Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Ağustos 2007, 23:55
#2261
dostum çok üzüldüm başından geçenlere.
bende motorsuz 2 gün geçirdim. gerçekten çok kötüydü benim için.
mct nin arka göbeği 67 ytl dişli stoperi 25 lira civarı dişli takozları da 10 lira. çıkan maliyet hiç önemli değil. Motorum haftasonuna yetişsin. ama hiçbir yerde göbek yoktu. birkaç yerde komple jant bulduk fiyatları 165-145 ytl arasında değişiyordu. Daha sonra ustamve başka tamirhaneden bir arkadaşım aradılar araştırdılar ve çelik jant buldularç herşeyi ile 50 ytl. ben de ok dedim ve jant dün gedli ve gözlerime inanamadım. 50 lira verip aldığım jantın üzerinde lastik, kampana balata dişli stoper. yani herşey vardı. sağolsun ustam gece saat 12 ye kadar iki janttan sağlam tek bir jant yapmayı başardı. maliyet bu akdar düşük olunca da bende gidip 34 olan dişliyi 32 olarak değiştirdim. Motor rahatladı hissedilir derecede. ataklıkta ise o kadar ciddi bir düşüş olmadı. exile nin dediği gibi bu motorun asıl dişlisi 32 bunu ramzey qm250 nin dişlisini görünce farkettim o da 32 dişmiş.
Şu an motorumun önünde tel arkasında çelik jant var Harley-Davidson un bir modelinde olduğu gibi
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
-
12 Ağustos 2007, 01:23
#2262
Bana acilen Ankarada adam gibi bir usta lazım, şu yaptığı işi bilen birilerine ihtiyacım var, ilerde problemim olursa en azından güvenebileceğim bir ustam olmalı...
Ankaralılar size ulaşmaya çalışmaktan bıktım artık; bi zahmet şuraya adam akıllı iki kelam yazın, bigün biyerlerde buluşalım artık ve tecrübe alışverişi yapalım!!!
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
-
12 Ağustos 2007, 01:35
#2263
arbetus dostum merak ettiğim bişey var, komple arka cant için 50 ytl bana aşırı ucuz geldi, kötü bişey olsa takmazdın diye düşünüyorum, ama ucuz etin yahnisi yavan olur lafınıda aklımdan silemiyorum, şimdi bu senin çelik cant ''çin çin'' diye ötüyomu?(anladın sanırım), görüntü %90 ihtimalle iyidir, ama kullanışta bi fark yaşadınmı telle çelik cant arasında?
geçmişim mucizelerle dolu, geleceğimse düşler alemi..
-
12 Ağustos 2007, 12:39
#2264
arkadaşlar bu motor kaç km ye kadar sorunsuz gider? ben mct 250 alıp uzun vadede kısa km yapmayı düşünüyorum yani 2 senede 2.000 yada 3.000 km sizce başımı ağrıtırmı ?
-
12 Ağustos 2007, 19:09
#2265
ben 3 aydır kullanıyorum, sıfır aldım, 5000 km yol yaptım şimdiye kadar. şarköy yolunda bi arıza yaptı yolda bıraktı. elektrik arızasıymış, gerçi ben çok zorladım yol boyu o nedenle normal karşılıyorum. birde vites kolunu tutan vida kırıldı, onuda kendim değiştirdim. onun haricinde bi sorun çıkarmadı. Ben ilk motorum olduğu için alışma ve öğrenme amaçlı kullanıyorum. şu ana kadarda memnunum. ama şuda bi gerçek parça kalitesi olarak çin malı ne kadar kaliteli olabilirse ancak o kadar kaliteli bir motor. Bakımı düzenli yapıldığı ve sınırları bilerek kullanıldığında çok üzmeyen bir motor.
Ancak söylediğiniz şartlar altında çok sorun çıkarmayacaktır sanırım.
[B]I finally found my way, say goodbye to yesterday... Hit the gas there ain't no brakes on this lost highway[/B]
-
12 Ağustos 2007, 19:15
#2266
Teşekkürler..
-
12 Ağustos 2007, 23:33
#2267
hezeyan kardeşim geçmiş olsun üzücü bir durum tabi inşallah daha güzel ve masrafsız günlere diyorum.
AKARA lı kardesim Jakoben bende ankaradayım ve motorum daha çok yeni bu pazar şöyle bir 100 km kadar yaptım hanımla beraber gezdik ufak tefek sorunlar yaşattı bana. Ben motoru Abidinpaşa dan yüceer den aldım onlar aynı zamanda servis hizmetide veriyorlar yetkili kişi fatih bey var bir görüş istersen. Bu arada tanışalım ben Güniz sok. No: 50 deki White House restaurantta çalışıyorum hani şu süleyman demirel in sokağı gelirsen beklerim tanışmış oluruz sorunlarımızı paylaşırız.
herkese kazasız belasız günler dileği ile hoş ve esen kalın kardeşlerim.
Taner KESEN
-
13 Ağustos 2007, 09:09
#2268
Arkadaşlar selam.
jantı çıkma aldım komple kampanasa balatası lastiği ile. şekil olarak sl150 ye benziyor ya da çelik crown. dün de yalovadaki festivale gitmek üzere yola çıktık. festival alanı dışında heryeri gezdim .eve geldiğimde 227 km yol yapmışım. iznik gölü çevresi yalovadaki çevre köyleri. jant konusunda herhangi bir uyumsuzluk söz konusu olmadı fotoları en kısa zamanda yayınlarım.
KMC zincir konusuna gelince motorculara sormak lazım ben öyle çok bir araştırma yapmadım açıkcası.
bu arada feribotta ss250 kullanıcısı taylo ile karşılaştım daha doğrusu o beni buldu motorumu tanımış sanırım. tanınmak güzel bişey. akşam yolda gelirken arka stop camı kırık 06 plakalı bir macit gördüm selam falan verdim aldı mı almadımı anlamadım selamımı sonra topçular feribot iskelesindede yanyana geldik baktım yüz vermiyor büktüm boynumu arkadaşlarımın yanına döndüm.
dün macitle gireilemeyecek yollara gürdüm mıcırlı çamurlu inişli çıkışlı köy yolları hala dirseklerim ağrıyor. arkamda artçı ve bir dünya malzeme ileçakıl dökülmüş yolda buzda kayar gibi yol alıyorduk korkulu bir okadar da eğlenceli bir yolculuk oldu.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
13 Ağustos 2007, 11:28
#2269
Merhaba ve geçmişolsun,
Hezeyan kardeşim, Ncizane fikrimi açıkça belirtmek istiyorum.
Yaşadığın sorunlar tamammen doğal ama senin tamircin bana göre sana farklı davranmış....
Ticari amaçla kullanmadığın taktirde 30.000 Km garantinin olduğunu biliyormuydun?
Benim MCT 21000 e yaklaştı ve arasıra 3-5 damla yağ kaybediyor ama bu motoru henüz açmak içi yeterli değil!
Vitesler itme ve kakma ile geçiyorsa ilk nedenlerden biri (öncelike) edebriyaj ile
ilgilidir! Bu konu tabi olarak yapılan Km ye bağlı!
Kısa hisseden, Senin motosiklet doğru servise gitsyedi muhtemelen birçok parçası garanti kapsamında değişir ve garip modifikasyonlara gerek kalmazdı diye düşünüyorum...
Tekrar geçmiş olsun,
Özer
HezeyaN adlı üyeden alıntı
garanti kapsamına girmediği ve maliyetinin oldukça yüksek olduğunu söyledi, bi müddet daha bu şekilde binmemi tavsiye etti, bende onun dediğini yaptım.
bu arada tamircim babamın çocukluk arakadaşı, 30 yıldır bu işle uğraşan, işinin ustası ''yaptığı işi bir defa yapan'', hakkından fazlasını istemeyen bir insan... izmir yeşil ova'da bahri usta. 3. denemede istenilen sonuca ulaşıldı, ses yok, motor saat gibi çalışıyor, üstelik motoru ilk aldığım gün dahi vitesleri bu kadar rahat geçmiyordu... yağ sızıntısı yok, nerden geldiğini bilemediğim garip sesler yok, vitesler de atma geçmeme gibi problemler yok vs.vs.
sonuç: 22 günde tamir anca bitti
maliyet:
aktarma mili 60 ytl
kamalı mil 30 ytl
1. vites dişlisi 40 ytl
3. vites dişli karşılığı 35 ytl
4. vites dişlisi35 ytl
5. vites dişli karşılığı: 35 ytl
yağ 30 ytl(bahri ustanın kullandığı yağ, istemessen kendi yağını kendin götür)
tornacı:40 ytl
işçilik:150 ytl
toplam 455ytl.....
şimdi arkadaşlar, olurda vitesleriniz sapıtırsa bir gün, ya bunları göze alın, yada mctnizi ufaktan elden çıkarmaya bakın. ben motorumun fanatiğiyim, gerekirse bi mct parası daha masraf yaparım satmam, tercih sizin...
Merhaba,
MCT yi ''0'' Km almayı düşünüyor ve gerçektende fazla beklentiler olmadan 2 yılda 5000 Km yapmayı düşünürsen, hemen al ve zevkini sür derim.
29 Nisan 2006 da bu yana 21000 Km yaptım ve hala saat gibi defalarca en yüksek sıcaklıklarda Marmaris - Köyceğiz, Canakkale, Ayvalık v.b yol yaptım.
Tüm yolculuklarım %100 artçım ile oldu!! yani max yük ile.
bugüne kadar yatığım masraflar sadece bakım ve standart aşınan sarf malzemelrine oldu! Yani,
2-3 sinyal ampulü
1 ad. debriyaj teli.
1 ad. ön dişli yağ keçesi,
bir kez arka lastik yama masrafı.
1 arka fren balatası.
tüm masrafları toplasam 50 YTL anack tutar sanırım.
Bakımlarını ihmal etme yeter
Selamlar,
Özer
motorcu aGa adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu motor kaç km ye kadar sorunsuz gider? ben mct 250 alıp uzun vadede kısa km yapmayı düşünüyorum yani 2 senede 2.000 yada 3.000 km sizce başımı ağrıtırmı ?
-
13 Ağustos 2007, 12:37
#2270
hez bakalım erbetes emmiiiiii
...tın tın giderim abi....
-
13 Ağustos 2007, 12:54
#2271
ya benim de başıma ara ara 2. vitese atarken kendiliğinden boşa geçme ya da 4 dn 5 alırken arada boşa geçiyor gibi. ama çok nadir yapıyor bunu. şanzımanı elime vermesin sonra?
bir de internett mat siyaha boyanmış bir macit buldum nasıl durmuş sizce?
mat macit
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
13 Ağustos 2007, 19:38
#2272
Öncelikle herkese merhaba. Mondial 250 mct almayı düşünüyorum. Bu topikte yazılanları okudum. Genel sorunlar hakkında bilgi sahibi olarak satıcıya gittim. Yeni modellerde vites sorunun ortadan kaldırıldığını söyledi. Bujiler , ateşleme sistemi değiştirildi dedi. Artık bujiler yanmıyormuş. Zaten tel jant değil çelik alaşım jant alacağım.
Bugün direksiyon eğitimi veren bir sürücü kursundaki abi niye illa vitesli eğitimi istediğimi sorunca alacağım modeli söyledim. Sakın alma uzak dur, alıp hiç memnun olmayan tanıdıklarım var hepsinin ki satılık şu anda, servisten çıkmıyorlar dedi. Japon al dedi. (Gerçi aynı paraya scooter alınabiliyor benim de scooter niyetim yok.)
Oradan çıkıp civardaki bi mondial 250 mct sahibinin yanına gittim. Sahibi yoktu ama yanında çalışanlarla konuştum. Tavsiye edip etmediklerini sordum. Dediler ki o motoru zaten çok kullanmıyormuş. Geçen gün çeşmeye gitmiş gelmiş sorun olmamış. Pek de servise gittiğini görmedik dediler. Sen sık kullanacaksan zaten sorun olmaz bizim ki yatmaktan bozuluyor dediler.Senin işini görür ama sonuçta çin malı yolda kalırsan şaşırma dediler.
Şimdi ben işe gidip gelmekte kullanacağım. Git gel günde 44 km. Kışın da kullanmayı düşünüyorum yağmurda da. Ayda ortalama 880 km yol yapacağım. Sizin tavsiyeleriniz nedir? Alırsam pişman olur muyum, bu kullanımla sürekli arıza çıkarır mı (bakımlarını yaptığım halde) yoksa başım ağrımaz mı?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
13 Ağustos 2007, 19:52
#2273
sevgili antistatik, yeni başlayıp az parası olanlar için alınabilecek en iyi motor. 5-6bin ytlye ikinci el bakımlı bişeyler de bulabilirsin belki ama harcamak için alıyosan mct tavsiye ederim. çok karıştırmazsan sorun çıkartmaz ama yolda kalırsan diye de elinin anahtar tutması gerekiyor, vidalar sıkılacak, zincir yağlanacak vs...
mat siyah gayet iyi duruyor ama değer mi bilemem bu arada ulusanda satılık en500ü gördün mü arbetus? fiyatı bana makul geldi...
hala iyi zincir mi orjinal zincir mi kara verebilmiş değilim. yardım... bir de işçilik ne vermeli bu zincir değişimine? ankarada para vermediğim işlere yozgatta 10ytl istiyorlar:(
arbetus dişli takozunu da kontrol ettir demiştin, ne sorun cıkartıyor ki?(bu dişli takozu ne işe yarıyor daha doğrusu?)
-
14 Ağustos 2007, 00:29
#2274
Taner dostum ilk fırsatta yanındayım, bu arada MCT de White House'un yanında mı duruyor?
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
-
14 Ağustos 2007, 08:56
#2275
cheronimo adlı üyeden alıntı
sevgili antistatik, yeni başlayıp az parası olanlar için alınabilecek en iyi motor. 5-6bin ytlye ikinci el bakımlı bişeyler de bulabilirsin belki ama harcamak için alıyosan mct tavsiye ederim. çok karıştırmazsan sorun çıkartmaz
ama yolda kalırsan diye de elinin anahtar tutması gerekiyor, vidalar sıkılacak, zincir yağlanacak vs...
mat siyah gayet iyi duruyor ama değer mi bilemem
bu arada ulusanda satılık en500ü gördün mü arbetus? fiyatı bana makul geldi...
hala iyi zincir mi orjinal zincir mi kara verebilmiş değilim. yardım... bir de işçilik ne vermeli bu zincir değişimine? ankarada para vermediğim işlere yozgatta 10ytl istiyorlar:(
arbetus dişli takozunu da kontrol ettir demiştin, ne sorun cıkartıyor ki?(bu dişli takozu ne işe yarıyor daha doğrusu?)
dostum en500 lerin hepsini takip ediyorum elim yettiğince dişli takozu arka tekerlekteki dişli ile jant göbeğinin arasındaki parça. onlar bittiğinde benim gibi sürmeye devam edersen en sonunda motorun sana vereceği cevap jantı dişli stoperini dağıtmak olacaktır. hesabet takoz max. 10 ytl göbek stoper yerine göre 100 ytl yi bulur. herkes benim gibi şanslı olupta 50 liraya çıkma döküm jant bulabilir mi bilemem orijinal zincir alma saağlam kaliteli bir zincir al aynı zinciri alırsan başa dönmüş olursun. mat siyah konusuna gelince ben boyayı arkadaşıma hazırlatmıştım. boyama işie de herşey dahil max 70 lira istiyorlardı. ben,m boyatacak depo ve arka çamurluğum var sadece ön çamurluk için başka şeyler planlamaktayım yan kapaklarım ise deri kaplı. neyse uzatmayayım bitince görürsünüz.
ya beyler ben size asıl haberi vermeyi unuttum bizim motordan chopper egzost sesi çıkar mı diye merak ediyordum bana bu cevabı sevgili macit kendiliğinden verdi. dün arkadaşlarımın yanına giderken yolda motorun sesi birden patırpatır diye çıkmaya başladı. ses hoşuam gitti ama nerden çıktığını anlamak için durdum gördüm ki katalizatör hortumum kırılmı dolayısıyla manifoltun ordan egzostu delmişim gibi ses çıkarmaya başladı dengesizlik olmasın diye kapattım şimdilik ama akşamı iple çekiyorum komple söküp dolaşcam
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
14 Ağustos 2007, 20:15
#2276
cheronimo teşekkür ederim. Motoru alma olasılığım şu anda %95. Alınca zamanla bazı parçalarını (buji, debriyaj teli, fren teli, belki zincir ve vites takımı) japon markalarla değiştirip ömrünü uzatmayı düşünüyorum
-
14 Ağustos 2007, 21:46
#2277
ARBETUS adlı üyeden alıntı
dostum çok üzüldüm başından geçenlere.
bende motorsuz 2 gün geçirdim. gerçekten çok kötüydü benim için.
mct nin arka göbeği 67 ytl dişli stoperi 25 lira civarı dişli takozları da 10 lira. çıkan maliyet hiç önemli değil. Motorum haftasonuna yetişsin. ama hiçbir yerde göbek yoktu. birkaç yerde komple jant bulduk fiyatları 165-145 ytl arasında değişiyordu. Daha sonra ustamve başka tamirhaneden bir arkadaşım aradılar araştırdılar ve çelik jant buldularç herşeyi ile 50 ytl. ben de ok dedim ve jant dün gedli ve gözlerime inanamadım. 50 lira verip aldığım jantın üzerinde lastik, kampana balata dişli stoper. yani herşey vardı. sağolsun ustam gece saat 12 ye kadar iki janttan sağlam tek bir jant yapmayı başardı. maliyet bu akdar düşük olunca da bende gidip 34 olan dişliyi 32 olarak değiştirdim. Motor rahatladı hissedilir derecede. ataklıkta ise o kadar ciddi bir düşüş olmadı. exile nin dediği gibi bu motorun asıl dişlisi 32 bunu ramzey qm250 nin dişlisini görünce farkettim o da 32 dişmiş.
Şu an motorumun önünde tel arkasında çelik jant var Harley-Davidson un bir modelinde olduğu gibi
sağlıcakla.
32 dişli den memnunmusun metemen sakın değiştirmeyin falan diyodu ? bide aynı jant takımından bizimde alma sansımız olabilirmi bu arada sende usta oldun cıktın haa bide komple neyi sökcen kanka anlamadım gerci ben egzostları kestirdim de yinede o dediğinide yapabilirim
ya bu arada senle msn falan yapalım moruk burdan konusmak cok eziyetli oluyo
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır ..
-
14 Ağustos 2007, 23:48
#2278
özer;
ilgin için teşekkür ederim dostum, belirtmek istediğim bikaç nokta var,
1- garanti olayını biliyorum ama parça ararken gördüğüm 3-5 aydır yatan mctler(aynı sorun yüzünden, vites dişli gurubu yok hiçbir yerde fabrikanın bile stoklarında yokmuş ,dahası garanti kapsamına sokmamak için ellerinden geleni yapıyorlar+ parasını verip almaya razı olsan dahi bulamıyosun, yok yok yok!) garantinin ne kadar işlevsel olduğun bir kez daha gösterdi bana...
2-benim motordaki yap kaybı birkaç damla değildi, yaklaşık günde 1.5 litre! tümünü döküyordu...
3-son gün vitesler itme kakma yoluyla değil uçhan tekme atma yoluyla bile geçmez olmuştu...
4-bir çok kişinin bana kazık attığını düşündüğü(sanırım sende öyle düşündün) servisin sahibi bahri abi benim tercihime bıraktı, istersen garantiden yapalım,2-3 ayda parça belki gelir, yapıldıktan 6 ay sonra gene gelirsin aynı derdi sana gene çıkarır, bak köşedeki motor 1.5 aydır vites dişli gurubu bekliyor... yani modifikasyon olayını ben seçtim... ayrıca değiştirdiği her parçayı değiştirmeden önce bana sordu, değişen bütün parçaların eskileri elimde...
5-usta ilk debriyajı açtı zaten, kendi gözümle gördüm hiçbi sorun yok balatalar bitikdeğil vs.vs. debriyaj sağlamdı yani.
6- o garip modifikasyonu yapabilecek başka bir usta yok izmirde, bu kadar emin konuşuyorum çünkü hiçbir usta sizin şanzıman millerinizi burçlarınızı yaptırmak için 3 gün kendi dükkanını kapatıp tornacı tornacı dolaşmaz. bu adam babamın çocukluk arkadaşı, acık torpilliyim..
7-sonuç itibariyle çok param gitti, bir aylık maaşımın yarısından fazlasını verdim ama menunum, iddialıyım şu an deneyimli biri 0 bi mct ile benim mctmi denese vites geçişlerinin benimkinde çok daha rahat olduğunu söyleyecektir, sıfırından daha iyi oldu o derece... ayrıca çinden gelmiş bagalit kılıklı alümyondan bozma dökümü andıran ne idiğü belirsiz malzeme yerine tornacıda yapılmış çelik miller üzerinde dolaştığım için içim daha rahat...
sağlıcakla kal dostum
arbetus
hocam yağına dikkat et, ben farkına varmadım yağ boşalmış, yağsız bindiğim için dağıldı alet... normalde viteslerin geçişinde zorluktan başka bi problem açmazmış, onunda sebebi şu önceden bahsettiğim abuk rulmanların aşınmasıyla ilgili. yani yemini suyunu ver bikaç sene daha binersin, foşur foşur yağ dökmeye başlarsa ozaman kork:D
bu arada mat siyah harika durmuş, ama o far dahabi harika bayıldım doğrusu.
bide senle konuşmak istediğim bi konu var msn eklermisin hansu2@mynet.com
geçmişim mucizelerle dolu, geleceğimse düşler alemi..
-
15 Ağustos 2007, 01:48
#2279
evet sevgili kardeşim jakoben hemen yanda garajda duruyor. bekliyorum görüşürüz inşallah.
-
15 Ağustos 2007, 09:27
#2280
eMRe-81 adlı üyeden alıntı
32 dişli den memnunmusun metemen sakın değiştirmeyin falan diyodu ? bide aynı jant takımından bizimde alma sansımız olabilirmi bu arada sende usta oldun cıktın haa
bide komple neyi sökcen kanka anlamadım gerci ben egzostları kestirdim de yinede o dediğinide yapabilirim
ya bu arada senle msn falan yapalım moruk burdan konusmak cok eziyetli oluyo
dişli çok bişey farkettirmedi. aynı vitesle çıkabiliyorum yokuşları. uzun yolda daha rahat ediyorum. jant takımı için sağa sola bakın çıkma bulabilme şansınız varsa kaçırmayın derim ben. söokme dediğim egzosların üstünden çıkan borular varya onların bir tanesi kırıldı bende yani o sistem iptal şu an. ama yolda koptuğu için çıkardığı sesin verdiği keyfi şu an tarif edemiyorum bu gün işi asıp eve gitcem o parçayı söküp 9-10 km ööle dolaşcam bakalım ne fark edicek. Milet dönüp bönüp bakıyordu o sese
beyler 3. sayfalara gerilemişiz nooluyor hade kimse yok mu?
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 70 kullanıcı var. (0 üye ve 70 misafir)
Bu Konudaki Etiketler