Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
ARBETUS kardes gayet güzel olmus emeklerıne saglık ama ne bilim zevk meseleside ben bu motora bu kadar masrafı ugrası cok goruyorum belkıde benı yolda bıraktıgından kızgınım ona ama ne bılım bu benım düşüncem
bide ben eşimle genelde gidip geliyorum ondan sebep ben ole yapamam
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 PM ----------
ugur abi ben nasıl anlıycam ozaman bu meredi ne zaman degiştiriceğimi ? motorcuya gıt soler dersinde ben kullanıcının bılmesı gerekenler neler onları ogrenmek ıstıyorum
Valla bende Eş meş yok. ondan rahatım.Zaten 2. bir aletim var çok da masraf yaptığım söylenmez. elimden geliyor bu işler. Bir çok parçayı alakasız markanın uymaz dedikleri parçasından yaptım balata olayına gelince eğer iki kişi kullanıyorsan kalkışlarda titreme. motorun fazla bağırıp gitmemesi. ani gaz açmalarda motorun boşa dönmesi geç tepki vermesi temel balata sorunlarındandır.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
ARBETUS motor harika olmuş ellerine sağlık. bi videosu yokmu sesinide duyalım.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
Belkide hiç birini değiştirmen gerekmiyecek beni biliyorsun kilolu olduğum için birde E5 te motor kullandığım için o zamanlar tarla gibiydi çatır çatır çant teli kırılıyordum büyük ihtimalle cant telleri gereğinden fazla sertleştirilmiş.
Altı adet kırık tellede gittiğimi biliyorum telleri kendim değiştirdiğim için zamanla akort da bozuldu sonunda hepsini değiştirdim 7 aydır çok şükür kırılan yok .
Trafik yoğun olduğu zamanlarda dur kalklarda hele o okmeydanı ranpalarında motoru oldukca zorladım büyük olasılıkla debriyajı o ranpalarda heba ettim.
9000 binde debriyajı bitirdim hondanınkini taktım 21000 yim sorun yok.
Motoru sıfır aldığında değiştirmen gereken parça yok ilerde çok çok bu sorunlarlan karşılaşırsın demek istediğim bu.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 PM ----------
Arbetus Motorun güzel olmuş
Emeğine sağlık ta normalde ben yağışlı havalarda çamuru tepemde görüyorum sen ne yapaçaksın onu merak ediyorum
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Sende beni biliyorsun abi bende tombikim
O nedenle jant teli ve debriyaj sorunlarına kafam takılmıştı..
O zaman ben bir süre için motorun orjinal parçalırını kullanayım..4.000 de falan o değişimleri yapayım..
Birde aldığım gibi zincirini o-ringli olanla değiştirsem mi? Bu değişim zincirin sürekli gevşeyip korumaya çarparak sese neden olmasını engeller sanki..
Varmıdır kullanan o-ring?
bendede origli zincir var kulanıyorum kendi zincirinden çok daha konforlu bir müddet orjinali kullan sonra onuda değiştirirsin
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Barışım motor bayağı bir şekil olmuş, gören birçok kişiyi çatlatacak seviyede
Sana tavsiye olarak sissy barı iptal et desem ve eğer boya tutuyorsa motor bloğunu da komple mat siyaha boya desem ne dersin?
Bu arada arka çamurluğu biraz daha uzun tutsan daha mı iyi olurdu acaba diye düşünürken ön çamurluğun çok hoşuma gitti, eğer aynısından yapmak istesek nereden bulacağız ve herhangi bir tadilat gerektirmeden takabiliyor muyuz dostum?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 AM ----------
Osbourne merhabalar..
Motoru aldıktan sonra ilk yapman gereken şey koruma demiri takmak olsun bence. Ondan sonra tavsiye olarak acilen çantalarını değiştir (orjinal çantalar motoru iyi göstermiyor) ve sissy barı yükselt derim. İlerleyen zamanlarda kullandıkça kendine göre yapman gereken değişiklikleri yaparsın zaten, şimdiden aramıza hoşgeldin..
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
Abi ilk iki önerinde zaten aklımda. biliyorsun blok çatlaktı benim. onu yaptırmak için söktüğümde boyayacağım komple. dıştaki mondial yazılarınıda kapatıcam. senin için çamurluğa bakarım. ama bulamasam bile kendi çamurluğumu söker sana veririm. Senden değerli mi sissi barı yaylı sele alınca iptal edicem.
enseme bandana takıyorum :DArbetus Motorun güzel olmuş
Emeğine sağlık ta normalde ben yağışlı havalarda çamuru tepemde görüyorum sen ne yapaçaksın onu merak ediyorum
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
engın ikinci elmi bakıcan sıfırmı burda yanımda bitane siyah var temız 1800 e satıcam dıyor ama
abi keeay sl150 vereyim sana
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)