Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4141
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı bycharisma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    VALA KARDEŞİM AYNI SORUN BENDEDE OLDU BEN KOMPLE KARBURATÖR DEĞİŞTİRDİM SERVİSTEKİ FİYAT PEK AÇMADI BENİ YAN SANAYİ KARBURATÖR BULDUM SIFIR 170 TL YE ŞU AN NE KADAR OLDU BİLMİOM AMA BENDE KOMPLE O KARBURATÖR VE MANİFOLT LASTİKLERİNİ DEĞİŞTİRDİM MCT NİN KENDİ KARBURATÖRÜNÜN İÇİNİ GÖRDÜM ÇOK DANDİK YAPMIŞLAR LASTİK AKSAMLARI UZUN SÜRE YATINCA DAYANMIYOR BENCE SENİN İŞİNİ BİR KARBURATÖR ÇÖZER.
    ne yaptın kardeşim pire için yorgan mı yakılır? komple karbüratör değişene kadar bir sürü aşaması var zaten. 1 yıl yatan motorun içindeki benzin özelliğini kaybeder kboşaltıp yenisi konulursa sorun çözülecektir.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4142
    Arvasi3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    KLR 250[Kırmızı gülden ayrıldık]
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşims enin yurt dışı gezin ne oldu? benzini de değiştirdi mi? karübratörü boşalt hatta mümkünse depoyu yeni benzinle deneme yap. Birde katalizatmr hortumunu kontrol et. yırtık olabilir.
    motoru yurt dışı gezi için hazırlıyorum zaten.depoyu tamamen yeni benzinle doldurdum.gene aynı.şu anda karbüratör sökülüyor bakalım içinden ne çıkacak.

    Alıntı bycharisma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    VALA KARDEŞİM AYNI SORUN BENDEDE OLDU BEN KOMPLE KARBURATÖR DEĞİŞTİRDİM SERVİSTEKİ FİYAT PEK AÇMADI BENİ YAN SANAYİ KARBURATÖR BULDUM SIFIR 170 TL YE ŞU AN NE KADAR OLDU BİLMİOM AMA BENDE KOMPLE O KARBURATÖR VE MANİFOLT LASTİKLERİNİ DEĞİŞTİRDİM MCT NİN KENDİ KARBURATÖRÜNÜN İÇİNİ GÖRDÜM ÇOK DANDİK YAPMIŞLAR LASTİK AKSAMLARI UZUN SÜRE YATINCA DAYANMIYOR BENCE SENİN İŞİNİ BİR KARBURATÖR ÇÖZER.
    gerekirse bende karbüratörü yenileyeceğim.ama inşallah karbüratör tam dağıtılınca problem anlaşılacak.ve arıza meydana çıkacak
    Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular

  3. #4143

    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Her kese selamlar. Ben bu aralar ailenize katılmayı planlıyorum. 250 MCT'yi kendi sınıfdaşlarıyla kıyaslayabilecek olan veya kıyaslanmışsa beni bu sayfaya yönlendirebilecek olan var mı? Yaani Jinlun veya benzer fiyatlarda ki öteki 250cc chopperlarla kıyaslarsak tavsiye dermisiniz?

  4. #4144
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı anadolulu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her kese selamlar. Ben bu aralar ailenize katılmayı planlıyorum. 250 MCT'yi kendi sınıfdaşlarıyla kıyaslayabilecek olan veya kıyaslanmışsa beni bu sayfaya yönlendirebilecek olan var mı? Yaani Jinlun veya benzer fiyatlarda ki öteki 250cc chopperlarla kıyaslarsak tavsiye dermisiniz?
    Hani derler ya ilk görüşte aşık olmak diye ben mct yi kimseye sormadan aldım.

    Sebebine gelincede tip olarak çok hoşuma gitmişti bu bir

    Uğur mondial olduğu için aldım bu iki .

    Türkiye nin köklü bir kuruluşu ve yedek parça da sorun yaşamayaçağımı düşündüğüm için aldim buda üç .

    Fiyatlarıda diyer markalara görede uygundu halendaha öyle buda dört

    16900 km motosikletim değişeni Debriyaj balataları buji satandart olarakta yağ
    zinciri değişti .
    Umarım sana yardımcı olmuşumdur
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  5. #4145
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    27500 km ve hala yollardayım.





    resimlerden sonra ön arka lastiği değiştirdim. Önü aynı arkayı 150 yaptım. daha dolgun şu anda. Bu fotoyu tüm ezilip hor görülen dandik denen Macitlere adıyorum.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  6. #4146
    kurşunasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    İzmir (memleketi ESK.)
    Motosikleti
    Tiger 250
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    27500 km ve hala yollardayım.





    resimlerden sonra ön arka lastiği değiştirdim. Önü aynı arkayı 150 yaptım. daha dolgun şu anda. Bu fotoyu tüm ezilip hor görülen dandik denen Macitlere adıyorum.

    Sağlıcakla.
    Sen çok yaşa ARBETUS
    LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

  7. #4147
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kurşunasker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen çok yaşa ARBETUS
    Eksik olma kardeşim. Aslında daha ayrıntılı resimlerim var ama eklemeyi düşünmüyorum. İsteyena rkadaşlar Facebooktan bakabilir. Gttiğim yol ve benimsediğim kurallardan doalyı eleştirilere maruz kalmak istemiyorum. Facebook profil adım Barış Çelik

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  8. #4148
    Shadoww - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    Hakikaten güzel duruyor.. Kazasız belasız inşallah..
    [B]"Horsepower sells cars, Torque wins races."[/B]

  9. #4149

    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hani derler ya ilk görüşte aşık olmak diye ben mct yi kimseye sormadan aldım.

    Sebebine gelincede tip olarak çok hoşuma gitmişti bu bir

    Uğur mondial olduğu için aldım bu iki .

    Türkiye nin köklü bir kuruluşu ve yedek parça da sorun yaşamayaçağımı düşündüğüm için aldim buda üç .

    Fiyatlarıda diyer markalara görede uygundu halendaha öyle buda dört

    16900 km motosikletim değişeni Debriyaj balataları buji satandart olarakta yağ
    zinciri değişti .
    Umarım sana yardımcı olmuşumdur
    Ben biraz daha detaylı ve nesnel bir karşılaştırma arıyorum ama yinede verdiğin bilgiler için teşekkür ederim..

    Bir ikinci sorum da şu ki ben henüz moto ehliyeti almadım, hayatımda hiç sürmedim de sadece iki kere arkasına binmiştim ama iyi bir bisiklet ve araba kullanıcısıyım denilebilir. Motosiklet öğrenmem zor olur mu? Teşekkür ettim şimdiden

  10. #4150

    Üyelik
    26 Mart 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    250mct yada çakma harley davidson
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne yaptın kardeşim pire için yorgan mı yakılır? komple karbüratör değişene kadar bir sürü aşaması var zaten. 1 yıl yatan motorun içindeki benzin özelliğini kaybeder kboşaltıp yenisi konulursa sorun çözülecektir.
    vala kardeş ustayla beraber karburatörü söktük baktık sık sık yolda bırakmaya başlamıştı söktüğümüzde göbek lastiklerinin mutasyona uğradığını gördük yenisilerinin fiyatları 150 ytl dediler bende 170 e sıfır karburatör bulunca dayanamadım eski olan halen elimde duruyor olur ya bir gün parçalarını ucuz bulursam yedek olarak bulunduruyorum ha bu arada senin mct nin resmini bir türlü göremedim facebooktada 500 tane barış çelik var

  11. #4151
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET
    Barış haberin olsun o sisi bar üst tarafının tehlike yaratacak derecede sivri olmasından ötürü beni bayağı bir kıllandırıyor dostum. Geçen sene Suzuki Marauder'ıyla kaza yapan bir arkadaşım eğer her zaman taktığı sisi barı (ki bizim orjinal sisi barlara benziyordu) çıkarmamış olsaydı durumunun çok kötü olabileceğini söylemişti. Bence o sisi bar olayını biraz daha düşünsen iyi olur zira Allah göstermesin herhangi bir kaza durumunda çok daha kötü bir sonuçla karşılaşmanı bu forumdaki hiçbir arkadaşın isteyeceğini düşünmüyorum...
    Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
    I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone

  12. #4152
    mertyagci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Dink-R 150
    Arkadaşlar bu maciti Ramzey QM250 ile karşılaştıracak olursak hangi makine daha iyi.Artılarını ve eksilerini yazarmısınız

  13. #4153
    caracalstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    normalde izmirim tam 35 şimdilik istanbul...
    Motosikleti
    honda cbf 1000fa
    mct daha iyi bence ya tipi falan ayrıca yedek parçası çooook bol sana bi kaç arıza çıkartır çinli ama ramzey kadar cıkartmaz

  14. #4154

    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial MCT 250

    2. el mct arıyorum

    Selam Arkadaşlar

    Daha küçük bir çocukken heveslenmiştim bu tip motorlara, bir atım yada motorum olsun istedim hep, ama malum Türkiye şartlarında yok şartlarda büyürken diğer hayaller gibi buda unutulmak zorunda kaldı. Kısa süre önce uygun fiyata bu tip motorlar alınabildiğini keşfettim ve kısa fakat detaylı bir aramadan sonra MCT 250 de karar kıldım. Kısmetse bu haftasonu 2 ayrı motora bakacağım ve olursa alacağım.

    Tabi ki sizin tecrübeleriniz çok önemli. Ancak daha önceki mesajların çoğunu okuduğum için şimdilik model-km-fiyat açısından ve ikinci el motor alırken dikkat etmem gereken hususlar nelerdir yardımcı olursanız sevinirim.
    Tabiki işin ehli olduğunu düşündüğüm bir tamirci arkadaş arkadaşıyla gideceğim ama siz ne dersiniz ??

    Satılık varsa görüşelim..

  15. #4155
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    Şimdiden hayırlı olsun güzel bir seçim yapmışsın.
    Yanında tamirci birini götüreceğine göre bize pek laf düşmez ama mümkünse kısa mesafede olsa motosikleti kullan mekanik açıdan bir fikrin olur. Kaporta zaten göz önünde olduğundan senin için önemli olan sürüş keyfi. Vites geçişlerine ve sürüş esnasında ki mekanik seslere dikkat et.

  16. #4156

    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial MCT 250

    Saol

    Yanımda tamirci de götürecek olsam bunlar benim için çok önemli Göktax kardeş.. çünkü ben sizin yanınızda sıfır bilgiye sahibim... İlk motorumu alacam kısmet olursa.. Çok saol



    Daima ; ölecek kadar yaşlı,
    savaşacak kadar genciz...

  17. #4157
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı JAKOBEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barış haberin olsun o sisi bar üst tarafının tehlike yaratacak derecede sivri olmasından ötürü beni bayağı bir kıllandırıyor dostum. Geçen sene Suzuki Marauder'ıyla kaza yapan bir arkadaşım eğer her zaman taktığı sisi barı (ki bizim orjinal sisi barlara benziyordu) çıkarmamış olsaydı durumunun çok kötü olabileceğini söylemişti. Bence o sisi bar olayını biraz daha düşünsen iyi olur zira Allah göstermesin herhangi bir kaza durumunda çok daha kötü bir sonuçla karşılaşmanı bu forumdaki hiçbir arkadaşın isteyeceğini düşünmüyorum...
    Onu üst taraftan geri bükeceğim. Bana göra kaza fizik kurallarına aykırı bişey. Macit ile yaptığım son kazada artçılıydım. Fakat artçım nasıl oldysa fırlaması gerektiği yerde fırlamamış. Ben ise gidonun içinden geçişim. Ayna ve camı kırmışım lakin kalktığımda motoun altında ve elim haala gazdaydı :D Easy rider tarzı sele ce siss bar kombinasyonu deniyorum.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  18. #4158

    Üyelik
    24 Nisan 2009

    merhaba

    bende mct 250 ailesine yeni katıldım.alet güzel,sesi bir başka güzel ,performans yeterli 3048 tl ye bu makina bence güzel.bir tek problemim arka çantaların kilitleri çok adi,birkaç kullanımdan sonra anahtar yuvasının ön kapağı düştü.bütün mct 250 ailesine selamlar

  19. #4159
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı orhan788 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende mct 250 ailesine yeni katıldım.alet güzel,sesi bir başka güzel ,performans yeterli 3048 tl ye bu makina bence güzel.bir tek problemim arka çantaların kilitleri çok adi,birkaç kullanımdan sonra anahtar yuvasının ön kapağı düştü.bütün mct 250 ailesine selamlar
    Hoş geldin aleyküm selam
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  20. #4160

    Üyelik
    23 Ekim 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr-125
    Selamlar, uzun zamandır fırsat bulup motora binemedim. Geçen hafta uzun zamandır (neredeyse 8 aydır yatan mct yi çıkardım ve bakım yaptım.

    1. Yağ değiştirdim (Castrol Actevo 20W40) Yağ filtresinin yerini bulamadım o yüzden ona dokunmadım.
    2. Buji değiştirdim (NGK cr7hsa)
    3. Benzin deposunu söktüm içindeki eski benzini döktüm, yeni benzinle çalkaladım ve içine yeni benzin koydum.
    4. Benzin filtresi iyi gibiydi ama yinede benzinle temizledim (yenisini alıp takacam)
    Biniyim diye çalıştırmak istedim akü bitmiş, bende evin yokuşundan vurdurdum birkaç defa, sonra çalıştı ama bu sefer debriyaj teli koptu gittim debriyaj teli aldım.
    5. Debriyaj telini değiştirdim.
    Bir baktım mağazada mct için motor koruma demiri var 60 tl ye ondan da aldım
    6. Motor koruma demiri taktım.
    Tam artık bineyim dedim bu sefer gaz yememeye ve motor yığılmaya başladı eee malum 8 ay yattı. Söktüm yan korumaları bütün hortumları kontrol ettim sağlam, karbüratörün altındaki hortumlardan biraz benzin akıttım dışarıya belki varsa pislikte atsın diye, sonra hava filtresini söktüm, meğer takarken yanlış takmışım bakım zamanı, düzgün şekliyle taktım ve en sonunda yola çıktım. Ne oldu dersiniz yağmur yağmaya başladı. Neyse her işte vardır bir hayır inşaallah yarın bineriz.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler