Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Haziran 2009, 21:36
#4301
100-110 yapıyo yolunu bulursa 120 yi zorlarsın, dişli değiştiren arkadaşlar 140 yaptıklarını söylüyolar ama bence bu makinayla en fazla 70-80 yeterli diye düşünüyorum hız değil keyif motoru sonuçta
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 PM ----------
pirreji de katılıyorum
Reklamlar
-
06 Haziran 2009, 21:38
#4302
rpsykho adlı üyeden alıntı
100-110 yapıyo yolunu bulursa 120 yi zorlarsın, dişli değiştiren arkadaşlar 140 yaptıklarını söylüyolar ama bence bu makinayla en fazla 70-80 yeterli diye düşünüyorum hız değil keyif motoru sonuçta
evet sana kesinlikle katılıyorum
bende ilk aldığım dönemlerde hız konusunu sorun yapmıştım kendime ama alıştıkça dahada zevk almaya başladım.
şimdi ideal hızım doksan ve beni tatmin ediyor
TECRÜBE, İNSANIN YEDİĞİ KAZIKLARIN TOPLAMIDIR!!!
-
06 Haziran 2009, 21:46
#4303
mert yağcı zonguldağın neresindensin?
-
06 Haziran 2009, 21:48
#4304
Ereğlidenim öğrenciyim İstanbulda okuyorum yazları ve tatilllerde ereğliye gidiyorum.Bu arada macitin hızı gerçekten çok düşük ben bnm 125 cc çift silindir raptorumle bugün iki kişi 120 ye çıktım sakın yokuş aşağı çıkmışsındır demeyin otobanın en düz yeriydi.
-
06 Haziran 2009, 21:51
#4305
benimde bi arkadaşım var istanbulda oturuo ama zonguldakta okuyo belki birbirinizi tanıyorsunuzdur diye düşündüm ama sanmıyorum
-
06 Haziran 2009, 21:56
#4306
-
07 Haziran 2009, 13:08
#4307
sencermurat adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar çok sordum ama bugun alınma ihtimali var ben renkte kararsızım biraz gümüşmü yoksa siyah mı siz nedersiniz? abi ögrenciyim yakıt pahalı gelirmi diye hesap yağmaktan bıktım onun keyfini süreceksen bunu ödeyeceksin sanırım.
Kardeş gümüş derim ben. Grenajlarla oldukça uyumlu oluyor. Tabi temizliği de çok kolay 20 gün yıkamasan idare ediyor. Hafta da iki kez yıkıyorum o ayrı mesele.
Yakıta gelince öğrenci olduğuna göre ayda 1 depo 40-45 TL demek sana yeter bununla da 400 km ye yakın yol yaparsın.
-
07 Haziran 2009, 14:50
#4308
bilgiler için çok teşşekkurlerrr..
-
07 Haziran 2009, 15:26
#4309
DADAS1m adlı üyeden alıntı
s.a abiler ben bu motoru almak ıstoyorum ama benım ıcın bırazda hız onemlı kc yaparım yardım edermısınız
Titreşimsiz 100 km yapar ama zorlarsan 130 yapabilirsin.
100 km az bi hız değil gayet yeterli sonuçta bu bir gezi motoru.
-
08 Haziran 2009, 09:40
#4310
GÖKTAX adlı üyeden alıntı
Titreşimsiz 100 km yapar ama zorlarsan 130 yapabilirsin.
100 km az bi hız değil gayet yeterli sonuçta bu bir gezi motoru.
Hız olayı göreceli arkadaşlar. benim 110 la gttiğim hızlarda başka motorlar 120 yi görebiliyor. Bunun sebei ise tekerlerk çap farkı. MCT nin ön teker boyu 18 inç. ramzey jinlun vs tarzı makinaların 16 inç ön teker boyutu. Hal böyle olunca küçük teker daha fazla döndüğü için daha hızlıymış gibi göstericek. Ben mct de hayatım boyunca 140 ı görmedim (kendi kadranında) Ama ne hikmetse iki farklı honda shadow kullanıcısı arkadaşım benim arkamda 140 ile geldiğini söyledi. En mantıklısı bir radara girip ceza pahasınada olsa kaç km yaptığını öğrenmek
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
08 Haziran 2009, 17:44
#4311
mrrlonely adlı üyeden alıntı
arkadaşlar hepinizin iyi niyeti ve geçmiş olsun dilekleri için çok teşşekur ediyorum gercektende bazı şöförler sadece direksyon tutuyorlar sormayın emniyet şeridinin içine girdim ama adamda benle beraber oraya kadar girdi.50 kere kornaya bastım abi birde urfalının şöförü bu sonra hastaneye gittik paketçi bi arkadaş geldi. sormayın kavga edecektim ayakta duracak halim yok adam tutmuş usta sen sağdan geçmeye çalışmışsın bütün suç senin vs vs vs az daha kava edecektik.tutanak bile tutamadık çok sıkıntı oldu o sıkıntılı halde tutanakla uğraşamadım acıkcası ama ne olursa olsun tutanak şart arkadaşlar insanlar eksikliklerinden korkmamalı haddim olmadan bu aklı vermek istedim allah göstermesin ama olur ya 2 tekere biniyoruz kazanız olursa ne olursa olsun tutanak şart karakol ifadesi şart ben yapmadım çok pişman oldum yerinde ve zamanında tutulmayan tutanaklar anlaşıldığı takdirde sigorta dava açıyormuş tazminat davası bi tarafta zaten ezilen motorsikletçi bir tarafta kocaman sigorta şirketi ezimet ora başluyor zaten malum bizim ülkede paran varsa herşey var kanunda var hak da var o yüzden zamanında olsun hersey ki kimse birşeyleri karıştıramasın neyse çok konuştum sabah sabah hepinize teekkur ediyorum arkadaşlar ve diyorum ki amannn dikkat!!!
vala kardeşim o çocuğu çok piyasada geçen adinin birisi k.ören şelalede önüme kırdı hemde 2 sefer bende ışıkta motoruma acımadım gittim geçerken arabasını çizdim genelden böyle yapana bende böyle yapıom neyse allah korumuş seni işallah dikkatli olursun bidaa birde senin trafikte neyin eksikti ehliyetmi yoktu.
-
08 Haziran 2009, 18:39
#4312
saol kardeşim kesinlikle haklısın gercekten de öyle trafik doluuuu eksik bende deildi ehliyet flnda vardı motoru yeni alacaktım daha almamıştım muayenesi fln eksikti servise götüryordum sorma işte bi densiz bakmadı daldı böle olduk hastane fln derken tutanak yalan oldu
-
08 Haziran 2009, 19:58
#4313
ARKADAŞLAR YARDIM... 250 mct alıcam ama siyah yada gümüş yok kırmızı diorlar hep bende kırmızıyı istemiyorumm adamlar fabrikada kırmızı var diorlar sadece
bursada oturyorum ..yaw bu olay keyfimi kacırdı sizce napayım.. bi kaç güne aldım aldım alamadım ötv..
-
08 Haziran 2009, 22:02
#4314
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Hız olayı göreceli arkadaşlar. benim 110 la gttiğim hızlarda başka motorlar 120 yi görebiliyor. Bunun sebei ise tekerlerk çap farkı. MCT nin ön teker boyu 18 inç. ramzey jinlun vs tarzı makinaların 16 inç ön teker boyutu. Hal böyle olunca küçük teker daha fazla döndüğü için daha hızlıymış gibi göstericek. Ben mct de hayatım boyunca 140 ı görmedim (kendi kadranında) Ama ne hikmetse iki farklı honda shadow kullanıcısı arkadaşım benim arkamda 140 ile geldiğini söyledi. En mantıklısı bir radara girip ceza pahasınada olsa kaç km yaptığını öğrenmek
sana katlıyorum arbetus kardeş geçenlerde sıkuturla test ettim benim makinayı ben 40 la giderkrn sıkuturun göstergesi 65 idi.
geçenlerde 110 la arkadaşı solladım ben onu sollarken onun hızı 120 imiş arabasıda megan şaşırdım açıkçası
TECRÜBE, İNSANIN YEDİĞİ KAZIKLARIN TOPLAMIDIR!!!
-
09 Haziran 2009, 11:34
#4315
benım mct 3 hafta oluor 1000kh oldu dun servıse goturdum 60ytl ye bakım yapıldı sadece yagını degsıtrdı ve gevseyen yerlerı sıktı ama sak sak gelen ses hala devam edıyor koyduguy ag mondıal yagı orjınal galıba yagı tekrardan castrol ıle degıstırcem motora bısıler oldu 80 dıyınce tıkanıyor... galıba servıse bıdaha goturmeyecegım..fazla ılgılenmıyorlar... bende ılk kazamı 1 hafta yaptım demet parkının orda mınubusle ama cok kotu oluyor ınsanın ıcın bır hos oluyor benı sevındıren darbe almama karsı motorda bı hasar olusmadı... dıkkatlı olalım arkadaslar...
-
09 Haziran 2009, 14:50
#4316
Ankaralılar
Ankaralı arkadaşlar bari bi gezi mezi planlayalımda hafta sonları geziye gidelim he ne dersiniz forumda git gide ankaralı sayısı çoğaldı her ne kadar kaza yapan çok olsada.
-
10 Haziran 2009, 16:55
#4317
selam arkadaşlar
1. ve 2. vitesten atma sorunu nasıl giderilecek kendim yapabilirmiyim ilginize şimdiden tşk ler
-
11 Haziran 2009, 10:32
#4318
merhaba arkadaşlar ben motoru satıp Qm 250 aldım ama mct gibi gitmiyo mct çok daha seri bi motordu ve vibrasyonu daha azdı yağ sorunu nedeniyle sattım bakalım bundan memnun kalacakmıyım herkese selamlar kazasız sürüşler
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
-
11 Haziran 2009, 10:37
#4319
mad_blue adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar ben motoru satıp Qm 250 aldım ama mct gibi gitmiyo mct çok daha seri bi motordu ve vibrasyonu daha azdı yağ sorunu nedeniyle sattım bakalım bundan memnun kalacakmıyım herkese selamlar kazasız sürüşler
Hayırlı olsun. keşke almadan önce sorsaydın. Serilik qm250 de yok kullandım ondan biliyorum. Garip olan ondada 32 lik arka dişli var bende de Ben 34 den 32 ye geçerken ramzey arka dişlisi kullanmıştım. hala seri mct.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
11 Haziran 2009, 11:46
#4320
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. keşke almadan önce sorsaydın. Serilik qm250 de yok kullandım ondan biliyorum. Garip olan ondada 32 lik arka dişli var bende de Ben 34 den 32 ye geçerken ramzey arka dişlisi kullanmıştım. hala seri mct.
Hacım bu serviste satılan orjinaller kaç dişli 32-34 mü benim rampada çekmio biraz ama dişliden olduğunu zannetmiom kıçını yırtıyo yokuş çıkarken ne önerirsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler