'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
motoru yurt dışı gezi için hazırlıyorum zaten.depoyu tamamen yeni benzinle doldurdum.gene aynı.şu anda karbüratör sökülüyor bakalım içinden ne çıkacak.
gerekirse bende karbüratörü yenileyeceğim.ama inşallah karbüratör tam dağıtılınca problem anlaşılacak.ve arıza meydana çıkacak
Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular
Her kese selamlar. Ben bu aralar ailenize katılmayı planlıyorum. 250 MCT'yi kendi sınıfdaşlarıyla kıyaslayabilecek olan veya kıyaslanmışsa beni bu sayfaya yönlendirebilecek olan var mı? Yaani Jinlun veya benzer fiyatlarda ki öteki 250cc chopperlarla kıyaslarsak tavsiye dermisiniz?
Hani derler ya ilk görüşte aşık olmak diye ben mct yi kimseye sormadan aldım.
Sebebine gelincede tip olarak çok hoşuma gitmişti bu bir
Uğur mondial olduğu için aldım bu iki .
Türkiye nin köklü bir kuruluşu ve yedek parça da sorun yaşamayaçağımı düşündüğüm için aldim buda üç .
Fiyatlarıda diyer markalara görede uygundu halendaha öyle buda dört
16900 km motosikletim değişeni Debriyaj balataları buji satandart olarakta yağ
zinciri değişti .
Umarım sana yardımcı olmuşumdur
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Hakikaten güzel duruyor.. Kazasız belasız inşallah..
[B]"Horsepower sells cars, Torque wins races."[/B]
Ben biraz daha detaylı ve nesnel bir karşılaştırma arıyorum ama yinede verdiğin bilgiler için teşekkür ederim..
Bir ikinci sorum da şu ki ben henüz moto ehliyeti almadım, hayatımda hiç sürmedim de sadece iki kere arkasına binmiştim ama iyi bir bisiklet ve araba kullanıcısıyım denilebilir. Motosiklet öğrenmem zor olur mu? Teşekkür ettim şimdiden
vala kardeş ustayla beraber karburatörü söktük baktık sık sık yolda bırakmaya başlamıştı söktüğümüzde göbek lastiklerinin mutasyona uğradığını gördük yenisilerinin fiyatları 150 ytl dediler bende 170 e sıfır karburatör bulunca dayanamadım eski olan halen elimde duruyor olur ya bir gün parçalarını ucuz bulursam yedek olarak bulunduruyorum ha bu arada senin mct nin resmini bir türlü göremedim facebooktada 500 tane barış çelik var
Barış haberin olsun o sisi bar üst tarafının tehlike yaratacak derecede sivri olmasından ötürü beni bayağı bir kıllandırıyor dostum. Geçen sene Suzuki Marauder'ıyla kaza yapan bir arkadaşım eğer her zaman taktığı sisi barı (ki bizim orjinal sisi barlara benziyordu) çıkarmamış olsaydı durumunun çok kötü olabileceğini söylemişti. Bence o sisi bar olayını biraz daha düşünsen iyi olur zira Allah göstermesin herhangi bir kaza durumunda çok daha kötü bir sonuçla karşılaşmanı bu forumdaki hiçbir arkadaşın isteyeceğini düşünmüyorum...
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
Arkadaşlar bu maciti Ramzey QM250 ile karşılaştıracak olursak hangi makine daha iyi.Artılarını ve eksilerini yazarmısınız
mct daha iyi bence ya tipi falan ayrıca yedek parçası çooook bol sana bi kaç arıza çıkartır çinli ama ramzey kadar cıkartmaz
Selam Arkadaşlar
Daha küçük bir çocukken heveslenmiştim bu tip motorlara, bir atım yada motorum olsun istedim hep, ama malum Türkiye şartlarında yok şartlarda büyürken diğer hayaller gibi buda unutulmak zorunda kaldı. Kısa süre önce uygun fiyata bu tip motorlar alınabildiğini keşfettim ve kısa fakat detaylı bir aramadan sonra MCT 250 de karar kıldım. Kısmetse bu haftasonu 2 ayrı motora bakacağım ve olursa alacağım.
Tabi ki sizin tecrübeleriniz çok önemli. Ancak daha önceki mesajların çoğunu okuduğum için şimdilik model-km-fiyat açısından ve ikinci el motor alırken dikkat etmem gereken hususlar nelerdir yardımcı olursanız sevinirim.
Tabiki işin ehli olduğunu düşündüğüm bir tamirci arkadaş arkadaşıyla gideceğim ama siz ne dersiniz ??
Satılık varsa görüşelim..
Şimdiden hayırlı olsun güzel bir seçim yapmışsın.
Yanında tamirci birini götüreceğine göre bize pek laf düşmez ama mümkünse kısa mesafede olsa motosikleti kullan mekanik açıdan bir fikrin olur. Kaporta zaten göz önünde olduğundan senin için önemli olan sürüş keyfi. Vites geçişlerine ve sürüş esnasında ki mekanik seslere dikkat et.
Yanımda tamirci de götürecek olsam bunlar benim için çok önemli Göktax kardeş.. çünkü ben sizin yanınızda sıfır bilgiye sahibim... İlk motorumu alacam kısmet olursa.. Çok saol
Daima ; ölecek kadar yaşlı,
savaşacak kadar genciz...
Onu üst taraftan geri bükeceğim. Bana göra kaza fizik kurallarına aykırı bişey. Macit ile yaptığım son kazada artçılıydım. Fakat artçım nasıl oldysa fırlaması gerektiği yerde fırlamamış. Ben ise gidonun içinden geçişim. Ayna ve camı kırmışım lakin kalktığımda motoun altında ve elim haala gazdaydı :D Easy rider tarzı sele ce siss bar kombinasyonu deniyorum.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
bende mct 250 ailesine yeni katıldım.alet güzel,sesi bir başka güzel ,performans yeterli 3048 tl ye bu makina bence güzel.bir tek problemim arka çantaların kilitleri çok adi,birkaç kullanımdan sonra anahtar yuvasının ön kapağı düştü.bütün mct 250 ailesine selamlar
Selamlar, uzun zamandır fırsat bulup motora binemedim. Geçen hafta uzun zamandır (neredeyse 8 aydır yatan mct yi çıkardım ve bakım yaptım.
1. Yağ değiştirdim (Castrol Actevo 20W40) Yağ filtresinin yerini bulamadım o yüzden ona dokunmadım.
2. Buji değiştirdim (NGK cr7hsa)
3. Benzin deposunu söktüm içindeki eski benzini döktüm, yeni benzinle çalkaladım ve içine yeni benzin koydum.
4. Benzin filtresi iyi gibiydi ama yinede benzinle temizledim (yenisini alıp takacam)
Biniyim diye çalıştırmak istedim akü bitmiş, bende evin yokuşundan vurdurdum birkaç defa, sonra çalıştı ama bu sefer debriyaj teli koptu gittim debriyaj teli aldım.
5. Debriyaj telini değiştirdim.
Bir baktım mağazada mct için motor koruma demiri var 60 tl ye ondan da aldım
6. Motor koruma demiri taktım.
Tam artık bineyim dedim bu sefer gaz yememeye ve motor yığılmaya başladı eee malum 8 ay yattı. Söktüm yan korumaları bütün hortumları kontrol ettim sağlam, karbüratörün altındaki hortumlardan biraz benzin akıttım dışarıya belki varsa pislikte atsın diye, sonra hava filtresini söktüm, meğer takarken yanlış takmışım bakım zamanı, düzgün şekliyle taktım ve en sonunda yola çıktım. Ne oldu dersiniz yağmur yağmaya başladı. Neyse her işte vardır bir hayır inşaallah yarın bineriz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)