Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5141
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    şase numarası ön takımın şaseye bağlandığı, farın arka kısmındaki etikette yazar. ya da tam zıttı kısmında şaseye işlenmiş olarak görebilirsin. Motor numarası damotorun üstündeyken sol kısma düşer. yani vites pedalının hemen arkasında. TAm emin değilim ama yeni modellerde arka salıncakta da etiket oluyor bu 3 yere bak. Bu arada ben aşdığımda stop ve korna bile çalışmıyordu. çantalarımı da 2 gün sonra aldım :D
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5142

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Hyosung gt250 R
    Salıncaktaki numara da şasi numarasının tekrarı mıdır ?

    Ayrıca yeni macide ayaklık inikken marş basmıyor . Onu nasıl halledicez ? Sürekli üstünde durmam gerekiyor çalıştırırken . Eskisinde böyle bişi yoktu ... eve uğradım kaskı almaya döndüğümde baya bi debelendim çalıştırmak için ayaklık inikken hehehehe

  3. #5143

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    CTRLALTDEL hayirli olsun gule gule kullan motorunu Allah kaza bela vermesin tekerinnn duz bassin

    Arkadaslar bu benim mct beni cildirticak depoyu fullemistim 178km yaptim benzin isigi yandi cook fazla benzin yakiyor nedir acaba bunun sebebi??

  4. #5144

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Hyosung gt250 R
    Teşekkür ederim canicellat,
    Benzin için ilk önce bujileri hemen değiştir . Jikle kullanıyorsan eğer jikle kullanımını en aza indir . Şehir içi trafiğinde kırmızı ışığı gördüğün anda boşa at . Garajında motorun altına beyaz bir kumaş ser ve park ettikten 5 dakika sonra bezi kontrol et herhangi bir leke varmı diye . Depo çevresini kokla benzin kokusu varsa biyerde kaçak vardır , çünkü 178 km normal değil en az 300 yapmalısın . Ben shell den 97 oktan alıyorum , tavsiye ederim .
    Karbüratör ayarı tavsiye etmiyorum , eğer yaptıracaksan da muhakkak çok güvendiğin bir ustaya yaptır , ayrıca rolanti ayarı var dikey konumda aşağı doğru duruyor çevirmeli bir düğme . ayarını düşür rolantinin kabul ettiği kadar .

  5. #5145

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Rica ederimm...

    Bujileri yeni degistirdi servis. Jikleyi birtek sabah calistirirken kullaniyorum ama cok fazla degil. Zaten kirmizi isigi ne zaman gorsem bosa atiyorum hemen Onu hic denemedim ama bugun deniyim kontrol etmeyi. Depoda bi ara kacak wardi percinin oldugu yerden kaciriyordu servis hallet onu macun surerek, banada hic normal gibi gelmiyor ztn fazlada yuklenmedim bu sefer ne kadar gidicem diye yine ayni 170-180 arasi isigi yakiyor. Su sorun hallolsunda 97de alirim Karburatoru bakima soktugum zaman temizletmesini istemistim ama ayari tam yapamadi sanirim dengesiz calisiyor motor ama temizletmeden oncede ayni km yapiyordu, rolantiyi herzaman dusuk tutuyorum.

  6. #5146

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Hyosung gt250 R
    Merhaba ;

    Benim başıma gelenleri tek tek yazdım ama hiçbirisi değil sanırım senin sorunun . Geriye birtek karbüratör kalıyor , ancak muhakkak eksozu kokla muhakkak çiğ gaz zengin karışım dışarı atıyordur . Normal şartlar altında 400 km gidenler var çünkü.

    Yani tamirci yolu görünüyor Unutmadan titreşim öncekine göre yüksekse eğer buji kablolarından birisi de görev yapmıyor (veya az yapıyor) olabilir .

    Sonucu bize de bildirirsen sevinirim .

    saygılar , hürmetler .


    CTRLALTDEL

  7. #5147

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Karburatore tekrar baktirayim o zaman yoksa bu batiricak beni, sabah ilk calistirmada beyaz duman ve cig benzin yakmaya calistigi kokudan ztn anlasiliyor ama isindiktan sonra normale donuyor normal iken koklamadim hic, ewt o yuzden kafayi yiyicem ztn yedek depo dahil 235km yaptim en son, servise goturuyum tekrar en iyisi titresim oncekine gore daha az bi sorun olucagini zannetmiyorum.

    Bugun goruyum sonucunu bildiririm.Tesekkurler ilginden dolayi...

  8. #5148
    eyüb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6n
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu atla gel. sanki bursa şurası hemen. ben hergün gidip geliyorum gebzeden beyoğluna

    CTRLALTDEL hayırlı olsun. beni motoru aldığım ilk güne götürdün. ama benim motor 7 km deydi. depodan mağazaya kadar binerek getirmişti usta.
    ARBETUS havada iyi olacak gibi ama bakalım ben avcılardayım eger bu yakadanda varsa gelecekler ben onlara takılırım bakalım gelmek ıstıyorum ama yolları bulamam dıye dusunuyorum

    bu arada cumartesı motor dıreksıyon sınavım var yanı ehlıyette yok :( kurstan bı belge veya baska bısı ısıı gormezmı ılla beklememmı lazım 3 hafta daha varsa bılgın sevınırım.

    CTRLALTDEL hayırlı olsun kardesım sen neredensın avrupa yakasındaysan gelırsen senle bırlıkte gıdek hem rodaj olayınıda devam edersın

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 ----------

    yav galıba katılımda cok az cocuklar üzüldüm

  9. #5149

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Hyosung gt250 R
    Alıntı canicellat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karburatore tekrar baktirayim o zaman yoksa bu batiricak beni, sabah ilk calistirmada beyaz duman ve cig benzin yakmaya calistigi kokudan ztn anlasiliyor ama isindiktan sonra normale donuyor normal iken koklamadim hic, ewt o yuzden kafayi yiyicem ztn yedek depo dahil 235km yaptim en son, servise goturuyum tekrar en iyisi titresim oncekine gore daha az bi sorun olucagini zannetmiyorum.

    Bugun goruyum sonucunu bildiririm.Tesekkurler ilginden dolayi...
    SENARYO 1 :
    BEYAZ(mavi) DUMAN ı sadece yağ yakarken atar . yani sekmanların yağı sıyırmıyor ve benzinle birlikte yağ yakıyor . dolayısıyla basıç kayboluyor güç düşüyor sende mecburen gaza daha fazla yükleniyorsun ... sonuç olarak fazla yakıyorsun güç elde edemiyorsun . Piston sekman değişecek .

    SENARYO 2 :
    Siyah duman çıkıyor , karbüratör yeterli oksijen göndermiyor yanma odasına . Ayar gerekli ...

    SENARYO 3 :
    Eksozun açık , çekişin yüksek motor içi basıncın düşük . Eksoz filtrelerini geri takacaksın ...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:17 ----------

    Alıntı eyüb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CTRLALTDEL hayırlı olsun kardesım sen neredensın avrupa yakasındaysan gelırsen senle bırlıkte gıdek hem rodaj olayınıda devam edersın

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 ----------

    yav galıba katılımda cok az cocuklar üzüldüm
    AFYON :(

  10. #5150

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Beyaz dumani dedigim gibi sadece sabah ilk calistirmada yapiyor motor rolantiye gelen kadar daha sonra hic yapmiyor.Motor yag yakmis olsa yaginda eksiklik olur ama herhangi bir eksilme gormedim ben surekli kontrol ederim.Performansinda veya gucunde herhangi bir sorun yok ne kadar yuklenirsem o sekilde gidiyor... Piston sekman olsaydi eger servis solerdi sanirim..

  11. #5151

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Hyosung gt250 R
    valla bende merak ettim ... yardımcı olamadım malesef ...

  12. #5152
    eyüb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6n
    Alıntı CTRLALTDEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SENARYO 1 :
    BEYAZ(mavi) DUMAN ı sadece yağ yakarken atar . yani sekmanların yağı sıyırmıyor ve benzinle birlikte yağ yakıyor . dolayısıyla basıç kayboluyor güç düşüyor sende mecburen gaza daha fazla yükleniyorsun ... sonuç olarak fazla yakıyorsun güç elde edemiyorsun . Piston sekman değişecek .

    SENARYO 2 :
    Siyah duman çıkıyor , karbüratör yeterli oksijen göndermiyor yanma odasına . Ayar gerekli ...

    SENARYO 3 :
    Eksozun açık , çekişin yüksek motor içi basıncın düşük . Eksoz filtrelerini geri takacaksın ...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:17 ----------



    AFYON :(
    saglık olsun be

  13. #5153

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    pazartesi servise goturucem tekrardan bakalimm ne olucak anliyicaz elinden geleni yaptin tekrardan tesekkurler...

  14. #5154

    Üyelik
    18 Ekim 2009
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Ctrlaltdel motorun hayırlı mübarek olsun. Valla benim de iştahım kabardı. Ben de sıfır bir tane daha mı alsam ne yapsam. Bizim motorları gören bayılıyor valla. Motoruma iki kişi talip şimdiden. Kanıma giriyorsun valla. Ben yıllar önce woskod almıştım sıfır ama aldığıma alacağıma pişman olmuştum. Motorun ateşleme elektronikti ve tam problemdi. Bunlarda öyle bir şey yok çok şükür. Bu motorları fazla zorlamazsan uzun yıllar kullanılır.
    Canicellat, motoru fazla bağırtıyor olmayasın. Bana motorun problemli gibi görünmedi. Eğer motoru yüksek devirde kullanırsan fazla yakacaktır. Bir makineyi en güzel kullanma yolu düşük devir yüksek vitestir. Böylece az benzin yakarsın. Hem motoru da yormamış olursun.Valla aklıma başka da bir şey gelmedi.

  15. #5155

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Arada sirada yukleniyorum motora oda trafikte olan bazi insanlar yuzunden, ama fazla yuklenmemeyede dikkat etmeye calisiyorum 80-90km hiz ile gidiyorum.

  16. #5156

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Hyosung gt250 R
    Teşekkür ederim ;

    Tavsiye ederim sıfırlayın arkadaşlar , zaten isteyen çok ver 2 ye yatır kredi kartına seneye bi ara ödersin zaten 75-90 gün erteleme var hiçbirşey ödemiyorsun . Ayrıca kask kilit ve bagaj da bedava veriyorlar .

    Dün akşam kapalı garajda görgüsüzlüğün sınırlarını zorlayarak çalıştırdım motoru baya bi duman oldu . haftaya plaka işlemlerini halledeceğim , kaç para tutuyor biliyormusunz ruhsat filan ? ilk bandrolü de bayi ödeyecekmiş ne güzel değilmi

    çok ballıyım yawwww
    CTRLALTDEL

  17. #5157

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    merhaba mct'ye dragbar taktım fakat jikle debriyaj teli ile fren hortumu uzun kaldı,telleri ve hortumu nasıl kısalttabilirim?
    böyle bir uygulamayı deneyen varmı?şimdiden tesekkur ederim
    iyi aksamlar

  18. #5158
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı CTRLALTDEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim ;

    Tavsiye ederim sıfırlayın arkadaşlar , zaten isteyen çok ver 2 ye yatır kredi kartına seneye bi ara ödersin zaten 75-90 gün erteleme var hiçbirşey ödemiyorsun . Ayrıca kask kilit ve bagaj da bedava veriyorlar .

    Dün akşam kapalı garajda görgüsüzlüğün sınırlarını zorlayarak çalıştırdım motoru baya bi duman oldu . haftaya plaka işlemlerini halledeceğim , kaç para tutuyor biliyormusunz ruhsat filan ? ilk bandrolü de bayi ödeyecekmiş ne güzel değilmi

    çok ballıyım yawwww
    CTRLALTDEL
    Ben de sıfır aldım 3-4 gün önce, toplam 300 plaka ruhsata verdim, ama indirim de yaptırdım 100 tl, herşey dahil 3250ye geldi bana.

  19. #5159

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Hyosung gt250 R
    Ya herşey iyide sıfır motor garajda yatıyor hava soğuk binemiyorum :(

  20. #5160
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    İstanbulda havalar fena gitmiyor. Sahil yolunda takılıp duruyordum belki bugün bir boğaza inme çabasında bulunurum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler