Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Kasım 2007, 10:43
#2581
eMRe-81 adlı üyeden alıntı
yok be abi yazın montun astarını cıkarıyosun oluyo yagmurluk gibi bide hoşuma gitmio abi koruma komik duruyo bence tabi herkesin kendi secimi...
kışlık montun içliğini çıkardığın zaman beden otomatikman büyümüş oluyor veu bu sebepten korumalar olması gereken yerde olmuyorlar. bir sezon bu şekilde hld yagusa montumu kullandım. Köprü trafiğinde sıcaktan insanı bayıyor yinede. komik durduğu konusuna katılmıyorum çünkü supersport motor kullanıcılarının kullandığı deri montların çıkıntıları şeklinde bir görüntü veriyor. Ben denedim feyizoğlun da ve çok hoşuma gitti. hem bu tarz makinalara deri mont iyi gider. üzerinde de sağlam bir deri mmont alta da cheap. tak kaskını düş yola. yanlışsam düzeltin.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
-
02 Kasım 2007, 11:13
#2582
slm arkadaslar cok uzun zamandır yazmıyordum benzin sorunumu cok uzun bir sure once hallettim hatta bir ara sehir ici 400km yaptim motora hala biniyorum ama bu aralar motorum en bakımsız zamanlarını yasamaya basladı les gibi:( ve daha da onemlisi 10bin bakımı gecti daha yaptiramadim 100km gecti param olmadıgından bu haftada yaptıramicam onun için garaja cektim yagmur camur cabası eve gidincede yorgunluktan ve hava karardıgından temizleyip genel bakımlarını yapamıyorum.
benim motor hala orjinal sayılır sadece aynaları değiştirdim ve cantalari cikarttim birde boyattım bir gun temizler guzel bir havada cekilmis fotosunu koyarim insallah mor sedefli siyah yaptirdim gunesli havada deli gozukuyor. bakım ne kadarki yaptıramıyorsun demeyin ön-arka fren balatası, debriyaj balatası değişecek sonra fren merkezi değişecek(yazın yağ eritti camını sızdırdı biraz japon sağ olsun her garantiden değiştirirler dedi ama bilmiyorum)
birde arkadaşlar direksiyon altındaki lastikleri eriyen oldumu (direksiyonu tutan vidalarin arasındaki) benimkiler zamanla parcalanmaya basladı ve varligi ile yoklugu belli olmaz oldu en ufak biseyde yamuluyor:(
-
02 Kasım 2007, 14:28
#2583
evet wolff bende de oldu direksiyon contasını değiştirttim. şimdi daha sağlam gibi...
ozan_bursa tirterişimden yakınmış. insaf be abicim daha yolun başındasın, hele bir rodajını tamamla titreşim hatırı sayılır şekilde azalacak...
ayrıca motorda alarm bence çok gereksiz, sadece çocukların oyuncağı olup aküyü yer. yoksa hırsız bilmez mi hangi kablonun kesileceğini tüm kablolar ortada duruyorken...
koruma namına ne yapabiliyorsan senin ve ailenin yararınadır, yap. ne bizi üz ne onları. unutmayın trafikte çok lavuk var, biz mükemmel olsak bile sağımızdan sinsice ve son sürat geçen birine ne yapabiliriz ki? daha geçen gün kavga ediyodum puştun biriyle. sağa sinyal vermişim ağır ağır şerit değiştiriyorum, babası belli olmayan biri sağımdan nasıl bir süratle geldiyse aynada görmedim. bastı gitti. sonra ilerde büfede durmuş. yakaladım kalayladım. görmedim kardeşim daha ne diyo şeref sahibi olamamış dört ayaklı çocuğu...
vesselam koruma şart, abartmamışsın eksik bile kalmış. hani bellik? hani dizlik, pantolon, bot?
[B(+)]M.ÇEKİÇ
Profesyonel F650GS ve TA hastası...
[MCT]06BE996
-
02 Kasım 2007, 15:12
#2584
body armor var
bot var
dizlik var
mont var
kask var
eksiğim
eldiven bi de pantalon
eldiven feyizoğlu dan beklemedeyşim
pantalon şimdilik almayayım diyorum ama yağmurlar geliyor bilemiyorum
body armoru koyacak buyuklukte canta da bulamadım
motordan inince yürüyemiyorum ben bu kıyafetle
şimdilik ihtiyacım olan
motor koruma ile aynalar
aynalar durmuyor durduğu gibi
5 m gitmeden kayıyor
-
02 Kasım 2007, 16:59
#2585
Ben de bugünlerde katkat giyiniyorum ilkokula giden çocuklar gibi.Y ol alırken iyi de trafikte durunca sıcak basıyor. Bu arada 1000 km yi devirdim geçen gün. 1,5 ayda yaptım biraz fazla geldi bana.
-
02 Kasım 2007, 18:25
#2586
body armorun kumaşı file gibi bişy yürümekte nasıl zorlanıyosun onu anlamadım bi de benim gibi deri pantolon giyip bi güzel ıslansan herhal çakılırın motorun üstüne. :D senin body armorunun resmini yollasana bana bi o katlanıp küçülen bişey olması lazım parça parça değil mi seninki. alışırsın ozancım. eğer montun da korumalısya ikisini üst üste giydiğinde kıpırdamak zor olur sanırım.
sana ayna ve demir konusunda yardımcı olurum.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
02 Kasım 2007, 20:11
#2587
-
02 Kasım 2007, 23:05
#2588
ozancım montun korumalıysa body armor giymesende olur.
Bunlar da benim ekipmanlarım;
sırtlık
dizlik
mont
kask
eldiven (yazlık)
Bunun dışında da Harley botlarım ve alman yapımı ismini bilmediğim dana derisi pantolonum var. var. Benim ekipmanlarım bu şekilde.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
03 Kasım 2007, 00:28
#2589
-
03 Kasım 2007, 10:53
#2590
gecmiş olsun bu arada bi kere daha rastlamıstım sase kırılıması olayına bizimkilerin kronik özelliğimidir nedir
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır ..
-
03 Kasım 2007, 11:00
#2591
Evet, Malesef bende daha önce rastladım bu soruna
Kesinlikle olmaması gereken bir hadise ve bir o kadar da tehlikeli.
Enteresan olanı da,Diğer arkadaşın şase'si de sol taraftan ve aynı noktadan kırılmıştı
MCT kullanıcıları,Lütfen dikkatli olun ve hafife almayın bu sorunu!
-
03 Kasım 2007, 12:33
#2592
sanki orda ek varmış da ordan kırlmış gibi görünüyor. Bizim şase demirimiz o kadar da kaliteli değil. her zaman artçılı oalrak geziyorum. Umarım ben de yaşamam aynı hadiseyi.
BU da benim makinem bayağıdır resim koymuyordum.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
03 Kasım 2007, 13:40
#2593
ya senin ön koruma demiri ne güzelmiş biraz fazla para verdin ama degmiş yani o ayaklıkları sen mi taktın koruma demirinin üzerine yoksa kendi parcasımı
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır ..
-
03 Kasım 2007, 14:07
#2594
mont muhabbeti dönmüş kaçırmışız.şöyle kendinden korumalı deri mont varmı piyasada ya gören varmı hiç ben görmedimde daha banada lazımda bi tane alamadım daha
-
03 Kasım 2007, 18:57
#2595
valla varda racing montu yani gitmio bizim motorun üstünde
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır ..
-
04 Kasım 2007, 01:07
#2596
Evet emrecim demire çok para verdim ama son kuruşuna kadar haketti. Hatta başka bir yerden 78 ytl fiyat almış olmama rağmen tabi 90 lira verip aldıktan sonra işlevselliği morelimi bozmadı. Bugün ar cc bar minderimi büyüğü ile değiştirdim. çok orijinal oldu highway hawk misali. o pagleri kendim montaj ettim 30 lira gibi bir maliyeti oldu bana. pegler mz pegi. Kelepçeleri bir motorcu abi Kawasaki VN800 üne sis farı taktırtmak için getirtmişti motorcu da fazaladan almış onları alıp taktım. rahat da oldu
300 kmdir kullanıyorum nerdeyse. uzun yolda çok rahat ediyosun. tavsiye ederim.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
04 Kasım 2007, 01:33
#2597
Mondial yedek parçaları satan bir arkadaşımda ''original'' MCT 250 Alüminyum arka jantı gördüm!gerçekten çok güzel ve fiyatı 165 YTL idi.
Biraz ağır ama Tubeless olması ve lastik patlaması korkusu ortadan kalkıyor
inşallah yakında ön jant da gelir ve takım halinde değiştirim.
15 Ocak 2008 gibi Yamaha'nın 650cc Dragstar'ını alacağım
ne dersiniz arkadaşlar? fikirlerinizi rica ediyorum.
-
04 Kasım 2007, 05:44
#2598
fotolar çok güzel Arbetus (ben kırmızı şeritleri sökmeyi beceremedim)
geçmiş olsun Özer
benim aynaların problemini ben çözdüm
aynanın gidona bağlandığı yerde problem var
aynanın sapılın debriyaj kısmına vidalandığı yerdeki dişler yalama olmuş ne takarsam takayım olmayacak
debriyaj kolunun olduğu kısmın komple değişmesi gerekecek
yarın servişs yolu gözüktü bana
-
04 Kasım 2007, 18:27
#2599
Özer adlı üyeden alıntı
Evet, Malesef bende daha önce rastladım bu soruna
Kesinlikle olmaması gereken bir hadise ve bir o kadar da tehlikeli.
Enteresan olanı da,Diğer arkadaşın şase'si de sol taraftan ve aynı noktadan kırılmıştı
MCT kullanıcıları,Lütfen dikkatli olun ve hafife almayın bu sorunu!
Geçmiş olsun ;
Elbette kesinlikle olmaması gereken problem.Gerçi olmaması gereken ne var ise yaşıyoruz bu sorunları hep birlikte.
Bu paraya bu kadar maalesef.Ben 12500 Km deyim.Haftada bir tüm cıvataları sıktığım ve yetkili serviste bakımları aksatmadığım halde banada yeter artık dedirtti.Sizin sorununuzda tuzu biberi oldu.
İlk fırsatta değiştirecem bende motorumu.Bir daha açılmamak üzere çin defterini kapatacağım.
Tekrar geçmiş olsun .Saygılar
-
04 Kasım 2007, 20:36
#2600
ozan_bursa adlı üyeden alıntı
fotolar çok güzel Arbetus (ben kırmızı şeritleri sökmeyi beceremedim)
geçmiş olsun Özer
benim aynaların problemini ben çözdüm
aynanın gidona bağlandığı yerde problem var
aynanın sapılın debriyaj kısmına vidalandığı yerdeki dişler yalama olmuş ne takarsam takayım olmayacak
debriyaj kolunun olduğu kısmın komple değişmesi gerekecek
yarın servişs yolu gözüktü bana
Garanti kapsamına girer sanırım diye düşünüyorum. olmazsa değiştirilir. ben 2 kere değiştirmek zorunda kalmıştım. ayna takarken yalam yeptırmıştım. Bugün yalova izmit arasındaki kçy yollarını keşfe çıktım. iznik yolu tarafında 10000 km yi devirmiş oldum. Güzel bir duygu.
Özer adlı üyeden alıntı
Mondial yedek parçaları satan bir arkadaşımda ''original'' MCT 250 Alüminyum arka jantı gördüm!gerçekten çok güzel ve fiyatı 165 YTL idi.
Biraz ağır ama Tubeless olması ve lastik patlaması korkusu ortadan kalkıyor
inşallah yakında ön jant da gelir ve takım halinde değiştirim.
15 Ocak 2008 gibi Yamaha'nın 650cc Dragstar'ını alacağım
ne dersiniz arkadaşlar? fikirlerinizi rica ediyorum.
Mondial in komple döküm jantlarının fiyatı 270 ytl civarı. servis arkadaşın istere mondialden ertesi gün elinde olur.
Ben de Kawsaki en500 Endurolar arasında gidip gelmekteyim. F650 Pegaso ve kle500 boyum hangisine yeterse artık.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler