Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Kasım 2009, 11:16
#5141
şase numarası ön takımın şaseye bağlandığı, farın arka kısmındaki etikette yazar. ya da tam zıttı kısmında şaseye işlenmiş olarak görebilirsin. Motor numarası damotorun üstündeyken sol kısma düşer. yani vites pedalının hemen arkasında. TAm emin değilim ama yeni modellerde arka salıncakta da etiket oluyor bu 3 yere bak. Bu arada ben aşdığımda stop ve korna bile çalışmıyordu. çantalarımı da 2 gün sonra aldım :D
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
-
12 Kasım 2009, 11:28
#5142
Salıncaktaki numara da şasi numarasının tekrarı mıdır ?
Ayrıca yeni macide ayaklık inikken marş basmıyor . Onu nasıl halledicez ? Sürekli üstünde durmam gerekiyor çalıştırırken . Eskisinde böyle bişi yoktu ... eve uğradım kaskı almaya döndüğümde baya bi debelendim çalıştırmak için ayaklık inikken hehehehe
-
12 Kasım 2009, 11:45
#5143
CTRLALTDEL hayirli olsun gule gule kullan motorunu Allah kaza bela vermesin tekerinnn duz bassin
Arkadaslar bu benim mct beni cildirticak depoyu fullemistim 178km yaptim benzin isigi yandi cook fazla benzin yakiyor nedir acaba bunun sebebi??
-
12 Kasım 2009, 12:04
#5144
Teşekkür ederim canicellat,
Benzin için ilk önce bujileri hemen değiştir . Jikle kullanıyorsan eğer jikle kullanımını en aza indir . Şehir içi trafiğinde kırmızı ışığı gördüğün anda boşa at . Garajında motorun altına beyaz bir kumaş ser ve park ettikten 5 dakika sonra bezi kontrol et herhangi bir leke varmı diye . Depo çevresini kokla benzin kokusu varsa biyerde kaçak vardır , çünkü 178 km normal değil en az 300 yapmalısın . Ben shell den 97 oktan alıyorum , tavsiye ederim .
Karbüratör ayarı tavsiye etmiyorum , eğer yaptıracaksan da muhakkak çok güvendiğin bir ustaya yaptır , ayrıca rolanti ayarı var dikey konumda aşağı doğru duruyor çevirmeli bir düğme . ayarını düşür rolantinin kabul ettiği kadar .
-
12 Kasım 2009, 12:22
#5145
Rica ederimm...
Bujileri yeni degistirdi servis. Jikleyi birtek sabah calistirirken kullaniyorum ama cok fazla degil. Zaten kirmizi isigi ne zaman gorsem bosa atiyorum hemen Onu hic denemedim ama bugun deniyim kontrol etmeyi. Depoda bi ara kacak wardi percinin oldugu yerden kaciriyordu servis hallet onu macun surerek, banada hic normal gibi gelmiyor ztn fazlada yuklenmedim bu sefer ne kadar gidicem diye yine ayni 170-180 arasi isigi yakiyor. Su sorun hallolsunda 97de alirim Karburatoru bakima soktugum zaman temizletmesini istemistim ama ayari tam yapamadi sanirim dengesiz calisiyor motor ama temizletmeden oncede ayni km yapiyordu, rolantiyi herzaman dusuk tutuyorum.
-
12 Kasım 2009, 13:38
#5146
Merhaba ;
Benim başıma gelenleri tek tek yazdım ama hiçbirisi değil sanırım senin sorunun . Geriye birtek karbüratör kalıyor , ancak muhakkak eksozu kokla muhakkak çiğ gaz zengin karışım dışarı atıyordur . Normal şartlar altında 400 km gidenler var çünkü.
Yani tamirci yolu görünüyor Unutmadan titreşim öncekine göre yüksekse eğer buji kablolarından birisi de görev yapmıyor (veya az yapıyor) olabilir .
Sonucu bize de bildirirsen sevinirim .
saygılar , hürmetler .
CTRLALTDEL
-
12 Kasım 2009, 14:07
#5147
Karburatore tekrar baktirayim o zaman yoksa bu batiricak beni, sabah ilk calistirmada beyaz duman ve cig benzin yakmaya calistigi kokudan ztn anlasiliyor ama isindiktan sonra normale donuyor normal iken koklamadim hic, ewt o yuzden kafayi yiyicem ztn yedek depo dahil 235km yaptim en son, servise goturuyum tekrar en iyisi titresim oncekine gore daha az bi sorun olucagini zannetmiyorum.
Bugun goruyum sonucunu bildiririm.Tesekkurler ilginden dolayi...
-
12 Kasım 2009, 14:13
#5148
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Yahu atla gel. sanki bursa
şurası hemen. ben hergün gidip geliyorum gebzeden beyoğluna
CTRLALTDEL hayırlı olsun. beni motoru aldığım ilk güne götürdün. ama benim motor 7 km deydi. depodan mağazaya kadar binerek getirmişti usta.
ARBETUS havada iyi olacak gibi ama bakalım ben avcılardayım eger bu yakadanda varsa gelecekler ben onlara takılırım bakalım gelmek ıstıyorum ama yolları bulamam dıye dusunuyorum
bu arada cumartesı motor dıreksıyon sınavım var yanı ehlıyette yok :( kurstan bı belge veya baska bısı ısıı gormezmı ılla beklememmı lazım 3 hafta daha varsa bılgın sevınırım.
CTRLALTDEL hayırlı olsun kardesım sen neredensın avrupa yakasındaysan gelırsen senle bırlıkte gıdek hem rodaj olayınıda devam edersın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 ----------
yav galıba katılımda cok az cocuklar üzüldüm
-
12 Kasım 2009, 14:18
#5149
canicellat adlı üyeden alıntı
Karburatore tekrar baktirayim o zaman yoksa bu batiricak beni, sabah ilk calistirmada beyaz duman ve cig benzin yakmaya calistigi kokudan ztn anlasiliyor ama isindiktan sonra normale donuyor normal iken koklamadim hic, ewt o yuzden kafayi yiyicem ztn yedek depo dahil 235km yaptim en son, servise goturuyum tekrar en iyisi
titresim oncekine gore daha az bi sorun olucagini zannetmiyorum.
Bugun goruyum sonucunu bildiririm.Tesekkurler ilginden dolayi...
SENARYO 1 :
BEYAZ(mavi) DUMAN ı sadece yağ yakarken atar . yani sekmanların yağı sıyırmıyor ve benzinle birlikte yağ yakıyor . dolayısıyla basıç kayboluyor güç düşüyor sende mecburen gaza daha fazla yükleniyorsun ... sonuç olarak fazla yakıyorsun güç elde edemiyorsun . Piston sekman değişecek .
SENARYO 2 :
Siyah duman çıkıyor , karbüratör yeterli oksijen göndermiyor yanma odasına . Ayar gerekli ...
SENARYO 3 :
Eksozun açık , çekişin yüksek motor içi basıncın düşük . Eksoz filtrelerini geri takacaksın ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:17 ----------
eyüb adlı üyeden alıntı
CTRLALTDEL hayırlı olsun kardesım sen neredensın avrupa yakasındaysan gelırsen senle bırlıkte gıdek hem rodaj olayınıda devam edersın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 ----------
yav galıba katılımda cok az cocuklar üzüldüm
AFYON :(
-
12 Kasım 2009, 14:22
#5150
Beyaz dumani dedigim gibi sadece sabah ilk calistirmada yapiyor motor rolantiye gelen kadar daha sonra hic yapmiyor.Motor yag yakmis olsa yaginda eksiklik olur ama herhangi bir eksilme gormedim ben surekli kontrol ederim.Performansinda veya gucunde herhangi bir sorun yok ne kadar yuklenirsem o sekilde gidiyor... Piston sekman olsaydi eger servis solerdi sanirim..
-
12 Kasım 2009, 14:30
#5151
valla bende merak ettim ... yardımcı olamadım malesef ...
-
12 Kasım 2009, 14:32
#5152
CTRLALTDEL adlı üyeden alıntı
SENARYO 1 :
BEYAZ(mavi) DUMAN ı sadece yağ yakarken atar . yani sekmanların yağı sıyırmıyor ve benzinle birlikte yağ yakıyor . dolayısıyla basıç kayboluyor güç düşüyor sende mecburen gaza daha fazla yükleniyorsun ... sonuç olarak fazla yakıyorsun güç elde edemiyorsun . Piston sekman değişecek .
SENARYO 2 :
Siyah duman çıkıyor , karbüratör yeterli oksijen göndermiyor yanma odasına . Ayar gerekli ...
SENARYO 3 :
Eksozun açık , çekişin yüksek motor içi basıncın düşük . Eksoz filtrelerini geri takacaksın ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:17 ----------
AFYON :(
saglık olsun be
-
12 Kasım 2009, 14:33
#5153
pazartesi servise goturucem tekrardan bakalimm ne olucak anliyicaz elinden geleni yaptin tekrardan tesekkurler...
-
12 Kasım 2009, 22:59
#5154
Ctrlaltdel motorun hayırlı mübarek olsun. Valla benim de iştahım kabardı. Ben de sıfır bir tane daha mı alsam ne yapsam. Bizim motorları gören bayılıyor valla. Motoruma iki kişi talip şimdiden. Kanıma giriyorsun valla. Ben yıllar önce woskod almıştım sıfır ama aldığıma alacağıma pişman olmuştum. Motorun ateşleme elektronikti ve tam problemdi. Bunlarda öyle bir şey yok çok şükür. Bu motorları fazla zorlamazsan uzun yıllar kullanılır.
Canicellat, motoru fazla bağırtıyor olmayasın. Bana motorun problemli gibi görünmedi. Eğer motoru yüksek devirde kullanırsan fazla yakacaktır. Bir makineyi en güzel kullanma yolu düşük devir yüksek vitestir. Böylece az benzin yakarsın. Hem motoru da yormamış olursun.Valla aklıma başka da bir şey gelmedi.
-
13 Kasım 2009, 09:52
#5155
Arada sirada yukleniyorum motora oda trafikte olan bazi insanlar yuzunden, ama fazla yuklenmemeyede dikkat etmeye calisiyorum 80-90km hiz ile gidiyorum.
-
13 Kasım 2009, 11:08
#5156
Teşekkür ederim ;
Tavsiye ederim sıfırlayın arkadaşlar , zaten isteyen çok ver 2 ye yatır kredi kartına seneye bi ara ödersin zaten 75-90 gün erteleme var hiçbirşey ödemiyorsun . Ayrıca kask kilit ve bagaj da bedava veriyorlar .
Dün akşam kapalı garajda görgüsüzlüğün sınırlarını zorlayarak çalıştırdım motoru baya bi duman oldu . haftaya plaka işlemlerini halledeceğim , kaç para tutuyor biliyormusunz ruhsat filan ? ilk bandrolü de bayi ödeyecekmiş ne güzel değilmi
çok ballıyım yawwww
CTRLALTDEL
-
13 Kasım 2009, 21:57
#5157
merhaba mct'ye dragbar taktım fakat jikle debriyaj teli ile fren hortumu uzun kaldı,telleri ve hortumu nasıl kısalttabilirim?
böyle bir uygulamayı deneyen varmı?şimdiden tesekkur ederim
iyi aksamlar
-
14 Kasım 2009, 00:13
#5158
CTRLALTDEL adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim ;
Tavsiye ederim sıfırlayın arkadaşlar , zaten isteyen çok ver 2 ye yatır kredi kartına seneye bi ara ödersin
zaten 75-90 gün erteleme var hiçbirşey ödemiyorsun . Ayrıca kask kilit ve bagaj da bedava veriyorlar .
Dün akşam kapalı garajda görgüsüzlüğün sınırlarını zorlayarak çalıştırdım motoru baya bi duman oldu . haftaya plaka işlemlerini halledeceğim , kaç para tutuyor biliyormusunz ruhsat filan ? ilk bandrolü de bayi ödeyecekmiş ne güzel değilmi
çok ballıyım yawwww
CTRLALTDEL
Ben de sıfır aldım 3-4 gün önce, toplam 300 plaka ruhsata verdim, ama indirim de yaptırdım 100 tl, herşey dahil 3250ye geldi bana.
-
14 Kasım 2009, 12:00
#5159
Ya herşey iyide sıfır motor garajda yatıyor hava soğuk binemiyorum :(
-
14 Kasım 2009, 12:08
#5160
İstanbulda havalar fena gitmiyor. Sahil yolunda takılıp duruyordum belki bugün bir boğaza inme çabasında bulunurum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler