ARBETUS, tufanbaydemir bilgi için teşekkürler bi tamirciye gideyim ozaman.
ARBETUS, tufanbaydemir bilgi için teşekkürler bi tamirciye gideyim ozaman.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
selam arkadaşlar.. Ehliyetlenir ehliyetlenmez bir motor alma zamanım geliyor Büyük bir ihtimal de Mct 250 alırım. Şimdi size sormak istediğim birkaç soru var.
malum çinçon, motoru aldıktan sonra motoru çalıştırmaya bile müsade etmeden içindeki kızartma yağını döktürüp rodaj için castrol falan koydurmayı düşünüyorum. iyi edermiyim ?
bujileri ngk ile değiştireceğim, o-ring zincir alacağım.
Bunları yaptıktan sonra olabilecek arızalar nelerdir acaba başım ağrırmı fazla? Yolda bırakma gibi huyları varmıdır karakaçanlarınızın? yazın günde 100km yaparım kışın 3-5
debriyajlarında sorun varmı ? vites geçişleriniz nasıl ?
topicde geçiyor okusaydın demeyin gerçekten çok uzun bir topic ve 20. sayfaya kadar değişik değişik arızalar gördüm hiç biri sorularıma cevap olmadı
Orjinal bujileri zaten NGK diye biliyorum yani değiştirmene gerek yok. Rodajda kullandığın yağı da 1000km sonra tamamen değişeceği için , değitirmene gerek yok. Değiştirmenin hiçbir faydası olmaz. Ama rodajdan sonra hangi yağ ile için rahat edecekse ondan koyabilirsin.
Ben 2. el almıştım MCTmi, üstüne 5000 km yaptım.
Hiç motor sorunu yaşamadım, yaşadığım sorunlar genelde aksesuarlarda oldu. Aynaları beni delirtti, en sonunda yenisi ile değiştirdim. Kornası bozuldu, debriyaj teli koptu. Keçeden yağ kaçırdı. Başka bir sorun yaşamadım.
Tek memnun kalmadığım yönü ise vidaları çabuk paslanıyor ve zamanla çirkin görünmeye başlıyor. Ama bu başlıkta yazan bir arkadaşın (plarimed 500 nickli ) 2005 model motorunun fotoğraflarını görünce şaşırdım doğrusu. http://www.motosiklet.net/forum/1302334-post3647.html
Bu konuları da onunla konuşursun.
arkadaşlar nerdesiniz forum sayfamız kaçıncı sıraya düşmüs
Büyük bir İhtimalle herkes Motorunu Garaja Kapattı Motorla İlgili Sorunlarda Kalmayınca Konuşulacak konu Bulunamıyor Demekki Ama Ben Büyük Bir İnatla Halen Daha Biniyorum Bakalım Ne Kadar Dayanabileceğim Bu Soğuk ve Yağmurlu Havaya
Bir Oylama Yapalım Garajdaki MCT Trafikteki MCT Diye
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
24500 km deyim.
İlk aldındığında içindeki yağ ile kullanılması taraftarıyım. Parçalar birbirine daha çok alışacağı kanaatindeyim. Zaten bir zorlama sözkonusu değil rodajda. Benim bujiler çin çıkmıştı. NGK ile değiştirdim. Oringli zincir kesinlikle tavsiye ederim. Şansmıdır nedir bilmiyorum ama bende ciddi sıkıntılar yaratmadı. yağ tapasını sıakrken bloğu çatlattım. sunfix ile yapıştırdım. hala binmekteyim oringli zincir yüzünden zincir germeyi yağlamayı unuttum. honda titan debriyaj balataları uyum sağlıyor. Ben onları kullanmaktayım. Marmarise gidip geldim. Öyle dura dura da değil normal bir araç nasıl gidiyorsa öyle gittim. Hatta keçe patlamıştı öyle gidip geldim. ciddi sorun çok az çıkıyor artık. Eski sayfalardaki sorunlar artık pek yok. Yedek parçalara %25 zam gelmiş diye duydum. Mondia daha yapmadı ama piyasalar böyle. Bilginize.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
yapalım abi bende hala biniyorum ve binmeye devam motor montu pantalonu
var zaten bende sıkıntı yok evet başka kimler biniyo
Yağmur çamur devam. Asıl motorun keyfi yağmurda ve soğukda çıkıyor bence.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
kayseri nin soğuğunda ben hala biniyorum.yün içlik,maske vs..kar yağana kadar devam.yok ben karda da sürerim diyene bilgi, kayseri ye 30cm den aşagı kar yağmaz
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Valla benim bulunduğum yerde trafik diye bişey yok benim başka vasıtamda yok belediye otobüsü denen şey bir tane var oda saatte birgeçiyo yani burdaki en büyük eğlencede yardımcıda motosiklet oluyo mümkün olduğunca ekipmanlı binmeye çalışıyorum ve çok keyifli oluyo. Allah kolaylık versin sizlere istanbul trafiğinde.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
Geçen hafta izmirden sakaryaya benim mct ile gittim 500km lik mesafe 6 buçuk saat sürdü molalarla. hız olarak 90-100 km hızın altına düşmedim.Motorun arkasıda baya yüklüydü nerdeyse artçı ağırlığındaydı. 65ytl benzin harcadım(95 oktan) Rahatlıkla uzun yola gidebileceğiniz bir motor arkadaşlar.Hiçbir problem yaşamadım mondialin mctsini hala almakta kafasında soru işareti olan arkadaşlar içleri rahat olsun şu an çin malı chopperlar içinde fiyat parça sıkıntısı olmayan tek motor.
MOTORCU ADAMA BİŞEY OLMAZ:bounce:
plarimed500 haklısın.gerçekten şimdiye kadar parça sıkıntısı çekmedim.bide mondialin sitesine herkes hayran.somununa civatasına kadar herşeyi görsel olarak görüp fiyatını öğrenebiliyorsun.alınabilecek en iyi çin çon
Kuşun Asker Bu sene Yaz tatilinde Senin Memleketin deydim Erdek Ocaklarda Aman Yarabbim Ne Rüzgar On gün Kaldım Birgün Rüzgarsız gecdi Yanlız Küçük Ovaya Bayıldım Billür gibi denizi vardı
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Benim motor haala polislerin elinde. fırsat bulup çözdüremedim
Açıkcası bu soğukta ve yağmurda kulanmayıda düşünmüyorum. MCT nin orjinal lastikleri ÇOK kayıyor ona bi çare bulursam belki kışında kullanırım.
Fatihbey yazdığına bakmayın. Bana kısacası Fatih Araz diyebilirsiniz :P
Lastik hamurunun belli bir ömrü var. Seninkilerin ömrü bitmiş olma ihtimali sözkonusu Çünkü orijinal lastikle yağmur çamur 10000 km den fazla yol yaptım. tubelles olmadığı için aynı modelin tubelles versiyonunu aldım onunlar da 10000 i devirdim. Beyaz boyayı çıkaramadığım için değiştiricem
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Lastik alırken üretim tarihine bakın arkadaşlar, lastikler rafta beklerkende ömründen harcıyo özelliğini kaybediyo.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
ya motorumu satmak zorunda kalcam galiba :(((
[QUOTE=ARBETUS;1320058]Barış özelden mesaj gönderemedim sana, mesaj kutusunu boşaltmanı tavsiye ederim
İkincisi Ehliyet işi tamamdır. Hafta sonu direksiyon imtihanım vardı 100 almışım. Yalnız yazılı 95 geldi nerede hata yaptım anlayamadım. Yılbaşından önce yeni ehliyeti çıkartmam lazım artık... Görüşmek üzere..
Şairim ,Zifiri karanlıkta gelse şiirin hası /Ayak seslerinden tanırım / Ne zaman bir köy türküsü duysam /Şairliğimden utanırım ...
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)