Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Haziran 2008, 23:38
#3061
Geçen milli maç günü Türkcell arena kuruçeşmedeydim. 3 tane genç geldi ben motordan inerken... Dediler abi motor üzerinde resim çekebilir miyiz diye Motor çok kirli ama kırmızı ya belli etmiyor...Bir baktım arkamda bir dragstar duruyorisahibide yok. Orada resim çektirmeyip benim motor üzerinde çektirmek istediler. Dedim çekin sorun değil. Çok tatlı bir model halen ısrar ediyorum. Taklit maklit yakışıklı motor vesselam...
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html
Reklamlar
-
19 Haziran 2008, 01:37
#3062
Ön süspansiyonları çıkartıp yerine Vl 800 intruder ın süspansüyonlarından takmayı düşünüyorum.Daha kalın ve sağlam gözüküyor.Motoru daha yakışıklı gösterecektir.sizce pratiğe dökebilir miyim bu fikrimi ?
-
21 Haziran 2008, 03:33
#3063
Hırvatlara da hadlerini bildirdik.Mct ailesine hayırlı olsun
-
22 Haziran 2008, 19:33
#3064
macitim adlı üyeden alıntı
Ön süspansiyonları çıkartıp yerine Vl 800 intruder ın süspansüyonlarından takmayı düşünüyorum.Daha kalın ve sağlam gözüküyor.Motoru daha yakışıklı gösterecektir.sizce pratiğe dökebilir miyim bu fikrimi ?
bunu bende düşünmüştüm ama kalın ön teker motorun estetiğini keybettiriyor bence. yine de sen bilirsin.
ugurapay adlı üyeden alıntı
Arbetus Sağol Allah razı olsun Vermiş olduğun bilgi için Birde zinciri istanbul da nereden alabileceğimi yazarsan çok şeymi istemiş olurum.
24 sene önce Java kullanıyordum 2 senedirde mct kullanıyorum eskiden bu kadar sorunumuz yoktu tekneloji arttı dertler çoğaldı.
dostum sirkeciye falan bakarsan bulabilirsin sanırım.
sağlıcakla
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
23 Haziran 2008, 21:20
#3065
ARBETUS adlı üyeden alıntı
bunu bende düşünmüştüm ama kalın ön teker motorun estetiğini keybettiriyor bence. yine de sen bilirsin.
dostum sirkeciye falan bakarsan bulabilirsin sanırım.
sağlıcakla
Sağol teşekkür ederim bir bakayım kaskada ihti yacım var umarım aradığımı bulurum
-
24 Haziran 2008, 09:31
#3066
ugurapay adlı üyeden alıntı
Sağol teşekkür ederim bir bakayım kaskada ihti yacım var umarım aradığımı bulurum
kask için okmeydanındaki feyizoğlu'na bakabilirsin.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
25 Haziran 2008, 09:28
#3067
Arkadaşlar iyi günler hepinize büyük beden motor
mont satışı yapan veya imalatı yapan firma hakkında bilginiz varmı bu konuda oldukca zorluk çekiyorum
-
27 Haziran 2008, 00:14
#3068
selam bende aranıza yenı katılıyorum yaklasık üc aydır ugrasıyorum oglanın işleri ile sonunda bitti insallah resim de yükleyebilirim azıcık forum özürlüyüm simdiden özür dilerim bu arada ben izmir ksk dayım herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim
buda simdilik ilk resmi ugurun )
-
27 Haziran 2008, 19:39
#3069
cursedeyes adlı üyeden alıntı
selam bende aranıza yenı katılıyorum yaklasık üc aydır ugrasıyorum oglanın işleri ile sonunda bitti insallah resim de yükleyebilirim azıcık forum özürlüyüm simdiden özür dilerim bu arada ben izmir ksk dayım herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim
buda simdilik ilk resmi ugurun
)
hoşgeldin cursedeyes
egzos da nasıl bir modifiye var sesi çok değiştimi bi de diğer ekzos diğer taraftamı nasıl değişikler yaptın anlatırmısın?
Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
Syd Barrett
-
28 Haziran 2008, 00:53
#3070
Arbetus kardeş merhbaa benim mondiale 28 dişli takacak usta tornacı buldum fakat sizin bilgileriniz lazım ne dersiniz 28 kaldırırmı yada en uygun kaç diş olması gerek cevaplarınızı bekliyorum bu işin uzmanı veya uzmanlarının cevabı acil olarak bana yazsınlar.Şimdiden vereceğiniz değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.
-
28 Haziran 2008, 02:15
#3071
bladebj adlı üyeden alıntı
hoşgeldin cursedeyes
egzos da nasıl bir modifiye var sesi çok değiştimi bi de diğer ekzos diğer taraftamı nasıl değişikler yaptın anlatırmısın?
sanada selam diğer egsozu alttan gelip yeni susturucuya sapladım tamamen kendi eserimiz çalısma arkadaşlarımızla sanırım bir tane daha var turkiyede benim susturucudan ve komple krom kaplama değil yani arada hava boslugu yaratmıyor sana kısa bı anımı anlatayım ben izmirdeyim bıllırsın arada ıkı yaka yı bırlestıren ferıbotlar kullanırlar ber gecen hafta deneme surusu ıcın esımle trafıge karsı taraftan baslamak ıstedım tam ferıbot ıcın bılet almıs park halınde beklerken yanıma bı harley yanastı ve bılet nerden alacagını sordu bende terıf ettım ama motoru bana cokk itici geldi gariptirki hanıma da neyse bu arada da adam 50 li yaslarda kosarak bılet almaya yoneldıı derken yanımdakı harleyden sankı ıcınde yuzlerce fare dolasan teneke bıdon gıbı cıtır cıtır nıkelajların catlama seslerı yukseldı bu arada adam geldı dayanamadım sordum ne kadara maal oldu sana dıye adama demezmı 40.000 ytl dıye hayırlısı olsun dedım ama bu sesler ne alaka deyınce o yaslı amca resmen aslan gıbı kukredı ustume dogru : kac cc seninkide bu soruyu sorabılıyorsun bana dedı bende 250 dedim hıc bozulmadan bu dedi 1600 cc senin haberin varmı dedi acayip bı tavırla bindi aracına ve calıstırdı feribotta yanasmak uzere bu arada ıkımızde en onde beklıyorduk o calısır vazıyette beklerken ben ferıbotun daha da yanasıp bosalmasını bekledım calıstırmadım derken bınme zamanı geldı ama amcada tavırlar o bıcım neyse benım marşa basmamla gaz vermem arasında harleydeki amca elinden debriajı kacırdı biz gulduk hanımla ben bız bındık tabı ferıbota yanastık tam ınıyorduk adam telesla yanıma kostu yahu senın makına kac cc dedın sen yaa dedı bende 250 cc sadece dedim 1000 i yok ben bu motoru iade ederim dedi ve cektı gıttı yaptırmak ısteyen varsa bu arada susturucuyu bulamayan olursa haber versin dediğim gıbı benım bıldıgım bır tane daha var tr de ama saf krom olacak yoksa ses alamazsınız yada orjınal altı cıkıslı ve honda yarıs motosikleti sesi karısımı bı ses alamazsınız ve cok az bı ayar kacıklıgı ile caldıramayacagı araba alarmı yok kazasız belasız kardesim
minarekentli adlı üyeden alıntı
Arbetus kardeş merhbaa benim mondiale 28 dişli takacak usta tornacı buldum fakat sizin bilgileriniz lazım ne dersiniz 28 kaldırırmı yada en uygun kaç diş olması gerek cevaplarınızı bekliyorum bu işin uzmanı veya uzmanlarının cevabı acil olarak bana yazsınlar.Şimdiden vereceğiniz değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.
selam arkadaşım sana sormak istediğim bı sey var neden 28 bu bılgıyı kım verdi ögrenebilirmiyim haaa bu arada karısmak gıbı oldu bıraz ama ben sadece kendı memnunıyetımı acıklamak ve bırazda yardımcı olmak ıstedıgım ıcın yazıyorum ben 31 disli taktırdım on numara demek en iyi anlatım artçı ile bile farkeden bisey yok gevseme zincir sesi vesaire hiç bir sey yok allaha şükür bu arada be 4 aydır kullanıyorum bu sekılde egsoza gelınce gecen hafta cuma bitti son eksiğim oydu onuda tamamlayıp gırmek ıstedım aranıza kazasız belasız iyi seyirler
-
28 Haziran 2008, 02:22
#3072
arkadaşlar hepinize merhaba
ben 150lik chopper komşunuz size sormak istediğim bir soru var:
sol amortisörüm kaza sonucu yağ kaçırıyor ve benim bir adet amortisör keçesine ihtiyacım var. İstanbuldayım ve bildiğiniz bu parçayı satan bir yer var mı acaba?
iyi sürüşler.
-
28 Haziran 2008, 19:09
#3073
- Arkadaşlar ledli stop lambası ve angel eye ön far yapma çalışmalarına başladım bildiğiniz bişeyler varsa buraya yazarsanız çok mutlu olurum aşama aşama fotoğraflıyorum inşllah bitip çalışır duruma gelirse buraya koyacağım
- Ayrıca Ankara'daki macitler kaç kişiyiz neyiz bi toplanalım sorunlarımızı görüşelim paylaşımlar yapalım
Saygılar
Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
Syd Barrett
-
28 Haziran 2008, 20:19
#3074
arka dişli
arkadaşlar ben mct de arka dişli olarak 26 dişli kullanıyorum.motorun bu dişli ile kazandığı artıları daha önce yazmıştım.motorum şu anda neredeyse 8000 km geldi sayılır.ama bu dişli ile ilgili hiç tahmin etmediğim bişey daha oldu.ben motoruma devir saatide takmıştım.ve motorum 5000 devirde 90-95 arası bi sürate çıkıyor.34 lü orj dişli ile bu devirde 60-65 civarı bi hız yapıyordu.ben ortalama 80 km ile yol alıyorum veeee motorun yağı değişeli 3200 km oldu.motorcu arkadaşıma gösterdim daha 500 - 1000 km daha git dedi.ama 3200 oldu dedim inanmadı.mümkünü yok olamaz dedi.ama arka dişlinin 26 diş olduğunu açıklayınca devir oranlarından dolayı motor daha az döndüğü için yağı daha az kirletiyor normaldir dedi ve tebrik etti.arkadaşlar yani 34 yerine 26 diş arka dişli kullunınca yağ değişim periyodu benim kullanma stilimle en az 2,5 kat hatta daha fazla arttı.ayrıca debriyaj balatası biter ön dişli burcu bozulur v.s v.s atıp tutanlara duyurulur motor 8000 e dayandı.hiçbir parçasına ellenmedi hatta sibop ayarı bile istemiyor...yakıt olarakta süper vibrasyon nasıl bişey bilmiyorum zaten, unuttum yanideli gibi biyerini yırtmak istercesine devirlenip bağırmıyor.süüüüpeerrrrrrrrr yaniiiiii.duyurulur.selamlar......
-
28 Haziran 2008, 21:07
#3075
sametagir adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben mct de arka dişli olarak 26 dişli kullanıyorum.motorun bu dişli ile kazandığı artıları daha önce yazmıştım.motorum şu anda neredeyse 8000 km geldi sayılır.ama bu dişli ile ilgili hiç tahmin etmediğim bişey daha oldu.ben motoruma devir saatide takmıştım.ve motorum 5000 devirde 90-95 arası bi sürate çıkıyor.34 lü orj dişli ile bu devirde 60-65 civarı bi hız yapıyordu.ben ortalama 80 km ile yol alıyorum veeee motorun yağı değişeli 3200 km oldu.motorcu arkadaşıma gösterdim daha 500 - 1000 km daha git dedi.ama 3200 oldu dedim inanmadı.mümkünü yok olamaz dedi.ama arka dişlinin 26 diş olduğunu açıklayınca devir oranlarından dolayı motor daha az döndüğü için yağı daha az kirletiyor normaldir dedi ve tebrik etti.arkadaşlar yani 34 yerine 26 diş arka dişli kullunınca yağ değişim periyodu benim kullanma stilimle en az 2,5 kat hatta daha fazla arttı.ayrıca debriyaj balatası biter ön dişli burcu bozulur v.s v.s atıp tutanlara duyurulur motor 8000 e dayandı.hiçbir parçasına ellenmedi hatta sibop ayarı bile istemiyor...yakıt olarakta süper vibrasyon nasıl bişey bilmiyorum zaten, unuttum yani
deli gibi biyerini yırtmak istercesine devirlenip bağırmıyor.süüüüpeerrrrrrrrr yaniiiiii.duyurulur.selamlar......
benimde dişli sayım 28 olabilir eski sahibi değiştirmişti dişliyi ancak 30 da olabilir tam emin değilim başka mctlere binmediğim için benimki nasıldır karşılaştırma yapamıyorum bitane bulsam denicem bir de ben düz yolda tam gaz 110 u rahat görüyorum biraz daha uzun olsa yol 130lara çıkıcak gibi geliyo bu az dişli sayılı macitte son hız etkileniyo mu?
Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
Syd Barrett
-
29 Haziran 2008, 01:58
#3076
bladebj adlı üyeden alıntı
benimde dişli sayım 28 olabilir eski sahibi değiştirmişti dişliyi ancak 30 da olabilir tam emin değilim başka mctlere binmediğim için benimki nasıldır karşılaştırma yapamıyorum bitane bulsam denicem bir de ben düz yolda tam gaz 110 u rahat görüyorum biraz daha uzun olsa yol 130lara çıkıcak gibi geliyo bu az dişli sayılı macitte son hız etkileniyo mu?
sametagir adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben mct de arka dişli olarak 26 dişli kullanıyorum.motorun bu dişli ile kazandığı artıları daha önce yazmıştım.motorum şu anda neredeyse 8000 km geldi sayılır.ama bu dişli ile ilgili hiç tahmin etmediğim bişey daha oldu.ben motoruma devir saatide takmıştım.ve motorum 5000 devirde 90-95 arası bi sürate çıkıyor.34 lü orj dişli ile bu devirde 60-65 civarı bi hız yapıyordu.ben ortalama 80 km ile yol alıyorum veeee motorun yağı değişeli 3200 km oldu.motorcu arkadaşıma gösterdim daha 500 - 1000 km daha git dedi.ama 3200 oldu dedim inanmadı.mümkünü yok olamaz dedi.ama arka dişlinin 26 diş olduğunu açıklayınca devir oranlarından dolayı motor daha az döndüğü için yağı daha az kirletiyor normaldir dedi ve tebrik etti.arkadaşlar yani 34 yerine 26 diş arka dişli kullunınca yağ değişim periyodu benim kullanma stilimle en az 2,5 kat hatta daha fazla arttı.ayrıca debriyaj balatası biter ön dişli burcu bozulur v.s v.s atıp tutanlara duyurulur motor 8000 e dayandı.hiçbir parçasına ellenmedi hatta sibop ayarı bile istemiyor...yakıt olarakta süper vibrasyon nasıl bişey bilmiyorum zaten, unuttum yani
deli gibi biyerini yırtmak istercesine devirlenip bağırmıyor.süüüüpeerrrrrrrrr yaniiiiii.duyurulur.selamlar......
pekiya bayır yukarı artçı varken veya yokken sorun yapıyor mu
-
29 Haziran 2008, 08:42
#3077
Arkadaşlar iyi günler bir sorunum var 4 ünçü vi,tesi uzatıp 5 taktığım zaman kısa bir müddet boştaymış gibi motor bağırıyor sonrasında 5 vitese oturuyor sebe bi ne olabilir.
birde istanbulda mct kullanıcıları bir araya gelemezmi belkide sizler bir araya geliyorsunuzda benim haberim yok
-
29 Haziran 2008, 14:04
#3078
daraldiim adlı üyeden alıntı
pekiya bayır yukarı artçı varken veya yokken sorun yapıyor mu
30 40 derecelik yokuşu 3 viteste 50yle çıktığımı biliyorum tabi doğru zamanlamayla umarım abartı olmamıştır ama 100 ben 80 kg artçımla bi çok yokuşu devirdik 40 50 ile bilmiyorum çekişten düştümü ya da düşük bi değermi bu çünkü başka mctlere binmedim
ugurapay adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi günler bir sorunum var 4 ünçü vi,tesi uzatıp 5 taktığım zaman kısa bir müddet boştaymış gibi motor bağırıyor sonrasında 5 vitese oturuyor sebe bi ne olabilir.
birde istanbulda mct kullanıcıları bir araya gelemezmi belkide sizler bir araya geliyorsunuzda benim haberim yok
ben uzun zamanlar motorun 5. vitese geçitğini anlayamıyordum 4 ten devir yükseltiğindeki ses ile beşinci vitesteki ses aynı oluyodu ama tek fark 4. viteste hızlanamıyorum ses değişmeden 5. vitese taktığımda hızlanıyorum ama sanki devir sesi sonlarda daha 5. vitese yeni takmama rağmen
Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
Syd Barrett
-
29 Haziran 2008, 14:35
#3079
Cursedeas arkadaşım :
selam arkadaşım sana sormak istediğim bı sey var neden 28 bu bılgıyı kım verdi ögrenebilirmiyim haaa bu arada karısmak gıbı oldu bıraz ama ben sadece kendı memnunıyetımı acıklamak ve bırazda yardımcı olmak ıstedıgım ıcın yazıyorum ben 31 disli taktırdım on numara demek en iyi anlatım .
Motor Nadir lakaplı servis ustam önerdi. Hakikaten foruma taktırmadan görüslerinizi alayım dedim ama kısa süre içinde yardımcı olan olmadı.görüslerini sizin gibi yazan değerli arkdaslarımız oldu.Dün 28 dişli taktırdım dün ve bugun dolastım düz yolda gazı sonuna kadar actım.motor yine 120 yaptı fakat düsük vitestede mesala 4 tede 120 yapıyor.İyiki yaptırmısım bana faydası motorda sarsıntı tam istediğim gibi yok oldu.Motorum daha keyf verici oldu arkdaslarıma tavsiye ederim. Çekiş gücü derseniz hala canafar ustamın deyişiyle.Motorumdan memnundum. şimdi daha hoş oldu.Bu çinliler neden akıledememiş bunu anlamıyorum.Vardır bir bildikleri.Artık trafikte sarsıntızız ve rahatım. Dişli ve tornacı iyi olmalı. ^3defa vida delikleri 4 erden 12 delik actırarak denk getirebildik.tornacımız kaydırıyordu.Ama sonuc süper.Tüm motor sevdalısı arkdaslarıma kazasız belasız seyahatler......
-
29 Haziran 2008, 15:35
#3080
Arkadaşlar yağımı kendim değiştireceğm.Daha önceden bunu tecrübe eden arkadaşlar var mı ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler