Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5181

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    sevgili arbetus detaylı olarak resimleri gördüm,güzel bir çalışma olmuş,tezgahtaki sensin galiba elinden bu tip işler geliyor.zaten keyfi bu yoksa hazır alsanız bu derece keyif verecegini dusunmuyorum.bu tip seleden cevremde bulamadım.,olculerını belırleyebılsem sac kestırecegım su anda denedıgım bısıklet selesı var,hem yaylar bozuktu camurluga vurdu hemde kucuk kaldıgından sırıttı bıraz.ebay'de plakalıklı stop lambaları var kargo ile 100$civarında bende onlardan almayı dusunuyorum gerci elde yapılamıyacak birsey degil.gecenlerde mondialin 125ukt'nin inceliyordum bazı parcaları hosuma gitti farı,deposu,camurlugu depoyu aldım,camurlugu boyadıktan montajını yaptım fakat depo bıraz zahmetlı olacak baglantı yerlerını kaydırmam gerekıyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5182
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Arkadaşlar bizim motorun arka lastik 15'' ya, acaba 16'' lik iç lastik kullanabilirmiyiz?
    Sorun teşkil eder mi? ya da ne sorun teşkil eder? Deneyen varsa..

  3. #5183

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı CTRLALTDEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yokmuymuş bi standartı ? yani bir depo benzin daha yakacaksın olup olmadığını öğrenmek için . karbüratör ayarlarını değiştirmeyin dedikleri şey acaba ''bozmayın , tamir etmeyi bilmiyoruz'' mu demekki hahahahaha
    yakıcaz sanırım öyle görünüyor doldurdum ztn bakalım bu sefer ne göstericek bu sefer daha dikkatli ve devirli kullanıyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------

    Alıntı osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah..Müşür neredeydi bunun? Ayaklık müşürü değilmi? Koltuk altındamıydı?
    Yıkatmaktan ziyade yapmurdandır muhtemelen..Gerçi yıkatıyorumda her hafta..Kurutalım bakalım..

    Bu arada arkadaşlar,

    Motoru servise bırakmıştım geçen gün..
    Ama hem hastalandığımdan hem de bir süre tamir beklediğinden 10 gün sonra alabildim motorumu..

    Motoru 3-4 gün önce teslim aldığımda usta, motoru komple indirdiğini, silindir vs. yataklarında çapak vb. pislik olabileceğinden söz etti ve motoru rodajdaymış gibi kullanmam gerektiğini söyledi..Subap ayarları yapmış ve karburatör ayarı yapılacağını, 500 km sonra gelmem gerektiğini söyledi..

    Şimdi motordaki şikayetim;
    - 2. vitesten atma
    - Sabahları tık tık ses gelmesi ve marş almaması
    ve bir iki ıvır zıvırdı..

    Bu nedenler için motorun komple indirilmesi gereklimidir?

    Bu arada 2.000 bakımını da yapmıştı usta..

    Subap ayarları ve karbüratörle bu nedenle mi oynamıştır..
    Acelem olduğundan pek konuşamadım ustayla..

    Motoru teslim aldıktan sonra ciddi bir performans düşüklüğü hissediyorum..Ve motor çok gürültülü çalışmaya başlamış..Nedenleri neler olabilir?
    abi senin motorun inmesini ben biliyorum dün ordaydım okan ustayla biraz sohbettık senin motor aklıma geldi sordum ne oldu felan diye motorun inmesinin sebebi 1 tane pul eksikliği yüzünden o yüzden motorunu indirmiş nereye koydugunuda söylemişti ama unuttum.

  4. #5184
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı canicellat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi senin motorun inmesini ben biliyorum dün ordaydım okan ustayla biraz sohbettık senin motor aklıma geldi sordum ne oldu felan diye motorun inmesinin sebebi 1 tane pul eksikliği yüzünden o yüzden motorunu indirmiş nereye koydugunuda söylemişti ama unuttum.
    Evet de o pul vites dişlisindeki pul du işte..
    Yani motorun inmemesi gerekirdi diye düşündüğüm için sordum..Bakalım artık haftaya ancak gidebileceğim yanına o zaman soracağım..

  5. #5185
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet de o pul vites dişlisindeki pul du işte..
    Yani motorun inmemesi gerekirdi diye düşündüğüm için sordum..Bakalım artık haftaya ancak gidebileceğim yanına o zaman soracağım..

    benim bildiğim o pul atmaya çözüm oldun diye konuyor ama yine çözüm olmuyor yönündeydi. En azından sana açıklama yapabilirlerdi. Ben şahsen bu kmdeki bir motorun sökülüp inmesi taraftarı değilim. kaç km dir atıyor benimki. 2. vites dişlisi değişmeisne rağmen atıyor. ama zorlandığında. Ben sorun etmiyorum.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  6. #5186
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bildiğim o pul atmaya çözüm oldun diye konuyor ama yine çözüm olmuyor yönündeydi. En azından sana açıklama yapabilirlerdi. Ben şahsen bu kmdeki bir motorun sökülüp inmesi taraftarı değilim. kaç km dir atıyor benimki. 2. vites dişlisi değişmeisne rağmen atıyor. ama zorlandığında. Ben sorun etmiyorum.
    Bu nedenden dolayı motor indirilirmi peki?
    Derdim o

    Servistekiler söylemişlerdi pul işini..

  7. #5187
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu nedenden dolayı motor indirilirmi peki?
    Derdim o

    Servistekiler söylemişlerdi pul işini..
    Pul takmak için motor açılmalı. yani indirlir. ama çok zorunlu muydu tartışılması gereken bu. Ya da senin bilgin var mıydı?
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  8. #5188

    Üyelik
    26 Haziran 2009
    arkdaslarlar elındı 250 mct stop eksoz yan cantalar olan varmı degerlendırmek ısteyen varsa cvp yazarsa sevınırım

  9. #5189
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pul takmak için motor açılmalı. yani indirlir. ama çok zorunlu muydu tartışılması gereken bu. Ya da senin bilgin var mıydı?
    Hmm anladım..
    Motoru indireceğinden bilgim yoktu evet..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------

    Alıntı oszkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkdaslarlar elındı 250 mct stop eksoz yan cantalar olan varmı degerlendırmek ısteyen varsa cvp yazarsa sevınırım
    Bende gri mct yan çantaları var..Sıfır vaziyette..

  10. #5190

    Üyelik
    26 Haziran 2009
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hmm anladım..
    Motoru indireceğinden bilgim yoktu evet..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------



    Bende gri mct yan çantaları var..Sıfır vaziyette..
    kırmızı olsa olabılırdı...tskkurler derı canta olablr eksoz falan yqmu

  11. #5191
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Bugün servise uğradım..
    Zincir gerdirdim vs.
    Ama fark ettim ki gene arka jant tellerinden birisi kırılmış..

    Yarın da yola çıkacağım 400 km yav..
    Teller patır patır atmasa bari..

  12. #5192
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün servise uğradım..
    Zincir gerdirdim vs.
    Ama fark ettim ki gene arka jant tellerinden birisi kırılmış..

    Yarın da yola çıkacağım 400 km yav..
    Teller patır patır atmasa bari..
    Hayırdır engin yolculuk nereye
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  13. #5193
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırdır engin yolculuk nereye
    Oo uğur abi..nerelerdesin sen abicim..Görüşemedik ne zamandır..
    Gezi linki aşağıda..

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...luklu-gol.html

  14. #5194
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Hayırlısı olsun engin motoru yaptırdım şimdi yola vurma zamanı diyorsun
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  15. #5195
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Motorun ciddi bir işi yoktu aslında ama pimpiriklilikten iş çıkartıyorum sürekli

    ehh karakış gelmeden gezmek lazım..heh..

  16. #5196
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun ciddi bir işi yoktu aslında ama pimpiriklilikten iş çıkartıyorum sürekli

    ehh karakış gelmeden gezmek lazım..heh..
    Bu kadar titiz olma neticede basit bir motor rahat ol çok çok yolda bırakırsa taksiyle eve dönersin 22300 km her Allahın günü sabah akşam 150 kg taşıyor nerde trak orda bırak.
    Kerata bırakmayıda bilmiyor bu arada
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  17. #5197
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kadar titiz olma neticede basit bir motor rahat ol çok çok yolda bırakırsa taksiyle eve dönersin 22300 km her Allahın günü sabah akşam 150 kg taşıyor nerde trak orda bırak.
    Kerata bırakmayıda bilmiyor bu arada
    Hehehe..Aslında yolda bırakacağını sanmıyorum..Mübarek makina keçi gibi..Motorunda ve gücünde/çekişinde bir sıkıntım yok ama işte dandik mal kullanan Çin'lilerden muzdaribim..Yok jant telidir, yok bilmem ne müşürüdür..
    Mümkün mertebe, sorun çıkartması muhtemel kısımlarını değiştirmeye çalışıyorum..

    Benim makine de 2.800 e geldi..Bakalım..150 zat 3.000 km dayanabilmişti bana sonra sattım ama bu daha uzun ömürlü olacak sanırım..heh..

  18. #5198

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    hayırlı akşamlar herkese,

    geçenlerde doldurduğum full depo ile suanda 210km yaptım halen ışık yanmadı eskiden 175lerde yanıyordu düzeliyor sanırım

  19. #5199
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı canicellat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı akşamlar herkese,

    geçenlerde doldurduğum full depo ile suanda 210km yaptım halen ışık yanmadı eskiden 175lerde yanıyordu düzeliyor sanırım
    İyi akşamlar..

    Benim motor kendini harley sanmaya başladı sanırım..
    100 Km'de 5 lt. gibi deli bir rakama ulaştı..
    Uzunyol ve %75 dipgaz gittim gerçi
    Birde servisin dediği gibi karbüratör ayarsız şuanda..:yarın serviste 2. rodaj sonrası(!) bakıma sokacağım matoru..O zaman ayarlarlar sanırım..

  20. #5200

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    benimkide seninkinden geri değil abi ve ben sakin kullandım ve 80km hızı gecmedim seninkisi full depo kaç km gidiyor suanda ve karbüratör ayarlı iken?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler