Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Kasım 2008, 14:48
#3761
merhaba arkadaşlar
bağcılar ,yenibosna , gayrettepe civarlarında tavsiye edeceginiz MCT servisi varmı?
bağcılarda bir servise götürdüm ilk bakım , buji kesmesi , vitesten atma zor geçme sebebiyle .Balatalar ve bujiler değişti ama jikle kolu kırılmış , ayak müşiri devre dışı vaziyetde aldım.
Reklamlar
-
29 Kasım 2008, 20:47
#3762
rizakara adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar
bağcılar ,yenibosna , gayrettepe civarlarında tavsiye edeceginiz MCT servisi varmı?
bağcılarda bir servise götürdüm ilk bakım , buji kesmesi , vitesten atma zor geçme sebebiyle .Balatalar ve bujiler değişti ama jikle kolu kırılmış , ayak müşiri devre dışı vaziyetde aldım.
Valla Yok Tamamen Şan İşi Servisin İyisine Ras Gelmek Mct Garanti Kapsamında İse Mondial Meil At Sorunlarını Aktar Mondial in Gözetiminde Önerdiği Servise Git Derim Mondial Takipcisi oluyor Bu Tür Olayların
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
01 Aralık 2008, 10:28
#3763
ugurapay adlı üyeden alıntı
Son Zamanlarda 35-40 km hızda giderken gidonda hafif titreşim vardı hız arttıkca bu titreşim azalıyordu cekktim dükkanın içine motoru cant tellerini kontrol ettim bi de dedim takoza kaldırayım o zaman gördümki ön terleğin rulmanları bozulmuş FAG marka rulman taktım 8 ytl den 16 yetele birde kece taktım 2 ytl sorun düzeldi .
Gidon Tireşimi Olan Arkadaşların Dikkatine
aa bende var ama 110 120 arası oluyor ben lastik balans yapıyor diye düşünmekteydim. 25000 e dayandı motor komple askıya alacam yıl bitmeden inş. motor rulmanlarını değiştiricem. bide malum kaynak işleri var.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
01 Aralık 2008, 10:58
#3764
Fatihbey yazdığına bakmayın. Bana kısacası Fatih Araz diyebilirsiniz :P
-
01 Aralık 2008, 11:24
#3765
fatihbey adlı üyeden alıntı
Dostum MCT ile 110-120 nasıl yapıyorsun ya? bırakta 120 de biraz titresin
Valllaa benim ... üçbucuk atar o hızda
Valla dostum ben km saatim arızalı sanıyordum. Ama er5 ile takip ettiğimde durumu anladım. km saati bozulamdan önce 135 falan görmüştüm bursa yolu üzerinde. Ama artık bıraktım basmayı Biraz değil bayağı titriyor bu arada.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
01 Aralık 2008, 18:42
#3766
Benimgibi hafif deli birazda motor tamirinden anlayan biri olsa bayramda cekip dükkana Şanzımanı indirsem diyorum 14000 oldu hergün artcıyla bindiğim için ve istanbul E5 trafiğinde kulandığım için kesin elden geçmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
02 Aralık 2008, 00:05
#3767
beyler selamlar..
bana MCT'nin NGK'daki buji kodlarını ve kaç litre yağ koyduğumuzu söyleyebilirimisiniz? Ayrıca hava filtresi olarak bildiğimiz standart 10x10 hava filtresimi kullanıyor..? Yağ filtresi varmı bu makinede?..
kısmet olursa alırsam komple elden geçirmek niyetindeyimde; şimdiden biraz bilgi topluyorum
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
02 Aralık 2008, 09:02
#3768
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
beyler selamlar..
bana MCT'nin NGK'daki buji kodlarını ve kaç litre yağ koyduğumuzu söyleyebilirimisiniz? Ayrıca hava filtresi olarak bildiğimiz standart 10x10 hava filtresimi kullanıyor..? Yağ filtresi varmı bu makinede?..
kısmet olursa alırsam komple elden geçirmek niyetindeyimde; şimdiden biraz bilgi topluyorum
NGK CR7HSA ama mecbur kalırsan C7HSA işini görür. Ama tavsiyem CR7HIX iridyumdur.
Yağ olarak kışın 10w40 Yazın 20w40 marka olarak da castrol tavsiye edebilirim. Yağ filtresi yok. Hava filtresi Tam yuvarlak değil. zaten 10 liralık birşey heryerde bulunuyor. 1,6-1,8 civarında yağ alıyor motor.
ugurapay adlı üyeden alıntı
Benimgibi hafif deli birazda motor tamirinden anlayan biri olsa bayramda cekip dükkana Şanzımanı indirsem diyorum 14000 oldu hergün artcıyla bindiğim için ve istanbul E5 trafiğinde kulandığım için kesin elden geçmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum
Biri beni mi çağırdı Ama otomobil değil ki şanzımanı indirek sadece. Senin dediğin komple motoru indirmek.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
02 Aralık 2008, 18:43
#3769
14000 İ geçtim.Şimdiye kadar ki arızaları ve değişenleri yazayım dedim:
*gaz, debriyaj, kilometre telleri borularıyla değişim
*beyin değişim
*karbüratör manifoldu ve bazı borular değişim
*motor-karbüratör ayarlar
*hidrolik merkezi değişim
*park ayak müşiri değişim
*bazı arka jant telleri değişim
*ön-arka iç lastik değişim
*şamandıra arızası garantiden tamir
*seleler tamir
*zincir değişim
300-350 tutar bunlar. Periyodik bakımları hariç.
-
02 Aralık 2008, 22:48
#3770
kıvanç adlı üyeden alıntı
14000 İ geçtim.Şimdiye kadar ki arızaları ve değişenleri yazayım dedim:
*gaz, debriyaj, kilometre telleri borularıyla değişim
*beyin değişim
*karbüratör manifoldu ve bazı borular değişim
*motor-karbüratör ayarlar
*hidrolik merkezi değişim
*park ayak müşiri değişim
*bazı arka jant telleri değişim
*ön-arka iç lastik değişim
*şamandıra arızası garantiden tamir
*seleler tamir
*zincir değişim
300-350 tutar bunlar. Periyodik bakımları hariç.
Ustam Sen Sıfırlamışın Makineyi
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
02 Aralık 2008, 23:24
#3771
ugurapay adlı üyeden alıntı
Ustam Sen Sıfırlamışın Makineyi
Ağzımdan aldın..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
04 Aralık 2008, 00:52
#3772
Uğur abi Sana PM attım seninle acil görüşmemiz lazım. Şu devirdaim mili hakkında.
@kıvanç kardeşimin motorunda da öyle abartılacak cinsten bir değişim olmamış. Jant telleri bariz zaten problemli. manifolt tüm çinli çift silindirlilerde çatlıyor. Burda extra sadece hidrolik merkezi görünüyor.
Sağlıcakla.
Uğur abi ses ver.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
04 Aralık 2008, 08:55
#3773
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
05 Aralık 2008, 17:55
#3774
s.a 250mct'yi yeni geldim motor heyecanı daha yeni başladı başlangıç için iyidir dediler...
2. el 250 mct benim bi sorum olcaktı motordda yuasa akü var 1 ay çalıştırmadım sonra çalışmadı takviye'yle çalıştırdım otoelektirkçide bütün gün gezdim sorun yokk..ertesi gün tekrar çalışır gibi oldu 4-5 saniye çalıştı sonra bi durdu cikkkkkkkk sesi geldi gene...1 saniye takviye olsa yetio çalışması için sorun bujilerdemidir...
-
05 Aralık 2008, 19:02
#3775
Akünüz boşalmış, motosiklet ile uzun bir yolculuk (1 saat kadar) yapın. Kendi kendine şarj olacaktır.
-
05 Aralık 2008, 23:43
#3776
marfatih adlı üyeden alıntı
s.a 250mct'yi yeni geldim motor heyecanı daha yeni başladı başlangıç için iyidir dediler...
2. el 250 mct benim bi sorum olcaktı motordda yuasa akü var 1 ay çalıştırmadım sonra çalışmadı takviye'yle çalıştırdım otoelektirkçide bütün gün gezdim sorun yokk..ertesi gün tekrar çalışır gibi oldu 4-5 saniye çalıştı sonra bi durdu cikkkkkkkk sesi geldi gene...1 saniye takviye olsa yetio çalışması için sorun bujilerdemidir...
takviyeyle uğraşmaya değmez at 1e kaktır çalışır o
MOTORCU ADAMA BİŞEY OLMAZ:bounce:
-
06 Aralık 2008, 00:12
#3777
vurdurarak çalıştıracaksanız 1'e takmanız bir işe yaramaz..
motorları 1. vitesteyken vurdurarak çalıştıramazsınız.. 2 yada 3'tür ideali.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
06 Aralık 2008, 12:20
#3778
Merhaba arkadaşlar, 2.el MCT'mi alalı 2-3 ay oldu ve takoz bağlantı yerinden sürekli yağ akıtıyor. Mondial servise götürüyordüğümde açıp bakıyor ve, "Akıtır normal" diyorlar.
Geçen hafta Yamaha servisine gittim bakım yaptı keçe değişti ve 1-2 hafta kadar yağ akıtma kesti, dün ise marşa bastığımda "klak" diye bir ses çıktı ve bir miktar yağ aktı. Yamaha conta uyduramadığı için Mondial servisine tekrar gittim ve kontrol ettirdim, yine "akıtır normal" cevabını aldım, Yamaha ise "böyle şey olmaz contasında sorun var" diyor.
Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi? Nasıl çözülür acaba?
Busırada olan benim yeni temizlenmiş garajıma oldu.. Yağ oldu bütün
Düşmeyen motorcu yoktur, henüz düşmemiş motorcu vardır.
Ben düştüm, ozaman sorun yok.:cherry:
-
06 Aralık 2008, 18:21
#3779
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
vurdurarak çalıştıracaksanız 1'e takmanız bir işe yaramaz..
motorları 1. vitesteyken vurdurarak çalıştıramazsınız.. 2 yada 3'tür ideali.
doğrudur yanlış sölemişim bende 2de kaktırıyordum
MOTORCU ADAMA BİŞEY OLMAZ:bounce:
-
06 Aralık 2008, 20:50
#3780
tufanbaydemir adlı üyeden alıntı
Akünüz boşalmış, motosiklet ile uzun bir yolculuk (1 saat kadar) yapın. Kendi kendine şarj olacaktır.
1 saatten fazla gezdim..takviyeyle hemen çalıştı öğlen 1 gibi çalıştırdım akşam 10 a kadar sorunsuz gezdim.sabah tekrar gittim çalışmadı..ben motoru yeni aldığımdan 2 el.
yağğ
yağ filtresi
buji değiştirsem şöle bi bakım bide ne kadar patlar + aküyü deiştirmek istesem bide
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler