Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
23 Ocak 2009, 01:37
#3861
ugurapay adlı üyeden alıntı
Aynı sorun benim motordada var ama öyle aman aman bir yağ kacır ma yok altunzade den zeytinburnuna geliyoum her saban motoru park ettiğimde iki veya üç damla bi yağ damlatıyor hatta motorun altına kap koydum ne kadar yağ damlatıyor diye üç damla bilemedin dört.
Sabahın erken saatinde yola cıktığım için motoru biraz sıkıştırıyorum mecburen o sebepten olabilir gibi geliyor bana.
Bir Arkadaş burada yazmıştı Bu motorda burç yok tamamen rulman üzerine kurulu mekanik aksam var diye acaba sebep bu da olabilirmi.
sebebini bilmiyorum şimdi mondiale meil attim bakalım 2-3 gün içinde dönerler galiba bana konuşacağim olmadı fabrikasına gidip yaptirtacağim bakalım sonuç ne çikacak sizede bilgi veririm
tüm contaları yeni ama yağ kaçiriyo yine bugun baktim bir damla bile yağ kalmamiş benim tahminimce göbekte bi yamulma var içerdeki milde yamulma da olabilir milin geçtiği yerde bi yayli conta var milde de yamukluk varsa her dönmeye kapağin oraya yağ kaçırır ve keçeyi zorlayıp oradan akıtabilir tabi bunlar tahmin sonucunu botoru söktürünce anlıcam
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
Reklamlar
-
23 Ocak 2009, 08:42
#3862
Hadi Hayırlısı Bu Günekadar ne zaman meil atsam beni aradılar inşallah yardımcı olurlar .
Bu arada Motorun Km si Nekadar
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
23 Ocak 2009, 10:01
#3863
mad_blue adlı üyeden alıntı
sebebini bilmiyorum şimdi mondiale meil attim bakalım 2-3 gün içinde dönerler galiba bana konuşacağim olmadı fabrikasına gidip yaptirtacağim bakalım sonuç ne çikacak sizede bilgi veririm
tüm contaları yeni ama yağ kaçiriyo yine bugun baktim bir damla bile yağ kalmamiş benim tahminimce göbekte bi yamulma var içerdeki milde yamulma da olabilir milin geçtiği yerde bi yayli conta var milde de yamukluk varsa her dönmeye kapağin oraya yağ kaçırır ve keçeyi zorlayıp oradan akıtabilir tabi bunlar tahmin sonucunu botoru söktürünce anlıcam
Dostum sorunun şu olabilir. İlk hareket kavrama dşlininin keçenin içine geçtiği kısımda çapak flan kalmış olabilir. Zamanla keçeyi yırtıyordur tekrardan kaçırmaya başlıyorur. Benimkinde çapak vardı çünkü 2 kere değiştirmek zorunda kaldım. Yada detaylı bir kontrol yap çatlak vs var mı blokta.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
24 Ocak 2009, 03:31
#3864
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Dostum sorunun şu olabilir. İlk hareket kavrama dşlininin keçenin içine geçtiği kısımda çapak flan kalmış olabilir. Zamanla keçeyi yırtıyordur tekrardan kaçırmaya başlıyorur. Benimkinde çapak vardı çünkü 2 kere değiştirmek zorunda kaldım. Yada detaylı bir kontrol yap çatlak vs var mı blokta.
sende de varmıydı böyle yağ problemi nerde yaptırttın motoru
birde motor 5.000 km de daha
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
-
24 Ocak 2009, 08:59
#3865
mad_blue adlı üyeden alıntı
sende de varmıydı böyle yağ problemi nerde yaptırttın motoru
birde motor 5.000 km de daha
Bence Bu km Olan bir motorun Karterde yağ bırakmayacak gibi bir sorunu varsa bu da fabrikasyon bir hata olasılığıdır garantisi devam ediyorsa bu olayı mondial ile çözmen şart.
benimde sağ bujide topak oluşuyordu yani sağ buji resmen kurum kaplıyordu buji yi 400 km de bir cıkarıp temizliyordum sorunu mondial le bildirdim yeni bir servise yönlendirdi sorunsa bir sibop kecesi hatalı imiş garanti olsun diye 4 sibop ve keceleri değiştirdiler bir lira almadan çok şükür şimdi öyle bir sorun yok
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
24 Ocak 2009, 11:28
#3866
Arkadaşlar, 2006 ve üzeri modellerde bu jant tellerindeki kırılma sorunun olmadığı söyleniyor. Teller kalınlarıyla değiştirilmiş 2006 ve sonrasındaki modellerde. Doğrumudur..? Bilginiz varmı bu konuda?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
25 Ocak 2009, 02:26
#3867
ugurapay adlı üyeden alıntı
Bence Bu km Olan bir motorun Karterde yağ bırakmayacak gibi bir sorunu varsa bu da fabrikasyon bir hata olasılığıdır garantisi devam ediyorsa bu olayı mondial ile çözmen şart.
benimde sağ bujide topak oluşuyordu yani sağ buji resmen kurum kaplıyordu buji yi 400 km de bir cıkarıp temizliyordum sorunu mondial le bildirdim yeni bir servise yönlendirdi sorunsa bir sibop kecesi hatalı imiş garanti olsun diye 4 sibop ve keceleri değiştirdiler bir lira almadan çok şükür şimdi öyle bir sorun yok
TEŞEKKÜRLER VERDİĞİNİZ BİLGİLER İÇİN MONDİALLE Bİ KONİŞİYİM BAKALIM NE OLACAK
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
-
27 Ocak 2009, 00:21
#3868
herkese iyi günler. kış şartları gereği 1.5 aydır motor yatıyor idi. motoru silmek için örtsünü açtım ve sildim. bazı nikelaj parçalarında ufak tefek karıncalanmalar olmuş. bir pas çözücü ile sildim büyük oranda geçti .bu arada akü bitmiş, onu şarj ettireceğim. ancak esas sorun arka tekerlek hiç dönmüyör, park halinde motorun vitesini genellikle boşta bırakırım acaba fren mi sıkıştırıyor yoksa vites mi takılı kaldı anlayamadım. arkadaşlardan bir çözüm bilen varsa beni aydınlatması rica edilir.
-
27 Ocak 2009, 08:59
#3869
mustafa macit adlı üyeden alıntı
herkese iyi günler. kış şartları gereği 1.5 aydır motor yatıyor idi. motoru silmek için örtsünü açtım ve sildim. bazı nikelaj parçalarında ufak tefek karıncalanmalar olmuş. bir pas çözücü ile sildim büyük oranda geçti .bu arada akü bitmiş, onu şarj ettireceğim. ancak esas sorun arka tekerlek hiç dönmüyör, park halinde motorun vitesini genellikle boşta bırakırım acaba fren mi sıkıştırıyor yoksa vites mi takılı kaldı anlayamadım. arkadaşlardan bir çözüm bilen varsa beni aydınlatması rica edilir.
debriyaja basıp denedin mi? uzun süre yatmalarda o şekilde sıkışmalar oluyor. debriyaja basıp ileri geri hareket ettir motoru açılacaktır elbet.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
28 Ocak 2009, 09:07
#3870
Arkadaşlar cant tellerine en iyi çözüm bir gününüzü ayırıyorsunuz ve kalın jant telleriyle değiştiriyorsunuz bence bir deneyin ben bu şekilde bir sendir bir problem yaşamıyorum gayette fazla kullanıyorum motorumu :D
-
28 Ocak 2009, 09:18
#3871
poseidon23 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cant tellerine en iyi çözüm bir gününüzü ayırıyorsunuz ve kalın jant telleriyle değiştiriyorsunuz bence bir deneyin ben bu şekilde bir sendir bir problem yaşamıyorum gayette fazla kullanıyorum motorumu :D
Genelde kırılan arka jant teli. Ben o sorunu çoktan maziye gömdüm. Arka jantım dökümdür benim.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
28 Ocak 2009, 09:22
#3872
-
28 Ocak 2009, 09:34
#3873
poseidon23 adlı üyeden alıntı
Ben bu resimleri sahibinden.com da görmüştüm galiba. Bende köklü değişiklikler yaptım motorumda. Yakında göreceksiniz
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
28 Ocak 2009, 12:33
#3874
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
28 Ocak 2009, 19:20
#3875
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Arka jantın dökümse muhtemelen lastikte tubeless'tır senin şimdi!
Ama tel jantında karizması var..
tabi ki tam 15000 kmdir tubelles arka lastiğim. Bu şekilde de tam custom duruyor ama. ön tel arka döküm.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
31 Ocak 2009, 19:54
#3876
arkadaşlar arka teker balatası muhtemelen soğuktan sıkışmış, tamirci arkadaş freni gevşetip ileri geri ileri geri yaparak zorlukla hareket ettirdi, motora/karbiratratöre giden kanallardaki benzin tamamen çekildiği için çalışmadı, buji bozuldu ve jikle teli de bağlantı yerinden koptu. nihayetinde tamirci zorlukla çalıştırıp tamirhaneye götürdü. üstü örtülü olduğu halde motor/sanzımanın nikelajlı kapaklarında hafiften karıncalanma-küflenmeler oluşmuş.
jant telinin birisi kırılmış idi bakımda komplesini değiştireceğim. zinciri, fren ve debriyaj balatasını da değiştirmeyi düşünüyorum MCT (Macit) daha 3900 km. tamirhananede yapılması gerekenler ve paslanmalara karşı tavsiyelerinizi, özellikle "Arbetrus'" ve ve diğer tüm arkadaşlardan bekliyorum. herkese selamlar.
-
01 Şubat 2009, 15:09
#3877
Arkadaşlar elimde 30 luk arka dişli var, elinde 32 lik olupda değişmek isteyen varsa ben burdayım. Ben genelde artçımla kullandığım için ve evim biraz bayır bir yerde olduğu için bana fazla oldu. Ama tek binen arkadaşlara tavsiye ederim hıza baya bir etkisi oluyor. ( bana bu dişliyi sağolsun sametagir arkadaşım vermişti, dişli suverdirilmiş çelik sağlam anlıcanız.)
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
02 Şubat 2009, 01:00
#3878
Kıymetli Arkadaşlar Bu Gün Kazlıçeşmede Deki Mitinge Katıldım Katılım Gercekten Görülmeye Değerdi .
10,05 De Salı Pazarında Toplandık ve 10,55 de Yola Cıktık 11,45 Ömür Ün Oradaydık Oldukca Kalabalık Bizleri bekliyordu 12,35 de Ömür ün O Radan Hareketle Polis Eskortunda Kazlıçeşmeye gittik En Az 450 500 Motorlu ve hemen hemen o kadarda artcı si ile mitinge katılım oldu Umarım Başarılı Olmuştur
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
02 Şubat 2009, 01:10
#3879
Haberlerinizi okudum Uğur abi...Sınav dolayısı ile katılamadım.Umarım sadece gezi olunca görüşürüz.!!!
Barış merak ettik kuşa ne yaptın...
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html
-
02 Şubat 2009, 09:02
#3880
mustafa macit adlı üyeden alıntı
arkadaşlar arka teker balatası muhtemelen soğuktan sıkışmış, tamirci arkadaş freni gevşetip ileri geri ileri geri yaparak zorlukla hareket ettirdi, motora/karbiratratöre giden kanallardaki benzin tamamen çekildiği için çalışmadı, buji bozuldu ve jikle teli de bağlantı yerinden koptu. nihayetinde tamirci zorlukla çalıştırıp tamirhaneye götürdü. üstü örtülü olduğu halde motor/sanzımanın nikelajlı kapaklarında hafiften karıncalanma-küflenmeler oluşmuş.
jant telinin birisi kırılmış idi bakımda komplesini değiştireceğim. zinciri, fren ve debriyaj balatasını da değiştirmeyi düşünüyorum MCT (Macit) daha 3900 km. tamirhananede yapılması gerekenler ve paslanmalara karşı tavsiyelerinizi, özellikle "Arbetrus'" ve ve diğer tüm arkadaşlardan bekliyorum. herkese selamlar.
Karıncalanmalar için brandalamadan önce üstüne wd40 marka sprey yağ ile bir katman oluştur. yerli malı kalın jant tellerinden alırsan daha randımanlı olur.debriyaj bnalatası olarak orijinal honda titan ya da ASK marka balata tavsiye ederim. Zincir mutlaka oringli olmalı.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler