yokmu yardım edıcek kımseler
yokmu yardım edıcek kımseler
Yardım edecek arkadaşlar var biraz sakin ol motoru alır almaz 100 bastım diyorsun da acelen ne dere tepe ranpaya vurmak da sakat motorunun açılmış hali ile110 120 arası son limitleri olduğunu bu sitede okumadınmı .
birde rodaj diye bir olay var motorun kullanma kitapcığını okursa sana çok faydası olacak 2 vitesten atması olabilen bir şey zamanla her parçası alışır yerine oturur bu motor gezi amaçlı bunu diğer motorlar kadar zorlamanın hele de sıfır bir makinayı bu kadar zorlamanın bir anlamı yok Sakin ol birader sakin
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Arkadaşlar;
koruma demiri izmir'de bulamıyorum.
Üçkuyulardaki mondial bayiisinden sıfır bir mct250 alıyorum, koruma demiri taktırmak istedim.İzmir'deki arkadaşlardan bulabileceğim bir yer bilen varsa yazmalarını rica ediyorum.
Burada yazılanlardan hareketle koruma demirini taktıracağım, ve sıfır olmasına rağmen bosch marka bujilerle motoru teslim alacağım.Gerçekten faydalı bir forum olmuş.
abıcım haklısın kızmakta bende kendıme kızıyorum 0 motoru cok yıprattım.. galıba ama yokus cıkarken ne yapmak gerekıyor 2 vıtesete sureklı vıtesten atıyor bu bı sorun dııl demı.. bırde gıttıgım yol uzun ve duz mesala en az 70le gıtmek gerekıyor bende 70-80-90 yapıyorum 5 vıtesete motor bırazbagırıyor halıyl bunun cozumu veya zararı olurmu bırde alttan tak tak ses gelıyor sanırım zıncırdır dıye dusunuyorum alalı hafta oldu cıddı sekılde performans dusuklugu oldu nedenı nedır acaba kafam gercekten cok karıstı....
Kardeşim sen onu sıfır almışsın en iisi sana arkadaş tavsiyesi bende 2.5 senedir mct var 1000 km yi doldur götür bir hava ayarı sibop ayarı yaptırt neden dersen şu ara senin kullandığın geçiş dönemi motorun mutasyona uğruyo biraz bindikten sonra bakımda dediklerimi yaptırt bişiyi kalmaz birde boş yolda biraz alıştır devirli sür aracı.
ya devırlı suruyorum fakat anlamadıgım duz yolda arabalar 100-120 gıdıyor bende 70-80 gıdıyorum.. bu zararlımı bıde kalkıslarda en serı nasıl gıder ılk gun 2 kısı kalkıslarda hep1cı gıderdı 8 gun oldu suan oylede gıtmıyor bıde yokusu cıkarken sureklı 2 vıtesten atıyor.. bunların zararı olurmu ne yapmak gerekıyor ılk aldıgım 8 gun oldu bı bujı degıstırıdm acıl ne degıscek 1000kh bıraz uzun ya o zamana kadar en fazla kac ıle gıtmelıyım sınır nedır yanı bıde kalkıslarda yavasmı kaklmak gereklı..bıde 1 hafta ıcınde motorum cokmu zarar gormustur gerıs donusu varmıdır eger varsa bu satten sonra cok yavas kullanacagım....
arkadaşlar bende mondial 250 mct alıcam motordan 212. sayfada biraz bahsettim önerilerinizi bekliyorumm....
sonradan pişman olmuyum diee tecrübeli arkdaşların değerlendirmesini bekliyorum şimdiden teşekkürler..:D
albayrak20 arkadaşım bende 250mct kullanıcısıyım ve motorun 3. sahibiyim fiyat olarak bence uygun tabi motoru görmek lazım yinede, almadan önce bi ustaya gösterirsen seni daha ii bilgilendirir. kendi motorumdan örnek vermek gerekirse haliyle ufak tefek sorunlar yaşatıyo ama işin zevkide onlarla uğraşmak oluyo benim şuanki en büyük sorunum 2. vitese geçerken boşa atması onun dışında bi problemim yok. Çok büyük bi sorunu yoksa motorun al derim görünüş olarakta gayet güzel bi motor bence
Çok saol rpsykho arkadaşım:D:D tanıdık bi ustamız var ona baktırdık ufak tefek şeyleri varda tabikide onlarda yapıldıı bujisi falan değiştii...
Bencede çok güzel inş alıcam ilk motorum bu olucak bu forum gerçekten çok iyi olmuş insanın aklında soru işareti kalmıyoo herkese teşekkürler kazasız belasız sürüşler...(motorumu aldığımda yazarım:D)
2 vitesten atması kronik bir vakka 30000 km ye yaklaşan macitlerde bile atıyor (bendeki) atmaması için eğer devirli kullanıyorsan 2 . viteste devri kademeli arttır. belirli bir mesafeyi sabit devirle git sonra devri arttır ve 3 e çek. Birde rodajı dolmamış bir motoru neden bukadar zorlarsın onuda anlamış değlim.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
bizim caracalda iş yok bende burdayım artık , müsadenizle arkadaşlar racingden tutta her şeye bindim ama bir cruıser tadı vermıyor . mACİT gerçekten iyi motor torku çok harika azcık gaz çevir hemen uçuyor . BENDE Kİ oyleydı ama sattık
barış shadow hayırlı olsun , dragstar 650 ve arksından shadow vt 750
iyi günler
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
ya sen ıstemesen bıle motora az basmanla hızlanması bır oluyor bırde kalkıslarda ınsanda knedı ıstemese bıle 1ci olarak kalkma duygusu=).. ama macitim perfonsta sorun yasatıyor ılk geldıgı gun fısek gıbıydı sanırım bı ayar cektırmem gerekıyor...
vites atmasını debraj telindende ayarlayabilirsin kardeşim debrajın çok sertse ondanda atabilio zaman zaman ben mesela biras yumşattım günde 4-5 sefer atıosa artık 1-2 sefer anca atıo vitesten bu mct de gene sorun ha hız düşüşüne gelince de sen bence 1000 km ye kadar kullan sonra ayarlattır sibobu 1000 km bişi değil ben 1 yazda 8000 e yakın keme yapmışım geçen sene.
vites işi kronik fazla yük,yokuş ile yüksek devir bir araya gelince 2 den atıyor. Motor çalışmaziken de boşa takmak uğraştırıyor. Tak Tak sesleri 1ci vitese göre yüksek hızda ve debraja basıyorsan geliyor. ya hızı azaltıcaksınız yada 2 ye takacaksınız. Daha tamirciye gitmedim gidince çözümü sizede yazarım. çekiş kaybı ayarlarla ilgili olabilir. İlk bakım zamanı gelince iyibir servise gidiniz.
ılgın ıcın tesekkur ederım sanırım acıl bı sorun degıl o zaman vıtes sorunu.. evet motorun rolantıyı ayarlayan vıdasıyla oynadılar galıba cekıs o yuzden dustu 1 haftada 350kh oldu mct em bu haftasonu 1000kh tamamlayıp rahatca bınmeyı dusunuyorum pazar gunu sabaha kadar seyahat ederekl 1000kh tamamlarım galıba... ondan sonra ıstedıgım sekılde surerım=)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 PM ----------
arkadaslar motorun ruhsatını cıkartıcam fakat sıgortacı fırma bayının mondıal sattıgına daır bır belge ıstıyor... bayıde oyle bısı yok dıyor ne yapcam verdıgı faturalar yeterlı dıılmı sızındemı belge ıstedıler mondıal satıyor dıye yardımlarınızı beklıyorum...
motor bağırıyor fakat yavaş kalkış oluyorsa debriyaj balatalarında sorun var demektir. Sübap ayarlarına gelince 30000 km ye yaklaştım fakat ben hala açtırıpta ayarlayalım demedim. İhtiyaç duymadım önümüzdeki aylarda yaptırtıcam karbüratör ayarı ve sübap ayarı. İlk kez olacak benim ihtiyacım hareket halindeyken boşa atmaktı onu yapabiliyorum artık. ışıkalrda falan boşa atmak adetimd eğildir benim. sadece gişelerde gerekiyor bana. Bu arada tekrardan boyayacağım motoru. Süper bir pürüzlü mat siyah boya sahibi oldum. bittiğinde yüzeyi 0 numara zımpara kağıdı gibi olacak.
Rodaj olayına gelince 1000 km sabit gidip rodajı bitirdim diye 1001. km yüklenme motoroa bu bir sürec kademe kaderma arttır. Acelen nedir ki? basmak illaki basmak istiyorsan alıverseydin 2. el rodajı yaplımış bol kmli büyük ccli bir makine.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
yok dedgıngıb balatalarda sorun yok.. ama belkıde kuruntum oldu ben cok atık bır motr beklıyordum sonucta 250cc lık bır motor ...performansı yukseltmek ıcın ne gerekır... degısmesı gereken bı parcalr varmı bılmedıgım yada sıkılması gereken bısey... motor suan 350kh oldu 1 haftada pazarda bı yolculuk yapcam 1000 olur ınsallah=)
en sonunda kaç senedir kullanmadığım ve serviste tamiri bekleyen macitime kavuştum.adapazarında taraklıya gelirken meğersem bu motora ne kadar haksızlık etmişim yeni anladım.şu anda allaha şükür performansı ve çalışması saat gibi.orjinal karbüratör 300 tl istediler.ben aydından kargo ile getirttim 170 tl debriyaj balatası yağı tuzu falan derken 100 tlda onlara masraf gitti toplam 300 tl ya servisten çıktım.mAKİNA DAHA 5000 KMDE.BUNDAN SONRA DOYA DOYA BİBECEĞİM:beklesin beni yollar.
Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular
Slm arkadaşlar, size 10 puanlık bi soru. Zincir vurması nedeniyle çıkan kötü sesi ne şekilde önlemlediniz? Ya da o sorun sadece bende mi? Benim fikrim O-Ringli zincir takılması ancak kimse O-Ringliden sonra sesin düzeleceğine garanti vermiyor. Sizlerin görüşlerini ve tecrübelerinizi bekliyorum.
Saygılar..
[B]"Horsepower sells cars, Torque wins races."[/B]
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)