çok karılşmış burası
MCT 250 hoşuma gidiyor
ama resim ve detayları bu başlıktan ayıklamak çok zor
çok karılşmış burası
MCT 250 hoşuma gidiyor
ama resim ve detayları bu başlıktan ayıklamak çok zor
en güzeli başka bir yer
ismi bende saklı
amaney kozmik kankam ne gozel olmuş aman zazar değmesin
arbates biraderim ne ettin benzin filtresinimi değiştirdin yapsana bana 2 foto bi görem bakem
...tın tın giderim abi....
kozmiktohu; motorun son hali gerçekten güzel olmuş. elerine sağlık. bende az sonra resim atarım...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
çok sağolun arkadaşlar metemen abicim benzin filtresi benzin vasının orda değiştirmek çok kolay ben 2,5ytl vermiştim değiştirmeye
sağlıcakla kalın
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
kzmik kanka bu arbetüs nerelerde haberin varmı
...tın tın giderim abi....
slm arkadaşlar fikrinizi alayım dedim motora sanal bi modifiye yaptım egzost ları bu şekilde yapıp depoya ve ön çamurluga bu şekilde derinligi olan sticker yaptırmak istiyorum ne dersiniz
Dostlar bayadır giremiorum foruma..
Motorlar super olmuşşş
Kazalara gelince Allah cumlemizi kazadan beladan korusun...
merhaba arkadaşlar,
km 18350 oldu ve hala ilk günkü gibi.
bugüne kadar değişen parçalar:
1 - arka amortisörler (garantiden) - bir kez
2 - zincir - bir kez 18,- Ytl
3 - debriyaj teli - bir kez 2,- Ytl
4 - hava filtresi - bir kez 6,- Ytl
5 - ön dişli keçesi - bir kez 5,- Ytl
ön dişli keçesi ile ilgi herkesin dikkatli olmasını öneririm! yağ damlatmaya başladığı an kontrol ederek değiştirmenizi tavsiye ederim. aynı ebatlarda çok kaliteli Honda keçesi var piyasada!! ben ayda yılda bir damlatıyor diye umursamadım ve otoban da 90km/s giderken, ancak anormal bir cıyaklama duyduğumda durarak, tüm yağın boşaldığını farkettim! eğer yağ katkı maddesi kullanmamış olsaydım motor mutlaka kilitlenecekti! katkı maddesinide şiddetle tavsiye ederim (az miktarda 50-60 gr )
periodik bakımlarını hiç aksatmadım.
yakında 2'nci bir motosiklet alıyorum ilk tercihim Hyosung GV250 Aquila! bunula ilgili geniş çaplı bir araştırma yapıyorum ( test sonuçları,servis ağı vs gibi ) diğeri Honda Shadow 600 bakalım hangisi nasip olacak.
selamlar
bugün A2 ehliyet sınavına girdim ve almayı düşündüğüm motor hakkında araştırma yapayım dedim
bir sürü site buldum, yazılanlar çizilenler
ama ilk bikaç sayfadan sonra çoğunu takip edemedim
gayet doyurucu bilgiler içeren bu forumda bir baktım ki 10. sayfaya kadar gelmişim
nihayetinde üye olmadan edemedim
ilk başta cruiser bir motor istiyorum
ama aynı zamanda dağa bayıra pikniğe de gitmek istiyorum
bunun için bütün çevrem enduro öneriyor
fakat alabileceğim en ucuz enduro 150 cc
ve 150 cc kesmeyecek
yamaha nın düzenlediği güvenli sürüş eğitimi,ne katıldım ve 150 cc benim için çok çabuk değiştirmk isteyeceğim bir motor olacak
250 cruiser lar arasında mondial hem bütçeme uygun hem de beklentime uygun gözüküyordu
fakat çevremde o kadar çok "aman ha, sakın mondial alma" diyen vardı ki vazgeçmiştim
şimdi ,iyi ki bugün gogıl da araştırmışım diyorum
baksanıza sadece mondial 250 Mct için 105 sayfa yazı var
ve ilk 10 sayfa almam için ikna etmeye yetti bile
birazdan çıkıp mondial bayisine gidiyorum ve başlıyorum pazarlığa
kışın motorumu bırakabileceğim bir yer olmalı, servisten destek isteyeceğim
ilk 10 sayfayı okudum ama 105 sayfanın hepsini okumak biraz zaman alacak
sıfır almayı düşünüyorum
yeni alınan motora önereceğiniz değişiklik varmıdır
bujileri yada debriyaj telini değiştirmem gerekiyor mu
hemen motor koruma demiri taktırmayı düşünüyorum
belki plastik çantaları çıkarttırırım
plastik çantalar kullanışlı mı
şimdiden teşekkürler ve merhaba
Merhaba Ozan,
bildiğim kadarı ile, RS151 enfazla problem yaratan Mondial modeli.
MCT250 ye gelince.Kim ne derse desin, bu motosiklet sonderece kullanışılı ve harcanan parayı hakediyor.
İlk periodik bakım sonrasında tüm civata ve somunlarını elden geçirtdim.
Titreşim biraz fazla olduğu için de arka dişliyi küçülterek bu sorunu %99 halettim.
Dişliyi değiştirerek vites aralarıda nispeten uzadı.
ilk bakımda yağ ile birlikte NGK Buji takarsan daha rahat edersin.
zincirler kalitesi düşük olduğu için mutlaka uzama yapacak!dolayısı ile'de ses yapacak.
önerim: biraz kısada olsa, Çekoslavak zincirleri var. ben birtane taktım ve gayet sorunsuz ogündür.
Çantaları çıkartmadım çünkü sonderece kullanışlılar!! 2mt halat kilit,anahtar ve tornavida takımı,arka lastiğin (ummadık yerde) patlamasına karşın kaldıraç,yedek lastik ve yama kit'i, yedek ampuk kutusu,elfeneri,digita fotoğraf makinası ve daha birdünya malzeme bunları başka nereye koyacaksın
MCT250 yi tavsiye ederim.Fakat unutmamlı ki, ala sorun yaşamayacaksın diye birşey yok ve kimse de garanti veremez.
Allah kaza ve belalardan korusun ve nice mutlu KM lere diyelim.
saygılar,
Özer
Teşekkür ederim Özer,
çok faydakı bilgiler verdin
2 m halat olayını hiç düşünmediydim
yedek lastik olayını ise hiç ama hiç düşünmedimmm
bu arada lastikler tubless mi iç lastikli mi
iç lastikli isee bi de lastik değiştirmeyi yama yapmayı öğrencez desene
Arkadaşlar bende yeni geldim aranıza.Yeni bi bebeğim var benimde daha ilk göz ağrım oldu ama bende sanırım bu furyaya girdim bile.Msjlarınızı okuyorum şimdi sanal modifiyelerde harika ama bunları gerçeğe döndürme şansımız ne kadar yüksek bilgilendirirseniz sevinirim.
İ.OLCAR..........................
hg poseidon o sanal modifiyedeki modifiye sadece depo ve camurluktaki sticker yapıştırmaydı digerleri motorun modifiyeli hali o şekilde.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)