Arkadaşlar Konfeksiyon Makineleri Yedek parça işi ile uğraşıyorum Benim parçasını yaptığım her marka makinelerin tamir katoloğu ve parça katoloğu ayrı ayrı var acaba bizim motorların tamir katoloğu yokmudur ingilizcesi iyi olan (Mesela benim ingilizcem Yok) Bir Arkadaş İnternette Bir Araştısa ne iyi Olur değilmi
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
öncelikle herkese merhaba forum yazılarını takıp ettım ve uye olmaya karar verdım yaklasık 2 senedir mct250 kullanıyorum ilk bir senesi sorunlarla geçti diyebilirim 4 kez buji,1 kez marj motoru,1 kez jikle ,1kez depriyaj teli,1kez de akü değişimi 1kezde marş rölesi değiştim.bunlar motoru aldıgım ılk 6ay ıcınde oldu,baslarda cok sogudum motordan bu yazdıklarımın hepsı garantı kapsamında olması gerekırken sılıvrıdekı servıs para almak ıcın elınden gelenı yaptı fkat her degısımını kendım yaptım son bır senedır sorunsuz kullanıyorum
gecenlerdede ıstanbula bır yakınımın yanına gıttım vede motoru dısarıda bırakmam gerekıyordu,sonrasında depodakı vede camurluktakı etıketlerın sokuldugunu farkettım
yerınde degıllerdı vede servıslerı aradıgımda bana camurlukla yenı depo almam gerektıgını soyledırler(saka gıbı) ve etıketler olmadıgından cok cırkın gozukuyor
daha once buna benzer bır olay basına gelen varmı ?nasıl bır yol ızledınız?
mondıal ınternet sıtesınde ayrı satıldıgı gozukmekte fıyat bıle belırlenmıs ne yapmam gerekıyor.bırde sele ve bagaj anahtarı kırıldı,nasıl acabılırım seleyı,kılıt ayrı olarak satılıyormu? yardımcı olursanız cok memnun olurum
herkese keyıflı surusler
yamahanın pdf uzantılı katologuna rastladım,dıger markalarında vardır muhakkak
bellı bır ucret karsılıgı,kıtap yada cd olarak satılıyor
mondıalın varmı suphelıyım?
Etiketlerden kastın nedir? şeritler mi? Ben senesi dolmadan sökmüştüm. Daha güzel druyor şimdi. MCt nin kullanım kılavuzu motorun yanında veriliyor. Bir yerlerde da parça kataloğu vardı. Yeni bir motor olduğu için servis manueli yok. olur mu bilemeyeceğim. Çinli bu yapacağı tutuar. Çok gerekli bir döküman değil. çok karmaşık bir yapısı yok bence.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
seritler evet,ya o boslukları macunla doldurup sonra boya yapmakla ugrasıcaktm,kaldıkı plastık sac degıl,bende zaten tamamını soktum,kokten kurtuldum )) kotude durmuyor)))yanlız bır sorum daha var motoru aldıgımdan km saatının ısıgı,sınyal,benzın,sehpa uyarı ısıkları yanmıyor,ampulden oldugunu dusundum fakat ampulden degıl.daha once boyle bır olay yasayan varmı?
mrb arkadaşlar.ben mondial 125 kt kullanıcısıyım.motoru alalı bir yıl olacak neredeyse ve severek kullanıyorum.ufak defek arızalar oluyor, olmasa olam ama beni en çok titresim canımı sıkıyor.2009 da 250cc bir motor almak istiyorum mct yi arastırdım srvisim de oneriyor ayrıca.ustelik fiyatı gayet uygun.siz kullanıcılarından yardım bekliyorum.mct de titresim düzeyi nasıl.varsa hangi hızdan sonra iyice hissedilmeye baslıyor?ve uzun yola dayanır mı.uzun yoldan kasttım 400/500 km yol yapabilirmi ara istasyonlar verek.ben ist/b.düzünde oturuyorum 125kt yle en uzak çorluya gittim ama titresimden bi ara motor parçalanacakmış hissi vereriyor bu da canımı sıkıyor.şimdided teşekkür ederim
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
eywallah ARBETUS kardeş teşekürler
Arkadaşlar alternatör yağ keçesini değiştirmek işçilik açısından uzun sürecek bir işmidir?
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
Boşlukları macunla doldurmana gerek yok. Kat farkını yapan şey vernik. Boya atmadan önce zımparalarsın sonra astar atınca da kapanacak o fark. Far tasının içinde soketleri oalcaktı kontrol et.
Sol kapak sökülecek. orada aletrnatör ve ilk hareket kavrama dişlisi ve zinciri var onlarıda söküyorsun. Sonra keçeler çıkıyor karşına orada 2 keçe var 1. si ilk hareket kavramada diğeri onun girdiği taraftaydı. ikisinide değiştirt bence garanti olsun.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
birşey soracağim ve yarın o işle uğraşmayı deneyeceğim benim motor sürekli yağ kaçırıyor tam ayaklığın oradan ve ben bunu yapamazmıyım motor bilgim yok ama elim yatkındır böyle şeylere çok karmaşikmidir her seferinde 50-70 para veriyorum ve 100 km olmadan yağ kaçirmaya başliyo ben yapsam yapamazmiyim motorcu arkadaşlar varsa bilgi verirlermi elime yüzüme mi bulaştiririm yoksa basit birşeymidir
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
Sol kapak sökülecek. orada aletrnatör ve ilk hareket kavrama dişlisi ve zinciri var onlarıda söküyorsun. Sonra keçeler çıkıyor karşına orada 2 keçe var 1. si ilk hareket kavramada diğeri onun girdiği taraftaydı. ikisinide değiştirt bence garanti olsun.[/QUOTE]
ARBETUS Sağol. servis motoru bırakman lazım diyoda acaba okadar işi varmı diye sordum.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
tamir işi süper oldu bu sayfa çok işime yariyo motor artık yağ filan kaçirmiyo kartepeye çikabiliriz tekrardan teşekkürler en iyi usta kişinin kendisi oluyo demek
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
Bravo Demek Başardın Ne Yaptığını Bizimle Paylaşırsan Bizimde Bilgimiz Olur Neleri Değiştirdin Değiştirdiğin Kecelerin Mumaraları Neler İdi İlk Neyi Söktün Sırası İle Anlatırsan Birde Karşılaştığın Veya Biz Bu İşe Kalkışırken Zorlanacağımız Noktaları.
BİRDE TÜM ARKADAŞLARIN YENİ YILI KUTLARIM 2009 YILI HEPİMİZE HAYIRLI OLMASINI TEMENNİ EDERİM
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
evet arkadaşlar nihayet MAciti tamire veriyorum. Tamir + estetik ameliyat da diyebiliriz. Çünkü çıktığında bambaşka bir çehreye kavuşacak.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Evet Uğur abinin merak ettiği konularda benimde yardıma ihtiyacım var. hangi keçeleri nasıl değiştirdin ne kadar mal oldu... Bende de aynı sorun var şubat ayında yağ değişimi ile beraber bir el atacağım.
Er5'i ne yaptın MCT 'ye geri dönüş mü var yoksa? Bakalım yeni hali neye benzeyecek
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)