Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3501
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dün eve gidişte anadolu yakasına yağmur yağmış her halde benim köprüye girişimden beş dakka önce yağış kesilmiş köprü üstü ıslaktı güneşte olunca bir ara aynadan baktığımda arka tekerden püskürtülen camuru ve su zerreçiklerini gördüm inanın arkamda neredeyse pus oluşmuş vaziyette idi daha öncede yağmurda motor kullandım ama arkada ğüneş olunca daha fazla dikkatimi cekti motorun orjinalliğini bozmadan buraya nasıl önlem alalımda sırtımıza kadar bu camur gelmesin bu konuda ne yapabiliriz buda günün MCT sorusu olsun
    Cevap veriyorum, çamurluğu uzatarak
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3502
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı player77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mikey, Uğur abi selamlar.
    Herşey yolunda gezintiye devam ediyoruz. Kaza bela olmadığı sürece tırtıla devam kış geldi bırakmakta istemiyorum keratayı. Bakalım nasıl başedeceğim.
    Keşke imkanlarım biraz daha iyi olsaydı.Evimin altında garaj vs. gibi.Ne yapalım bişekilde yolunu bulacağım.
    Selamlar Player bırakmaaa inan istanbulun yamura ihtiyacı va bu nu biliyorum ama hergün duva ediyorum yağmur E5 değilde barajlara doğru yağsın yoksa MCT siz cekilmez istanbul trafiği

    Ya tamam camurluğu uzatalımda şöle yakışıklı olsun buna bir fikir

  3. #3503
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    tamamdır bugün çamurluk işine dijital ortamda el atıyorum :d Geçri ne akdar çilesi olursa olsun benim tercihim daha kısa çamurluktur.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  4. #3504
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamdır bugün çamurluk işine dijital ortamda el atıyorum :d Geçri ne akdar çilesi olursa olsun benim tercihim daha kısa çamurluktur.
    Taman abi sen opsiyonel düşün tak uzun camurluk tak kısa camurluk yani tak tak

  5. #3505
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taman abi sen opsiyonel düşün tak uzun camurluk tak kısa camurluk yani tak tak




    Ahanda taktım. Resme bakıp başka siteden arak yaptığımı sanmayın. resmi kullandım kabul ama çamurlukları ben uzattım
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  6. #3506

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    1453
    Motosikleti
    MCT 250
    @Arbetus

    Barış, şu debraj işi benim canımı çok sıkmaya başladı. Bugün tam 4 kez motoru kalkışta istop ettirdim. Gün geçtikçe dahada kötüleşiyor.
    Yumuşak kalkış yapamıyorum. Debraj birden atıyor sanki aniden debrajı bırakmış gibi.
    Bunu nasıl çözümleyebilrirz?
    Fatihbey yazdığına bakmayın. Bana kısacası Fatih Araz diyebilirsiniz :P

  7. #3507
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Büyük bir ihtimalle barışta aynısını söyleyecetir hondanın balatalarıyla değiştir pamukgibi olsun

  8. #3508
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı fatihbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Arbetus

    Barış, şu debraj işi benim canımı çok sıkmaya başladı. Bugün tam 4 kez motoru kalkışta istop ettirdim. Gün geçtikçe dahada kötüleşiyor.
    Yumuşak kalkış yapamıyorum. Debraj birden atıyor sanki aniden debrajı bırakmış gibi.
    Bunu nasıl çözümleyebilrirz?
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük bir ihtimalle barışta aynısını söyleyecetir hondanın balatalarıyla değiştir pamukgibi olsun
    Uğur abinin dediği gibi Honda titan balataları uyumlu. Eğer onu bulamazsan ASK da kullanabilirisn. Uğur abi bu çamurluklar hoşuna gitti mi?
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #3509

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    1453
    Motosikleti
    MCT 250
    honda titan balatalarının fiyatları ne acaba?
    Fatihbey yazdığına bakmayın. Bana kısacası Fatih Araz diyebilirsiniz :P

  10. #3510
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Valla Barış hoşuma gittimi derken beni işe iştende eve orjinal camurkuktan birazdaha temiz getirip götürsün gerisi önemli değil
    Daha önce görüştüğümüz gibi opsiyonel olduktan sonra sombaharda takıp ilk baharda cıkarabileceğimiz bir model üzerinde çalışalım güzel bir ürün ortaya cıkaraçağımız dan eminim.

  11. #3511

    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    yamaha fzr 600
    hocam ben motorla hızlı giderken ani vites değişikliğinde biraz gittikten sonra vites geçiyo otomatik vitesmiş gibi oluyo ben vitese atiyorum debriyaj kolundan elimi çekiyorum gaz veriyorum epey ilerliyorum sonra yüksek vitese kendi geçiyo sizce sorun ne ??? dişlilermi dağiliyo

    [/IMG]
    bu da benim düldül
    Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.

  12. #3512

    Üyelik
    21 Temmuz 2007
    Şehir
    Tokat
    Motosikleti
    MCT Tabiki
    Arka ayaklardan bende var olursa yollarım!!

    Alıntı kankenan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar,
    sol arka ayaklık düştü benim, servisine sordum 25 ytl dedi, fiyat normalmi sizce sadece tek ayaklık için.
    bende var bakalım uyarsa sana uygun fiyata yollarız...
    3 KuruşLuk Bir inSana 5 Kuruş Değer VerirSen ; O 2 Kuruşa Yine Seni Satar...:cat:

  13. #3513
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    [QUOTE=mad_blue;1270119]hocam ben motorla hızlı giderken ani vites değişikliğinde biraz gittikten sonra vites geçiyo otomatik vitesmiş gibi oluyo ben vitese atiyorum debriyaj kolundan elimi çekiyorum gaz veriyorum epey ilerliyorum sonra yüksek vitese kendi geçiyo sizce sorun ne ??? dişlilermi dağiliyo

    Aynı sorunu bende yaşıyordum 4 den 5 gecerken oluyordu debriyaj balatalarını değiştirdikten sonra sorun ortadan kalttı.
    Senin sorununda bu olabilir

    Motorun cantalarla görünüşü hoş da sinyaller sanki saklanmış gibi görünüyor yoksa benmi yanlış görüyorum veya göremiyorum

  14. #3514

    Üyelik
    25 Eylül 2008
    Şehir
    ANKARA

    Mtc 250

    Arkadaşlar Konuyu Sonuna Kadar Okudum Desem Yerı 2006 Dan Berı Yanı
    Sorunlar Aynı Ufak Tefek Seyler Benım Sorunum ıse Su
    Vıtesım Devamlı Boşa Atıyordu Motorumu Daha 5000 Km De Almıştım Ancak 1000 Kmm Yapmadan Bu Sorunla Karşılastım Kı Sanzuman Dişli Problemı Aklıma Geldı Butun Vıteslerden Bosa Gecıyordu Neyse Gıttık Baktık Tamırcıye Ankarada Murat Ustaya (furkan Motor) Işciliğini Begenırım Kendısının Motoru Actık Baktık Yıldız Topuzunun Yayı Kırılmış Sadece Onu Değiştirdikten Sonra Gayet Guzel Bınmeye Basladım Ancak ... Konu Burda Başlıyo Motordan Yag Damlatmaya Başladı Fatıh Arkadaşamızında Bahsettıgı Konu Sol Taraftan Yag Gelmeye Baslayınca Tekrar Goturdum Cıvataları Sıktı Ilk Sefer Daha Sonra Conta Değiştirdi Yine Olmadı Su Bahsettığiniz Kece Değiştirmeyi Bana Anlatabılır Mısınız Arkadaşlar Ayrıca Bu şekilde 10-20 Km Yol Yapmanın Zararı Olurmu Motora 2 Litre Yag Koymustum Herhalde Fazlasını Atmıstır 1,7 Kalmıştır
    İKİ TEKER HERYERE GİRER
    RÜZGAR TENİME ESER .....

  15. #3515

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    1453
    Motosikleti
    MCT 250
    Alıntı ankuwash adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Konuyu Sonuna Kadar Okudum Desem Yerı 2006 Dan Berı Yanı
    Sorunlar Aynı Ufak Tefek Seyler Benım Sorunum ıse Su
    Vıtesım Devamlı Boşa Atıyordu Motorumu Daha 5000 Km De Almıştım Ancak 1000 Kmm Yapmadan Bu Sorunla Karşılastım Kı Sanzuman Dişli Problemı Aklıma Geldı Butun Vıteslerden Bosa Gecıyordu Neyse Gıttık Baktık Tamırcıye Ankarada Murat Ustaya (furkan Motor) Işciliğini Begenırım Kendısının Motoru Actık Baktık Yıldız Topuzunun Yayı Kırılmış Sadece Onu Değiştirdikten Sonra Gayet Guzel Bınmeye Basladım Ancak ... Konu Burda Başlıyo Motordan Yag Damlatmaya Başladı Fatıh Arkadaşamızında Bahsettıgı Konu Sol Taraftan Yag Gelmeye Baslayınca Tekrar Goturdum Cıvataları Sıktı Ilk Sefer Daha Sonra Conta Değiştirdi Yine Olmadı Su Bahsettığiniz Kece Değiştirmeyi Bana Anlatabılır Mısınız Arkadaşlar Ayrıca Bu şekilde 10-20 Km Yol Yapmanın Zararı Olurmu Motora 2 Litre Yag Koymustum Herhalde Fazlasını Atmıstır 1,7 Kalmıştır



    11 nolu keçe. Sanırım bundan evvel bir keçe daha var, onuda değiştirdik.

    O keçeden alternatöre yağ kaçıyor ve yağın içinde çalışıyor. Bilmiyorum zararı ne olur fakat Alternatörün kuru çalışması gerekir.
    Fatihbey yazdığına bakmayın. Bana kısacası Fatih Araz diyebilirsiniz :P

  16. #3516

    Üyelik
    29 Temmuz 2008
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Arkadaşlar, egzos'a yapışıp yanan naylon torba parçasını nasıl çıkarabilirim? Egzos sıcakken bezle yapayım dedim olmuyorda

  17. #3517

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    izmir/bornova
    Motosikleti
    mct-250
    [QUOTE=TypeT;1271617]Arkadaşlar, egzos'a yapışıp yanan naylon torba parçasını nasıl çıkarabilirim? Egzos sıcakken bezle yapayım dedim olmuyorda [/QUOTE

    bendede poşet yapışıp erimişti benzinle sildim çıktı yalnız biraz sıcak olmalı egzos.
    MOTORCU ADAMA BİŞEY OLMAZ:bounce:

  18. #3518

    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    yamaha fzr 600
    hocam lütfen yardim edin bugun izmitten istanbula gittim giderken sorun yoktu ancak gişelerde motor stop etti marşa basinca sanki marş motoru yokmuş gibi oldu bi ses geliyo ama marş motoru çaliştirmiyo iterek çaliştirdim neyse birtek sorun bu değil motordan horultular gelmeye başladi sanki piston dişarda çalişiyo gibi korka korka gittim belki çok yüklendim diye olmuştur tahmin ettim dönerken düzelir sandım
    neyse akşam motoru yine ite ite çaliştirdim birde baktim yer hep yağ olmuş birde yağ sorunu çikti başima noluyo bu motora ya
    tabi gelirken yamulan aynaları sıkıştıran arabaları ve yağmuru hiç saymıyorum balık gibi oldum gelene kadar acilen iyi usta lazim ve ne kadara patlar bu bana yağda bitti sanırım deli edecek motor beni yaw :(
    Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.

  19. #3519

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    1453
    Motosikleti
    MCT 250
    hmmm... ilk okuyuşta, marş motoru sıkışmış derim. Marş motorunun ileri çıkıp çeviren dişlisi takılı kalmıştır ve sen motorla birlikte marş motorunuda çeviriyorsun, o sesler ondan olabilir derim, fakat yağ neden akıtıyor bilemiyecem, tam olarak nereden akıtıyor?

    Istanbulun neresindesin?

    benim bildiğim bir usta var. acil serviste yapıyor 24 saat. fiyatlarıda çok iyi.
    Fatihbey yazdığına bakmayın. Bana kısacası Fatih Araz diyebilirsiniz :P

  20. #3520
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı mad_blue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam lütfen yardim edin bugun izmitten istanbula gittim giderken sorun yoktu ancak gişelerde motor stop etti marşa basinca sanki marş motoru yokmuş gibi oldu bi ses geliyo ama marş motoru çaliştirmiyo iterek çaliştirdim neyse birtek sorun bu değil motordan horultular gelmeye başladi sanki piston dişarda çalişiyo gibi korka korka gittim belki çok yüklendim diye olmuştur tahmin ettim dönerken düzelir sandım
    neyse akşam motoru yine ite ite çaliştirdim birde baktim yer hep yağ olmuş birde yağ sorunu çikti başima noluyo bu motora ya
    tabi gelirken yamulan aynaları sıkıştıran arabaları ve yağmuru hiç saymıyorum balık gibi oldum gelene kadar acilen iyi usta lazim ve ne kadara patlar bu bana yağda bitti sanırım deli edecek motor beni yaw :(
    Marş rölen arızalanmış anladığım kadarıyla. Motorunun yağ seviyesini kontrol et. Gelebiliyorsan Gebze'de Motorcu Tatarlar var. Onlar İşinin ehlidir Tavsiye ederim.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler