Asya Pars 250 DD250E-9B (Regal Raptor)
Reklamlar
-
14 Ağustos 2011, 18:12
#61
Arkadaşlar bugün hiç olmadık birşey geldi başıma. Eşimle birlikte bir ziyarete gidiyorduk. Şişlideki benzin istasyonuna sapıp benzin aldım. Herzamanki kadar aldım. Normal bir şekilde depoyu doldurmasını istedim. Tam hareket edeceğim bir baktım depo kapağından benzin akıyor. Akmıyor sanki fışkırıyor. Biraz boşalttım depoyu. Ama kalkışlarda benzin hareket edince yine akıyor. Depo kapağında bir sorun tespit edemedim. Herzamankinden fazla zaten doldurmadım ki dolmaz. Acaba kapağındaki lastiğin özelliğini mi yitirdi? Bu sorunu yaşayanınız var mıdir?
Reklamlar
-
22 Ağustos 2011, 18:45
#62
Nasıl gidiyor sevgili Pars 250 kullanıcıları. Makineleriniz belli ki sorunsuz. Aman öyle olsun. Bol güneşli günler.
-
Şimdi 2 sorunum var. birincisi; Depo kapağının benzin sızdırıyor olması. Bu sorun çıkalı daha çok benzin gidiyor. Bir sürü forumu araştırdım ve belliki tam kapanamadığı için benzin çaktırmadan uçuyor. İkincisi; radyatör kapağım alt vidalarının sıkıldığı yerlerden kırılmış, inanılmaz ses çıkarıyor. Yarın akşam servise götüreceğim. Bakalım neler yapabilecekler. Pars 250 kullanan arkadaşlar eğer kendi sorunları varsa ve paylaşırlarsa sevinirim. Dünyanız güneşli, sürüşünüz keyifli olsun...
-
gidişata bakılırsa bir tek sen kullanıosun bu modelden :/
İkincilik kaybedenler içindir...
-
Sevgili Haydar Zülfikar.(En güzel kılıçtır). Kullanan arkadaşlar var ama halihazırda sessiz çoğunluk olur kendileri...
-
GEÇMİŞ OLSUN Caraskal kardeş. bende 1700km oldu ufak tefek sorunlar dışında bir sıkıntı çıkmadı. benzin kapağı herzaman tam kapanmıyor dikatli kapatıyorum artık özellikle senin başına gelenleri okuduktan sonra.
alaksız ama bugün başıma gelen enterasan bişeyi aktarayım. bugün arkadaşa kadar gittim motor sorunsuz çalışıyodu, parkettim. yarım saat sonra ateşledim çıktım yola, 500m gitim gitmedim baktım hız göstergesi çalışmıyor.gözüme kablosunun çıktığı takıldı ama saniselik bir hızda; kendimi sağ atar atmaz hız göstergesi kablosu lastiğe dolandı çeyrek tur kadar :( ucuz yırtım yerine falan taktım ama farketmeseydim neolurdu allah bilir. öyle paylaşayım dedim onun dışında benim regal raptor da şimdilik yaşadığım en büyük sıkıntı bursada tek servis olması ve onunda aşırı pahalı olmaları. gerçi bu konuda emre motorun ilgi ve alakası müthiş hızlı ve kaliteli diyebilirim adamlar müşteri geri dönüşlerine inanılmaz hassaslar.
Carpe Diem :bounce: (Berkant)
Regal Raptor
-
Hız gösterge kablosunun kadrana girdiği yerde bir paso mevcuttur. O zaman zaman titreşimden gevşer. Arada sırada sıkıştırın elinizle sorununuz kalmaz
YOU WILL NEVER WALK ALONE
-
teşekkür ederim atahualpa : gerçi tecrübeyleöyle olması gerektiğini de öğrendim artık ;)
Carpe Diem :bounce: (Berkant)
Regal Raptor
-
James çok geçmiş olsun san da. Ben o tür aksanları sürekli sıkmaya uğraşıyorum. Her fırsat bulduğmda uğraşıyorum o ayrıntılarla. Ama gerçekten riskli olabilrimiş, şanslısın.
-
Sevgili Pars 250 kullanıcıları! Neler yapmaktasınız? İyi gidiyor mu makineleriniz? Ben 5000 km. yi devirdim, ve bu hafta ilk uzun yol maceram başlıyor. 1000 km. lik Mersin yolculuğum olacak bu hafta. Beklediğim bazı parçalar var, garanti kapsamında değişmesi gereken. Onlar gelsin ve bir bakım yaptırıp yola çıkıyorum. Sanırım fren balataları hepten azaldı. Artık yenilenmesi gerektiğini hissediyorum. Ama herşey yolunda denilebilinir. Sizlerde nasıl gidiyor? Hiç mi birşey paylaşmak istemiyorsunuz? Kalın sağlıcakla!
-
Pars'ımın maaşallahı vardı ta ki dün sabah Ankaranın en işlek caddelerinden Mithatpaşada işe giderken önüme aniden çıkan otobile çarpana dek. Kaskım ve montum sayesinde sol diz ve ayak bileğimde ki sıyrıklarla atlattım. Cuma günü de ciyak ciyak öten ön balatalarımı değiştirmiştim. Tıkır tıkır saat gibiydi. Aman arkadaşlar şu dört ayaklı öküzlere karşı çok dikkatli olun. O kadar tedbirli gittiğim için bu kadar ucuz atlattım ama daha kötü de olabilirdi. Ben ki yan yollarda sürekli yavaşlasamda, etrafımı sürekli izlesemde bu kazadan kaçamadım. Canımın yandığına mı, sıfır motorumamı yoksa bir daha motora binmeme izin verilmeyeceğine mi üzüleyim. Kazasız belasız kalın...
-
caraskal adlı üyeden alıntı
Şimdi 2 sorunum var. birincisi; Depo kapağının benzin sızdırıyor olması. Bu sorun çıkalı daha çok benzin gidiyor. Bir sürü forumu araştırdım ve belliki tam kapanamadığı için benzin çaktırmadan uçuyor. İkincisi; radyatör kapağım alt vidalarının sıkıldığı yerlerden kırılmış, inanılmaz ses çıkarıyor. Yarın akşam servise götüreceğim. Bakalım neler yapabilecekler. Pars 250 kullanan arkadaşlar eğer kendi sorunları varsa ve paylaşırlarsa sevinirim. Dünyanız güneşli, sürüşünüz keyifli olsun...
Selam Caraskal;
Bu bahsettiğin sorunların aynısını bende yaşadım ve hala yaşamaktayım. Benim canavar şu an 3000 Km de ancak henüz 3000 bakımına girmedi. Sen bu sorunları nasıl hallettin yada halledebildin mi?. Bende bu bakımda bu sorunları halletmeyi istiyoum.
Keyifli Sürüşler...
-
Ciga merhaba! Moto harua gittim ve teşhisi koydular. Tüm bu bahsettiğimiz parçaları garanti kapsamında değiştiriyoruz. Ancak Asya Motor bu modeli henüz çıkardığı için ellerinde yeterince parça yok. O yüzden çin'den geliyor malzemeler. Ve yaklaşık 2-3 ayı bulur dediler. Ben bu arada Mersin'e yerleştim. Motorumu aldım ve 1000 km yol yaptım. Bu gezimi anlatan bir başlık açmıştım ama nedense yayınlanmadı. Ama geçici çözümler ürettim. Bir bisiklet iç lastiğini iki kat keserek depo kapağı şeklinde conta olarak kullanıyorum ve benzin sızdırmıyor. Radyatör vazgalının kırılan yerlerini de büyük pullarla vidaladım ve idareten götürüyor şimdilik. Yedek parçalar Çin'den geldiğinde Mersin'e yollayacaklar. Burada da 7-8 tane Asya Motor servisi var. Onlardan iyi olanını tespit etmeye çalışıyorum. Bakalım neler olacak. Site yöneticisi arkadaşlar eğer yazımı yayınlamazlarsa ayıp ederler ama yayınlamazlarsa ben yeniden burada Mersin Gezimi de paylaşacağım. Umarım sen de sorunlarını çözersin. Bu arada benim motor 7000 km ye dayandı. Mersin'e gelrken egzoslarımın sararmasının dışında hiç bir problem yaşamadım sayılır. Sadece endişelenip gittiğim bir kontrol dışında hiç mekanik ya da başka sorunla karşılaşmadım.İyi ki bu motoru almışım dedim.
-
caraskal adlı üyeden alıntı
Ciga merhaba! Moto harua gittim ve teşhisi koydular. Tüm bu bahsettiğimiz parçaları garanti kapsamında değiştiriyoruz. Ancak Asya Motor bu modeli henüz çıkardığı için ellerinde yeterince parça yok. O yüzden çin'den geliyor malzemeler. Ve yaklaşık 2-3 ayı bulur dediler. Ben bu arada Mersin'e yerleştim. Motorumu aldım ve 1000 km yol yaptım. Bu gezimi anlatan bir başlık açmıştım ama nedense yayınlanmadı. Ama geçici çözümler ürettim. Bir bisiklet iç lastiğini iki kat keserek depo kapağı şeklinde conta olarak kullanıyorum ve benzin sızdırmıyor. Radyatör vazgalının kırılan yerlerini de büyük pullarla vidaladım ve idareten götürüyor şimdilik. Yedek parçalar Çin'den geldiğinde Mersin'e yollayacaklar. Burada da 7-8 tane Asya Motor servisi var. Onlardan iyi olanını tespit etmeye çalışıyorum. Bakalım neler olacak. Site yöneticisi arkadaşlar eğer yazımı yayınlamazlarsa ayıp ederler ama yayınlamazlarsa ben yeniden burada Mersin Gezimi de paylaşacağım. Umarım sen de sorunlarını çözersin. Bu arada benim motor 7000 km ye dayandı. Mersin'e gelrken egzoslarımın sararmasının dışında hiç bir problem yaşamadım sayılır. Sadece endişelenip gittiğim bir kontrol dışında hiç mekanik ya da başka sorunla karşılaşmadım.İyi ki bu motoru almışım dedim.
O sararma iyi değil ama. Eşit mi sarardı ? Yoksa bir tanesi daha fazla mı sarardı ?
YOU WILL NEVER WALK ALONE
-
caraskal adlı üyeden alıntı
Ciga merhaba! Moto harua gittim ve teşhisi koydular. Tüm bu bahsettiğimiz parçaları garanti kapsamında değiştiriyoruz. Ancak Asya Motor bu modeli henüz çıkardığı için ellerinde yeterince parça yok. O yüzden çin'den geliyor malzemeler. Ve yaklaşık 2-3 ayı bulur dediler. Ben bu arada Mersin'e yerleştim. Motorumu aldım ve 1000 km yol yaptım. Bu gezimi anlatan bir başlık açmıştım ama nedense yayınlanmadı. Ama geçici çözümler ürettim. Bir bisiklet iç lastiğini iki kat keserek depo kapağı şeklinde conta olarak kullanıyorum ve benzin sızdırmıyor. Radyatör vazgalının kırılan yerlerini de büyük pullarla vidaladım ve idareten götürüyor şimdilik. Yedek parçalar Çin'den geldiğinde Mersin'e yollayacaklar. Burada da 7-8 tane Asya Motor servisi var. Onlardan iyi olanını tespit etmeye çalışıyorum. Bakalım neler olacak. Site yöneticisi arkadaşlar eğer yazımı yayınlamazlarsa ayıp ederler ama yayınlamazlarsa ben yeniden burada Mersin Gezimi de paylaşacağım. Umarım sen de sorunlarını çözersin. Bu arada benim motor 7000 km ye dayandı. Mersin'e gelrken egzoslarımın sararmasının dışında hiç bir problem yaşamadım sayılır. Sadece endişelenip gittiğim bir kontrol dışında hiç mekanik ya da başka sorunla karşılaşmadım.İyi ki bu motoru almışım dedim.
Çok sağol kardeşim tavsiyelerin için. Benimde vazgal için sipariş geçildi ama henüz gelmedi bende şimdilik farklı bir şekilde halletim sorunu ama geçici oldu tabiki. Depo kapağı içinde servis seninkii gibi bir çözüm önerdi. Egzos sararma sorunu bende de var malesef silindirlerden çıktıktan sonraki ilk L kısısmda sararma var sadece. Bu biraz can sıkıcı bir sorun. Bunu nasıl çözücez boyatmak felan mı gerekecek acaba?
-
Atahualpa adlı üyeden alıntı
O sararma iyi değil ama. Eşit mi sarardı ? Yoksa bir tanesi daha fazla mı sarardı ?
Sevgili atahualpa, ikisi birden eşit bir şekilde sarardı. İstanbul'dan yola çıkmadan önce böyle bir sorun yoktu. Mersin'e gelirken yolda farkettim. Dün de burada bir asya yetkili servisi ile görüştüm. Onlar da bunun çok iyi olmadığını gerekirse egzostları değiştirmekten bahsettiler. İşlerimi yoluna koymadan ilgilenme fırsatım yok. 1-2 hafta içinde tekrar uğrayacağım servise. Varsa bir sorun hallederler. Bu aralar yakıt sarfiyatı çok arttı sanırım bujileri değiştirme zamanı geldi. 2 depo ile son deponun yedeği hariç sadece 456 km yol yapabildim. Bu da çok aşırı bir sarfiyat. Bujilerdendir diye düşünüyorum ama umarımbaşka bir sorun yoktur. Kal sağlıcakla.
-
caraskal adlı üyeden alıntı
Sevgili atahualpa, ikisi birden eşit bir şekilde sarardı. İstanbul'dan yola çıkmadan önce böyle bir sorun yoktu. Mersin'e gelirken yolda farkettim. Dün de burada bir asya yetkili servisi ile görüştüm. Onlar da bunun çok iyi olmadığını gerekirse egzostları değiştirmekten bahsettiler. İşlerimi yoluna koymadan ilgilenme fırsatım yok. 1-2 hafta içinde tekrar uğrayacağım servise. Varsa bir sorun hallederler. Bu aralar yakıt sarfiyatı çok arttı sanırım bujileri değiştirme zamanı geldi. 2 depo ile son deponun yedeği hariç sadece 456 km yol yapabildim. Bu da çok aşırı bir sarfiyat. Bujilerdendir diye düşünüyorum ama umarımbaşka bir sorun yoktur. Kal sağlıcakla.
Bujiler ve yakıt hava karışımı oransızlığı buna neden olabilir. Egsozların sararması da bundan kaynaklı olur genelde. Değiştirt o egsozları bence zaman geçirmeden. Benim 2006 model makinenin egsozları bile halen sağlam. Sadece kendi botlarımın izleri var. Hoş yakın zamanda burada muazzam bir usta var Tayyim adında ona el yapımı custom egsoz yaptıracağım. Yaptırdıktan sonra fotograflarını ve videosunu koyarım
YOU WILL NEVER WALK ALONE
-
Atahualpa adlı üyeden alıntı
Bujiler ve yakıt hava karışımı oransızlığı buna neden olabilir. Egsozların sararması da bundan kaynaklı olur genelde. Değiştirt o egsozları bence zaman geçirmeden. Benim 2006 model makinenin egsozları bile halen sağlam. Sadece kendi botlarımın izleri var. Hoş yakın zamanda burada muazzam bir usta var Tayyim adında ona el yapımı custom egsoz yaptıracağım. Yaptırdıktan sonra fotograflarını ve videosunu koyarım
Ben de öyle bir custom egsoz isterdim doğrusu. Umarım yakışır motoruna. Şimdi burada yeni açılan bir spor merkezinin müdürlüğünü yapacağım ve inanılmaz yoğunum. Henüz açılmadı ve biz açma aşamasına gelene kadar birhayli koşturmacalıyız. Bayramda bile bir takım eğitimler devam edecek ve kımıldayacak zamanım yok. ama bu arada 7000 km yi devirdim. İstanbuldan çıktığımda 5200 km deydim. Biraz zamanım olsun hemen ilgileneceğim. Bakalım buranın servisleri işlerinde nasıllar. Beni en çok korkutan şey ustalık meselesi. Eğitimsiz bir sürü usta var. Bakalım işte. Sağlıkla kal.
-
arkadaşlar A2 ehliyet sınavına yazıldım yakında ehliyeti alacam ardındada motoru
iki motorda karar kıldım
1 asya pars 250
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4590956/detay/
2. regal raptor 250e-10
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-burada/detay/
sizce hangisini almalıyım en azından siz olsaydınız hangisini alırdınız
motorsikleti mersinde alacam hemen ardından yük gemisiyle kıbrısa götürecem. kıbrısta suziki hariç hiçbir motorsikletin yetkili bayisi yok ama tamirciler var eğer yedek parça sıkıntısı çeksem bana yedek parçayı gönderirlermi
-
11 Aralık 2011, 02:04
#80
Sevgili Timsah merhaba. Mesajı yollayalı 2 haftadan fazla olmuş. Bu arada belki kararını vermişsindir. Eğer vermediysen ben Pars 250 derim. çünkü motor sonuçta 250 cc ikisinde de. Bir pars 250 kullanıcısı olarak bu motoru daha ağır bir kasada düşünemiyorum. keyif almazsın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)