Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
28. sayfa BirinciBirinci ... 18262728293038 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #541
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı horsethus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler bilgilendirmeniz için, açıkçası ilk tercihim suzuki rm 125 veya kawasaki kx 125 di malum bu iki modelde cross model ve trafikte kullanılmıyo
    Bu yüzden bu motora yöneldim hem trafikte kullanılabiliyo hemde arazide tabi bir cross olmasada az çok bişeyler yapabiliyo.
    En iyisi bir klx sahibi olup seneyede yanına 125 lik bir cross ideal gibi görünüyo
    En doğru karar. Fakat 2 zamanlının temizide çok zor bulunuyor ülkemizde.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #542

    Üyelik
    13 Temmuz 2013
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En doğru karar. Fakat 2 zamanlının temizide çok zor bulunuyor ülkemizde.
    Umarım bulabilirim ne diyelim

  3. #543
    kaanaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2011
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250
    Alıntı horsethus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim, yaklaşık 3-4 aydır konuşmalarınızı ve yorumlarınızı okuyorum en sonunda bende aranıza katılayım dedim
    Kendi motorumun ilanını koydum satılır satılmaz üstüne biraz ekleme ile bende bir KLX 250 sahibi olmayı planlıyorum, yorumlarınız hakkında motor hakkında ki aklımda bulunan bir çok sorunun cevabını buldum öncelikle bunun için sizlere teşekkür ederim, ikinicisi ben Ankarada oturuyorum ve çok merak ediyorum, Ankarada bir gezi grubunuz var mı ?
    Motoru gördüm fakat üstüne daha oturmadım, boyum 1.90 ve altımda ufak durur mu diye düşünüyorum.

    herkese iyi akşamlar dilerim
    Merhaba, mayıstan beri KLX'e sahibim. Uzunca bi zaman uzun yolda kullandım Bir ay önce arazi lastiklerini taktım. Gayet keyifli. Klx'in genel olarak sağlamlık ve masrafsızlığı çok güzel. Ben masraf etmedim. Sadece aksesuarlar aldım onlar için para harcadım. Onun haricinde ciddi manada yakıt tüketimi çok düşük.

    Caddede, uzun yolda kullanırken daha uysal kütür kütür çalışmıyor. Arazide kullanırken acaba iş yapar mı dedirtiyor ama arazide kesinlikle memnunum.

    Amaç uzun yola gitsin, az paraya çok gezeyim, şehir içinde çok pratik olsun, masraf çıkarmasın, arazidede iş yapsın, bakımıyla uğraşıyım durmayım 10 bin km bakım aralığı olsun derseniz çok güzel.

    Ha gel gelelim parça konusuna. Parça ihtiyacı olursa durum kötü. Parçası pahalı. Misal keyfi olarak sağ sol sele granajlarının fiyatını sordum ucuz bişeyse alayım diye. Sele altı grenajların sağdaki 300 lira, soldaki 275 lira. Bana pahalı geldi.


    Bu arada ben şu an 48 arka dişli ve FMF egsoz ile kullanıyorum. Arazideki performansında ciddi artış yarattı çok çok daha sevdim.
    blamir bunu beğendi.

  4. #544
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı kaanaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, mayıstan beri KLX'e sahibim. Uzunca bi zaman uzun yolda kullandım Bir ay önce arazi lastiklerini taktım. Gayet keyifli. Klx'in genel olarak sağlamlık ve masrafsızlığı çok güzel. Ben masraf etmedim. Sadece aksesuarlar aldım onlar için para harcadım. Onun haricinde ciddi manada yakıt tüketimi çok düşük.

    Caddede, uzun yolda kullanırken daha uysal kütür kütür çalışmıyor. Arazide kullanırken acaba iş yapar mı dedirtiyor ama arazide kesinlikle memnunum.

    Amaç uzun yola gitsin, az paraya çok gezeyim, şehir içinde çok pratik olsun, masraf çıkarmasın, arazidede iş yapsın, bakımıyla uğraşıyım durmayım 10 bin km bakım aralığı olsun derseniz çok güzel.

    Ha gel gelelim parça konusuna. Parça ihtiyacı olursa durum kötü. Parçası pahalı. Misal keyfi olarak sağ sol sele granajlarının fiyatını sordum ucuz bişeyse alayım diye. Sele altı grenajların sağdaki 300 lira, soldaki 275 lira. Bana pahalı geldi.


    Bu arada ben şu an 48 arka dişli ve FMF egsoz ile kullanıyorum. Arazideki performansında ciddi artış yarattı çok çok daha sevdim.
    Zmotoya sorarsan tabiki pahalı Y.dışı fiyatları daha uygun. Ben geçen sene set olarak almıştım. 750TL ye ;)

  5. #545

    Üyelik
    29 Ekim 2013
    herkese iyi günler, foruma yeni katıldım, ama aylardır bir şekilde sizleri ve yazdıklarınızı takip ediyordum. nedeni de malum honda crf250l ve kawasaki klx250s arasındaki kararsızlığım, evet kağıt üstünde iki motor arasındaki artı ve eksileri biliyorum az çok, aşağıda yazdığım maddelere klx sahibi forum arkadaşlarımdan yorum bekliyorum:
    1-motor ve performans- İki motor da enjeksiyonlu ama hondanın yeni full enjeksiyon sistemi , kawasakinin ise eski karbüratörlü sistemden evrildiğini biliyorum, bunun olumsuz bir yanı var mı? yakıt tüketimleri genel olarak 100 km de 3-3,5 çok zorlu kullanımlarda 4 lt. diye biliyorum ve aynı. ama mesela sabah ilk çalıştırmada sorun çıkartıyormu?
    2-vitesler: ikisi de 6 vites, genel olarak sorunsuz, klxde vites aralıklarının crf'e göre daha kısa, vites geçişlerinin daha kemikli ve keyifli olduğunu biliyorum?
    3-şasi ve sağlamlık: klx'de sağlamlıktan ödün vermeden daha ince ve hafif şasi elemanlarının kullanılmış olması genel makina ağırlığını azaltmış ve arazide avantaj sağlamış gibi, bunun hondaya yolda daha bir oturaklılık verdiği söylenebilir mi? yola sağlam basma, rüzgardan etkilenmeme gibi.. klx'in yol tepkisi nasıl?
    4-süspansiyon- bu konuda klx'in daha iyi olduğu belli, honda çok ağır arazi şartlarına girmezse yetebilir, bu konuda görüşü olan?
    5-frenler ve tekerler- honda crf'in fren performansının (belki ilk km'lerde öyledir) ve lastiklerinin oldukça vasat olduğunu okudum, kawasaki gerek fren hassasiyeti gerekse dunlop lastikleriyle bir tık ötede sanırım?
    6-Ergonomi ve rahatlık: benim boyum 1,90 epey uzun sayılırım, bu bağlamda kawasaki selesi 1-2 cm daha yüksek olduğundan bana daha uygun ama diğer taraftan daha dar ve sert... honda crf250l modelde ise daha geniş ve yumuşak bir sele kullanılmış, uzun yolda daha iyi gibi
    7-Dijital göstergeler: kawasaki klx'te devir göstergesi önemli bir artıymış gibi görünmesine rağmen Honda crf'deki benzin göstergesi güzel ve önemli bir ayrıntı
    8-Fiyat-
    honda crf250l: 10.500 TL (pazarlıkla 10.250 TL) honda fiyatına göre iyi bir motor. özellikle arazide çok zorlanmassa bence uzun yıllar sorunsuzca kullanılabilir.
    kawasaki klx250s: 5.099 Euro (2013 modelini pazarlıkla 12.750'ye indirebildim. aylar önce 12.000 TL civarı satılan bir motorken şimdi euronun aşırı yükselmesi nedeniyle fiyatlar aldı başını gitti.) kawasakiye bukadar para vermişken şubat ayını bekleyip 2014 yamaha wr250r modeli 15.000 tl'ye neden almayayım diye de düşünüyorum bir yandan, düşünüyorum, düşünüyorum, en sonunda yine başa dönüyorum lütfen yardım edin, kuruş kuruş para biriktiriyorum ve almışken tamamiyle içime sinen bir motor almaya çalışıyorum. şimdiden herkese çok teşekkürler..

  6. #546
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    herkese iyi günler, foruma yeni katıldım, ama aylardır bir şekilde sizleri ve yazdıklarınızı takip ediyordum. nedeni de malum honda crf250l ve kawasaki klx250s arasındaki kararsızlığım, evet kağıt üstünde iki motor arasındaki artı ve eksileri biliyorum az çok, aşağıda yazdığım maddelere klx sahibi forum arkadaşlarımdan yorum bekliyorum:

    1-motor ve performans- İki motor da enjeksiyonlu ama hondanın yeni full enjeksiyon sistemi , kawasakinin ise eski karbüratörlü sistemden evrildiğini biliyorum, bunun olumsuz bir yanı var mı? yakıt tüketimleri genel olarak 100 km de 3-3,5 çok zorlu kullanımlarda 4 lt. diye biliyorum ve aynı. ama mesela sabah ilk çalıştırmada sorun çıkartıyormu?

    Hiç bir olumsuz yanı yok. Sabah tek marşla çalışır 15sn bekle sonra bas gaza git. Min 15-20 saniye de tüm motor yağlanmış olur.

    2-vitesler: ikisi de 6 vites, genel olarak sorunsuz, klxde vites aralıklarının crf'e göre daha kısa, vites geçişlerinin daha kemikli ve keyifli olduğunu biliyorum?
    Bu arazide daha fazla avantaj sağlar.

    3-şasi ve sağlamlık: klx'de sağlamlıktan ödün vermeden daha ince ve hafif şasi elemanlarının kullanılmış olması genel makina ağırlığını azaltmış ve arazide avantaj sağlamış gibi, bunun hondaya yolda daha bir oturaklılık verdiği söylenebilir mi? yola sağlam basma, rüzgardan etkilenmeme gibi.. klx'in yol tepkisi nasıl?

    Honda bilindiği gibi CBR250 motoru kullanıyor ve bu motor KLX den daha kalın arazide çok büyük bir eksi. Motoru yatırdığında motor elemanlarına hasar gelebiliyor. Ayak peglerinin şasiye bağlı olmasıda kötü. Vites pedalıda arazi için uygun değil. KLX 130kmh üzerinde bence güvensiz. Ben zaten 90 den yukarı çıkmıyor. Z750R dan sonra çok çok güvensiz geliyor. CRF de hemen hemen aynı durumdadır diye düşünüyorum.

    4-süspansiyon- bu konuda klx'in daha iyi olduğu belli, honda çok ağır arazi şartlarına girmezse yetebilir, bu konuda görüşü olan?
    5-frenler ve tekerler- honda crf'in fren performansının (belki ilk km'lerde öyledir) ve lastiklerinin oldukça vasat olduğunu okudum, kawasaki gerek fren hassasiyeti gerekse dunlop lastikleriyle bir tık ötede sanırım?

    Evet KLX in süspansiyon kalitesi daha ileride daha araziye uygun. Latiklerde daha iyi. Fren hassasiyeti olarak bence yetersiz fakat CRF yi kullanmadım bilmiyorum. YZ125 ile kıyasladığımda YZ125 inkiler bile daha iyi.

    6-Ergonomi ve rahatlık: benim boyum 1,90 epey uzun sayılırım, bu bağlamda kawasaki selesi 1-2 cm daha yüksek olduğundan bana daha uygun ama diğer taraftan daha dar ve sert... honda crf250l modelde ise daha geniş ve yumuşak bir sele kullanılmış, uzun yolda daha iyi gibi

    İki motorlada uzun yol gitmek yorucu olur. Ben tavsiye etmiyorum. KLX ile bir takım yardımcı elemanlar kullanarak uzun yol yapanlar var tabi Popo altına minder falan koyma gibi.

    7-Dijital göstergeler: kawasaki klx'te devir göstergesi önemli bir artıymış gibi görünmesine rağmen Honda crf'deki benzin göstergesi güzel ve önemli bir ayrıntı.

    KLX dede benzin ışığı var Işık yandıktan sonra 70km geçenler var. Bence gayet yeterli.

    8-Fiyat-
    honda crf250l: 10.500 TL (pazarlıkla 10.250 TL) honda fiyatına göre iyi bir motor. özellikle arazide çok zorlanmassa bence uzun yıllar sorunsuzca kullanılabilir.
    kawasaki klx250s: 5.099 Euro (2013 modelini pazarlıkla 12.750'ye indirebildim. aylar önce 12.000 TL civarı satılan bir motorken şimdi euronun aşırı yükselmesi nedeniyle fiyatlar aldı başını gitti.) kawasakiye bukadar para vermişken şubat ayını bekleyip 2014 yamaha wr250r modeli 15.000 tl'ye neden almayayım diye de düşünüyorum bir yandan, düşünüyorum, düşünüyorum, en sonunda yine başa dönüyorum lütfen yardım edin, kuruş kuruş para biriktiriyorum ve almışken tamamiyle içime sinen bir motor almaya çalışıyorum. şimdiden herkese çok teşekkürler...

    Burada kullanım amacı devreye giriyor. Kendine sor ne için kullanacaksın? Araziye girecekmisin? Yoksa amaaan arada bir pikniğe falan giderim orada biraz action yaparım mı diyorsun? CRF çokdaha asfalta uygun KLX daha fazla arazi, WR250 hepsinin tokatçısı

    Beni KLX de sınırlayan tek şey ön amortisörlerin full ayarlanabilir olmaması. Sertlik oranını ayarlamak için fazla yağ koymak gerektiği yazıyor buda meşakatli bir iş.
    cenkito bunu beğendi.

  7. #547

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    @srkncrz WR 250R 'ye sabredin, madem olanaklar var o vakite kadar dahada iyileşir inşallah, bekleyin ve 250 cc cross'ların, paşasına sahib olun.
    cenkito bunu beğendi.

  8. #548

    Üyelik
    29 Ekim 2013
    @blamir ve @Carbondioxid cevaplarınız için çok teşekkürler, 250 cc segmentinde en iyisi yamaha wr250r gibi duruyor evet ama @blamir'in dediği gibi kullanım amacı da çok önemli, şehirde evden işe, haftasonuda yol beni nereye götürürse bir sürüş tarzım olacak, bu anlamda arazide beni üzmemeli, ama şu ana kadar bu motorlarda tecrübem yok, öyle atlama zıplama ilk etapta yapmam, motora alıştıktan sonra bilemem tabi yamahanın da bana göre tek eksisi 7,6 lt benzin deposu ve rakiplerine göre daha fazla benzin tüketimi, bu da ıssız bir dağ yolunda benzinsiz kalabilme ihtimali demek )

  9. #549
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @srkncrz WR 250R 'ye sabredin, madem olanaklar var o vakite kadar dahada iyileşir inşallah, bekleyin ve 250 cc cross'ların, paşasına sahib olun.
    Crossların paşası değil Dual Purpose'ların Ehehhehe WR alamayınca agresiflik yaratıyor ben de.
    cenkito ve Carbondioxid bunu beğendiler.

  10. #550
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Crossların paşası değil Dual Purpose'ların Ehehhehe WR alamayınca agresiflik yaratıyor ben de.
    Sıkıntı yapma bence alırsın sorun değil. Aslında makina bol olsa sorun olmayacakda koskoca Yamaha TR ye getirmiyor ve aklımda almıoyor açıkçası.
    Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
    İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
    Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam

  11. #551

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Crossların paşası değil Dual Purpose'ların Ehehhehe WR alamayınca agresiflik yaratıyor ben de.
    Tanımın daha doğru evet.

    @srkncrz Boyunuz 1.90 üzeri, kiloda oranlı olduğunu var sayıyorum, sırt çantası bilimum ıvır zıvır, yada hobi av malzemeleri, olmadı birde artçı,derken sizin düştüğünüz ikileme bende düşmüş idim artık ya klx yada crf alayım diyordum, sonrasında özellik olarak beygir güçlerini görünce , her mesajımda güce vurgu yaptığımın farkındayım, ancak saydığım şekillerde sıkıntızıs kullanım için gerekiyor aksi halde illallah ettirip hayal kırıklığına uğramak var, nihai karar sizin hayırlısı olsun.

  12. #552
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Bu arada grubumuza bekliyorum hepinizi

    https://www.facebook.com/groups/551671058235709/
    cenkito bunu beğendi.

  13. #553

    Üyelik
    29 Ekim 2013
    çok çok teşekkürler @Carbondioxid ve @blamir
    o zaman düşünmeye, karşılaştırmaya ve para biriktirmeye devam bi süre daha..

  14. #554
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni dişli ve zincir.
    http://k1310.hizliresim.com/1g/s/tvrkw.jpg

    Evet beyler plakalığı çıkardım haftasonu offroad var dediler
    http://l1310.hizliresim.com/1g/s/tvrj4.jpg
    http://t1310.hizliresim.com/1g/s/tvrk3.jpg
    Blamnir usta lastiklerin dikkatimi çekti bende yeni aldım mc23 leri arazide bayılabayıla kullandım ama asfaltta çok tırstırdı beni. LAstikler hakkında yorum yapabilirmisin rica etsem.
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  15. #555

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Alıntı srkncrz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok çok teşekkürler @Carbondioxid ve @blamir
    o zaman düşünmeye, karşılaştırmaya ve para biriktirmeye devam bi süre daha..
    srkncrz
    wr250 almaya çalış arkana bakmazsın.aynı paraya 2-3 yaşında Ktm daha iyi seçenek
    ama bakımı masraflı olur,wr 33hp arazide her türlü yeter.

  16. #556
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı Ahmanamra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Blamnir usta lastiklerin dikkatimi çekti bende yeni aldım mc23 leri arazide bayılabayıla kullandım ama asfaltta çok tırstırdı beni. LAstikler hakkında yorum yapabilirmisin rica etsem.
    Arazide çok memnunum, asfalttada iyi fakat ıslak zeminde kabus gibi. Hemen bırakıyor lastikler kendini.
    Ahmanamra bunu beğendi.

  17. #557
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arazide çok memnunum, asfalttada iyi fakat ıslak zeminde kabus gibi. Hemen bırakıyor lastikler kendini.
    Eyvallah henüz ıslak zemin sürüşüm olmadı ama hamuru çok sert düşündüğüm gibi yağmurda baya bi dansöz olucaz sanırım
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  18. #558
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    ben arka tekere swallow u ilk aldıgımda da cok tedirgin olmustum asırı geziyordu,

    ama artık, hem lastiğin az asınmasından ve yumusamasından, hemde alısmamdan dolayı

    normal enduro lastik varmıs gibi kullanıyorum.
    Ahmanamra bunu beğendi.

  19. #559
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Bugun 1 tane Wr 250 ile kafa kafaya takas teklifi aldim ama motorun 1000 tl gibi plaka masrafi var

  20. #560
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı ferad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun 1 tane Wr 250 ile kafa kafaya takas teklifi aldim ama motorun 1000 tl gibi plaka masrafi var
    Model ve km nedir? Temizse düşünme derim.


28. sayfa BirinciBirinci ... 18262728293038 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)