Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2221
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    ön dişli ile ilgili bir soruna sebep oluyormuş sanırım. hdeniz bakıyorum da alışmışsın motoruna mct nin göstergesine zaten inanmıyorum çünkü benimki artık saçmalamaya başladı orhangazi yolunda boş yolda biraz sıkıştırdım 110 dan sonra yukarı aşağı hareket etmeye başladı tam sağlıklı kaç yapabildiğini söyleyemeyeceğim. ama genel omemnunum benim veletten. zatena rtık mondial ile sadece blok kapağındaki yazı ile alakası kaldı. bu hali ile bilmeyen motosiklet meraklıları tarfından 6500-10000 ytl arasında fiyat biçenler oldu. peşimden harleyci,artist diye bağıranlar, bu mondial diye inandırmaya çalıştığım insanlar oldu. motorumun şeklinden genel olarak memnunum internette vn800 motosikletin motorunu falan satıyorlar. şeytan dürtmüyorda değil yani şasinin taşıyacağını bilsem denerim açıkcası 800 cc olması şart değil 500 de olsa olur. bir en500 motoru falan olsa oh mis sabah sabah kayışım koptu yaptığım fantazilere bak
    hadi kalın sağlıcakla
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2222
    hdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2007
    Şehir
    soğuk uleann
    iznik-orhangazi arası ne güzel bir yoldur abi öyle.orda yokuş aşağı giderken yanımdan geçen bir race makinanın gazı ile 120 km gördüm.

  3. #2223
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    hehe ben de dönüşte deponun dibini gördüm pislik hortumları tıkadı yolda kaldım
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  4. #2224
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hehe ben de dönüşte deponun dibini gördüm pislik hortumları tıkadı yolda kaldım

    gülerim sana hahahahahahahahahahaa
    ...tın tın giderim abi....

  5. #2225
    eMRe-81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    Beylikdüzü / İsTaNBuL
    Motosikleti
    rx3i Evo , R 1150 Gs
    walla benimki 120 falan görüyo düz yolda
    yokus assaga inerken 130 tek kişi mimaroba büyükcekmece arası gerci bu aralar nolduysa yavasladı motor benzinden mi baska bişeyden mi anlamadım
    4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır ..

  6. #2226
    cheronimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    ÇOK çok ÇOK acil...
    yarın ankara'dan yozgat'a doğru yola çıkmayı planlıyorum (yani pazar) ama bir kaç problemim var.

    1. uzuuun bir dik yokuş inişi sonrasında fren yapmaktan diskten ses gelmeye(ötmeye) başladı. çözümü bilen var mı?

    2. sanıyorum ki lastikte veya dişlilerde bir sorun var. sürüşte pat pat pat ses geliyor belli belirsiz de sarsıyor nereden kaynaklanıyor olabilir? giderken debriyaja basıp motoru durduruyorum sarsıntı devam ediyor.

    3. uzun yol tavsiyeniz var mı?

  7. #2227

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    250mct
    cheronimo: dostum diskten gelen ses çoğu zaman diskle-diske baskı uygulayan padlar arasına sıkışan toz-kum-küçük taş vs yüzünden olur, yıkanınca genelde düzelir, düzelmesse şu benzin istasyonlarındaki basınçlı su fışkırtan jetlerle yıkamanı öneririm, gıcık eden bi sesten başka sorun çıkarmaz, sarsıntının oradan olacağını hiç sanmam.
    sarsıntının sebebine gelince, zincirin dengesiz gerilmesinden(sağ ve sol zincir gergileri aynı ölçüde ayarlanmalı), ön ve/veya arka tekerleğin cant ayarının bozulmasından yada direksiyon göbeğindeki boşluktan kaynaklanabilir. uygun bir arazide 1. vitesle giderken kontrollü bir şekilde sert bir ön fren yap; gidon öne arkaya gidip geliyorsa sorunu buldun demektir,
    ayrıca cant telleri kontrol et, arada kopuk tel, yada birkaç gevşek tel varsa yine sorunu buldun demektir.
    bahsettiğin pat pat pat sesinin nerden geldiğini bilmediğim için o konuda yorum yapamıyorum.
    uzun yola gideceksen bahsettiğin sarsıntı sorununu önceden halletmeni şiddetle tavsiye ederim zira uzunyolda seni çok yoracaktır, ayrıca çıkmadan mutlaka motorun yağ seviyesini kontrol et, otobandan fln gideceksen benzini fulle, yemini suyunu ver seni yolsa bırakmasın. yolda kalmak korkunç bişey, uzun yolda kalmaksa tam bir facia.
    kazasız belasız git gel, sağlıcakla.
    geçmişim mucizelerle dolu, geleceğimse düşler alemi..

  8. #2228
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı cheronimo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ÇOK çok ÇOK acil...
    yarın ankara'dan yozgat'a doğru yola çıkmayı planlıyorum (yani pazar) ama bir kaç problemim var.

    1. uzuuun bir dik yokuş inişi sonrasında fren yapmaktan diskten ses gelmeye(ötmeye) başladı. çözümü bilen var mı?

    2. sanıyorum ki lastikte veya dişlilerde bir sorun var. sürüşte pat pat pat ses geliyor belli belirsiz de sarsıyor nereden kaynaklanıyor olabilir? giderken debriyaja basıp motoru durduruyorum sarsıntı devam ediyor.

    3. uzun yol tavsiyeniz var mı?

    dostum ön kaliperi sök ama söktükten sonra frene hiç basma kaliperi amortisöre bağlı olan iki vidadan sökeceksin. sonra kaliperin içine yani diskin girdiği yere zımpara kağıdın katlas ve sok biraz zımparala ve ttkerar yerine tak sorunun çözüldğünü görüceksin. arka tekerin akordunu kontrol ettir belki tellerden gevşeme olmuş olabilir hatta bir iki tanesini kırmışda olabilirsin yola çıkmadan buna mutlaka baktır.en kötü senaryo ise arka jant kasnağını yamultmuş olabilirsin. jantın sağlamsa zincirine baktır yağsız kullanımdan dolayı baklaları kilitlenmiş olabilir debriyajı sıktığınıda kütür kütür vurma yapar aslında aynı sesi hareket halindeyken de yapar ama duymazsın. baklalar kilitlendiği için dişliye girerken tam dönemiyorlar. Zincire uzaktan baktığında tam düz değilde inişli çıkşlı duruyorsa zincirin problemli olabilir. bahsettiğin sorunları ben de yaşadım ve bu şekilde çözdüm. dşzkşn ötmesini sıcaktan dolayı kesemezsin benim hem ön hemde arka belediye otobüsünün frenleri gibi ötüyor. ama teker işi ciddi ihmal etme ilk etapta kendinde kontrol edebilirsin jantın tellerini elinle yokla gevşek sallanan var mı? eksik kırık olan var mı?

    uzun yol için tavsiyem.
    yanına yedek buji (iki adet)
    alabilirsen ve değiştirmesini biliyorsan debriyaj ve gaz teli almalısın onlar uzun yol kısa yol mutlaka bulunsun.
    bir tane far ve sinyal ampulü
    avadanlık
    birde 1 lt lik şişe içinde benzin almanı tavsiye ederim benzin istasyonunun girişini kaçırırsan bir sonrakine kadar götürebilir seni.

    Sanırım tavisyeler için geç kalmışım ama başka arkadaşın işine yarayabilir.ç

    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #2229
    cheronimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007

    daha önce ön dişlisi sıkışan varsa yardım etsin lütfen

    biraz geç olduysa da verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. sağ salim vardım ama uzun yola çıkacak arkadaşlara uyarı; akşam karanlığına kalmayın, vizöre yapışan sineklerden önünüzü göremiyorsunuz.

    sağ salim vardım ama motor burada bozuldu. ön dişlisi sıkışan var mı hiç?
    sorunu şöyle tarif edeyim. 200 km sonunda gevşeyen zinciri gerdirip yapışan sinekleri temizledikten sonra motorumla kısa bir keyif turu atayım dedim. ancak motoru olduğu yerden bir türlü çıkartamadım. sanki birisi arka frene asılıyomuş gibi. araştırıyorum bakıyorum ama netice yok. sonra motoru ortaya doğru sürükledim farkettim ki geriye doğru hiç hareket ettiremezken ileri az da olsa itebiliyorum ve yine farkettim ki gerginliğini (1-2cm salınım) iyi ayarladığım zincir haddinden fazla gergin duruyor. tekrar gevşettimse de nafile sadece üstteki kısmı gevşiyor alt kısım aynı gerginlikte kalıyor. çalıştırıp denedim motor hareket ediyor ama debriyaja basınca sanki hafifçe fren yapıyor.

    bugün zinciri iyice yağlayıp biraz sürmeyi deneyeceğim. olmazsa sol arka şanzıman kapağını söküp içine bakayım diyorum. daha önce böyle bir durumla karşılaşan veya bu kapağı söken var mı? dikkat etmem gereken ne var uyarırsanız sevinirim.

    şimdiden teşekkürler

  10. #2230
    kozmiktohum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Motosikleti
    ESKİDEN-250MCT
    Selam beyler nasıl gidiyo hayat bizim site coşmuş gene arada bir girip nevar ne yok bakıyorum siteye alışkanlık oldu motoru sattık şimdide montu satıyorum ilgilenen olursa görüşelim 0544 886 22 62

    marka: held
    beden : M
    renk: siyah
    2-3 ay kullanılmış çok temiz
    fiyatı:125ytl

    http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4530143

    # Dynex 1680D naylon petek doku (%100 naylon)
    # Su ve rüzgar geçirmez PVC kaplı %100 çıkabilir fermuarlı polyester iç astar
    # Plastik omuz koruması
    # Köpük ve kauçuk sırt koruması
    # CE onaylı omuz ve dirsek korumaları
    büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol

  11. #2231
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı cheronimo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz geç olduysa da verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. sağ salim vardım ama uzun yola çıkacak arkadaşlara uyarı; akşam karanlığına kalmayın, vizöre yapışan sineklerden önünüzü göremiyorsunuz.

    sağ salim vardım ama motor burada bozuldu. ön dişlisi sıkışan var mı hiç?
    sorunu şöyle tarif edeyim. 200 km sonunda gevşeyen zinciri gerdirip yapışan sinekleri temizledikten sonra motorumla kısa bir keyif turu atayım dedim. ancak motoru olduğu yerden bir türlü çıkartamadım. sanki birisi arka frene asılıyomuş gibi. araştırıyorum bakıyorum ama netice yok. sonra motoru ortaya doğru sürükledim farkettim ki geriye doğru hiç hareket ettiremezken ileri az da olsa itebiliyorum ve yine farkettim ki gerginliğini (1-2cm salınım) iyi ayarladığım zincir haddinden fazla gergin duruyor. tekrar gevşettimse de nafile sadece üstteki kısmı gevşiyor alt kısım aynı gerginlikte kalıyor. çalıştırıp denedim motor hareket ediyor ama debriyaja basınca sanki hafifçe fren yapıyor.

    bugün zinciri iyice yağlayıp biraz sürmeyi deneyeceğim. olmazsa sol arka şanzıman kapağını söküp içine bakayım diyorum. daha önce böyle bir durumla karşılaşan veya bu kapağı söken var mı? dikkat etmem gereken ne var uyarırsanız sevinirim.

    şimdiden teşekkürler
    dostum sorun dişli değil zincir bence ne akdar yağlasan da yağla sıkıştığı için açılmayacaktır bir daha bence zincirini değiştir sorunun hallolacaktır.ben de de aynı problem oldu zincir baklaları sıkışmışlar yağsız kullanımdan kolay hızlanamıyordum gazı kestiğimde frene bazmış gibi yavaşlıyordum. bu aşamadan sonra sürmeye devam edersen ön ve arka dişlilerini yemeye başlarsın aklında bulunsun alacağın zincir yetmeyecek. zincire 6 tane gibi fazladan bakla eklemek gerekiyor. zinciri illada gevşeticem diyorsan tekerin vidasını gevşettikten sonra zincir gergilerini de kafi miktarda sök ve arka tekeri hafifce tekmele(arkadan)bu şekilde gevşetirsin. yok ben illa yan kapağıda sökecem diyorsan zaten iki vidası var birde vites pedalını sökmen gerekiyor sökerken pedalın hangi açıda olduğuna dikkat et de tatıktan sonra pedalın yüksekliğini rahat ayarlayasın. yoksa sonra bir de pedlın yüksekliğini ayarlamak için uğraşırsın. Çünkü ben bunların hepsini bir gece de yaptım en sonunda zinciri değiştirdim.



    @erman montun yagusa mı?
    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  12. #2232

    Üyelik
    20 Temmuz 2007
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    MZ 125
    görünüş süüper ama bide mondial olmasa tam süper olcak

  13. #2233
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum sorun dişli değil zincir bence ne akdar yağlasan da yağla sıkıştığı için açılmayacaktır bir daha bence zincirini değiştir sorunun hallolacaktır.ben de de aynı problem oldu zincir baklaları sıkışmışlar yağsız kullanımdan kolay hızlanamıyordum gazı kestiğimde frene bazmış gibi yavaşlıyordum. bu aşamadan sonra sürmeye devam edersen ön ve arka dişlilerini yemeye başlarsın aklında bulunsun alacağın zincir yetmeyecek. zincire 6 tane gibi fazladan bakla eklemek gerekiyor. zinciri illada gevşeticem diyorsan tekerin vidasını gevşettikten sonra zincir gergilerini de kafi miktarda sök ve arka tekeri hafifce tekmele(arkadan)bu şekilde gevşetirsin. yok ben illa yan kapağıda sökecem diyorsan zaten iki vidası var birde vites pedalını sökmen gerekiyor sökerken pedalın hangi açıda olduğuna dikkat et de tatıktan sonra pedalın yüksekliğini rahat ayarlayasın. yoksa sonra bir de pedlın yüksekliğini ayarlamak için uğraşırsın. Çünkü ben bunların hepsini bir gece de yaptım en sonunda zinciri değiştirdim.



    @erman montun yagusa mı?
    sağlıcakla.



    barış bu sorun bana başka bir sorun gibi geldi


    debriyaj balatalarının altındaki segmanı ve balataları ver balataların arasındaki sacları kontrol ettirmek lazım
    ...tın tın giderim abi....

  14. #2234
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı cross delisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    görünüş süüper ama bide mondial olmasa tam süper olcak
    o zaman seni BMw standına alalım BMW R1200C ne dersin?


    Mondial olunca ne oluyor ki? bunu tutup da MZ etz ailesi ile aynı kefeye koymak yanlış olur. ama isminden dolayı yermek de daha yanlış olur.


    metin bence sorun zincir bir kontrol etsin bende de kilitlenme oldu bahsettiği herşeyi yaşadım gazı kestiğimde hızın aniden düüşmesi debriyaja bastığında çıkardığı ses ve sarsıntı zincirin bittiğini gösteriyor. tabi başka birşeyi bozmuş mu bilemem ama sorun bu bence zincir bazı yerlerde geriliyor bazı yerlerde gevşiyor. dişli bunu yapamaz zincirin bozulmuş olacağına dair 1e 10 bahis koyyorum balata olsa kalkışlarda falan titreme yapar ani basmalarda kaçırma yapar. arkadaş pay bıraktığı halde zincirin aşırı gergin olduğunu belirtmiş ben zincir diyorum eminim ve son kararım
    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  15. #2235

    Üyelik
    28 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    herkese selam, mondial in 250 mct modeli ile zealsun un 150-19 modelini karşılaştıracak olursak hangisi daha avantajlı olur? biliyoruma ralarında cc farkı var ama bunu da karşılaştırmaya sokmak isterim, itiraf etmek gerekirse zealsun daha karizma duruyor ayrıca devir saati de mevcut.

  16. #2236
    moto_yunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL/Avcılar
    Motosikleti
    ER-6N
    madem 2sinin arasında kaldın mct al...ama tavsiyem çinden uzakdur...motoruma son yaptıklarım yan contalar,debriyaj balatası,ön dili takozu ,arka dişli takozu,arka fren balatası,zincir,marş otomatiğini değiştirdim tamam herşey sıfır oldu diyordum ama pazar günü mersinin bir yaylasına gidereken bu seferde üst kapak contasını patlattı..işin kötüsü yağ egsozun girişine damlıyor ve yanıyor iğren kokuyor bu kokuyu yaklşık 2-3 gün daha cekecem çünkü anca gelirmiş...canım çok sıkkın ...bu motor beni artık delirtmeye başladı...alalı 2 yıl oldu ne hevesler ile almıştım...neyse kendinize ii bakın ....görüşmek üzere...
    YUNUS EMRE KARAN
    www.facebook.com/yunusemrekaran
    https://www.youtube.com/channel/UCPdXVxbgO4Pwi0IZqVxcUDw

  17. #2237

    Üyelik
    28 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    offf gözüm korktu valla, az bir şey daha üzerine koyup cbf 150 alacam ama motorda şekil yok, bilmiyorum ki daha çok araştıracağa benziyorum...

  18. #2238
    moto_yunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL/Avcılar
    Motosikleti
    ER-6N
    bencede sen cbf al..şekli boşver gerçi oda çinmiş ama yinede honda kalitesi var...
    YUNUS EMRE KARAN
    www.facebook.com/yunusemrekaran
    https://www.youtube.com/channel/UCPdXVxbgO4Pwi0IZqVxcUDw

  19. #2239
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı xdanger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    offf gözüm korktu valla, az bir şey daha üzerine koyup cbf 150 alacam ama motorda şekil yok, bilmiyorum ki daha çok araştıracağa benziyorum...
    dostum önce tarzını belirle ondan sonra makina seç derim ben. ve seçtiğin makinanın topiclerini iyice oku. oranla ondan sonra al motorunu unutmadan motyunusun yaptığı değişiklikleri cbf150 de yapmaya kalksan çokda ucuz olmayacaktır.
    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  20. #2240
    cheronimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    arkadaşlar yalnız şöyle bir durum da var; benim zincirim devamlı yağlıydı? hatta en son yola çıkmadan önce sprey pas sökücülerden alıp iyice yağladım, düşünüyorum acaba ondan mı oldu diye ama üzerinde bariz yazıyor; "paslanan vidaların sökümünde tüm motorlarda otomotivde kullanılır temizler yağlar". debriyaj ve vitesler çalışıyordu.

    valla şaşırdım acaba benden önce birileri birşeyler mi yaptı, nitekim brandasının üstünde (muhtemelen üst kattan atılan sigara izmaritinin sebep olduğu) delikler vardı ve meraklı birileri tarafından eksoz kısmı açılıp bakılmıştı. e bu branda kilitli bir şey olmadığından açıp bakıp binip kurcalayıp kapatmış olabilirler mi? neresi kurcalandığında böyle bir arıza verir ki bu alet? yoksa pas sökücü bizim dişlinin yağlarını da mı söktü?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler