Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
17 Kasım 2009, 22:29
#5181
sevgili arbetus detaylı olarak resimleri gördüm,güzel bir çalışma olmuş,tezgahtaki sensin galiba elinden bu tip işler geliyor.zaten keyfi bu yoksa hazır alsanız bu derece keyif verecegini dusunmuyorum.bu tip seleden cevremde bulamadım.,olculerını belırleyebılsem sac kestırecegım su anda denedıgım bısıklet selesı var,hem yaylar bozuktu camurluga vurdu hemde kucuk kaldıgından sırıttı bıraz.ebay'de plakalıklı stop lambaları var kargo ile 100$civarında bende onlardan almayı dusunuyorum gerci elde yapılamıyacak birsey degil.gecenlerde mondialin 125ukt'nin inceliyordum bazı parcaları hosuma gitti farı,deposu,camurlugu depoyu aldım,camurlugu boyadıktan montajını yaptım fakat depo bıraz zahmetlı olacak baglantı yerlerını kaydırmam gerekıyor
Reklamlar
-
17 Kasım 2009, 22:35
#5182
Arkadaşlar bizim motorun arka lastik 15'' ya, acaba 16'' lik iç lastik kullanabilirmiyiz?
Sorun teşkil eder mi? ya da ne sorun teşkil eder? Deneyen varsa..
-
17 Kasım 2009, 23:08
#5183
CTRLALTDEL adlı üyeden alıntı
yokmuymuş bi standartı ? yani bir depo benzin daha yakacaksın olup olmadığını öğrenmek için . karbüratör ayarlarını değiştirmeyin dedikleri şey acaba ''bozmayın , tamir etmeyi bilmiyoruz'' mu demekki
hahahahaha
yakıcaz sanırım öyle görünüyor doldurdum ztn bakalım bu sefer ne göstericek bu sefer daha dikkatli ve devirli kullanıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------
osbourne adlı üyeden alıntı
Eyvallah..Müşür neredeydi bunun? Ayaklık müşürü değilmi? Koltuk altındamıydı?
Yıkatmaktan ziyade yapmurdandır muhtemelen..Gerçi yıkatıyorumda her hafta..Kurutalım bakalım..
Bu arada arkadaşlar,
Motoru servise bırakmıştım geçen gün..
Ama hem hastalandığımdan hem de bir süre tamir beklediğinden 10 gün sonra alabildim motorumu..
Motoru 3-4 gün önce teslim aldığımda usta, motoru komple indirdiğini, silindir vs. yataklarında çapak vb. pislik olabileceğinden söz etti ve motoru rodajdaymış gibi kullanmam gerektiğini söyledi..Subap ayarları yapmış ve karburatör ayarı yapılacağını, 500 km sonra gelmem gerektiğini söyledi..
Şimdi motordaki şikayetim;
- 2. vitesten atma
- Sabahları tık tık ses gelmesi ve marş almaması
ve bir iki ıvır zıvırdı..
Bu nedenler için motorun komple indirilmesi gereklimidir?
Bu arada 2.000 bakımını da yapmıştı usta..
Subap ayarları ve karbüratörle bu nedenle mi oynamıştır..
Acelem olduğundan pek konuşamadım ustayla..
Motoru teslim aldıktan sonra ciddi bir performans düşüklüğü hissediyorum..Ve motor çok gürültülü çalışmaya başlamış..Nedenleri neler olabilir?
abi senin motorun inmesini ben biliyorum dün ordaydım okan ustayla biraz sohbettık senin motor aklıma geldi sordum ne oldu felan diye motorun inmesinin sebebi 1 tane pul eksikliği yüzünden o yüzden motorunu indirmiş nereye koydugunuda söylemişti ama unuttum.
-
18 Kasım 2009, 11:56
#5184
canicellat adlı üyeden alıntı
abi senin motorun inmesini ben biliyorum dün ordaydım okan ustayla biraz sohbettık senin motor aklıma geldi sordum ne oldu felan diye motorun inmesinin sebebi 1 tane pul eksikliği yüzünden o yüzden motorunu indirmiş nereye koydugunuda söylemişti ama unuttum.
Evet de o pul vites dişlisindeki pul du işte..
Yani motorun inmemesi gerekirdi diye düşündüğüm için sordum..Bakalım artık haftaya ancak gidebileceğim yanına o zaman soracağım..
-
18 Kasım 2009, 17:06
#5185
Osbourne adlı üyeden alıntı
Evet de o pul vites dişlisindeki pul du işte..
Yani motorun inmemesi gerekirdi diye düşündüğüm için sordum..Bakalım artık haftaya ancak gidebileceğim yanına o zaman soracağım..
benim bildiğim o pul atmaya çözüm oldun diye konuyor ama yine çözüm olmuyor yönündeydi. En azından sana açıklama yapabilirlerdi. Ben şahsen bu kmdeki bir motorun sökülüp inmesi taraftarı değilim. kaç km dir atıyor benimki. 2. vites dişlisi değişmeisne rağmen atıyor. ama zorlandığında. Ben sorun etmiyorum.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
19 Kasım 2009, 00:43
#5186
ARBETUS adlı üyeden alıntı
benim bildiğim o pul atmaya çözüm oldun diye konuyor ama yine çözüm olmuyor yönündeydi. En azından sana açıklama yapabilirlerdi. Ben şahsen bu kmdeki bir motorun sökülüp inmesi taraftarı değilim. kaç km dir atıyor benimki. 2. vites dişlisi değişmeisne rağmen atıyor. ama zorlandığında. Ben sorun etmiyorum.
Bu nedenden dolayı motor indirilirmi peki?
Derdim o
Servistekiler söylemişlerdi pul işini..
-
19 Kasım 2009, 08:56
#5187
Osbourne adlı üyeden alıntı
Bu nedenden dolayı motor indirilirmi peki?
Derdim o
Servistekiler söylemişlerdi pul işini..
Pul takmak için motor açılmalı. yani indirlir. ama çok zorunlu muydu tartışılması gereken bu. Ya da senin bilgin var mıydı?
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
19 Kasım 2009, 19:58
#5188
arkdaslarlar elındı 250 mct stop eksoz yan cantalar olan varmı degerlendırmek ısteyen varsa cvp yazarsa sevınırım
-
19 Kasım 2009, 23:19
#5189
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Pul takmak için motor açılmalı. yani indirlir. ama çok zorunlu muydu tartışılması gereken bu. Ya da senin bilgin var mıydı?
Hmm anladım..
Motoru indireceğinden bilgim yoktu evet..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------
oszkan adlı üyeden alıntı
arkdaslarlar elındı 250 mct stop eksoz yan cantalar olan varmı degerlendırmek ısteyen varsa cvp yazarsa sevınırım
Bende gri mct yan çantaları var..Sıfır vaziyette..
-
20 Kasım 2009, 11:34
#5190
Osbourne adlı üyeden alıntı
Hmm anladım..
Motoru indireceğinden bilgim yoktu evet..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------
Bende gri mct yan çantaları var..Sıfır vaziyette..
kırmızı olsa olabılırdı...tskkurler derı canta olablr eksoz falan yqmu
-
20 Kasım 2009, 21:53
#5191
Bugün servise uğradım..
Zincir gerdirdim vs.
Ama fark ettim ki gene arka jant tellerinden birisi kırılmış..
Yarın da yola çıkacağım 400 km yav..
Teller patır patır atmasa bari..
-
20 Kasım 2009, 22:03
#5192
Osbourne adlı üyeden alıntı
Bugün servise uğradım..
Zincir gerdirdim vs.
Ama fark ettim ki gene arka jant tellerinden birisi kırılmış..
Yarın da yola çıkacağım 400 km yav..
Teller patır patır atmasa bari..
Hayırdır engin yolculuk nereye
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
20 Kasım 2009, 22:24
#5193
ugurapay adlı üyeden alıntı
Hayırdır engin yolculuk nereye
Oo uğur abi..nerelerdesin sen abicim..Görüşemedik ne zamandır..
Gezi linki aşağıda..
http://www.motosiklet.net/forum/etki...luklu-gol.html
-
20 Kasım 2009, 22:51
#5194
Hayırlısı olsun engin motoru yaptırdım şimdi yola vurma zamanı diyorsun
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
20 Kasım 2009, 23:12
#5195
Motorun ciddi bir işi yoktu aslında ama pimpiriklilikten iş çıkartıyorum sürekli
ehh karakış gelmeden gezmek lazım..heh..
-
20 Kasım 2009, 23:34
#5196
Osbourne adlı üyeden alıntı
Motorun ciddi bir işi yoktu aslında ama pimpiriklilikten iş çıkartıyorum sürekli
ehh karakış gelmeden gezmek lazım..heh..
Bu kadar titiz olma neticede basit bir motor rahat ol çok çok yolda bırakırsa taksiyle eve dönersin 22300 km her Allahın günü sabah akşam 150 kg taşıyor nerde trak orda bırak.
Kerata bırakmayıda bilmiyor bu arada
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
21 Kasım 2009, 01:32
#5197
ugurapay adlı üyeden alıntı
Bu kadar titiz olma neticede basit bir motor rahat ol çok çok yolda bırakırsa taksiyle eve dönersin 22300 km her Allahın günü sabah akşam 150 kg taşıyor nerde trak orda bırak.
Kerata bırakmayıda bilmiyor bu arada
Hehehe..Aslında yolda bırakacağını sanmıyorum..Mübarek makina keçi gibi..Motorunda ve gücünde/çekişinde bir sıkıntım yok ama işte dandik mal kullanan Çin'lilerden muzdaribim..Yok jant telidir, yok bilmem ne müşürüdür..
Mümkün mertebe, sorun çıkartması muhtemel kısımlarını değiştirmeye çalışıyorum..
Benim makine de 2.800 e geldi..Bakalım..150 zat 3.000 km dayanabilmişti bana sonra sattım ama bu daha uzun ömürlü olacak sanırım..heh..
-
22 Kasım 2009, 23:22
#5198
hayırlı akşamlar herkese,
geçenlerde doldurduğum full depo ile suanda 210km yaptım halen ışık yanmadı eskiden 175lerde yanıyordu düzeliyor sanırım
-
22 Kasım 2009, 23:52
#5199
canicellat adlı üyeden alıntı
hayırlı akşamlar herkese,
geçenlerde doldurduğum full depo ile suanda 210km yaptım halen ışık yanmadı eskiden 175lerde yanıyordu düzeliyor sanırım
İyi akşamlar..
Benim motor kendini harley sanmaya başladı sanırım..
100 Km'de 5 lt. gibi deli bir rakama ulaştı..
Uzunyol ve %75 dipgaz gittim gerçi
Birde servisin dediği gibi karbüratör ayarsız şuanda..:yarın serviste 2. rodaj sonrası(!) bakıma sokacağım matoru..O zaman ayarlarlar sanırım..
-
23 Kasım 2009, 00:02
#5200
benimkide seninkinden geri değil abi ve ben sakin kullandım ve 80km hızı gecmedim seninkisi full depo kaç km gidiyor suanda ve karbüratör ayarlı iken?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler