Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
31 Ağustos 2007, 00:06
#2341
gösterge olayı inc silikonla kesin çözülüyor. 3250+265=3515+40=caracal, jant faktörü olmasa fiyatlar aynı. arbetüs, ben ilk bu topici okurken üye oldum bu siteye, kanuni sitesinde tiger a bakarken gördüm caracalı uygun geldi onun forumuna da baktım, vibrasyon önemli değil benim için, titremesi birnevi masaj düşman kazandığım yok, düşman gibi göstererek bana düşman kazandırtma, 1 hafta sonra yazı tura atıp birini alacam, dik gelirse, zealsun 150 alacam oke arbetÜs?
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Reklamlar
-
31 Ağustos 2007, 00:14
#2342
solmyr adlı üyeden alıntı
gösterge olayı inc silikonla kesin çözülüyor. 3250+265=3515+40=caracal, jant faktörü olmasa fiyatlar aynı. arbetüs, ben ilk bu topici okurken üye oldum bu siteye, kanuni sitesinde tiger a bakarken gördüm caracalı uygun geldi onun forumuna da baktım, vibrasyon önemli değil benim için, titremesi birnevi masaj
düşman kazandığım yok, düşman gibi göstererek bana düşman kazandırtma, 1 hafta sonra yazı tura atıp birini alacam, dik gelirse, zealsun 150 alacam
oke arbetÜs?
@solmayor yada herneyse ne istiyorsan onu al sana düşman kazandırmak benim işim değil bunu sen kendinde yapıyorsun adımı doğru dürüst yazamayan kişiy zaten bişey anlatma eğliminde olamam sana alacağın yeni titreşimli masaj aletinle mutlu mesut hayatlar dilerim.
bu arada bu tür seçimleri yazı tura ile yapıyorsan bana söyleyecek bi söz bırakmıyorsun.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
31 Ağustos 2007, 00:19
#2343
cdd
oke arbetost (titremek güzeldir)
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
31 Ağustos 2007, 00:21
#2344
solmyr kardeş insanların hitap ediliş şekliyle alay etmek biraz ayıp olmuyor mu sence? Lütfen biraz daha saygı...
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
-
31 Ağustos 2007, 00:23
#2345
Dostlar merhaba...
Forumu okumayalı iki sayfa atlamışız bile. gerisinde kalıyorum galiba gelişmelerin. Üstelik şu son iki sayfada bir tartışmadır almış başını gitmiş. Yazının sonunda ona da değinmek istiyorum.
Bu gün kuryelik yapan arkadaşlarımdan bir tanesiyle oturduk laflarken, kullandığı yamaha ybr 125 den memnun olup olmadığını sordum. Bana memnun olduğunu sıkıntı yaratmadığını falan anlattı.
Benim altımda komik duracağını düşündüğüm makineye binmek istedim. Altımda nasıl duracağını merak ediyordum. boy 180 kilo 110
Arkadaşla buluştuğumuz yer de sefaköyde bir park olunca, bisiklete binen bir çocuk gibi hissettim kendimi birden. Yani gerçekten de mct den inip, ybr ye bininci tabiri caizse, attan inip eşeğe binmiş gibi oldum
Bu arada bu kesinlikle benim düşüncemdir, benim söylememle ybr eşek olmayacaktır.
Mct'yi tercih etmiş olmamın ne kadar iyi bir tercih olduğunu bir kere daha anlamış oldum. Bu motor tam bana göre. Dolayısı ile benim için (ve cüzdanım için) en iyi tercih.
Şimdi solmyr kardeşimizin düşünceleriyle alakalı olarak bir iki cümle de ben sarfetmek istiyorum. yeni bir tartışma yaratmadan, insanların motosikletlerini seçerken nasıl davranmaları gerektiği konusunda belki biraz yardımcı olacağı kanısındayım.
Ben motosikletimi seçerken öncelikle beni taşıyabileceğine inandığım ve şık görünüşlü bir alet arıyordum. bunun yanında cazip bir fiyat da olacaktı.
İnsanların zevkleriyle alakalı birşey bu. Ben mct'mi 2200 ytl'ye ikinci el almış bir insanım. Şu anda da 14600 kmde. Çok arıza yaptığına inanan arkadaşlarım için söylüyorum, hayatımda ortalama olarak yaptığım 15000 km uzun yolun 2500 kmsini mct ile yapmışımdır. Bu uzun yollar esnasında motorum bir kere bile beni yolda bırakmadı. Bu mct'nin çok kaliteli, çok sağlam, çok süper falan filan bir alet olduğunu göstermiyor kuşkusuz.
Burada önemil olan nokta, bacaklarının arasında nasıl bir aletle sürüş yaptığın ve bu aletin sınırlarının ne olduğunu iyi bilerek, ona göre bir sürüş tekniği ve seni yolda bırakmaması için ona göre bir mesai harcaman gerekiyor. Ve bu korktuğunuz kadar da uzun bir mesai değil. Kendimden biliyorum. Günde 14 saat çalışan bir insan olarak ister istemez zaten çok fazla zaman ayıramam.
Ben şunun kanaatindeyim. Makinenize ne kadar iyi bakarsanız, o da size o kadar bakar. Yok afedersiniz eşek kulların gibi kullarınsanız makineniz boyuna anırır. Özellikle bu motosikletle alakalı olarak forumumuzda gerçekten tecrübesi fazla olan ve bu mesailerinden dolayı saygı duyulacak insanlar var. İsim vermenin bir esprisi yok. Bu foruma kim daha fazla mesaj yazmışsa o bu motosikletle alakalı daha fazla mesai harcamış demektir. Sözleri tecrübenin neticesidir. Kulaktan dolma değil!!!
Şimdi gelelim neticeye. Ben bir mct kullanıcısı olarak, vermiş olduğum paranın hakkını, çatır çatır alıyorum. Kullanmaktan zevk duyuyorum. Kromajlarını parlatmayı, motoruma bakım yapmayı, onunla zaman harcamayı çok seviyorum. Anadoluya, trakyaya doğru bir yolculuk esnasında, altımda akan asfaltın keyfini çıkartabiliyorum. Bir motosikletten daha ne bekliyorsunuz. Önce bunun cevabını bulmak lazım. Bu sorunun cevabı zaten hangi motosikletin seçilmesi gerektiğiyle alakalı bir ip ucu verecektir.
bence mct. bence bmc gibi oldu
saygılar
Salih GÜLHAN
HAYATTA; YAPABİLEN YAPAR, YAPAMAYAN ELEŞTİRMEN OLUR...
-
31 Ağustos 2007, 00:25
#2346
olum gerek yok böle seylere herkes işine baksın takılmayın ufak mevzulara
bu arada arbetus senin msn ini verde ekliyim ..
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır ..
-
31 Ağustos 2007, 00:52
#2347
emre dostum özeline mesaj attım.
ilgili kişi için artık bir yorumda bulunmak istemiyorum. sonuçta 1 yıldan beri bu forumda tüm kullanıcılarla seviyeli bir arkadaşlığımız var bu seviyenin bozulmaması ve akıbetinin diğer kilitlenen başlıklar gibi olmaması için yorum yapmaktan kaçınıyorum. susmam kaçtığım anlamına gelmiyor bu konu hakkında gereğinin yapılacağını da inanıyorum hepinize iyi geceler.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
31 Ağustos 2007, 01:01
#2348
cdd
Dig bury me underneath
Everything that I am rearranging
Dig bury me underneath
Everything that I was slowly changing
arbetus solmyr = solmayır diye okunuyo,
ben size rehatsızlık vermeyim o zaman,
görüşmemek üzere,
kazasız km ler...
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
31 Ağustos 2007, 01:29
#2349
ARKADAŞLAR MRHB ARANIZA YENİ KATILDIM 1 SENEDİR MCT KULLANICISIYIM. MCT HAKKINDA İYİ KÖTÜ TECRÜBELERİM OLDU YARDIMCI ALABİLECEĞİM KONULAR HAKKINDA SEVE SEVE YARDIMCI OLURUM. BU ARADA MOTORUNUN EGZOS SESİNİ BEĞENMEYEN ARKADAŞLAR VARSA MCT'DEN GERÇEK BİR CHOPPER .SESİ ÇIKMASI HAKKINDA YARDIMCI OLABİLİRİM.
-
31 Ağustos 2007, 15:32
#2350
Merhaba Arkadaşlar
Metemen abimize yaptırdığım sisbarı motorunu sattığından dolayı elimde kaldı bende satılığa çıkardım şuan döşeme yapılmamıştır fotoları aşağıdadır MCT orjinal sisbarın yerine direk monte edilebilir özel yapımdır. motorunuza değer katacaktır imalat fiyatına veriyorum. normalde bu tip özel yapım olaylar masraflıdır.
ben bu parçaya döşemesiz 60ytl istiyorum
döşemeyi yaptıramıcaksınız ben yaptırırım 20ytl civarında yapılıyor toplamda 80ytl oluyor. motorda güzel bi görünüm olacak ve artçınız için sırta kadar uzun olduğu için rahat edecektir.
tel:0544 886 22 62
kazasız sürüşler dilerim.
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
-
31 Ağustos 2007, 21:47
#2351
JESUS CU adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR MRHB ARANIZA YENİ KATILDIM
1 SENEDİR MCT KULLANICISIYIM. MCT HAKKINDA İYİ KÖTÜ TECRÜBELERİM OLDU YARDIMCI ALABİLECEĞİM KONULAR HAKKINDA SEVE SEVE YARDIMCI OLURUM. BU ARADA MOTORUNUN EGZOS SESİNİ BEĞENMEYEN ARKADAŞLAR VARSA MCT'DEN GERÇEK BİR CHOPPER .SESİ ÇIKMASI HAKKINDA YARDIMCI OLABİLİRİM.
dostum aramıza hoşgeldin.
bize yaşadığın olumsuzluklardan bahsedersen çok seviniriz. bu arada mctden chopper sesi almak çok kolay zaten. ama ben işi çılgınlığa vurup yarın kısmetse gemlikteki arkadaşım ile birlikte kendi tasarladığım egzostu yaptırıcam. beğenirsem burda krom kaplatmaya veririm.
erman eski CC barı atma ona ben talibim. ayınbaşında hesaplaşalım.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
01 Eylül 2007, 12:56
#2352
arkadaşlar uzun bir süredir yazamıyorum..işler çok yoğun nete bile giremedim ne zamandır.şu benzinlikşçamurluk ve yanlarda çıkartmlar var onları çıkarmak istiyorum ama beceremedim.mondial yazılarını çıkaracağım.arka çantalarıda sökmeyi düşünüyorum.bu çıkartmaları nasıl çıkarabilirim en kolay şekilde.yapan varsa bi fikir versin teşekkür ettim
-
01 Eylül 2007, 18:45
#2353
arbetus chopper sesi almak kolay ama benim yaptıgım üzerindeki egzosu kullanarak bu sesi elde etmek yani harici bir egzos yaptırmanıza gerek yok görüntüsüde motora ayrı bir hava katıyor
-
01 Eylül 2007, 20:06
#2354
kozmiktohum adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar
Metemen abimize yaptırdığım sisbarı motorunu sattığından dolayı elimde kaldı bende satılığa çıkardım şuan döşeme yapılmamıştır fotoları aşağıdadır MCT orjinal sisbarın yerine direk monte edilebilir özel yapımdır. motorunuza değer katacaktır imalat fiyatına veriyorum. normalde bu tip özel yapım olaylar masraflıdır.
ben bu parçaya döşemesiz 60ytl istiyorum
döşemeyi yaptıramıcaksınız ben yaptırırım 20ytl civarında yapılıyor toplamda 80ytl oluyor. motorda güzel bi görünüm olacak ve artçınız için sırta kadar uzun olduğu için rahat edecektir.
tel:0544 886 22 62
kazasız sürüşler dilerim.
erman cc bara ben talip olurum ama nası bulusucaz bide ben öle kaplamacıyı falan bulamam sen halledersen benim için daha ii olur
JESUS CU adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR MRHB ARANIZA YENİ KATILDIM
1 SENEDİR MCT KULLANICISIYIM. MCT HAKKINDA İYİ KÖTÜ TECRÜBELERİM OLDU YARDIMCI ALABİLECEĞİM KONULAR HAKKINDA SEVE SEVE YARDIMCI OLURUM. BU ARADA MOTORUNUN EGZOS SESİNİ BEĞENMEYEN ARKADAŞLAR VARSA MCT'DEN GERÇEK BİR CHOPPER .SESİ ÇIKMASI HAKKINDA YARDIMCI OLABİLİRİM.
selam kardesim aramıza hoşgeldin karsılıklı deneyimlerimizden bilgi alışverişlerinden faydalanmak için üye olduk zaten bu siteye egzos un resimlerini falan koyarak bize daha ayrıntılı bi acıklama yaparsan hepimiz için daha ii olur kazasız belasız sürüşler...
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır ..
-
01 Eylül 2007, 20:09
#2355
Jesus cu öncelikle aramıza hoşgeldin...
Profilinden gördüğüm kadarıyla Ankaradasın, nerede ikamet ediyorsun acaba? Bir ara fırsat yaratıp tanışalım ve biyerlerde bişeyler içerken sohbet edelim mi? Ayrıca bikaç dost daha var Ankarada MCT kullanan, hem de şu gerçek chopper sesinin nasıl çıktığını öğrenmiş oluruz senden, ne dersin?
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
-
01 Eylül 2007, 20:10
#2356
umut35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar uzun bir süredir yazamıyorum..işler çok yoğun nete bile giremedim ne zamandır.şu benzinlikşçamurluk ve yanlarda çıkartmlar var onları çıkarmak istiyorum ama beceremedim.mondial yazılarını çıkaracağım.arka çantalarıda sökmeyi düşünüyorum.bu çıkartmaları nasıl çıkarabilirim en kolay şekilde.yapan varsa bi fikir versin teşekkür ettim
selam arkadasım ben motorumdaki yazıları cakmakla ısıtarak ve bi cakı yardımıyla cıkardım cokta zor olmadı acıkcası ..
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır ..
-
01 Eylül 2007, 23:53
#2357
Arkadaşlar 250 mct nin siparişini verdim teslim almadan önce koruma demiri taktırıp jantları çelik alaşım jantlarla değiştirtiyorum. Bir aksilik olmazsa önümüzdeki hafta hazır olur.
-
02 Eylül 2007, 11:07
#2358
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
02 Eylül 2007, 14:01
#2359
antistatik adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 250 mct nin siparişini verdim teslim almadan önce koruma demiri taktırıp jantları çelik alaşım jantlarla değiştirtiyorum. Bir aksilik olmazsa önümüzdeki hafta hazır olur.
hayırlısı olsun arkadasım aramıza hoşgeldin kazasız belasız sürüşler..
oh oh arbetusum nede güzel gezmişin olum motoru naapmısın sen benimkinin 2 katı duruyo
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır ..
-
02 Eylül 2007, 18:42
#2360
şu şekilde bir durum oluştu motorda , sebebini çözmüş değilim size bi sorayım dedim,
3. viteste yüksek devirde 90 kmh görüyorum, 4. viteste yine yüksek devirde 100 kmh üstüne çıkıyorum ama 5. vitese atığımda devir düşüyor. tam gaz yokuş aşağı bile olmuyor, devir saati yok tabi tahmini söyliycem ama 3 te 2 devir anca oluyor, 90 kmh üstünede çıkmıyor düz yolda 5. vitesteyken.
4. viteste gaz kolu tam çekili halde 100 kmh üstüne çıkarken, 5. viteste gaz kolu tam çekili 90 kmh dan yukarı çıkmamasının sebebi ne olabilir acaba??
[B]I finally found my way, say goodbye to yesterday... Hit the gas there ain't no brakes on this lost highway[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler