'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Aynen katılıyorum bence de hakkı yeniyor bu motorun, birçok motordan daha sorunsuz gibi geliyor bana.. Ayrıca sahip olduğu görüntü bence kendi sınıfına ait hiçbir Çinlide de yok, ben motorumun görünüşünü cidden çok seviyorum be dostlar...
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
Arbetus arkadaşım, motorunun resimlerini yeni gördüm. Maşallahı var. Kazasız sürüşler dilerim. Selamlar.
Çok teşekkür ederim naci abi. HAvaların bozmasını fırsat bilip boyaya göndereceğim. dizliklerimden dolayı çizikler oluştu motorda. hazır kaporta yokken de detaylı bir temizlik yaparım. tesisatını elden geçiririm biraz fazlaca bant kullandım
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Tüm mondialcilerin ve motorcuların yeni yılı kutlu olsun. Yeni bir motorcu katıldı aranıza havaların ısınmasını dört gözle bekliyorum. Ekipmanlarım eksik kask motnt vs bu arada şarj rölesi arızalı 2 ay olacak garantiden gelmedi.Motora binememek ne zor.Daha 300 km yaptık.
Merhabalar
Bende macit kervanına takıldım çoook acemi olduğumdan sorularımı maruz görün öncelikle ikinci el aldım ve bakımdan yeni çıkmış motor ama vıcık vıcık ses var ön diskten geliyo sanırım ben kullandıktan sonra oldu iki esas büyük problemim motor soğukta 2 gün kaldı ve şimdi marşa bastığımda ne olduğunu bilmediğim akünün dibindeki alet titriyor tırrrrrıt diye ses geliyor (bilmiyorum adını ama bobin sanırım ) başka bir tepki göremiyorum vurdurduk birkaç kez alır gibi oldu ama yine sonuç aynı kontagı cevirince lambalar vs. yanıyor benim ne yapmam gerekiyor ve seleyi nasıl sökerim bujilere nasıl ulaşırım bunları bana arkadaşlar anlatabilirse çok memnun kalırım
not: ehliyetim yok satış muayenesine gitmem gerekiyo Ankaralı arkadaşlar bana birkaç saat ayırabilir mi ?
Çok oldum sanırım şimdiden sağolun
Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
Syd Barrett
Öncelikle merhabaa bende yeniyim. Biz bize kaldık sanırım. sizin sorununuz benimkiyle aynı marş rölesi arızalanmıs akünün yanında o var motor çalısmaz. vurdurunca uzun süre yokus aşağı itmen gerk tabii jikle açıkken ben denedim canım cıktı.Güle güle kulan.
ama durduk yere niye arızalansın bazen marşta alır gibi oluyor ama almıyor sonra dırrrt ediyo o kadar soğuktan olabilir mi
Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
Syd Barrett
Dostum aramıza hoş geldin. Marşa basmadan önce akünün yeterli olup olmadığına bir bakmak gerekli. kornan farların iyi yanıyor mu. soğuk havalarda aküler zayıflar. bizim aküler 6 amperlik olduğu için çabuk zayıflıyor. Eğer marş rölesinde problem varsa garantiyi beklemene gerek yok. en fazla 10 liralık bişeydir. bunun için bukadar beklemene gerek yok. Benimde arızalanmıştı 15 liraya daha kalitelisini alıp taktım. seleyi sol tarafta artçının ayak koyduğu ayaklığın(pegin) orda kask askısı vardır. ona kontak anahtarını tak vesağa doğru sonuna kadar çevir ve seleyi çıkar. Bujiler için se motorun orda sağda ve solda 4 adet parlak alyan vida göreceksin uygun anahtarla onları sök Kapakları çıkar. eğer çıkarmakta zorlanırsan, parlak grenajlarıda sökebilirsin. kapakları söktükten sonra, buji pipolarını sök ve avadanlıktaki buji anahtarı ile bujileri sök. çok zor birşey değil. Muayene için benle irtibata geç Seni Ankaralı bir arkadaşımla irtibata geçireyim. SEve seve yardımcı olacaktır sana. freexander@hotmail.com Diskten herzamans es gelir 12000 e dayandım balata dahi değiştirdim ses kesilmedi. İçine pislik girdiği için oluyor bunlar hep.
BAşka bir problemin olursa (herkes için geçerli) Benimle irtibata geçebilir. Parça lazımsa parça da gönderebilirim.
aslında çalıştırmak için bir yöntem daha var; marş rölesinin bağlı olduğu iki kabloyu birbirine değdirirsen marş basar. Tabi birinin de o esnada jikleyi çekmesi gerekli.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
@ARBETUS teşekkür ederim şu bir haftada işlerim o kadar kötü gitti ki sinirlerim bozuk durumda şu an bugün anlattıkları etüd edeceğim msn e de ekledim görüşmek üzere
@marcos2609
Galiba o benim sahipler değişsede motorlar hep burda sanırım
Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
Syd Barrett
Dostum tahminimce akün boşalmış sadece ve muhtemelen çalıştırayım derken gereksiz yere gaz verip bujileri de yağladın, aküyü git bir akücüde şarz ettir (3-4 milyona yapıyorlar), bujileri söküp bir ateş yakıp onun içine at bi 10 dakika kadar yansınlar sonra çıkarıp ateşleme yapan uçları silerek temizle ve yerlerine tak, daha sonra şarz ettirdiğin akünü motorun gerekli uçlarına bağla, jikleyi çek ve hiç gaz vermeden (sakın gaz koluyla oynama bujileri yeniden yağlarsın) marşa bas, muhtemelen çalışacaktır..
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
bi saniye bi saniye
bu benim eski:( motorum. en iyi ben anlarım sanıyorum ki dilinden
bujilerle uğraşma çünkü onlar en fazla gaza boğulup ıslanabilir kuruyunca geçer.
bensatarke de sana hatırlatmıştım ya
çalıştırırken gaz verme
jiklesiz çalıştırmayı dene
olmadıysa yarım jikle
o da olmazsa tam jikle
2 ay çalışmadıktan sonra aküm bile bitmemişti sadece borudaki benzin uçmuştu, biraz yokuş aşağı gittim kendine geldi(depom dolu olsaydı o kadar bile uğraşmazdım sanıyorum ki)
ve ertesi gün ilk basışımda çalışmıştı ahh sevgili motorum
(bütün bunların sırrı kapalı garaj-ısıtmalı)
e tabi o parkettiğim yerde çalışmaması normal gibi(ki bu soğuklarda)(bladebj ve marcos dostum bilir ellerimin nasıl donduğunu)
o ön diskten gelen ses arbetusun dediği gibi normal??? çok denedim ama geçmiyor soğukta genleşme farklarından artıyor galiba. frenler az sıkılı iken kalmıyor. tek deneyebileceğin araya gazete parçası sokup frenlesi sıkıp biraz gitmeye çalışmak. temizlenir belki.
vurduracağın zaman da jikleyi açmayı unutma ve tekrar ediyorum gaz verme(vurdururken de verme, normal çalıştırırkende). jikleyi sonuna kadar açınca gazı kontrollü olarak ver, eğer gazı yemezse gene boğulur ve istop eder. ayrıca akünün garantisi sürmekteydi, eğer sorunyaşarsan sol arka bagajda garanti belgesi var onunla akköprü migrosta odabaşı otomotivden plakayı vererek garantiden değiştirebilirsin.
ee sen neden hala burdasın?
yurtdışına çıkacaktınız noldu?
hatta marcosa da anlatsana hikayenizi ilgilenecektir...
saygılarımla ve rusyadan kucak dolusu sevgilerle
şu anda rusyadayım
[B(+)]M.ÇEKİÇ
Profesyonel F650GS ve TA hastası...
[MCT]06BE996
@cheronimo
başıma gelmeyenler mi kalmadı ah ah şimdi mısırın sıcak tıpraklarında egsoz kokusuyla yolda olmak vardı. gezi iptal oldu ve burada kaldım uzun mesele aslında herkes bunu diyor ama dediğin gibi çalıştırırken gaz vermedim zira bunu arabadan da biliyorum. soğuktan aküyle ilgili bir problem var öyle hemfikir olduk ben aküyü şarj koyacağız çünkü farlar zayıf ve korna da miyavlıyo Ankara'nın Rusya dan bi farkı yok şu aralar hepsi soğuk yüzünden artık olmadı motoru kimya bölümümnün içine sokucam biri öyle yapmıi çünkü olmadı kapalı bir otopark a gidip gelicem hergün kendine dikkat et cheronimo oralarda emeğin çok üstümde
Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
Syd Barrett
slm arbetus kardeşim ben caner masaici benim topçikte hayat yok be kardeş.bende dostumun topçiğine bir göz attiğim dedim.motorunun resimlerini gördüm bayağ bir değişiklik yapmışsın güzel olmuş doğrusu,özelliklede yeni ekzostların motora çok yakışmış,japon motorsikleti gibi olmuş motorun görüşmeyeli dayına benden slm.tatarlarda görüşmek üzere sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Aynı sorunu bende yaşadım kardeşim ne yaptıysam çalışmadı , vurdurdum gene olmadı aküyü zayıflattı. En sonunda servisten arkadaşı aldım geldim. Sorun citle telinin yerinden çıkması olmuş onu taktı akü okadar bayılmış olmasına rağmen buz gibi havada marş bastı. bi teline bakderim ne olur ne olmaz.
Bende bu aralar binmeye korkuyorum. bugün işe gelirken boğaz köprüsünde arka deker savrulmaya başladı yerle tutunma 0. Ne dönmeye cesaretim kaldı ne motoru yatırmaya. Geçenlerde rampada hiç birşey yokken motor altımdan kaydı gitti gizli buzlanmamı olmuş ne. Yeniyizde motor kullanmada nerde kayar kaymazmı tuturamıyorum bi tereddütle kullanıyorum bu aralar.
araba tecrübesi, trafik tecrübesi az olan motora hiç binmesin derim bu soğuklarda
aman haaa
maazallah...
[B(+)]M.ÇEKİÇ
Profesyonel F650GS ve TA hastası...
[MCT]06BE996
arbetrus kardeşim brunch da ne kardeşim,neyse gogolla yazıp örenirim.herhalde arabalardaki gibi drag yarışı felan değildir?Hava yağışlı olmazsa gelirim,çünkü yağışlı havada her taraf çamur oluyor ve haliyle benim aslan masai grand eagle fym 250 cc çamur oluyor,motorumun çamurlu olmasına dayanamam.görüşmek üzere sağlıcakla
Arkadaşlar, akü zayıflaması ve bujilerde sorun çıkması bende de oldu. Araba aküsünden takviye ettim yine de çalışmadı. Motor tamircisi ise zayıf akü ile motoru çalıştırmaya kalktığında bujilerin kesileceği gibi bir laf etti. sonuçta aküyü sarj ettirdim, bujileri değiştirdim motor çalıştı. Ancak kar, sis soğuk derken motoru kullanmada arayı biraz uzattık. şimdi yine çalışmıyor. zannedersem bujiler yine arızalandı. Havalar biraz daha düzelince iyi bir buji alınması ile inşallah sorunum da bitecek.Sağlıkla kalın.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)