur dedim açıkçası
Reklama girermi bilmiyorum ama tüm bunlar için ödediğim ücret ve yakın ilgi nedeniyle "Teşekkürler SEVPA" dedirtti uzun bir aradan sonra..
arka dişliyi degildi ön dişliyi 14 yerine 15 yapabilirsin ben ön 15 diş kullanıyorum hissedilir bir rahatlama oldu motorda , hafta sonu istanbula gidecegim aldıgım yere sorabilirim(zeytinburnunda dogrudan sana adresinide verebilirim)
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
merhaba ,
nasıl resim ekliyorduk ?
::pala::
Tık Tık sesi gelip marş basmama marş rölesinin arızasından meydana geliyormuş. Röle akünün yanındaki kablolar bağlı olan yuvarlak şey. Elektrikli parçaların garantisi 6 aymış yani röle parası cepden gidiyor 15 ylt .
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)