virago yamahanın motosikleti V motor herzaman sıralı motordan daha seri ve güçlü olmuştur. fiyat listesini bulamayan arkadaş satış sonrası hizmetlere baksın.
virago yamahanın motosikleti V motor herzaman sıralı motordan daha seri ve güçlü olmuştur. fiyat listesini bulamayan arkadaş satış sonrası hizmetlere baksın.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
doğru V motor. Pardon. nasıl görmedim onu yaa
Fatihbey yazdığına bakmayın. Bana kısacası Fatih Araz diyebilirsiniz :P
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
ARBETUS Direksiyon cok hoş olmuş ama dikiz aynalarının sapları biraz daha kısa olsa sanki daha iyi duracak gibi tabi bu nacizane benim fikrim. Birde sana bişey sorcam senin bu sis lambaları gece iş görüyomu birde kaç wattlıklar. Ben far yüzünden gece ilçe dışına çıkamıyorum. Orjinal farlarımız tam bir fiyasko diyebilirim. (sosis çantanın yeri süper, önden harley gibi duruyo)
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
saolasın kurşun asker. Aynanın daha kısalarını aramaktayım ama inan eskileri daha uzundu sis farlarım olmasa inan bende yola çıkmazdım 35 w lıklar benimkiler. Çantanın yerini bende sevdim. İnan böyle daha çok işe yarıyor. İnsanlara motorun markasını söylediklerimde inanmıyorlar bana
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Sağol ARBETUS enkısa zamanda bende sis farı taktıracam. Seninkiler ufak olduğu için işe yarayıp yaramadığını sordum, ufak olunca daha güzel gözüküyo.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
motorun aküsünüde zorlamıyor dostum. 1.5 yıldır kullanıyorum bu farları. akümü geçtiğimiz günlerde değiştirdim. 2 yıldır orijinal aküsü vardı. konjektör yada şarj sisteminede yük getirmiyor.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Selam arkadaşlar benim motordada sis farı var çok etkili ama.Aparatı ile takılması çok kolay ön farın hemen altına takılıyor.Uzun-kısa far açıkmı kapalımı zor fark ediyorum sis açıkken çok harika ya...
isteyen olursa kargo ile yollayabilirim..saygılar
3 KuruşLuk Bir inSana 5 Kuruş Değer VerirSen ; O 2 Kuruşa Yine Seni Satar...:cat:
üstad gidon çok güzel. Sürüşü nasıl? kollar felan rahat ediyormusun?
birde bu macite arka lastik en fazla ne kadar genişleyebilir? whitecrow isimli üyenin macitini gördüm forumda. Çok başarılı duruyor. Şu çatalı uzatmak kaça patlar acaba?
Fatihbey yazdığına bakmayın. Bana kısacası Fatih Araz diyebilirsiniz :P
Sürüş rahat inanır mısın 120 km ye çıktım eskisi kadar zorlamadı beni. arka lastiğ genişletmek yerine başka desende bir lastik takıcam ben bundan daha geniş durmakta. gidonu uzatmak için 35 mm lik krom mil kullanılıyor çiftini 45 iraya bulmuştum ben ümraniyede. Tornacı kaç para alırsa yaparken okadar bi maliyet olacak.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Arkadaşlar size fikir danışmak istiyorum.
MCT 250 ye 1-2 milyar harcayıp modifiye yapimmi?
- çatal uzatma
- flipflop boya
- lastik genişletme
- gidon değişimi
yapma sebebim: 250 lik motor olması benim güven açımdan çok daha iyi. ben bazen moralim felan bozuk oldumu deli kullanırım motoru elimde değil naapim.
YOKSA
hiiiç dokunmayım, suzuki intruder M800 e kanım kaynıyor vallaa. içim gidiyor. Ama 800 lük motoru var. Fazla yaşamam ben onun üstünde :(
Sizce naaaapim?
Fatihbey yazdığına bakmayın. Bana kısacası Fatih Araz diyebilirsiniz :P
selam. arbetus yanlış görmediysem yan kapaklara vida atmışın.geçme olunca cabuk gevşiyor ses yapıyor.çıkarmak gerekince cok zor oluyor.kırmamak için çaba gerek.nası yaptın bi tarif edermisin . tesekkürler
Mikey ,
Ön cam gitmiş ,direksiyon içinde nikelajsız pek hoş olmamış.Kablolar biraz kötü duruyor gibi geldi.Arka koltuğu güzel doldurmuşsun.Eminim çok rahattır. Nazarlık is süper olmuş
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html
Dostum bu motorda iyicene pişmeden başka bir makinaya geçme.
Şu farın resmlerini koyabilir misin?
iç tarafındaki geçme deliklerine scooterların grenajlarını vidalarken kullandıkları parça ile birleştirdim. Benim sıkıntım gevşeyip çıkması değildi. Düşmesiydi
Açıkcası kormajdan pek hazzetmemekteyim. Hele bir kışa girelim Chromeless Maciti sürcem piyasaya
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)