Kuba CG100 - CG100 Sport - CG150 Sport Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
100 lük, klasik vitesli motorlar içinde görüntü olarak iddalı bir motor..Diğer markalarda olmayan motor koruma demiri ve 2. yolcunun daha rahat edeceği ayak koyma yerleri gözüme çarpmıştı bayii de..
Ben de bu motordan almak istiyorum..Tek kafama takılan balansörsüz bu motorun titreşimi ve yatık silindirin uzun dönemde artıları-eksileri..Keşke daha fazla deneyime sahip arkadaşlar da birşeyler yazsa
Reklamlar
-
06 Haziran 2011, 13:57
#42
selam herkese arkadaşlar kuba 125 veya 150 lerde en çokkaç km yapangördünüz (mesafe olarak hız değil)40000 50000 yapan oldumu hiç
-
19 Haziran 2011, 00:32
#43
evet arkadaşlar bu motosikleti uzun vadede kullananlar "eksi" ve "artı" larını paylaşırsa,benim gibi yeni başlayanlara ve bu motoru almayı düşünenlere yol göstermiş olur.teşekkürler.
-
19 Haziran 2011, 19:58
#44
Arkadaşlar çok kafam karışık aklımda iki tip motor var bunlardan birisi kanuni bs100 yeni çelik jantlı breton tipinde diğeri ise kuba cg100 kanuni hoşuma gitti fakat titreşim aşırı fazla diyorlar yakın bi tanıdığımın kubası var onu kullanıyorum onda titreşim nerdeyse yok denecek kadar az birde kubalarda euro3 motora geçilmiş ne işe yara bu euro3 acele yardım edin yoksa kafayı yicem :S
-
20 Haziran 2011, 22:44
#45
jackdanielss
Arkadaşlar çok kafam karışık aklımda iki tip motor var bunlardan birisi kanuni bs100 yeni çelik jantlı breton tipinde diğeri ise kuba cg100 kanuni hoşuma gitti fakat titreşim aşırı fazla diyorlar yakın bi tanıdığımın kubası var onu kullanıyorum onda titreşim nerdeyse yok denecek kadar az birde kubalarda euro3 motora geçilmiş ne işe yara bu euro3 acele yardım edin yoksa kafayı yicem :S
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1PqKlIEEU
Kanuni de euro-3.Düşük eksoz emisyonu anlamına geliyor.Zannedersem 2004 yılında yürülüğe giren fakat tam uygulama anca bu zamanlara denk geldi çevreme duyarlı ülkemde.
-
20 Haziran 2011, 23:01
#46
-
21 Haziran 2011, 01:21
#47
zumax adlı üyeden alıntı
100 lük, klasik vitesli motorlar içinde görüntü olarak iddalı bir motor..Diğer markalarda olmayan motor koruma demiri ve 2. yolcunun daha rahat edeceği ayak koyma yerleri gözüme çarpmıştı bayii de..
Ben de bu motordan almak istiyorum..Tek kafama takılan balansörsüz bu motorun titreşimi ve yatık silindirin uzun dönemde artıları-eksileri..Keşke daha fazla deneyime sahip arkadaşlar da birşeyler yazsa
Arkadaşlar kuba gayet güzel motor bir tanıdığımınkini sürekli kullanılırım hiç titreşim yok fakat kanunilerde titrşim çok .S tip olarakta kanuni çok güzel ama kalite derseniz kuba göz göre göre kanuni alacağım galiba
-
21 Haziran 2011, 21:29
#48
Kanuninin bu modelini kullanmadı.Bence oturduğun şehirde servis ve yedek parça sorunun olduğunda hangisi daha avantajlıysa o modeli al.Fanatikliğe gerek yok.Yüzde seksen aynılar zaten.
-
22 Haziran 2011, 18:33
#49
Selam arkadaşlar.
geçen hafta eski scooterımı takasa vererek plaka ruhsat dahil 2.600 tl'ye Kuba KB150-25 motor aldım. almadan önce uzun süre araştırma yaptım. en akla yatkın bu motor geldi bana.
en büyük avantajı balansörlü olması. satan arkadaş sıfır titreşim olduğu konusunda garanti veriyor. ayrıca yeni olmasına rağmen vitesleri çok yumuşak ve boş vites çok kolay bulunuyor. üzerindeki nikelajlı parçaların kalitesi oldukça kötü. ama eğer motor beğenilirse küçük bir maliyetle düzeltilebilirler. Oturma ve sürüş pozisyonu çok rahat. inşallah memnun kalırım.
bu motordan kullanan arkadaşlar varmı aranızda. memnunmusunuz, ileride çıkardığı kronik sorunları varmı..
-
22 Haziran 2011, 18:46
#50
bende bundan alıcaktım hantal geldi biraz cg 150 daha iyi kaçıyo bence bundan
-
23 Haziran 2011, 03:41
#51
Attalos adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar.
geçen hafta eski scooterımı takasa vererek plaka ruhsat dahil 2.600 tl'ye Kuba KB150-25 motor aldım. almadan önce uzun süre araştırma yaptım. en akla yatkın bu motor geldi bana.
en büyük avantajı balansörlü olması. satan arkadaş sıfır titreşim olduğu konusunda garanti veriyor. ayrıca yeni olmasına rağmen vitesleri çok yumuşak ve boş vites çok kolay bulunuyor. üzerindeki nikelajlı parçaların kalitesi oldukça kötü. ama eğer motor beğenilirse küçük bir maliyetle düzeltilebilirler. Oturma ve sürüş pozisyonu çok rahat. inşallah memnun kalırım.
bu motordan kullanan arkadaşlar varmı aranızda. memnunmusunuz, ileride çıkardığı kronik sorunları varmı..
hayırlı olsun .eğer bakımlarını aksatmadan yaparsan sorun çıkarmaz bence krom kalitesine gelince arka basmalık yerlerini siyah a boyatabilirsin geriye kalan yerleri de bir sezon sonra sanayide iyi bi krom kaplatırsan sorun kalmaz sence titreşim satıcının dediği kadar yok derece de mi?
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
23 Haziran 2011, 11:33
#52
teşekkür ederim..
daha plakası dün geldi. dolayısıyla fazla binme fırsatım olmadı. bu sabah 20 km kadar sürdüm. tabi malum rodaj konusundan dolayı hakkıyla sürüş yapamadığım için titreşim konusunda birşey diyemiyeceğim. ama ortalama 4 bin devir aralığında ve 40- 50 km'ye kadar yok gibi. ama gerçeği üst devirlerde anlaşılır..
-
24 Haziran 2011, 23:22
#53
Attalos adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim..
daha plakası dün geldi. dolayısıyla fazla binme fırsatım olmadı. bu sabah 20 km kadar sürdüm. tabi malum rodaj konusundan dolayı hakkıyla sürüş yapamadığım için titreşim konusunda birşey diyemiyeceğim. ama ortalama 4 bin devir aralığında ve 40- 50 km'ye kadar yok gibi. ama gerçeği üst devirlerde anlaşılır..
durum değerlendirmeni bekliyorum rodaj bittikten sonra ki titreşim fakat 100km/ civarı var mı yokmu başka merak ettiğim olursada buradan yazarım sanırım cg serisi ile aynı motor aksamı kullanılıyor
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
03 Temmuz 2011, 01:58
#54
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
11 Temmuz 2011, 05:32
#55
iki aya yakın zamandır kuba action 100 kullanıyorum gayet güzel tek sorunum uzun farın cok yukarıyor olması nasıl cozecegım bılmıyorum herhalde servısle halledecegız...
-
11 Temmuz 2011, 09:41
#56
kardeş benim tavsiyem 100 lük kuba alacaksan cg100 sport yada cg100 dik klasik yani motoru dik olanlardan tavsiye ederim :D
-
03 Ağustos 2011, 00:57
#57
ben 6500 km ye geldı kullanıyorum yedek olarak almıştım şimdi asli motosıkletım oldu. hiç bır problemle karşılaşmadım ve 2 uzun yol denemesı yaptım oldukça ıyı verım aldım üzerınde o kadar yük olmasına rahmen oldukça ıyı di bıde 97 cc olduğunu düşünürsek bence on numara haaa tabı ist. buna motosıklet gözü ile bakmayan buna bınılırmı dıyen beğenmeyen arkadaşlar var ama bence hele hele ist . içinde trafıkte dahada ıyı yakıt açısından güzel tek güzel olmayan tarafı ise ön frenın kampana olması yanı cup ve scoter modellerınde dısk fren varken buna nıye koymamışlar anlayamadım
-
05 Ağustos 2011, 15:27
#58
[QUOTE=askon;2417185]ben 6500 km ye geldı kullanıyorum yedek olarak almıştım şimdi asli motosıkletım oldu. hiç bır problemle karşılaşmadım ve 2 uzun yol denemesı yaptım oldukça ıyı verım aldım üzerınde o kadar yük olmasına rahmen oldukça ıyı di bıde 97 cc olduğunu düşünürsek bence on numara haaa tabı ist. buna motosıklet gözü ile bakmayan buna bınılırmı dıyen beğenmeyen arkadaşlar var ama bence hele hele ist . içinde trafıkte dahada ıyı yakıt açısından güzel tek güzel olmayan tarafı ise ön frenın kampana olması yanı cup ve scoter modellerınde dısk fren varken buna nıye koymamışlar anlayamadım
---------- Post added at 14:27 ---------- Previous post was at 14:23 ----------
selam bende bu motordan almak istiyordum yalnız 100 lük olması beni endişelendirdi iki kişi rahat götürüyomu bide titreşim rahatsız ediyomu son hızda aynalar sallanıp titreme yapıyomu
-
06 Ağustos 2011, 04:00
#59
[QUOTE=37musti;2419373]
askon adlı üyeden alıntı
ben 6500 km ye geldı kullanıyorum yedek olarak almıştım şimdi asli motosıkletım oldu. hiç bır problemle karşılaşmadım ve 2 uzun yol denemesı yaptım oldukça ıyı verım aldım üzerınde o kadar yük olmasına rahmen oldukça ıyı di bıde 97 cc olduğunu düşünürsek bence on numara haaa tabı ist. buna motosıklet gözü ile bakmayan buna bınılırmı dıyen beğenmeyen arkadaşlar var ama bence hele hele ist . içinde trafıkte dahada ıyı yakıt açısından güzel tek güzel olmayan tarafı ise ön frenın kampana olması yanı cup ve scoter modellerınde dısk fren varken buna nıye koymamışlar anlayamadım
---------- Post added at 14:27 ---------- Previous post was at 14:23 ----------
selam bende bu motordan almak istiyordum yalnız 100 lük olması beni endişelendirdi iki kişi rahat götürüyomu bide titreşim rahatsız ediyomu son hızda aynalar sallanıp titreme yapıyomu
rodaj dönemınde bende endışe etmiştım 2 kişi zorlanıyordu ama şimdi öyle değil gücüne nıspeten 2 kişi problem yok tıtreşim meselesıne gelınce aşırı olmamak kaydıyla tıtreşim var bu kendınızın tıtreşimdn nasıl ne kadar rahatsız olduğunuza bağlı sonuçta fıyatına göre artılarının yanında eksılerıde var tabı asla kıyaslama yapılamaz ama bu gun ınnovada bıle tıtreşimin olduğundan söz edılıyor kaldıki bunlar çin malı ama benı rahatsız etmedı . eğer ilgilenırsen ben motosıkletımı satıyorum .sıfır alman plaka ve cantası ile 2300 e mal oluyor ben dediğim gıbı bu motoru yedek almıştım diğer motorumu sattım bunuda satıp ıyı bır scooter almayı planlıyorum haaa satılmaz ise yıne scoter alacağım o başka tabı ben motoruma 1500 istıyorum bılgın olsun
-
13 Ağustos 2011, 06:17
#60
Selam bende de var.Vergisiz motoru küçük ama canavar.Modifiye hastaları için özel bir tasarımı var.Ben performans tip hava filresi ve buji takıp, eksozdaki 2 perde ve katalitik konvertörü iptal edip şu an motoru 9 beygire dayattım.Ön dişliyide 15 yaptım.Şu an motor en dik virajlarda rahat iki kişi kaldırıyor ve hızı da düzde 140 rahat geçiyor.Alacaksan cg 100 sport.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:15 ----------
Modifiye olarak 200 cc ye çıkarma izni var ve balansörede izin veriyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler