Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Kasım 2007, 02:18
#2621
Merhaba arkadaşlar,
250 mct mi , sporcu adamın spor motoru olur gerekçesiyle satma kararı aldım. Çok sevdiğim ve ilk motorum olan mct mi mali durum elverseydi satmayı düşünmüyordum ama 2 motor fazla olacak gibi..
motorla ilgili her türlü bilgiyi bana pm ile ulaşarak sorabilirsiniz
http://www.motosiklet.net/forum/satm...l-250-mct.html
[B]I finally found my way, say goodbye to yesterday... Hit the gas there ain't no brakes on this lost highway[/B]
Reklamlar
-
16 Kasım 2007, 08:52
#2622
eMRe-81 adlı üyeden alıntı
ehuehueh e hala bulup yolluycan bana
la alıver işte otm den ben sente tapası aldım 2 günde yolladılar.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
18 Kasım 2007, 00:08
#2623
Arkadaşlar bizim motorun vites pedalını değiştirmek istiyorum sebebine gelince bana çok güven verici gelmiyor, güzel görünmüyor ve ayakkabımın topuğunu da kullanarak vites değiştirrebileceğim bişey istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir? Özellikle ARBETUS dostum tavsiyelerini bekliyorum..
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
-
18 Kasım 2007, 15:50
#2624
Slm Arkadaşlar
Askerlik bitti hayırlısıyla ankaraya gidiyorum motorumu özledim 2006 da aldım ama daha 3000 km bile diyemedik sizde görseniz 2006 olduguna inanamazsınız zaten motorun üzerinde bayagı bir degişiklik yaptık resmen bir dragstar gibi oldu havalar iyi olursa inşallah iki gün sonra binmeyi düşünüyorum herkeze selamlar saygılar
-
18 Kasım 2007, 22:59
#2625
JAKOBEN adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bizim motorun vites pedalını değiştirmek istiyorum sebebine gelince bana çok güven verici gelmiyor, güzel görünmüyor ve ayakkabımın topuğunu da kullanarak vites değiştirrebileceğim bişey istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir? Özellikle ARBETUS dostum tavsiyelerini bekliyorum..
Jinlun jl250 nin pedalını kullanabilirsin. Ama bence gerek yok o tür pedallara geniş peglerde daha kullanışlı oluyor. bizim pedalın tek eksiği ayak burnunu soktuğumuz çıkıntının çok kısa olması. ayağı içeri sokmak gerekiyor sadece.
levent666 adlı üyeden alıntı
Askerlik bitti hayırlısıyla ankaraya gidiyorum motorumu özledim 2006 da aldım ama daha 3000 km bile diyemedik sizde görseniz 2006 olduguna inanamazsınız zaten motorun üzerinde bayagı bir degişiklik yaptık resmen bir dragstar gibi oldu havalar iyi olursa inşallah iki gün sonra binmeyi düşünüyorum herkeze selamlar saygılar
Hayılı olsun dostum. foto da isteriz.
Arkadaşlar cuma günkü yağmurdan bende nasibimi aldım :D sabah işe giderken hiç bişey yoktu. Yağmurluğu da dayımda unutmuştum.öğlene doğru br indirdi yağmur. çalıştığım şirket halıcıoğlundaydı aklıma okmeydanındaki feyizoğklu geldi ve son hızla kendimi oraya attım. bir takım yağmurluk ve bot kılıfı aldım. Bir de motobot alıcaktım ama ayağıma uygunu kalmamıştı. Onuda bugün fuardan aldım. yağmurluk olmasaydı gelemezdim herhalde. Motorun yağını bukezde kendim değiştirdim. Castrol power1 10w40 motosiklet yağı koydum. aöa hakikaten birşeyler farketti. bir önceki yağda sürtünme sesi geliyordu motordan. Ancak şimdi bir rahatlama hissediyorum. Sabahları ilk çalışmada da iyi sonuçlar veriyor. tavsiye ederim.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
21 Kasım 2007, 12:52
#2626
cheronimo adlı üyeden alıntı
evet wolff bende de oldu direksiyon contasını değiştirttim. şimdi daha sağlam gibi...
degistirdim ya yazdigimin haftasina cok iyi oldu on balatam saglam arka balatayi sifirlamisim onu degistirdim.
motor iyi sayilir. bana öle cok buyuk sorunlar acmadi allaha cok sukur (sanzimanin 90-100 giderken dagilmasi haric :( ) ondan sonra Nurdahan ustaya gitmeye basladim daha sorun yasamadim ole cok buyuk motordan kaynaklanan ve arkadaslar cidden anlamiyorum bir cok arkadasin sorununu bende motorumun civatlarini sıkıyorum ama ayda 1 hani vakit buldukca ama hic dusmedi. veya akort 1 kere yaptirdim(yakin zamanda yaptirmam gerekiyor)
ki sunu soleye bilirim dustugum cukurlar ole bole degil yani ve telli jantin avantaji kirilmiyor kolay yamulmuyor.
mesela 1 keresinde yol cikisinsa su yolu varmıs gormedim artcim ile abartisiz 25-30cm lik yükseklikten indim 40-50km hız ile gormedim kut die indim devam ettim. veya cok oldu gece yolda giderken 80-100 cok derin cukurlara dustum ne telim kırıldı ne yantim yamuldu. Allah'a çok şükür. ama suda var ben bozuk yolda asla gaza dokunmam langur lungur gitmem yolda veya tas dosemeli yollarda bence motoru kullanımda cok onemli ozen gosterip kullanan birazda motoru ile ugrasmayi seven kişilerin kesinlikle cok buyuk sorunlar yasadigina inanmiyorum. kısmetse bende degistiririm yakın zamanda kafamda transalp filan var veya racing 600f filan uygun birsey dusurursem bakacam ama kara oğlanımı asla unutmayacam...
ki motorun gücüne rampalarda kalkisina laf eden arkadaslar biraz daha alistirma yaprlarsa sorunun motordan degil kendi kullanislarindan kaynaklandigini anlar; 130kiloluk arkadasim ve ben 70kg iki kişi anadolu kavagindaki ceneviz kalesine hic zorlanmadan ciktik ve e5 ten bizim oraya baglanan yaklasik 45-50 derecelik yokusu artci ile cok rahat cıkıyorum hatta dur kalkta bile sorun yasamıyorum
-
25 Kasım 2007, 10:39
#2627
Dün işe gitmek için atladım motora, sonra düştüm bundan sonra adam gibi bineceğim. Neyse hava soğuk ya çalışması uzun sürüyor baya. Nitekim bu sefer de öyle oldu sonunda çalıştı. Sonra durdu. Buraya kadar normal hep öyle oluyor. Sonra gene marşa basıp biraz gaz verince her zamaki gibi büyük bir gürültüyle çalıştı. Sonra durdu ve bir daha marş basmadı. Marştan tık sesi geliyordu artık. Tık tık tık. Kabus gibi. Yani tık var ama çalışmıyor. Birbirine zıt bir durum. İşe geç kalmamak için öyle bıraktım. Motor mu boğuldu, bujiler mi ıslandı benzinden bilmiyorum. Daha bakmadım baksam de anlamam zaten. Düzelmemişse servisi çağıracağım gene.
-
25 Kasım 2007, 18:57
#2628
Herkeze Selam olsun bende 2 hafta önce en sonunda MCT mi almış bulunmaktayım. Onca forum okudum sonra birden burayı keşfettim hemen üye oldum. Yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Bugün arkadaş motoru çalıştırim derken fırladı motorlan ilk siftahını yaptı firen pedalını yamultu verdi. Hemen eve gelip pedalı yerinden söküp ufak bir ayarla yerine oturttum.
Şimdi benim ufak tefek sorularım olacak.
Birincisi motor daha yenimidir anlamadım ama 30 YTL ile 165 km yapıyorum bu normalmidir. Bana biraz anormal geldi.
Koruma demiri nereden alınıyor ben hiç biyer bilmiyorum acil bu demire ihtiyacım var gibi.
Ayak koyma yerleri düz olsun istiyorum hangi motorun basamağı bizim motorlara olur onun hakkında da bişeyler sölerseni sevinirim.
Son olarakta dizlik kullanıyorum ve motorun benzin deposu çiziliyor ufak bir tavsiye.
Yazımı okudumda ne sorunlu adammışım bee Ama motor şuan 400 km de ama öle memnunum ki çekişi olsun hızı olsun. Rampada artık bi test edim dedim geçen rampayı bile 110kmh ile çıktım daha versem motor gidecek çok memnun kaldım harika bir motor.
-
26 Kasım 2007, 09:37
#2629
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
27 Kasım 2007, 09:54
#2630
arbetrus jikleyi kullanıyorum ama bekleyip ortaya kadar kadar çekmiyordum motor durunca tekrar çalıştırıyor bu sefer gaz veriyordum. dediğin gibi marş rölesini bozduğumu sanıyorum. artık dediğini yapıcam sağol.
-
27 Kasım 2007, 10:28
#2631
antistatik adlı üyeden alıntı
arbetrus jikleyi kullanıyorum ama bekleyip ortaya kadar kadar çekmiyordum motor durunca tekrar çalıştırıyor bu sefer gaz veriyordum. dediğin gibi marş rölesini bozduğumu sanıyorum. artık dediğini yapıcam sağol.
Motorun durmasının sebebi ısısının yükselmesidir ancak tam ısınamadığı için jikleyi tam kapattığında yine stop edecektir. Orijinal röleyi garantiden almak yerine biraz üzerine para verip daha kaliteli bir röle almalısın.
Karar verdim, ön takımı değiştiricem kalın teker alıcam, ön maşa vs değişecek. en son olarak da HD nin nightrod modelinde olduğu gibi kafa grenajı takıcam chromeless bir motosiklet yapmak istiyorum artık.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
28 Kasım 2007, 16:43
#2632
Dark_Shadow adlı üyeden alıntı
Yazımı okudumda ne sorunlu adammışım bee Ama motor şuan 400 km de ama öle memnunum ki çekişi olsun hızı olsun. Rampada artık bi test edim dedim geçen rampayı bile 110kmh ile çıktım daha versem motor gidecek çok memnun kaldım harika bir motor.
İlk olarak hayırlı olsun motorun. kazasız belasız sürüşler nasip olsun.
Ama şunu unutmayalım arkadaslar motorlarımızı rodajdan cıkana kadar zorlamayalım sonrasında bize donusu cok kulfetli oluyor yakıt,performans ve parca sorunu olarak geri donuyor.
bizim mctler için soylenen ilk 800km de gazın 1/2 sini gecmeyin sonrasındaki 1600km de de 2/3 unu gecmeyindir (bu degilki kucuk viteste motoru bagırttıracaz!! devirinde max. bu olculeri gecmicez)
benim motor rodajdan ciktiktan sonrada bir sure yakıt tuketimi fazla idi bu forumda yakıttan en cok aglanan bendim sanırım sonra ufak bir ayar yaptı ustam sag olsun sonrasın da yakıt tukrtimi bariz duzeldi oncesinde ful ldepo(45ytl) 300km gecemiyordum sonrasında full depo 400km gordum (not:şehir içi 400)
tabi kullanımda cok onemli ve motorumun hiç birseyini degistirmedim dişli vb.
-
28 Kasım 2007, 18:28
#2633
benim sorun akünün bitmesiymiş, halletti servis. gene olursa değiştirelim dedi.
-
29 Kasım 2007, 04:05
#2634
Evet arkadaşım..Bende de akü bitmişti ve marşa basınca sadece tık sesi geliyordu...Akün biterse ve acil bi durumun varsa 1. vitese al motoru...yokuşu olan bir yere git ve elin debrajda sal motoru aşağıya...debrajdan çek elini ve motoru vurdurarak çalıştır...hem motorun çalışmış oluyor hemde akü kendini şarz etmesi için fırsat oluyor
-
29 Kasım 2007, 08:48
#2635
ibrahim.karadeniz adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşım..Bende de akü bitmişti ve marşa basınca sadece tık sesi geliyordu...Akün biterse ve acil bi durumun varsa 1. vitese al motoru...yokuşu olan bir yere git ve elin debrajda sal motoru aşağıya...debrajdan çek elini ve motoru vurdurarak çalıştır...hem motorun çalışmış oluyor hemde akü kendini şarz etmesi için fırsat oluyor
Havalar artık soğudu vurdurarak çalıştırmak çok zor oluyor.
Bua rada kimsenin denetyemyeceği birşey denedim ben. Egzosu açarken aşırıya kaçmayın Çünkü motor güçten kaybediyor ve yakıtı artıyor. Bursaya giderken patlak egzosla gittim vibrasyon ve rampa aşağı bile 110 ugeçemedim. Dönüşte egzosu yaptırdım düzde 120 yi gördüm ama yol bitti vibrasyonda hissedilir oranda azaldı. Patlak egzos derken yanlış anlaşılmayayım manifold hortumları yoktu.
Bu hafta iridyum bujialacağım.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
29 Kasım 2007, 09:51
#2636
servisten vitesi 2 ye takıp vurdur dediler,tabii jileyi çekerek hatta yaptım da. neyse benim jiklede de sorun varmış servis düzeltmişti. arbetusun dediği gibi çalıştırdım bu sabah şimdi canavar.
-
01 Aralık 2007, 20:13
#2637
benim akü yine sorun çıkardı. servis aldı suyu eksilmiş dedi. doldurup bi kaç saat sarj etti. gene iflah olmazsa değiştireceğim.
-
03 Aralık 2007, 12:47
#2638
antistatik adlı üyeden alıntı
benim akü yine sorun çıkardı. servis aldı suyu eksilmiş dedi. doldurup bi kaç saat sarj etti. gene iflah olmazsa değiştireceğim.
Bence direkt değiştir abi bunu deseydin. Yine sorun çıkarırsa yine canın sıkılacak soğuyacaksın motorundan.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
04 Aralık 2007, 22:53
#2639
Arkadaşlar merhaba. Siteyi yaklaşık 1 yıldır takip ediyorum. sonunda dayanamayıt bit tane MACİT aldım. bilinen sorunların dışında memnunun. bu fiata böylesine bir motora biniyoruz. Allah Çinlilerden razı olsun. Bu arada Siz sitedeki arkadaşlar çok yaratıcısınız. yazılarınızdan çok şey öğrendim. Motoruma pek fazla vaktim olmadığı için binemiyorum daha 1500 KM de bu aralar aküsü bittiş bujisi yandı onunla uğraşıyorum. Ehliyet de yok ancak en kısa sürede alacağım. Hepinize selamlar
-
05 Aralık 2007, 10:37
#2640
mustafa macit adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Siteyi yaklaşık 1 yıldır takip ediyorum. sonunda dayanamayıt bit tane MACİT aldım. bilinen sorunların dışında memnunun. bu fiata böylesine bir motora biniyoruz. Allah Çinlilerden razı olsun. Bu arada Siz sitedeki arkadaşlar çok yaratıcısınız. yazılarınızdan çok şey öğrendim. Motoruma pek fazla vaktim olmadığı için binemiyorum daha 1500 KM de bu aralar aküsü bittiş bujisi yandı onunla uğraşıyorum. Ehliyet de yok ancak en kısa sürede alacağım. Hepinize selamlar
Aramıza hoş geldin dostum. Bizi takip etmeye devam et.
Dün itibari ile motoruma iridyum buji takmış bulunmaktayım. Seste iyi yönde değişişklik oldu. Daha önce egzozuma bez dayayıp gaza bastığımda bezi kokladığımda yanmamış benzin kokusu alıyordum. Dün itibari ile bu da ortadan kalktı. Tam anlamıyla test edemedim ama iyi olacağına inanıyorum. Daha tatlı bir ses çıkıyor motorumdan. Şimdiki planım hava filtre kutusunu iptal etmeden performans hava filtresi takmak. Bunun için de eski hava filtresini atmadım. Onun gövdesini kullanacağım. Bakalım ne olacak.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler