Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mayıs 2008, 00:21
#2901
Teşekkür ederim arkadaşlar. Bugün motorumu çıkardım tamirden. Ön teker mili bile yamulmuş. şimdi kaymak gibi gidiyor. Ön lastiği de değiştirdim daha oluklu bir model aldım. yarın oringli zincir yağ değişimi ve sübap ayarı için gidicem tamirciye. Şmdilik çok güzel görünmekte. 14000 bakımını da tam olarak bitireyim de ondan sonra yollar beni bekliyor. Hazır kendi motorumla uğraşırken. Atölyeye serviszede bir MCT li amca geldi. sol arka amortisörü tutan şaseye takılı olan vida kırılmış. Asıl acıklı olan daha önce bu parça kırlıyor köy yollarında kullanıyorlarmış. bir çift amortisör ve bu mil değişiyor 190 ytl ödüyor amcam ve bugün gene kırılıyor. Söküp bi baktık mil örijinal değil :D Bir de benim iki arka amortisöre 80 lira ödediğimi duyunca adam dumur oldu :D idareten yaptık. tekrar topladım amcanın motorunu. belki bizimde başımıza gelir diye 2 takım getirticem o milden ne olur ne olmaz Herşeye rağmen seviyorum iki tekeri.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
-
14 Mayıs 2008, 01:50
#2902
benim makina çok yakıyo napabilirim bilmiyorum,depo 45 milyona doluyo ve 280 km götürüyo yedeği medeği hepsi dahil.........
-
14 Mayıs 2008, 10:28
#2903
ARBETUS Kardeşim büyük geçmiş olsun Dikkat etmek lazım biz iki tekerciler Yaşamla ölüm arasında bir sınırdayız. Aman diyim Birde ben aldığım günden beri kısıtlı zamanlarım olduğu için bir demir bulamadım. İstanbuldaki arkadaşlardan bu demir olayını nerde hallediyorlarsa bir telefon falan verseler sevinirim
csalgin
benim makina çok yakıyo napabilirim bilmiyorum,depo 45 milyona doluyo ve 280 km götürüyo yedeği medeği hepsi dahil.........
Bende diyorrum ben en fazla yakanım napalım çekiyoruz artık bu yakıt olayından benimkinide kimse çözemedi. 240km 35 YTL ile tabi bu hep benzine gelen zamla akıl karıştırmasın diyim
10LT alıyorum 240 bazen 230 oluyor.
-
14 Mayıs 2008, 12:24
#2904
Demir işini beraber yaptıralım mı=? Hem tanışmış oluruz.Hemde daha ucuza yaptırabilriiz.Benim bulduğum Raptorun şase ile bizim şase aynı olduğu için onunkiler uyuyor fakat üst bağlantı yerine bir kaynak yapılıp kornanın yeri değişmesi gerekiyor o da 100 ytl demir (incesi:() kaynakçıyada 5-10 milyon versek 110 ytl oluyor. Daha ucuz bulabileceğim bir yer var mı bilmiyorum.Bayi yok diyor çünkü. Yani birşeyler uyduracağız. Beraber halledelim hem bildiklerimizi paylaşırız.Ben şişlideyim...
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html
-
14 Mayıs 2008, 22:17
#2905
-
14 Mayıs 2008, 23:50
#2906
[QUOTE=ARBETUS;1086362]Arkadaşalr aranızda yoktum uzun zamandır. ufak bir kaza geçirdim Macit ile ucuz atlattık diyebilirim. Ayrıntıya girmeyeceğim. Ancak koruma demiri konusunda şunu söylemeliyim; gerçekten paraya kıyın ve alın işe yarayan koruma demirini. Koruma demiri çarpmış olduğum beton bariyere takılmasaydı kimbilir kaç tanesine daha çarpacaktım meçhul. koruma demirimde hemen hi hasar olmadı diyebilirim. Motorumda ise ön çatal önn jant ve yeni almış olduğum krom çamurluki arka sinyal ve yana yatmadan dolay egzoslarım biraz içeri girdi hepsi bu. Hazır askıya almışken sübap ayarı ön lastik, yağ ve oringli zincir de alacağım. ondan sonra da tekrar yollara düşeceğim.
BARIŞ DOSTUM BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN,GERÇEKTEN YAPTIĞIN KAZAYA ÇOK ÜZÜLDÜM.UCUZ ATLATMIŞSIN İYİKİ SANA BİRŞEY OLMAMIŞ,MOTOR DEMİR YIĞINI TAMİR ETTİRİRSİN OLUR BİTER AMA SAĞLIK GİTTİMİ KOLAY KOLAY TELAFİSİ OLMAZ.ALLAH TEKRARINDAN KORUSUN BU SON KAZAN OLUR İNŞALLAH.SAĞLICAKLA
-
15 Mayıs 2008, 01:45
#2907
Arkadaşlar motordaki korumalık demirinin önemi dün kafama dank etti ve bu gün yaptırdım, yanlış bilmiyorsam keeway'ın korumalığıydı, geçen hafta fiyatını sorduğumda 40 ytl dedi bu gün yaptımaya gittiğimde 55 dedi aman abi n'aptın falan filan demire %30 zam gelmiş onun içinmiş neyse bayağı bi indi 50 oldu ordaki usta uğraşçam takçam falan dedi yani 60 lira bayıldım. Neyse güzel oldu hem 60 lira bacaklarımdan kıymetli değil...Herkeze kazasız belasız sürüşler...
-
15 Mayıs 2008, 04:42
#2908
[QUOTE=ibrahimb;1089285]arkadaşlar mct 250 nin kıymetini bilin. 2. viteste çok zorlandığında vitesten atıyordu. garantisinin bitmesine 20 gün kala motoru indirdik, uğur mondial tüm dişlileri garantiden değiştirdi , ben de hazır motor inmişken debriyaj balatalarını , hava filtresini, yağını da değiştirtdim benim makina müthiş oldu. bu arada motoru büyük bi özenle dağıtıp toplayan Necdet hocama, hüseyin Ustaya ve aydın kalfaya teşekkür ediyorum Uğur mondial'e ise eksiksiz ve jet hızıyla gönderdiği parçalar için çok teşekkürler. Fotoğrafları da en kısa zamanda yükleyeceğim.Ayrıca motor aksamının kalitesi konusunda şüphe duyan arkadaşlar varsa yüreklerini serin tutsunlar, çünkü beklentilerin ötesinde bi kaliteyle karşılaştığımızı belirtmek isterim.
yapma ya benim makinada 2, vitesten çok zorladığında atıyo allah allah içime kurt düştü arıza büyük mü olur acaba?
-
15 Mayıs 2008, 10:26
#2909
Arkadaşlar merhaba. 2. vitesten atma hadisesi kronik bir vaka. Ancak geçen sefer rulman değiştirirken baktığımda dişlide bir sorun yoktu değiştirmedim. Sadece 5. vites dişlisi biraz sıyrılmıştı onu değiştirdim. Dün oringli zincir aldımv e zincir derdim tamamen bitmiş oldu. eski zincir saşeden bir yere bayağı bir sürtüp aşındırmış şimdikinde ses bile yok. 10 numara oldu diyebilirim. Tek eksiğim kırılan siperlik yerine yenisini almam lazım. Ona para kalmadı
Canercim teşekkürler. en kısa zamanda görüşelim seninle :d
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
15 Mayıs 2008, 10:27
#2910
vites dişlisi değişiyor ama motor yarılıyor tabii. parça sorunu olmaması büyük nimet. gerisi ustalık.garantisiğ bitti mi motorunun?
-
15 Mayıs 2008, 14:56
#2911
Arkadaşlar nereden aldınız koruma demirini.Ben neden bulamıyorum bu fiyata.?
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html
-
16 Mayıs 2008, 01:29
#2912
mrb.arkadaşlar benim MCT nin aralıklarla 2 defa marşa basarken marş motoru takıldı.marşa bastığımda sadece tık sesi geliyordu marş dönmüyordu,motoru vurdurarak çalıştırıp marş butonuna birkaçkez basınca marş dişlisi sıkıştığı yerden kurtulup çalışmaya başlıyor.umarım bu işlemi yaparken marş motorunu kucağa almam.
[I]Motorcycle Diaries[/I]
-
16 Mayıs 2008, 01:38
#2913
CHİPAS adlı üyeden alıntı
mrb.arkadaşlar benim MCT nin aralıklarla 2 defa marşa basarken marş motoru takıldı.marşa bastığımda sadece tık sesi geliyordu marş dönmüyordu,motoru vurdurarak çalıştırıp marş butonuna birkaçkez basınca marş dişlisi sıkıştığı yerden kurtulup çalışmaya başlıyor.umarım bu işlemi yaparken marş motorunu kucağa almam.
arkadaş marş dişlisinin altındaki burç yağsız kaldığı zaman o sorunu çıkarıyor. yolda giderken ani kitleme olabilir o da tehlikeli bir durum yaratabilir. bence marş dişlisini söküp takdır bi kere, yağ kanalı tıkalı ise açılsın.
-
16 Mayıs 2008, 01:41
#2914
ibrahimb adlı üyeden alıntı
arkadaş marş dişlisinin altındaki burç yağsız kaldığı zaman o sorunu çıkarıyor. yolda giderken ani kitleme olabilir o da tehlikeli bir durum yaratabilir. bence marş dişlisini söküp takdır bi kere, yağ kanalı tıkalı ise açılsın.
eyvallah üstadım muhtemelen dediğin gibi bir sorun var çünkü aldığım motor yaklaşık 2 yıldır yatan bir motor oldugundan illaki biyerler yağsız kalmış veya tıkanmıştır.bi ara servise uğramam gerek demekki?
[I]Motorcycle Diaries[/I]
-
16 Mayıs 2008, 09:39
#2915
CHİPAS adlı üyeden alıntı
mrb.arkadaşlar benim MCT nin aralıklarla 2 defa marşa basarken marş motoru takıldı.marşa bastığımda sadece tık sesi geliyordu marş dönmüyordu,motoru vurdurarak çalıştırıp marş butonuna birkaçkez basınca marş dişlisi sıkıştığı yerden kurtulup çalışmaya başlıyor.umarım bu işlemi yaparken marş motorunu kucağa almam.
Bence problemin marş rölesi. Ben iki kere değiştirmek zorunda kalmıştım. Senin bahsettiğin belirtiler vardı. Ancak şu an bir problem yok. Koruma demirini ben Suadiyedeki Gazi motordan almıştım. Hatta vitrindeki regal raptordan söküp vermişlerdi. Tercihen Emre Ltd dende alınabilir.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
16 Mayıs 2008, 12:18
#2916
Arbetus arkadaşım kazanı şimdi okudum. Çok geçmiş olsun. Allah başka kaza bela vermesin. Sende birşey olmadığına sevindim. Motorun için ise üzüldüm ama zaten sen elinden iş gelen becerikli birisin, eskisinden daha güzel bir şekilde halledersin. Tekrar geçmiş olsun. Selamlar.
-
16 Mayıs 2008, 14:18
#2917
Teşekkür ederim Naci abi. Hem kendimin hemde motorumun yaralarını sardım problemimiz yok. Yola devam anlayacağın.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
17 Mayıs 2008, 15:37
#2918
Orjinal koruma demirini Sancar Atılgan motor Aksarayda buldum. 65 liraya Haberiniz olsun. Yarın takacağım çok güzel olacak.
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html
-
18 Mayıs 2008, 19:48
#2919
Arbetus arkadaşım, sürücü sissybarını yaptırdım ve taktım. Ama sadece uzun yolculuklarda kullanacağım için tekrar çıkardım. Bu arada yapmak istediğim diğer konu hakkında senden bilgi almak istiyorum. Kaza resimlerinden gördüğüm kadarıyla (Allah başka kaza bela vermesin) koruma demirlerine ayak dayama pedalı yapmışsın. Ben de böyle birşey yapmak istedim ama buraya doğrudan monte edebileceğim birşey bulamadım. Aslında buldum ama 100 YTL civarında demişlerdi. Çok pahalı olduğu için almadım. Normal pedalların çifti 4-5 YTL ama koruma demirine bağlamak için kelepçeye kaynak etmek lazım. Sen nasıl yaptın veya yaptırdın? Parçaları nereden ve kaça aldın? anlatırsan memnun olurum. Selamlar.
-
19 Mayıs 2008, 12:34
#2920
Taktım çok güzel oldu. Artık biraz daha güvenli hissediyorum kendimi.Allah korusun yine kaydırmalar kıç atmalar yapıyor.Herneyse tecrübe ediniyorum.
Geçenlerde ki benzin bilgilerimi vereyim.Full depo ile 320 km. "ışık yanmaya başladıktan sonra bir 10 kilometre gittim ama kavaklarda olduğumdan korkup sarıyerde aldım"Doldurduğumda 11 litre aldı depo kaç litre bilmiyorum. Bence çok iyi değerler ne dersiniz.
Tamamı şehir içi hızlı gitmiyorum,otobana az çıktım"
100 km de 2.9 - 3litre oluyor sanıyorum.Harikaymış .4.5lt. gözden çıkarmıştım alırken. BP den almıştım en son şimdi shell den aldım bakacağım fark var mı?
Halen fotoğrafım yok arkadaşlar maalesef...:(
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler