Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2761
    red - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Motosikleti
    mondial 250 mct (metal fırtına)
    ARBETUS sagolasın kardesim okudum o topigi gercekten öyle bir olay varmıs ama son zamanlarda bir söylenti cıkmıs trenletasınmıyor diye tabi sonra bunu cürütmüsler... bizim memleketten mavi tren 16 saatte geliyor bazı trenlerde yük vagonu olmuyormus eger yük vagonuı yoksa posta treni ile getirmem gerekebilir. ada artık 3 günde gelir istanbula

    en iyisi memlekette irtibat kurup orada ki tcdd ye sormak... indirip bindirmek baglamakda cabası ... motorum gelsinde bunlara katlanırım ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2762
    ibrahimb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    havran/balıkesir
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    debriyaj balataları kaç km de bitti. benim motor 9500 km de debriyaj teli, gazteli, zincir, fren balataları hepsi orijinal. arkadaşlar kullanırken biraz dikkatli olalım bence.

  3. #2763
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı ibrahimb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyaj balataları kaç km de bitti. benim motor 9500 km de debriyaj teli, gazteli, zincir, fren balataları hepsi orijinal. arkadaşlar kullanırken biraz dikkatli olalım bence.
    Sen nerede oturuyorsun. hiç istanbul trafiğinden haberin var mı ? Bir de 32 dişle gir istanbul trafiğine ondan sonra konuşalım. benim balatam bitmedi. Yandı. İkisi arasında bariz fark var

    Bu bakımda daha kalın bir yağ kullandım vibrasyon hissedilir derecede azaldı. Özellikle yoğun trafiğin olduğu kesimlerde ve sıcak yörelerde kalın yağ kullanılmasını tavsiye ederim. Balata hususuna gelince her yiğidin yoğurt yeyişi ayrıdır. Belki benim ilk balatamda bu zaman kadar getirirdi beni ama ben sevmiyorum öyle. Uygn fiyata Lucas balata did zincir dişi takımı bulsam yine değiştiririm. Sonuçta bu benim motorum nasıl rahat edersem onu yaparım. BU arada dün farkettim salıncağın üstündeki zincirin altındaki plastik parça düşmüş ses yapan oymuş onu halldersem fişek gibi maşallah macitim. bakımdan sonra bir 200 km lik yol yaptım memnunum.


    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  4. #2764
    ibrahimb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    havran/balıkesir
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    [QUOTE=ARBETUS;952413]Sen nerede oturuyorsun. hiç istanbul trafiğinden haberin var mı ? Bir de 32 dişle gir istanbul trafiğine ondan sonra konuşalım. benim balatam bitmedi. Yandı. İkisi arasında bariz fark var

    arkadaşım ben havran/edremit/akçay/burhaniye arasında kullanıyorum motosikletimi. Ayrıca İzmir-çanakkale vb. gezilere de katılıyoruz havran motor dostları olarak.
    istanbul trafiği konusunda mutlaka haklısındır fakat chooper tipli motosikletlerin tamamı o trafikte sorun çıkartır bence. herkese kazasız sürüşler dilerim.diğerleri nasıl olsa hallolur.

  5. #2765

    Üyelik
    22 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mondial 250 mct 2007
    selam yıne herkese.gıdonu yukseltmek ıstıyorum nasıl yapıcam cozemedım. yenı gıdon mu almam gerekıyor yoksa kaynak mı? kaynakta pek mantıklı gelmedı bana. bı de fıyatlarını soyermısınız? sımdıden tesekurler
    mecho[B][I][COLOR="MediumTurquoise"][/COLOR][/I][/B]

  6. #2766

    Üyelik
    14 Şubat 2008
    iyi günler herkese,
    bende ehliyet yok ve de motor sadece sevgisi var ve yıllardır ertelediğim bu sevgiye artık teslim olmanın zamanı geldi.Motor almak için arastırma yapmaya basladım ve mct yi buldum sonrada sizleri. elimden geldiğince formu okudum yaklasık 40 sayfa kadar ve kalanını da okuyacagım. size sunu sormak istiyorum ben ankarad oturuyorum ve motor ile haftasonları sehir dısına gidip uzun yol yapmak istiyorum. Okudugum sayfalarda buna ilişkin yeterli bilgi bulamadım ve aceleci oldugum için size sormak istedim eger daha once yazıldı ise benim okumadığım sayfalarda kusura bakmayın.Bir de ankarada olan arkadaslar tanısmak isterim

  7. #2767
    alplion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    kütahya/merkez
    Motosikleti
    buell 1125R
    bakalım şu kt mi satıp bende aranıza katılacağım.sanırsam mct te parça sorunu olmadığı için iyi motor dimi?

  8. #2768
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı alplion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakalım şu kt mi satıp bende aranıza katılacağım.sanırsam mct te parça sorunu olmadığı için iyi motor dimi?
    Ben şu ana kadar bir parça sorunu yaşadığımı söyleyemem. Denizli sana daha yakın sanırım. En kısa zamanda seni de aramızda görmek isteriz.


    Alıntı restart06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi günler herkese,
    bende ehliyet yok ve de motor sadece sevgisi var ve yıllardır ertelediğim bu sevgiye artık teslim olmanın zamanı geldi.Motor almak için arastırma yapmaya basladım ve mct yi buldum sonrada sizleri. elimden geldiğince formu okudum yaklasık 40 sayfa kadar ve kalanını da okuyacagım. size sunu sormak istiyorum ben ankarad oturuyorum ve motor ile haftasonları sehir dısına gidip uzun yol yapmak istiyorum. Okudugum sayfalarda buna ilişkin yeterli bilgi bulamadım ve aceleci oldugum için size sormak istedim eger daha once yazıldı ise benim okumadığım sayfalarda kusura bakmayın.Bir de ankarada olan arkadaslar tanısmak isterim
    Dostum Ankaradan Tatung var Jakoben var Armağan var mct kullanıcısı olarak. Benimle irtibata geç seni bu arkadaşlara yönlendireyim.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #2769

    Üyelik
    18 Ocak 2008

    mondial 250 mct hakkında

    eger motor konusunda bir usta ve motor sevdalısı biriyseniz bu motorlar sizi idare edicektir

    soyleki:

    asfalttan cıkıp engebeli bir araziye girdiginizde traktor gibi kullanırsanız civataları gevseyecek telleri kopucaktır
    acemice kalkıslar yaprsanız zincirinizden sesler gelmeye baslayacaktır

    yazın calısmasında bir sorun yok ama kış geldimi

    jikleyi acıp 10 sn ye bekleyin ve calıtırın 5 dk boyle bekleyecek eger motorunuz jikleyi kapattıgınızda gucu kesiliyorsa jikleyi yeniden acın yarım saat boyle kullanın ve sonnuda motorunuz yine teklemeye baslıyorsa bilinki jikleyi acık unutmusunuz dmektir kapatın duzelicektir onemli olan jikleyi nezman kapatacagınızı hissetmeniz buda sizin motor deneyiminizden zmanla öğreniceksiniz

    ayrıca vites gecişlerinde ilk yarım saat icinde zorluk cekersiniz vites birturlu gecmez ama yarım saat sonra hiç bir sorun kalmaz eger bu durum yazında devam ediyorsa bir sorun var demektir

    buji sorunu: kaliteli bir buji takıyorsunuz ama yine yanıyor sebebi:

    eger motorunuzu viteste calsıtıroyrsanız caslıtırrken ikide bir motorunuz stop ettiriyoranız jikleyi acık unutoyrsanız zmansız jikle kapatıyor ve motorunuzu zorluyorsanız bujileri 2 haftada bir degiştiririsiniz

    hangi motor olursa olsun moturuna bir kız gibi davrranın tumseklere cukurlara dikkat edin moturunuz mondial 250 mct gibi gezi motoruysa onu hız motoru gibi kullanmayın

    motor seciminde onemli olan sizin karakterinizdir hızlı biriyseniz atik bir motor alın

    sakin yavaş biriyseniz copper tarzı motorlar tam size gore

    motorun ucuz veya pahalı olması illa ucuz olan cabuk bozulcaktır diye bişey yoktur önemli olan sizin onu bir annenin cocugunun hasta oldugunu hissetmesi gibi sorunlarını hissetmenizdir

    mesela yağını illa zamanında degistireyim diye beklemeyin 500 de degşicekse siz 400 değişin

    bu anlattıkalrım tamamen deneyimdir

    iyi sürüşler

  10. #2770
    kurşunasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    İzmir (memleketi ESK.)
    Motosikleti
    Tiger 250
    CANKALİM harbiden çok doğru tesbitler tebrik ederim...
    LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

  11. #2771
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı cankalim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eger motor konusunda bir usta ve motor sevdalısı biriyseniz bu motorlar sizi idare edicektir

    soyleki:

    asfalttan cıkıp engebeli bir araziye girdiginizde traktor gibi kullanırsanız civataları gevseyecek telleri kopucaktır
    acemice kalkıslar yaprsanız zincirinizden sesler gelmeye baslayacaktır

    yazın calısmasında bir sorun yok ama kış geldimi

    jikleyi acıp 10 sn ye bekleyin ve calıtırın 5 dk boyle bekleyecek eger motorunuz jikleyi kapattıgınızda gucu kesiliyorsa jikleyi yeniden acın yarım saat boyle kullanın ve sonnuda motorunuz yine teklemeye baslıyorsa bilinki jikleyi acık unutmusunuz dmektir kapatın duzelicektir onemli olan jikleyi nezman kapatacagınızı hissetmeniz buda sizin motor deneyiminizden zmanla öğreniceksiniz

    ayrıca vites gecişlerinde ilk yarım saat icinde zorluk cekersiniz vites birturlu gecmez ama yarım saat sonra hiç bir sorun kalmaz eger bu durum yazında devam ediyorsa bir sorun var demektir

    buji sorunu: kaliteli bir buji takıyorsunuz ama yine yanıyor sebebi:

    eger motorunuzu viteste calsıtıroyrsanız caslıtırrken ikide bir motorunuz stop ettiriyoranız jikleyi acık unutoyrsanız zmansız jikle kapatıyor ve motorunuzu zorluyorsanız bujileri 2 haftada bir degiştiririsiniz

    hangi motor olursa olsun moturuna bir kız gibi davrranın tumseklere cukurlara dikkat edin moturunuz mondial 250 mct gibi gezi motoruysa onu hız motoru gibi kullanmayın

    motor seciminde onemli olan sizin karakterinizdir hızlı biriyseniz atik bir motor alın

    sakin yavaş biriyseniz copper tarzı motorlar tam size gore

    motorun ucuz veya pahalı olması illa ucuz olan cabuk bozulcaktır diye bişey yoktur önemli olan sizin onu bir annenin cocugunun hasta oldugunu hissetmesi gibi sorunlarını hissetmenizdir

    mesela yağını illa zamanında degistireyim diye beklemeyin 500 de degşicekse siz 400 değişin

    bu anlattıkalrım tamamen deneyimdir

    iyi sürüşler

    Ben yağını ZAMANINDA değiştiriyorum bir sorunum yok. ALtımızdaki motor yol motoru zaten engebeli bir arazide dolaşmamız çok da mantıklı değil. SS de olsa sıkıntı doğuracağı aşikar. Şu ana kadar sadece meraktan buji değiştirdim hiç yakmadım. Kışın akünün zayıflaması dışında bir sorunla karşılaşmadım. Benim bahsettiklerim de Benim edindiğim deneyimlerdir. Zaten elin tornavida tutmuyorsa çin malı motor alma kardeşim. Kendini de üzme Bizi de... (sözüm ortayadır)
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  12. #2772

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 250MCT 2006
    Alıntı cankalim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eger motor konusunda bir usta ve motor sevdalısı biriyseniz bu motorlar sizi idare edicektir

    soyleki:

    asfalttan cıkıp engebeli bir araziye girdiginizde traktor gibi kullanırsanız civataları gevseyecek telleri kopucaktır
    acemice kalkıslar yaprsanız zincirinizden sesler gelmeye baslayacaktır

    yazın calısmasında bir sorun yok ama kış geldimi

    jikleyi acıp 10 sn ye bekleyin ve calıtırın 5 dk boyle bekleyecek eger motorunuz jikleyi kapattıgınızda gucu kesiliyorsa jikleyi yeniden acın yarım saat boyle kullanın ve sonnuda motorunuz yine teklemeye baslıyorsa bilinki jikleyi acık unutmusunuz dmektir kapatın duzelicektir onemli olan jikleyi nezman kapatacagınızı hissetmeniz buda sizin motor deneyiminizden zmanla öğreniceksiniz

    ayrıca vites gecişlerinde ilk yarım saat icinde zorluk cekersiniz vites birturlu gecmez ama yarım saat sonra hiç bir sorun kalmaz eger bu durum yazında devam ediyorsa bir sorun var demektir

    buji sorunu: kaliteli bir buji takıyorsunuz ama yine yanıyor sebebi:

    eger motorunuzu viteste calsıtıroyrsanız caslıtırrken ikide bir motorunuz stop ettiriyoranız jikleyi acık unutoyrsanız zmansız jikle kapatıyor ve motorunuzu zorluyorsanız bujileri 2 haftada bir degiştiririsiniz

    hangi motor olursa olsun moturuna bir kız gibi davrranın tumseklere cukurlara dikkat edin moturunuz mondial 250 mct gibi gezi motoruysa onu hız motoru gibi kullanmayın

    motor seciminde onemli olan sizin karakterinizdir hızlı biriyseniz atik bir motor alın

    sakin yavaş biriyseniz copper tarzı motorlar tam size gore

    motorun ucuz veya pahalı olması illa ucuz olan cabuk bozulcaktır diye bişey yoktur önemli olan sizin onu bir annenin cocugunun hasta oldugunu hissetmesi gibi sorunlarını hissetmenizdir

    mesela yağını illa zamanında degistireyim diye beklemeyin 500 de degşicekse siz 400 değişin

    bu anlattıkalrım tamamen deneyimdir

    iyi sürüşler
    iyi hoş güzelde ben birtek sunu anlamadim jikle acıkken motor kullanmak cidden bujileri oldurur yani yanma degilde bujilerin baslarının yaglanması demek olur arkadaslar yoksa benmi yanlış biliyorum mumkun oldukca jikle cekikken gaza bile basmayın derler onun yerine kapıya 5dk once cıkıp motorunuzu 5dk fazla ısıtın böyle bir sorun kalmaz

  13. #2773
    kurşunasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    İzmir (memleketi ESK.)
    Motosikleti
    Tiger 250

    debriyaj

    Arkadaşlar ilginç bir sorunum var. 60 km ve üzerinde giderken tümsek veya bunun gibi bişey yüzünden motor havalanınca (tekerler kesinlikle yolda) debriyaj 1-2 saniye resmen sıyırıyo sonra normale dönüyo. Motor 5000 km de. Sizinde başınıza hiç geldimi yada sebebini bilen varmı niye yapar macit böyle bişeyi???
    LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

  14. #2774
    tuseadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2008
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Intruder C800, Fz6 Fazer
    herkese selamlar. Öncelikle şunu söylemek istiyorum. gözlerim elverdiğince forumun tamamına yakınını okudum gerçekten çok faydalı bilgiler buldum herkes çok seviyeli ve paylaşımcı bunun için hepinizi tebrik ediyorum.. bende yeni katıldım aranıza, daha doğrusu bu çarşamba katılıyorum 8.500 km de 2005 model bir mct alıyorum hayırlısıyla. kaporosunu verdim, motoru az çok kullandım, ustaya gösterdim. ufak tefek (zincir ve buji gibi) problemleri olmasının yanında toplu gözüküyor. Umarım ummadığım bir problemle karşılaşmam .. aldığımda buraya fotograflarını ekleyeceğim herkese sevgiler tecrübelerinizi esirgemeyin oldukça ihtiyacım olacak

  15. #2775
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kurşunasker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ilginç bir sorunum var. 60 km ve üzerinde giderken tümsek veya bunun gibi bişey yüzünden motor havalanınca (tekerler kesinlikle yolda) debriyaj 1-2 saniye resmen sıyırıyo sonra normale dönüyo. Motor 5000 km de. Sizinde başınıza hiç geldimi yada sebebini bilen varmı niye yapar macit böyle bişeyi???
    Açıkcası ben tümseklerden böyle sert geçediğim için başıma gelmedi. set geçsrm bile gazı keserim. Böyle birşey başıma gelmedi. Kalkışlarda falanda silkeleme yapıyorsa balataların bitmiş olabilir.


    Alıntı tuseadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selamlar. Öncelikle şunu söylemek istiyorum. gözlerim elverdiğince forumun tamamına yakınını okudum gerçekten çok faydalı bilgiler buldum herkes çok seviyeli ve paylaşımcı bunun için hepinizi tebrik ediyorum.. bende yeni katıldım aranıza, daha doğrusu bu çarşamba katılıyorum 8.500 km de 2005 model bir mct alıyorum hayırlısıyla. kaporosunu verdim, motoru az çok kullandım, ustaya gösterdim. ufak tefek (zincir ve buji gibi) problemleri olmasının yanında toplu gözüküyor. Umarım ummadığım bir problemle karşılaşmam .. aldığımda buraya fotograflarını ekleyeceğim herkese sevgiler tecrübelerinizi esirgemeyin oldukça ihtiyacım olacak
    Dostum şimdiden hayırlı olsun. herangi bir probleminde çekinmeden buraya yazabilirsin sana yardımcı oluruz.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  16. #2776

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 250MCT 2006
    Alıntı kurşunasker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ilginç bir sorunum var. 60 km ve üzerinde giderken tümsek veya bunun gibi bişey yüzünden motor havalanınca (tekerler kesinlikle yolda) debriyaj 1-2 saniye resmen sıyırıyo sonra normale dönüyo. Motor 5000 km de. Sizinde başınıza hiç geldimi yada sebebini bilen varmı niye yapar macit böyle bişeyi???
    dostum bendede takılma tarzında oluyordur balataları değiştirdim birde ustam sağ olsun güselce bir temizle yaptı ondan sonra duzeldi

    tuseadam hayırlı olsun diyelim aramıza hoş geldin

  17. #2777
    kurşunasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    İzmir (memleketi ESK.)
    Motosikleti
    Tiger 250
    ARBETUS dostum tümsek dediysem ölee senin anladıgından değil, hani böyle asvaltta dalgalanma olurya işte onlardan
    neyse sanırım balata değişecek. SEN anlarsın mct balataları yeteri kadar iyimi yoksa yerine tavsiye edeceğin bir marka varmı şimdiden sağol.
    LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

  18. #2778
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kurşunasker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARBETUS dostum tümsek dediysem ölee senin anladıgından değil, hani böyle asvaltta dalgalanma olurya işte onlardan
    neyse sanırım balata değişecek. SEN anlarsın mct balataları yeteri kadar iyimi yoksa yerine tavsiye edeceğin bir marka varmı şimdiden sağol.
    Anlıyorum kardeşim. Vites düşüp gazlarken rampalarda falan biraz aniden devirin yükselmesi ve sonradan düşmesi gibi şeyler de oluyor mu?

    Başata olarak ASK tavsiye ederim. Ask' nın Honda Titan için yaptığı balata bizimkilere tam uymakta. daha önce kullandığım balatalardan malzeme olarak daha kaliteli. Hatta adamlar öyle bir ambalaj yapmışlarki görünce lucas sandım ben kutudan 5 adet plaka çıkıyor. Ancak macit 6 tane kullanıyor. Bilgin olsun. Şayet piyasada bulamazsan sana yardımcı olabilirim. eğer servis sana bunlar ask derse al plakaları kontrol et dış tarafındaki çıkıntılarında ask yazar. Eğer yazmıyorsa ASk değildir. Balata ile birlikte yağınıda değiştirmeyi ihmal etme.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  19. #2779
    kurşunasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    İzmir (memleketi ESK.)
    Motosikleti
    Tiger 250
    bilgi için teşekkürler ARBETUS bir sıkıntım olursa bişekilde muhakkak sana ulaşırım çok sağol. yağımı yeni değiştirdim biraz eskiteyim malum havalarda düzeldi, ondan sonra balataları AKS ile değiştireyim iyi akşamlar...
    LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

  20. #2780
    ozan_bursa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    -
    cümleten tekrar merhaba arkadaşlar
    iş dolayısı ile bir süreliğine Bulgaristanda idim
    MCT mi 400 km kullanım ayrılmak zorunda kalmıştım :(
    şimdi haftasonunu iple çekiyorum

    görüşmek üzere



    bu arada mototr koruma demiri konusunda yardımcı olabilirmisiniz
    Bursa da nerede bulabilirim yada kargo ile gönderebilirmisiniz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 61 kullanıcı var. (0 üye ve 61 misafir)

Bu Konudaki Etiketler