Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Eylül 2008, 09:09
#3361
Reklamlar
-
09 Eylül 2008, 09:45
#3362
plarimed500 adlı üyeden alıntı
Merhaba ilk mesajım fakat uzun bir süredir formu okuyorum ve takip ediyorum.Öncelikle herkese merhaba.Bende 1 ay önce kırmızı mct 250 aldım ve halen zevkle kullanmaya devam ediyorum.Benimde bir kaç sorum var özellikle bu topiğe çok katkısı olan ARBETUS arkadaşıma ve siz değerli mct kullanıcılarına.
Topiğin başlarında yazılmış olan orta sehpa fikri için atılım yapan bir arkadaşımız oldumu.Çünkü geçen haftalarda sabah motorumun yanına indiğimde lastiğim patlamış olarak gördüm ve motorcuya götürene kadar çok sıkıntı çektim.Ayrıyetten 25 lira biraz fazla geldi 1 patlak için bana.
Orta sehpam olsaydı kendimde halledebilirdim gibi geliyor.Motoruma çok meraklıyım ve servislere gitme taraftarı değilim.Daha önce Jinlun 150-5 cruser kullanıyordum ondan beri motorcular kadar bilgim var
DEMİRALP KAYA
İZMİR/BORNOVA
35 AT 0086
motosikletler için arka sehpa aparatları var ben onlardan kullanıyorum gayet kullanışlılar.
soner_kep adlı üyeden alıntı
arkadaşım bidakine ortasına piknik tüpü koy öyle degiştir orta ayaklık yerine .....
Ooo Soner Bey sizi buralarda görmek şaşırttı beni Ee memnunmusun bari MaCiTinden ? Bir nevi sebep olduk yani ondan bir sorumluluk duygusu taşıyorum.
TypeT adlı üyeden alıntı
5-6 sene kullanmak istiyorsan motoruna çocuğun gibi bak.
Arkadaşın dediği gibi 500km'ye kadar motoru zorlama, devri çok yükseltmeden vites at, 50-60'ı aşma. 500den sonra da yine limitleri fazla zorlama.. Tamponu (ki tampon sensin) dağıtma sonra
Busırada ehliyet sınavı için kara kara düşünüyordum nerede 8 çizmeyi çalışacağım diye, mükemmel bir terkedilmiş futbol sahası buldum. Taş koymuşlar sağ-sol yatmalar, düşük hızda u dönüş çalışması için epey yararlı oldu. Bizde eğitim veren yer olmadığı için
ne yapalım, kendi çapımızda bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. İleride İstanbul'a gelip ileri sürüş eğitimi almak istiyorum. Acaba aramızda alan varsa fiyatlar nasıl ve ne kadar sürüyor?
Kazasız sürüşler,
Esen kalın.
Sana tavsiyem direksiyon sınavına kedni motorunla girme. Bunun iki sebebi var. 1. hala ehliyetin yok polisin birisi pürüz çıkartabilir. 2. si ise Macitlerle 8 çizmek zor oluyor. Kursun scooterları ile girersen daha başarılı olursun.
Rodaj için söyleyeceğim şu; rodajdayım diye arabalara kendinizi sıkıştırtmayın. gerektiği zaman basın hem yoklamış olursunuz hemde kendinizi kurtarmış olursunuz.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
09 Eylül 2008, 09:46
#3363
TypeT adlı üyeden alıntı
... İleride İstanbul'a gelip ileri sürüş eğitimi almak istiyorum. Acaba aramızda alan varsa fiyatlar nasıl ve ne kadar sürüyor?
.
Ben sezon başında OMM nin kontrol eğitimini aldım. (Honda'nın eğitimlerini de çok beğeniyorlar) 100 yada 150 YTL idi yanlış hatırlamıyorsam. Çok çok faydalıydı, eğitimi aldıktan sonra motora olan hakimiyetiniz artıyor. Seneye bir 650 lik enduro almayı planlıyorum. Yeni motorumu alınca bu eğitimi tekrarlamayı düşünüyorum.
Ayrıca böyle bir başlangıç eğitimi aldıktan sonra , İzmir'den Uğur Ertekin hoca var. 3 günlük süren yol eğitimi veriyor. Yeni motorumla buna da katılmayı planlıyorum.
-
09 Eylül 2008, 10:22
#3364
tufanbaydemir adlı üyeden alıntı
Ben sezon başında OMM nin kontrol eğitimini aldım. (Honda'nın eğitimlerini de çok beğeniyorlar) 100 yada 150 YTL idi yanlış hatırlamıyorsam. Çok çok faydalıydı, eğitimi aldıktan sonra motora olan hakimiyetiniz artıyor. Seneye bir 650 lik enduro almayı planlıyorum. Yeni motorumu alınca bu eğitimi tekrarlamayı düşünüyorum.
Ayrıca böyle bir başlangıç eğitimi aldıktan sonra , İzmir'den Uğur Ertekin hoca var. 3 günlük süren yol eğitimi veriyor. Yeni motorumla buna da katılmayı planlıyorum.
İnternetten Honda Eğitim Merkezi'ne baktım Güvenli Sürüş 2-3 alsam 520'ye geliyor
Ankara'da böyle bir imkan var mı acaba?
-
09 Eylül 2008, 12:35
#3365
-
09 Eylül 2008, 14:18
#3366
beyler ben bu yakıt deposunu çözemedim, düz yolda benzin ışığı yandığında kaç km götürüyor ?
-
09 Eylül 2008, 16:48
#3367
kankenan adlı üyeden alıntı
beyler ben bu yakıt deposunu çözemedim, düz yolda benzin ışığı yandığında kaç km götürüyor ?
Kitabında 15 Lt Yazıyor ben ışık yandığında depoyu dolduruyorum 9,250 lt alıyor demekki 5 küsür gibi ışık yandığında benzin oluyor ona göre hesaplarsın en yakın benzinciyi
-
09 Eylül 2008, 18:16
#3368
yedek depo 3 lt alıyor.full depoda ışık yanıncada yedeğe geçmeden 60km yol gidiyor benimkisi.
-
09 Eylül 2008, 18:35
#3369
Plarimed500 senin motor 16000 de olmasına rağmen oldukca iyi görünüyor benim motor 12000 de eksoz korumaları paslanmaya başladı istanbul un havasından mı ne
-
09 Eylül 2008, 20:16
#3370
palarimed500 arkadaşım motorun gerçekten harika mükemmel görünüo özel bişi yabtınmı ona yoksa aldıın halde mi ?? cila felan yapmışsındır kesin ama ekstra bişi ekledinmi modifiye olarak??? aslında bi motor korumalığı bide öne ekstra iki küçük lamba daha takıolar bunlarıda yabsan tamamlar çok harika olur
aşk... histerical blindness... karşılıksız aşk olmaz, olursa aşk değil saplantı olur.. ve tek taraf üzülür...:salut: Form ye formda kal,
Port ye portakal!!!! ::dalga::
-
09 Eylül 2008, 22:07
#3371
ugurapay adlı üyeden alıntı
Plarimed500 senin motor 16000 de olmasına rağmen oldukca iyi görünüyor benim motor 12000 de eksoz korumaları paslanmaya başladı istanbul un havasından mı ne
Evet aslında 2. el aldım motorumu fakat satın aldığım arkadaş benim kadar titiz bir arkadaşmış.Kapalı alanda muhafaza ettiğinden olabilir.Kız arkadaşım aldığım 2. günü terliğini egsozda bıraktı ama temizledim hemen.Temizliği ise çok basit anlatabilirim isterseniz.
trashthepain adlı üyeden alıntı
palarimed500 arkadaşım motorun gerçekten harika mükemmel görünüo özel bişi yabtınmı ona yoksa aldıın halde mi
?? cila felan yapmışsındır kesin ama ekstra bişi ekledinmi modifiye olarak??? aslında bi motor korumalığı bide öne ekstra iki küçük lamba daha takıolar bunlarıda yabsan tamamlar çok harika olur
Özel bişey yapmadım.Motorum 2005 model fakat diri duruyor.1 hafta önce kipadan carpex (hafif çizik gidericili pasta cila) pasta ile parlattım.Özellikle hafif çizik giderici alınız sizde yoksa motorunuzda gideremiyeceğiniz renk farklılaşma sorunu yaşayabilirsiniz.rengi atabilir kalın pastalarla.(pastanın fiyatı 10-15 ytl ve 10 kez yapabilirsiniz bir kutusu ile)
Bende koruma demiri almayı düşünüyorum uygun fiyata bişey bulursam izmirde taktıracağım.
-
09 Eylül 2008, 23:09
#3372
-
09 Eylül 2008, 23:25
#3373
TypeT adlı üyeden alıntı
Ya bende plarimed500'ün yaptığı gibi ön depodaki metalik renkteki, lastikten "MONDIAL" yazısını sökmek istiyorum, iz bırakmamak için nasıl sökmeliyim?
....
Saç kurutma makinesiyle iyice ısıtıp, kolayca kaldırılabiliyormuş. Yapan birisi varsa daha fazla bilgilendirebilir.
-
09 Eylül 2008, 23:26
#3374
TypeT adlı üyeden alıntı
Ya bende plarimed500'ün yaptığı gibi ön depodaki metalik renkteki, lastikten "MONDIAL" yazısını sökmek istiyorum, iz bırakmamak için nasıl sökmeliyim?
Busırada ön koruma demirini kendim yaptırmaya karar verdim, bakalım 30-50 arası bir rakam olacak gibi.
Kurs Ancak honda titan veriyor
onu da 1.87 boyundaki biri pek rahat kullanamıyor. Ondan chopper seçtim zaten.. Yoksa naked'leri çok severim. Sürebilsem CBF250 ya da Hornet istiyordum
Ama başlangıç için 250lik en iyi chopper bizim MaCiT
Depodaki mondial yazısını çıkartmak kolay eğer tırnağın varsa ufaktan dibinden kaldırmaya başla gerisi gelir zaten.Yazıları çıkardıktan sonra gazyağı ile temizleyip pasta cila attınmı hiçbirşey belli olmayacaktır.Fakat diğer mct 250 ve UĞUR yazısını sökemeyebilirsin söksende iz kalır lakin benimkide sökülmüyor.Üzerinde fabrikasyon boya üzerine vernik atılmış maalesef
-
10 Eylül 2008, 00:12
#3375
-
10 Eylül 2008, 04:39
#3376
-
10 Eylül 2008, 08:29
#3377
[QUOTE=gamzeaksoy;1247170]slmm arkadaşlar 5 yıllık mct kulanıcısıyımm ama bukadar sorunumuz olduğunu bilmiyordum
Valla O Kadar sorunumuz Yok Bizim Yaptığımız sadece dedikodu.
MCT kullanıcısının sorunları kullanıcıdan kullanıcıya değişiyor
Mesala Ben Akşam Trafiğinde Zeytinburnu Üsküdar arası E5 de 21 km Dur Kalk Yapan145 Kg bir adamın MCT sinde Ufak tefek sorunların olması normal dimi.
-
10 Eylül 2008, 11:40
#3378
Teşekkürler tufanbaydemir ve plarimed500. Sadece Depodaki "MONDIAL"i çıkarmayı düşünüyorum, alttakiler kalsın ozaman. Gitardan tırnak var. Dediğinizi deneyeceğim.
Busırada arka zincir dişlisi olayını bizim burada yapan bir arkadaşla konuştum, dişli değişince zincir ses yapmaya başlamış ve kalkışta güç çok azalmış, bunu önlemek için zincirden 2 parça çıkarmış busefer eski haline dönmüş. "Hiçbirşey değişmedi özetle" diyor. Bende şimdilik caydım. Zaten 60'tan fazla bastığım yok. Şimdilik zincir dişlisi olayını erteledim. Şimdiki hedef ön koruma demiri ve bagaj. Ön koruma demiri özel yaptırırsam 50-70den aşağı olmaz diyorlar. Bagajda bi tane buldum ama motora tam uymuyor.
Busırada yaklaşık 1 haftadır MCT ile zigzag ve 8 çiziyorum, bugün ehliyet kursuna sordum scooterla girecekmişiz Neyse en azından garanti alırım ehliyeti
Kazasız, keyifli sürüşler.
Esen kalın.
-
10 Eylül 2008, 12:02
#3379
bilgiler için teşekkürler arkadaşlar.
-
10 Eylül 2008, 12:45
#3380
Arkadaşlar Ön ve Araka lastik basıcları hakkında bilgisi olan varmı ben ön e 30 arkaya 33 hava basıyorum değişik hava kimisi 28 30 olarak kimileride 29 31 olarak söylüyor bu konuda bilgilerinizi paylaşırmısınız
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)
Bu Konudaki Etiketler